Cannonball MC
- Kaizer Sose
- Jane Marple
Re: MC Cannonballs
Onko tästä bändistä mitään uutta? Jaffalla ainakin muidu pärjää viitakon tähtösissä mut mitä kuuluu Immulle ku en ole vähään aikaan salilla törmännyt?
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
-
Lasse Sadeviitta
- Alokas
Immu on linnassa. Viimesimmässä geississä ko kerho menetti paljon miehiä,pyssyjä sekä r-aineita ja huumeita. Saa nähdä kuinka kova isku oli kerholle. Yksi asia mikä itsellä iski silmään oli se että he olivat hankkineet pari sorvia ym muuta. Eli ovat osanneet arvioida sen että tulevaisuudessa ei enään aseita ole niin paljoa liikkeellä ja niitä täytyy alkaa valmistaa kotikonstein. Todellista bikermeininkiä ja oikeaa asfalttisoturi henkeä.
-
Spurgumies
- Neuvoja-Jack
Missä ne niitä sorvejaan pitävät? olen myös "ne jotka tietää, ne tietää " miehiä.. TIEDÄN missä tehtiin aseita ja osia niihin Hells Angelseille
-
Lasse Sadeviitta
- Alokas
Olet enemmänkin "minä keksin liivien esille vetäisyn" miehiä. Ja keihäiden ym muiden puukkojen ja seipäiden valmistaminen tahi osien (kärkien) valmistaminen ei ole rikos. Toisin kuin ruutipaineella toimivien ampuma-aseiden sekä niiden osien ja patruunoiden lataaminen ilman asianmukaisia lupia taas on.Spurgumies kirjoitti:Missä ne niitä sorvejaan pitävät? olen myös "ne jotka tietää, ne tietää " miehiä.. TIEDÄN missä tehtiin aseita ja osia niihin Hells Angelseille
- Kaizer Sose
- Jane Marple
Onko tietoa mistä kaikesta Helsinkin CMC porukka sai kakkua? Kotkan äijien edesottamukset on jo aika hyvin tiedossa.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
^Eikö tämän ison kokonaisuuden käsittely, jossa syytettyinä kolmisenkymmentä henkilöä ala toukokuussa huumepuolen osalta ja syksyllä talouspuolen osalta. Sen verran isot takavarikot huumepuolella kyseessä, että eiköhän lehdet revittele heti otsikoita, kun oikeudenkäynti alkaa ja esitutkintapöytäkirjat tulevat julkiseksi. Olettaisin, että tällainen tavallinen tallukkakin oppii tunnistamaan mikä on se takavarikoitu "sorvi" vähintään juhannukseen mennessä iltapulua lukiessa.
Tuo Kotkan juttu ja sen uutisointi eli muutaman kaljan kerhotiloista myynti oli taas niin terveisiä perseestä väkerrystä ja ajojahtia, että ei mitään rajaa. Alunperin uutisoitu ja mässytelty "merkittävä huumausaineen takavarikkokin" taisi sitten olla joku 15 grammaa piriä. Eikö sen pitäisi olla hyvä asia, että "pelottavat liivimiehet" järjestävät juominkeja omissa tiloissaan eivätkä pyöri meidän 99%:n seassa
Tuo Kotkan juttu ja sen uutisointi eli muutaman kaljan kerhotiloista myynti oli taas niin terveisiä perseestä väkerrystä ja ajojahtia, että ei mitään rajaa. Alunperin uutisoitu ja mässytelty "merkittävä huumausaineen takavarikkokin" taisi sitten olla joku 15 grammaa piriä. Eikö sen pitäisi olla hyvä asia, että "pelottavat liivimiehet" järjestävät juominkeja omissa tiloissaan eivätkä pyöri meidän 99%:n seassa
Olen tismalleen samaa mieltä, mutta eipä tuota kauheasti voi ihmetelläkään. Ihan vaikkapa iltapulujen kommenttiosioita lukiessa selviää nopeasti miten hyvin "liivijengi"-uutisointi ja uhan alleviivaaminen kansaan uppoaa, ja pitkällä tähtäimellähän tämä tarkoittaa poliisille tietysti lisää määrärahoja. Ja toki myös lehdille lukijoita, sitä silmällä pitäenhän näissä iltapaskoissa artikkelien sävy määritetään. Eli kyseessä tuskin on mikään median ja poliisin junailema salaliitto paremman maailman puolesta, vaan vain yksinkertaisesti yhteiset intressit.Nimby kirjoitti:Tuo Kotkan juttu ja sen uutisointi eli muutaman kaljan kerhotiloista myynti oli taas niin terveisiä perseestä väkerrystä ja ajojahtia, että ei mitään rajaa.
Mitä noista nyt sitten käytännössä tuli, sakkoja seitsemälle kerhon jäsenelle? Ja yllättäen ei syyttäjän hakema JR-kovennus mennyt tässäkään keississä läpi...
^ Tuossa kaljanmyyntikeississä pisin tuomio oli siis 10kk ehdollista. Vertailun vuoksi samana päivänä Espoon käräjäoikeudessa 36-v nainen sai 1 v 10 kk ehdollista kavallettuaan yli 200 000 euroa Espoon Oilersilta. Että sillä lailla..
Tuo tuomiohan ei tullut pelkästään kaljan myymisestä, vaan myös huumausainerikoksesta ja ampuma-aserikoksesta. Mulla oli pointtina tuossa vain se, että syyttäjän hakema kovennus järjestäytyneen rikollisryhmän jäsenenä tehtynä rikoksesta ei tuossa (tietenkään) mennyt läpi.Nimby kirjoitti:^ Tuossa kaljanmyyntikeississä pisin tuomio oli siis 10kk ehdollista.
-
Balalaikka
- Scooby-Doo
Eikös JYVÄSKYLÄSSÄ ole suomen vahvimmat kuulat??
No se kuule riippuupi ihan mitä tarkoitetaan VAHVIMMILLA, siel on kyllä muutama iso ukko joka penkkaa mukavasti mutta en usko että mitään virallista vertailua kaupunkien kesken on tehty.
"Oh, how i express myself, How do i express myself?
Well baby i BENCH PRESS myself, that how i Express myself!
oi kuinka itseani ilmaisen, kuinka itseäni ilmaisen?
Kuule kulta, PENKKIPUNNERRUKSELLA itseäni ilmaisen, niin minä itseni ilmaisen!"
Well baby i BENCH PRESS myself, that how i Express myself!
oi kuinka itseani ilmaisen, kuinka itseäni ilmaisen?
Kuule kulta, PENKKIPUNNERRUKSELLA itseäni ilmaisen, niin minä itseni ilmaisen!"
Balalaikka viittaa kommentillaan Jyskalan Kuulista Suomen vahvimpina viimevuotiseen (jos muistan oikein...) Bikers Bench Party-kisaan jossa JKL-Kuulien edustajat ottivat voiton. Siita virallisempaa vertailua tuskin on tehty...
-
Jaakko Kolmonen
- Harjunpää
Löytyykö tuloksia mistään?
Verä ny vähä sääki perkele eihä sun oo saatana eres hiki
-
Spurgumies
- Neuvoja-Jack
Jos et kuitenkaan esiintys täällä edesmenneen Veksi Ryhäsen valokuvilla..
-
ViaNegativa
- Hercule Poirotin viikset
kuulat vois nyt kyl pistää vipinää kinttuu ja käydä nuijii noi vitun mongoloidi pennut paskas jkl. ennemmin otan naapuriin tääl jkl. landel kuulan tai muun bändi jäsenen ku noit vitun hörhöi...
kirjoitusasuni on paska ja vaikeuksia on myös isojen kirjaimien kanssa, jos et saa selvää ni käytä google translatea:)