Sirpa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

annaanna

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Sirpan aivokapasiteettitutkimus ja oletettu otanta.

Kerrankin MissHoo myös minä uskon jotakin, kuten sinä niin usein USKOT asioita.
Uskon sinun päässeen osaksi Sirpan tutkimusta. Uskoni ei kuitenkaan perustu ihan vaan intuitioon, kuten taannoin kerroit oman uskosi usein perustuvan, vaan olen lueskellut viestejäsi.
Sirpa kirjoitti hauskasti tutkimuksestaan: ... "Olen myös kertonut, että aion väitellä tohtoriksi tämän aivokapasiteettitutkimuksen perusteella, jota tässä suoritan".

Joku kiitti tiedosta ja kysyi tarkempia tietoja väikärin aiheesta.

Sirpa vastasi: "No, ensin tarkastelin asiaa evoluution näkökannalta, mutta sitten tuli raja vastaan, että tällä laskulla ja menolla porukan pitäisi kohtapuoleen olla takaisin puussa, joten tässä välissä on ollut pakko miettiä - kuten edellä lukee - niin sikainfluenssat kuin hainhampaatkin, ja teesitkin ovat löytyneet vain kirkon oveen naulattuna (jos viime aikaisia veroteeseja ei oteta huomioon), joten mitä ilmeisemmin teeseista olen menossa antiteeseihin, tai täytyy kait yrittää etsiä jotakin proteesia..."

Ainakin itse sisällyttäisin tämän osaksi osallistuvan havainnoinin avulla tehtyä aivokapasiteettitutkimusta:
MissHolmes kirjoitti täällä Sirpa -ketjussa:
Jotta kenellekään ei jäisi epäselväksi perustelen ''harhani''.
Milevan syntymä ajoittuu Sirpan 'pakkohoidon' aikaan syyskuulle.

Mileva ei suinkaan ole Sirpa.
Eikä Sirpakaan ole Sirpa.
Sirpa on yksin elävä keski-iän yön puolella hitaasti liikkuva yksinäinen vaeltaja muutamalla liikakilolla ja rajuilla silmäpusseilla.
Mileva sen sijaan on viriili, parisuhteessa elävä kolmikymppinen työssä käyvä näspäkän nätti tätsy.
Ehkäpä juurikin luojansa 'unelma onnesta'?

Eniten minua mielikuvituksen tuote milevassa kuitenkin kiehtoo se, että luojansa on jonkin verran pystynyt pitämään persoonansa erilläään hahmoistaan.
Ainoa vika on väliin jäävä lääkitys; pyhä sisäsyntyinen vimma vastustaa muita ja niputtaa kaikki yhteen vyyhteen saa Milevankin säälittävästi kuullostamaan aivan omalta itseltään.

Toinen MissHolmes:
Sorry. Ei oikeasti kiinnosta kaksoisolennot.
En hiihdä, en peesaa, en sparraa.
Koita ihan keskenäsi.

Niin
(... että millä nikillä siellä harhaisessa mielessäsi USKOT Sirpan tällä haavaa kirjoittelevan täällä minfossa, mietin vaan...)
(... että saiko MIleva mielestäsi ansaitsemansa lopun, lopun jonka sinä hänelle järjestit, etkö vain järjestänytkin...?)

Kenen viestintä on rasittavaa luettavaa, se jos mikä on kyllä makuasia. Sirpan viestit koen mielenkiintoisiksi ikkunoiksi yhden ihmisen sielunmaisemaan. Olen jo kertonut oman tapani suhtautua ko. nikkiin. Ei tunteella, ei järjellä vaan kokemuksena.

Ja päähenkilömme ollessa estynyt esittelen taas yhden omista suosikeistani. Lisäisin tähän vielä taustatietona, että vastoin yleistä tapaa tämä hovioikeus ei sitten nimenomaan tähän juttuun tullut liittäneeksi luetteloa todisteista, josta tavalliset ihmiset, ja me minfolaiset, olisimme saaneet tarkan tiedon tuon uuden todistusaineiston laadusta ja määrästä verrattuna käräjäoikeudessa käytettyyn materiaaliin. Ns. vi**umainen tikki Vaasan hovioikeudelta, päätöslauselmastahan ja uutisoinnista jo kävi selville, että poisjätettyä aineistoa on jonkun verran mukana käsittelyssä ollut. Eivät hennoneet käräyttää porinpoliisia, tiesivät puolustuksen asiasta tehtyä aikanaan tutkintapyynnön koko jutun käsittelyä voitavan pitkittää aivan loputtomasti. Eivät ole vielä kiireiltään herrat ehtineet ilmoittaa viime syksynä alkuunlaitetun tutkimuspyynnön mahdollisen tutkinnan tai syyteharkinnan tilasta juuta eikä jaata.
Kirjoittaja Sirpa päivämäärä Ma Syys 26, 2011 11:58 pm
Tässä nyt on väännetty ja ihmetelty, että miten kaksi oikeusastetta voi päätyä päinvastaiseen tulokseen. Käräjäoikeus tuomitsee elinkautiseen ja hovioikeus vapauttaa, mutta missään vaiheessa ei korosteta sitä, että tuo tuomitseminen EI OLE PERUSTUNUT SAMAAN AINEISTOON. Poliisi ei toimittanut syyttäjälle koko tutkinta-aineistoa, eikä edes merkinnyt ETP:n sen puuttumista. Suurin osa tuosta aineistosta jätettiin pois.

Ja tässä on oikein hyvä esimerkki, että mitä tapahtuu, kun poliisi pääsee itsenäisesti valitsemaan haluamansa aineiston syytäjälle ja tuomioistuimeen. Nyt kun puolustuksella oli mahdollisuus hankkia koko aineisto, mitä tapahtui ja mitä selvisi? Kuinka monelle syytetylle ja vangitulle tämä on jo Suomessa tehty, joilla ei ole ollut Anneli Auerin tapaan apunaan toista tutkinnanjohtajaa - mahdollisesti sellaista ei ole edes ollut - oikeudenkäynnissä?

On ollut mielenkiintoista ja opettavaista seurata, että miten Suomen kansa suhtautuu poliisiin, joka edellä kuvatulla tavalla kusetti ihmiselle elinkautisen käräjäoikeudesta. Ei ole paljon varaa arvostella poliitikkoja, kun kohta lähtee koko maa alta.
Alleviivasin kohdan, jota olen harrastanut MissHoon viestejä seuratessani. Hän täyttää kelpo tavalla erityismielenkiintokohteeni kriteerit. Kohteeni käy selville allekirjoituksestani.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

:)
Yli hilseen meni niin että viuhuna kävi. Ehkäpä se johtuu siitäkin, etten tunne sinua kohtaan mitään ''sidettä''.
Minä osoitin kaipuuta ja kerroin vahtivani pitkäaikaista kumppaniani Sirpaa. Harhoineni puuhunkapuamiseni kynnyksellä :lol:

Olen pahoillani etten lue sinun viestejäsi käytännössä ollenkaan, enkä tarkkaile lainkaan oletko lomalla vai kotona. Enkä edes tiedä oletko sinä evoluution puuhun kiipeämisvaiheessa vai nousemassa vedestä rannalle.
Nuotio & Äreät Tiput
annaanna

^eipä sinulla ole tänään muuta tekemistä näyttänyt olleen, kuin minun viestieni lukeminen. Miten menettelet minun viestieni suhteen, se asia ei käsittääkseni mitenkään tähän Sirpakeskusteluun liity.
Mikä asia liittyy, siitä minulla on omat aavistukseni. Ei sitten ole kumpikaan tyttäristä yhteyttä ottanut tai tullut käymään tänään :cry: .

Mistään kaipuusta tai vahdinnasta et ole viestinyt. Koitat vanhaa temppuasi, fokuksen siirtämistä.

Laitetaan vähän suuremmalla nyt sitten:

Niin
(... että millä nikillä siellä harhaisessa mielessäsi USKOT Sirpan tällä haavaa kirjoittelevan täällä minfossa, mietin vaan...)
(... että saiko MIleva mielestäsi ansaitsemansa lopun, lopun jonka sinä hänelle järjestit, etkö vain järjestänytkin...?)

Kenen viestintä on rasittavaa luettavaa, se jos mikä on kyllä makuasia. Sirpan viestit koen mielenkiintoisiksi ikkunoiksi yhden ihmisen sielunmaisemaan. Olen jo kertonut oman tapani suhtautua ko. nikkiin. Ei tunteella, ei järjellä vaan kokemuksena.

Yllä olleessa viestissäni oli siis toinen "kurssimateriaali" Sirpalta.
Ensimmäinen oli vastaus sinun kummasteluusi Joutsenlahtea koskien. Et selvästi ollut ymmärtänyt tilanteen kokonaiskuvaa, joten Sirpa esitti omat johtopäätelmänsä. Tässä toisessa taas on hahmoteltu tuota melko jyrkkää :D vastakohtaa, elinkautiseen tuomitsemisen/Porin käräjäoikeus ja oikeudessa esitetyn todistelun ja näytöntarkastelun kautta vapauttavaan päättyneen ratkaisun/Vaasan hovioikeus, välillä. Mikä siis selittyy sillä, että on ollut poisjätettyä materiaalia mukana, ilmeisesti.

Ja noihin vähän suuremmalla laittamiini et sitten nolostuneena mitään ymmärtänyt vastata, kun ei komppajakavereitakaan mistään ilmestynyt.

No, ehkä ensi kerralla.
MissHolmes
Ben Matlock

Yhden kanssa juuri istuin terdellä pullakahvilla. Käytiin puutarhaliikkeessä ja ajelemassa. Toinen on 'maailman toisella puolen' ja kolmas töissä. :) Ihanan lämmin ilma ja seuraavaksi ajattelin pestä mattoja painepesurilla.

Aamulla tosin olin yli puoleen päivään ihan yksin. Nautin lintujen laulusta ja upeasta ilmasta.

Hyvää äitienpäivää sinullekin! :)

muoks* aaa... en huomannut ns kysymyksiäsi. Ei, en ole etsinyt Sirpan multinikkiä. En usko, että kirjoittelee juuri nyt millään. Jos kirjoittelisi, en olisi edes alkanut kaipailla.
Ja Mileva. En minä tietääkseni Milevaa kadottanut. Eiköhän Mileva ole katoamisensa ihan itse aiheuttanut. Syystä tai toisesta. Täällä on annis modet ihan erikseen, mä oon vaan ihan rivinikki, jos et tiennyt.
Antaa Sirpan yrittää pitää kurssia minulle palattuaan. Sitä minä toivoin, enkä sinun etäopetusta ;)
Nuotio & Äreät Tiput
annaanna

Ainakin teoriassa näyttää olevan mahdollista, aikavälillä 14.20 - 17.09 eli reippaan parin tunnin aikana.

Kaikella ystävyydellä ja hyvää hyvyyttäni koitin sulle etsiä vastauksia noista Sirpan viesteistä. Sirpalta löytyy paljon hyvää matskua, hyvä niitä on joskus aina kerrata.

Jaa, ettei sulla sitten ollutkaan yhtään mitään tekemistä sen Mileva on Sirpan kaksoisnikki -touhun kanssa. Se oli siis sittenkin se toinen vainoajansa, ulkosuomalainen, joka totesi nikin olleen yhdentekevä.
Kirjoittaja MissHolmes
12 Touko 2013, 17:09

Kirjoittaja MissHolmes
12 Touko 2013, 14:20
Kirjoittaja MissHolmes
12 Touko 2013, 13:22
Kirjoittaja MissHolmes
12 Touko 2013, 13:12
Kirjoittaja MissHolmes
12 Touko 2013, 12:42
Kirjoittaja MissHolmes
12 Touko 2013, 11:21
Kirjoittaja MissHolmes
12 Touko 2013, 10:34
Kirjoittaja MissHolmes
12 Touko 2013, 09:38
Kirjoittaja MissHolmes
12 Touko 2013, 09:32
MissHolmes
Ben Matlock

:)

Ihanaa Annis, että sinulla on aikaa kaivaa tekemisiäni.
Sööttiä.
Nuotio & Äreät Tiput
annaanna

Ei taida ne matot ^tolla netissäroikkumistaktiikalla puhdistua.
MissHolmes
Ben Matlock

Ihan OT, mutta menköön nyt kuitenkin.
Kaksi ja puoli pesty. Sukat kastui feikkikrokseissa enkä saanut painavempaa käännettyä; täytyy odottaa siippaa. Yksi on niin paskainen, kun on ollut terassilla, että taitaa mennä suosiolla roskiin. :)
Täytyy vaan toivoa, että pari seuraavaa päivää on aurinkoisia ja kuivia.

Ja hei haloo: nythän on pyhäpäivä ja äitien päivä, ei kai tässä nyt mitään rehkimään aleta, kunhan testailin uutta pesuria ;)

Ja noi ikkuna. Ne kyllä tarttis pestä! Tuutko Annis auttamaan? :wink:
Tarjoan kahvit ja vaikka grillattua kanaakin salaatilla, jos nälkä on. Vai jätetäänkö ensiviikonloppuun, kun kellokin käy jo seittemää?
Nuotio & Äreät Tiput
Korppi
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Korppi »

skoone kirjoitti:
elli72 kirjoitti:Sirpahan ei suostu uskomaan mihinkään muuhun kuin omaan totuuteen. Ja Sirpan totuus sitten taas on niin kiero, ettei tavallinen ihminen sitä pysty ymmärtämään.
Ja mä kun luulin elli, että olet Sirpalle (ja jarmo.janikselle) sukua, kun olette, jj ja sinä, yhtä kaikkitietäviä ja aktiivisia osallistujia kaikkiin keskusteluihin kuin Sirpa ikään :D
Skoone se on aina puhunut vähän mutta asiaa,kiitos siitä :wink: Ja tarkoitan sitä!!!

Mietinkin tässä tätä kuka kukin on kisailua, että onko sitten lautamiehissä oikeus mietiskellä kuka kukin on sääntöjä noudattamatta? Tosin aivan sama minulle kuka kukin on. Tulipahan vain mieleen. Pääasia, että tulee faktaa, asiaakin, eikä tuuli vain heiluttele huulia. Ketään väheksymättä, kenenkään mieleipiteistä riippumatta jne... spekulaatio on ihan kivaa ja ajatuksia herättävää, muttei enää kun 5. tyyppi kirjoittaa saman ketjua lukematta.

Enemmän olisin ihmeissäni jos johonkin tyhjään asiakirjaan ilmestyisi teksti yllättäen. Niin, mene ja tiedä. :mrgreen:
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Kummallista että CSI on luullut Veristiä (vara)Sirpaksi...
Kertonee siitä ettei CSI ole liian riittävästi lukenut Ulvilan vanhoja ketjuja/viestejä.
Veristi
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Veristi »

^Ajoittain tuntuu jopa kotoisalta, kun CSI kuvittelee minusta kaikenlaista. Mutta joo-o, en ole Sirpan vara eikä Sirpa minun guru. Meillä on ainakin sen verran eroa kuin vaikkapa Brianilla ja Bryanilla. Vai löytyisköhän jokin parempi esimerkki..? Noh, geeneistä sen saisi kyllä selville, mutten viitsi Sirpan vuoksi vertani vuodattaa. Tai eihän sitä koskaan voi tietää, miten hätätilanteessa.. Hiuksen voisin kyllä juurineen uhrata jos Sirpakin.
TiiaStiina
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Et vuodattaisi verta Sirpan takia, mutta menisit kuitenkin samaan krematorioon poltettavaksi: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 25#p551115 ?
Veristi
Christopher Lorenzo

^Ok, hieman muunneltua totuutta, joo. Mutta tuo olikin "tuon" sunnuntain jälkimainingeissa... Olin ihan sekaisin ja päässä pyöri.
Veristi
Christopher Lorenzo

Jokos, Sirpa, tulet huomenna taas rakentelemaan M-konetta Legoista? Kyllä/ei.

Älä juokse liian lujaa, jottet saa viiltoa tai mustelmaa...
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

TiiaStiina kirjoitti:Mikä on tämä uunijuttu?
Sirpa kirjoitti:Etsin tätä ketjun alusta ja totesin, että sama rumba pyörii vuodesta toiseen samoilla sanoilla Cameron sitä ja Berlusconi tätä ja EU tuhlaa rahaa ja finanssikriisi syö jo mummonmarkatkin, mutta tuo jauhanta on vain meille taviksille, sen takana tehdään myös töitä.

Loppuvuodesta 2011, tästä ketjusta:
Sirpa kirjoitti:
Tästä tulikin mieleeni tuo Vanhasen artikkeli uusiutuvasta energiasta. Ihmisilläkö te ryhdytte tuota energiaa tuottamaan?!
Kymmenen vuoden päästä pääministeri voi istua sähköauton takapenkillä maassa, jonka energiaomavaraisuus on lähes 50 prosenttia. Noin 40 prosenttia energiasta on uusiutuvaa energiaa. "On löydetty verotuksen ohjauskeinot energialle."

"Helsingin kaupunkikin tuottaa vihdoin viidesosan energiastaan uusiutuvalla."
Minulla meni kauan yrittää yhdistää tätä EPP-puolueen uusiutuva -energiavouhotusta tuohon elinikäiseen työ- ja opiskeluvelvollisuuteen, ja Kataisen juttuihin siitä, että miten kaikille tarjotaan tasapuolinen oikeus terveyteen, ja erikoiset puheet puhtaasta ja täydellisestä omastatunnosta, mutta näinhän se toimii kuin ompelukone.

Ja Lipponen vetää yhdenmiehenfirmallaan kaasuputkea Venäjältä.

Miten on, joko uunien valmistus on aloitettu?
Nyt voin vastata itselleni. Kyllä on!
Pohjanmaa 2.12.2010 klo 13:18 | päivitetty 5.6.2012 klo 16:32

Krematorion uusi uuni otettiin käyttöön

Kuva

Uuni korvaa krematorion lähes neljäkymmentä vuotta käytössä olleen vanhan uunin. Ensimmäiset tuhkaukset krematorion uudessa uunissa on tehty marraskuun lopulla.

Kuva: Mari Latva-Karjanmaa / YLE

Uusi uuni on automatisoitu ja se mahdollistaa muun muassa paremmin energian kulutuksen sekä palamisen laadun seurannan.

Uunin asennuksen yhteydessä myös krematorion savupiiput on uudistettu. Niiden rakenteissa on huomioitu savukaasujen laadun mittaamiseksi tarvittavat näytteenottoaukot. Tämä on osa Vaasan seurakuntayhtymän ympäristöohjelmaa. .

Krematorion uuden uunin ja siihen liittyvien huonetilojen muutostöiden arvioidaan maksavan noin 700 000 euroa. Vuosittain krematoriossa suoritetaan noin 400 tuhkausta.

Vaasan seurakuntayhtymän hautausmaihin haudatuista 65 prosenttia on tuhkahautauksia.

Lähteet: YLE Pohjanmaa

http://yle.fi/uutiset/krematorion_uusi_ ... on/5680416
Häme 15.2.2012 klo 14:12 | päivitetty 15.4.2012 klo 23:41

Uusi krematorio käyttöön ensi keväänä

Uusi krematorio tulee maksamaan Hämeenlinnan seurakuntayhtymälle paljon. Seurakuntayhtymä on ryhtynyt hankkimaan krematoriolaitteita, ja laskee, että Vuorentaan investointi tulee maksamaan kaksi miljoonaa euroa.

Hämeenlinnan seurakuntayhtymän tavoitteena on, että Vuorentaan kappelin laajennus ja uusi krematorio ovat käytössä ensi vuoden keväällä. Rakennustyöt alkavat elokuussa, ja vanha krematorio on käytössä vielä töiden aikana.

Vanha krematorio on ollut käytössä jo 1970-luvulta lähtien. Siellä tuhkattiin viime vuonna runsaat tuhat vainajaa ja tuhkausten määrä on kasvussa.

Lähteet: YLE Häme

http://yle.fi/uutiset/uusi_krematorio_k ... na/5064242
Päivitetty 21.1.2013 10:36, julkaistu 21.1.2013 10:20

Jo 77 prosenttia ruumiista tuhkataan - Vatialaan uusi krematorio

Kuva: Nea Ilmevalta - Aamulehden arkistoAamulehti

Kuva

Kuva on Vatialan kappelista.

Kangasalla olevaan Vatialan hautausmaalle rakennetaan uusi krematorio.

Tuhkausten määrä on Tampereella noussut kahdessakymmenessä vuodessa 33 prosenttiyksikköä ja viime vuonna tuhkahautausten osuus kaikista hautauksista oli 77 prosenttia.

- Osittain syynä on pakon sanelema tilanne; arkkupaikkoja ei kerta kaikkiaan ole. Tuhkauurnaa käyttämällä esimerkiksi sukuhautoihin voidaan haudata useampi vainaja ja näin voidaan käyttää vanhoja hautoja, sanoo hautaustoimen päällikkö Jyrki Lehtonen.

Ympäristöystävällinen krematorio maksaa 3 miljoonaa
Vapun tienoilla valmistuva krematorio on ympäristöystävällisyydessään ensimmäinen laatuaan Suomessa. Krematorion suodatinlaitteet mm. mahdollistavat elohopean keräämisen. Myös hukkalämpö pystytään hyödyntämään.

Krematorio rakennetaan kokonaan erilliseen rakennukseen, joten sitä voidaan käyttää keskeytyksettä viitenä päivänä viikossa toisin kuin kappeleiden yhteydessä olevissa krematorioita.

- Rakentamaan on ollut pakko ryhtyä, sillä koko Pirkanmaan tuhkauskapasiteetti on huono. Ympäristökuntien vainajia on jouduttu viemään Poriin ja Hämeenlinnaan tuhkattaviksi, sanoo Lehtonen.

Uusi laitos maksaa noin kolme miljoonaa euroa. Rakentaminen toteutetaan alussa lainavaroin.

Kapasiteetti lähes 2000 vainajaa vuodessa
Vatialan uuden krematorion kapasiteetti on 1700–1800 vainajaa vuodessa. Sen myötä Tampereella voitaisiin tuhkata enimmillään noin 2500 vainajaa vuodessa.

Tampereen kaksi muuta krematoriota eivät täytä nykyisiä ympäristösäännöksiä.

Kalevankankaan krematoriota ei pystytä muuttamaan vaan tuhkauksia joudutaan vähentämään, jotta hiilimonoksidi, hiukkas- ja elohopeapäästöt saadaan tietylle tasolle vuoteen 2015 mennessä.

Pulmia aiheuttavat räjähdysvaaran aiheuttavien sydämentahdistimien lisäksi esimerkiksi arkkujen muovit.

EU-tasolla ollaan laatimassa standardia arkkumateriaaleista. Ruotsissa niistä on jo tiukemmat määräykset, joiden Lehtonen ennakoi tulevan Suomeenkin.

http://www.aamulehti.fi/Pirkanmaa/11947 ... torio.html
Tässä vain muutama. Savon Sanomista luin siellä aukaistusta uudesta uunista, jonka polttokapasiteetti oli jättimittava, ja vähän siinä ihmeteltiin, että mistähän niin paljon sitten olisi asiakkaita tulossa - mutta ei hätää, kohta rysähtää, kun yksityistetty terveydenhoito saa työnsä tehtyä!

Mutta googlesatoa:
Monnan hautausmaa - Rauman seurakunta :
http://www.rauma.seurakunta.net/?sid=30&y=&x=29Alueella sijaitsee Monnan kappeli ja sen laajennusosassa on vuonna 2008 käyttöön otettu uusi krematorio. Hautausmaalla on mm. 1964 merionnettomuudessa ...

Kirkkovaltuusto päätti: ”Kaksi miljoonaa mukuloille - Hämeenlinna ...
http://www.hameenlinna-evl.fi/portal/aj ... 13.12.2012 – Merkittävimmät investoinnit kohdistuvat Vuorentaan alueelle, jossa kappeli peruskorjataan ja käyttöön otetaan uusi krematorio.

Hietaniemen krematoriosta pian puhtaampaa savua - Hautaus ...
http://www.hs.fi/a13056338942687.1.2013 – Hietaniemen krematorion kunnostus alkaa tammi- ja helmikuun vaihteessa. Lämpöä talteen ottava ... "Savun ylijäämä lämpö otetaan talteen ja se käytetään kiinteistöjen lämmitykseen. Sen jälkeen ... Suomessa asia on vielä uusi. "Laitteisto on .... .

Vainajien tuhkaukset yleistyvät kovaa vauhtia | Yle Uutiset | yle.fi
yle.fi/uutiset/vainajien_tuhkaukset_yleistyvat_kovaa.../64365993.1.2013 – ... kovaa vauhtia ja tänään käyttöön otettiin Suomen uusin krematorio. ... Kuopion uusi krematorio on toiminnaltaan käytännössä täysin ...
Ja niin edelleen.

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... &start=480
Suomalaisia kuoli viime vuonna eniten sitten sotavuosien

Perjantai 12.4.2013

Kuva

Kuolleiden määrä oli viime vuonna 51 710, jota suurempia lukuja on ollut viimeksi 1920-luvulla, jos sotavuosia ei oteta huomioon.

Kuolleiden määrä kasvoi vuodesta 2011 miehillä 290 ja naisilla 830 henkeä. Naisia on kuollut viimeksi kaksikymmentä vuotta sitten enemmän kuin viime vuonna. Miehiä on kuollut viimeksi enemmän vuonna 1929, jos huomioon ei oteta sotavuosia.

STT

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013041 ... 0_uu.shtml
Mikään väittely ei lopu ennen kuin väittelijät ovat väitelleet itsensä ja toisensa hengiltä, tappaneet puukoin tai väittelemättömien tyhmien priorisoinnin hoitaa tervydenhuolto (huom. nimi) tai GPS vuorenrinteeltä alas.

Kyseessä on tyhmien eliminointi nimimerkillä "Sininen unelma".

JK vei Sinisen unelmansa Varsovaan (uutinen löytyy tuolla otsakkeella. Varsovassa julistettiin manifesti elinikäisestä työnteko- tai opiskeluoikeudesta, joten elinikää ei ole enempää kuin kykyä tehdä työtäkään), jonka jälkeen koko Puolan johto tuli koneineen alas ja kuoli.

Miksi juuri Puola ja miksi juuri Puolaan ei tilattu ainoatakaan sikaflunssapiikkiä? Miksi juuri Himasen - tuo kilpailuttamatta tilattu suomivisio on nyt pääpointtina?

Siksi, koska sen nimi on Sininen kirja. Ja sininen sana tulee valkoisen rodun (vrt. mm. keltaiset aasialaisia ja intiaanit punaista rotuja) yli-ihmisaineksesta ja Urantia kirjan maininnasta.

Vertaa sanontaan siniveriset.

Yli-ihmiset suorittavat tällä tavalla heikkojen ja tyhmien priorisointia, ja meneillään on rodunjalostus, ja terve menoa vaan - elämme kansallissosialistisessa maailmassa, jossa sininen unelma vei Hitlerin rodunjalostuksen valkoiselle rodulle hieman pidemmälle liittäen ulkoisiin piirteisiin lisäksi älykkyyden.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11469 ... t-61558557
Alethes doksa meta logu
Vastaa Viestiin