Useissa uutisissa tosiaan mainitaan vain DeJesus ja Berry, melkoisen kummallista. Noissakin mitä uutiskanavia vilkaisin niin otsikoista Knightin nimi puuttuu.Nooruska kirjoitti:Kaikissa lähteissä ei ole tuota kolmatta naista mainittu. Iltalehdestä:Muoks. Tuossa aloitusviestissähän Michellekin oli mainittuna.Paikallisen median mukaan nyt 32-vuotias Michelle Knight katosi vuonna 2002 ollessaan 21-vuotias. Knightistä viimeinen havainto tehtiin hänen serkkunsa talon luona.
Minkähän takia hän kuitenkin puuttuu useasta uutisesta, jonka olen tästä asian tiimoilta lukenut?
Berryn soittama hätäpuhelu on ristiriitaista kuultavaa, hän tietää osoitteen jossa on ollut vangittuna, Ariel Castron nimen ja iänkin. Mutta sanat "olen ollut kidnapattuna 10 vuotta mutta nyt olen tässä" ovat kyllä hurjat, äänestä kuuluu taistelutahto ja kyllä hän varmaan ensimmäisen tilaisuuden saatuaan on paennut apua soittamaan. Puhelun vastaanottaja puolestaan ei tunnu olevan kovin kartalla, sanoo vaan että lähetetään poliisiauto kun semmonen vapautuu niin puhu niille sitten kun tulevat - ihmiselle joka kertoo olleensa 10 vuotta vankina!
Ariel Castron poika on tehnyt vuonna 2004 koulutyönä artikkelin näiden tyttöjen katoamisista.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 35006.html
CNN:n toimittaja tavoitti sieppaajaksi epäillyn Ariel Castron pojan.
Sieppauksesta epäily Ariel Castro, 52, pidätettiin, kun hänen asunnostaan löytyi kolme kymmenisen vuotta sitten kadonnutta nuorta naista. Miehen epäillään siepanneen tuolloin teini-ikäiset tytöt ja pitäneen heitä vankeinaan.
CNN:n toimittaja Sara Shookman tavoitti Ariel Castron pojan Facebookin välityksellä. Toimittaja lähestyi poikaa, sillä tämä oli kirjoittanut vuonna 2004 artikkelin tyttöjen katoamisesta. Artikkeli oli pojan koulutehtävä.
- Kyllä, kirjoitin artikkelin, Ariel Anthony –niminen poika vahvisti CNN:lle.
Anthony kertoi olevansa epäillyn sieppaajan poika, mutta hän ei halunnut kommentoida tapausta toistaiseksi enempää.
- Hän kertoi olevansa järkyttynyt ja asian olevan yli hänen ymmärryksensä, toimittaja Sara Shookman kertoi Piers Morganin lähetyksessä.