Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

huippumies
Roger Murtaugh

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Itse en nokkiini tuosta ota, mutta harmittaa toisten puolesta. Joillekin nuo asiat voi olla kipeitä. Omani liittyi siihen, kun ketjuissa käytiin narsistikeskustelua. Omat kokemukseni auttavat minua tunnistamaan niitä piirteitä ja analysoin sekä uhria että A:ta tasapuolisesti, sillä molempiin ne sopi osittain.

Narsisti ei tunnista itsessään noita piirteitä eikä varmaan muissakaan. Se, joka ei ole uhrina ollut, ei myöskään pysty niitä toisissa näkemään. Se vaatii omakohtaista kokemusta. Ja niin on monen muunkin asian laita. Erika-ketjussa moneen kertaan jauhetaan sitä, miksi tyttö ei puhunut kellään. Toiset huonot kokemukseni auttavat minua taas ymmärtämään sen, sillä kaltoin kohdellut lapset eivät puhu. Häpeä on suuri, ja jollain tapaa lapsi on lojaali vanhemmilleen.

Auerin lapset puhuivat vasta kun aikaa ja etäisyyttä oli tarpeeksi. Ja kun he puhuivat, vanhat elostelijat täällä syyttävät valehtelijoiksi. Tuokin on yksi asia, miksi lasten on vaikea puhua vääryyksistä. Aikuiset ei vain usko.

Naakalla ei ole vissiin sitten mitään negatiivisia kokemuksia. Sääli, sillä ne opettavat pärjäämään elämässä. Ja antavat kyvyn asettua toisen asemaan. Vain heikot hyökkäävät tuolla tavalla muiden kimppuun. Varpunen taitaisi olla parempi nicki sinulle.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

turumurre kirjoitti:
rantakoski kirjoitti:...
Ja keskimäärin jos katsoo, niin ns. pro-annelistit - heiltä suurimmat omituisuudet ovat irronneet. Lähdetään liikkeelle vaikka sisotalosta. Tai Sirpasta. Tai aurinkoenkeleistä. Tai Zemistä. Tai kuolemannaakasta.

No voi peffa! Olenko jo niin näkymätön että rantakoskikin on unohtanut mut listasta tykkänään... :cry:
Lueppas kuule Taraa, hän se sentään muistaa mua yleensä ensimmäiseksi:
Tara » Ma Maalis 12, 2012
Helvetin kusipäitten joukko: turumurre, Mariacka, skoone, Sirpa ja vastaavat, valehtelijat ja vääristelijät annaannaa en unohtanut, siinä samaa lajia pöllöjen joukkoa, jokaisella omat erikoisuutensa...
...Saatanan marisijat, laiskamadot, niuhottajapellet, olisitte itse kirjoittaneet etp-lainauksia, Maintuista paskapäistä turrella, sinulla sekä skoonella ne ainakin on...
Lähde: Helvetin kusipäitten joukko
Aika erikoisen listan KN on kerännyt :shock: :
Kuolemannaakka kirjoitti: No valaistaan vähän Annelia kiihkeästi vastustavienkin kirjavia taustoja.
Löytyykö jotain yhtenevää?

Jokuvaan 16.4.2012: Säpsähtämiseni vähäpukeisten ihmisten kuvista johtuu ahdistavista lapsuusmuistoista.

Cicero 8.4.2012: Itse olen saanut selkääni eikä se mua ole kismittänyt jälkeenpäin, tiedän että aiheesta tuli mutta äidin psyykkinen pahoinpitely minua kohtaan joka alkoi teini-iässä vaivaa mieltäni edelleen....

taavetti 5.6.2011 : Ollessani nippanappa täysi-ikäinen äitini soitti minulle ja kertoi miltei tappaneensa isäni. No, ei ollut tappanut yrityksestään huolimatta. Äitini ei koskaan ollut eikä parikymmentä vuotta tapahtuman jälkeenkään ole koskaan ollut väkivaltainen.Kyseisestä tapahtumasta ei seurannut virallisesti muuta kuin asumusero.

ulkosuomalainen 6.6.2011: Kun vilkas mielikuvitus puolestaan on naille tyypillista, on ehka syyta selventaa, etta omat kokemukseni ovat puolison menettamisesta --eivat surmaamisesta.

valhalla 4.6.2011: olenhan itsekin auttanut 10 vuotiaana isäni hirttoköydestä irti kun ei siinä juovuspäissään onnistunut. Sen yön nukuin isän vieressä. Siinä oppii empatiaa lasten kohtaloihin tai aikuisiinkin elämän kolhimiin.

tara 4.6.2011: Olin itse avioerossa huostaanotettu lapsi, en sukulaisten luo. Äitini sanoi kerran, mm, kun kävin hänen luonaan, mm, että hänen oli eräänä päivänä tehnyt mieli hypätä alas asuintalonsa ylimmästä kerroksesta…. Ajattelin, että jos äiti hyppää, sitten hyppään minäkin, 10 v. Uhkasin äitiä myös 'katoamisella' (että karkaisin lastenkodista, 12-v)….. Äidille tosin en lapsuuden suruistani kertonut koskaan, en esim kuinka kova ikävä minulla oli ollut isää..
…Onneksi sain edes aikuisena tietää, että isäni ei ollutkaan sellainen hirviö, joksi äiti hänet minulle yritti uskotella. Minä en oikeasti pitänyt häntä hirviönä edes pienempänä, en vaikka hän oli väkivaltainen äitiä kohtaan.

pikasso 4.6.2011: Aika mielenkiintoista, että täällä on muutama ihminen vaikeita ja shokeeraavia asioita kokenut elämässään (allekirjoittanutkin)

MissHolmes 31.5.2011: Olen elänyt kerran huonossa avioliitossa ja ollut kerran äärimmäisen v-mäisessä työssä. … Niin huono, että eron jälkeen otti viisi vuotta ennen kuin oltiin edes puheväleissä....

Huippumies 9.7.2012: Olen itse narsistin uhri

MurderMama 9.7.2012: [Jens Kukan] kirjeen luettuani tuli mieleen ihan oma exäni, joka pahoinpiteli minut ja tyttäreni

E.Bailey 10.2.2013: Oletko kokenut itse traumaattisen lapsuuden? Tarkkaillut vaikkapa vanhempiesi riitoja yökaudet ja yrittänyt tarpeen tullen puuttua tapahtumiin?

C.S.I. 15.2.2013: Minulla on ehkä vähän enemmän pelisilmää lasten tilanteeseen - koska toinen vanhemmistani oli tuollainen manipulatiivinen paskiainen, miksi Aueria epäillään. Valitettavasti. Onneksi ei nyt mitään Ulviloita tai sen kummempia tapahtunut - mutta paskiainen silti oli. Tämä vanhempani, täydellinen mulkvisti, osasi kyllä pitää 100% kulissit ulospäin eli tuskinpa perheemme ulkopuolella kukaan käsitti, että turpaan sai niin puoliso kuin lapsetkin tasaisin väliajoin.

Ja listasta puuttuu vielä ainakin pari kipeää avautumista. Yksi asia yhdistää. Mikäköhän se on?

Kyllähän tuossa totuudensiementä voi olla. Kun on kokenut tuollaisia asioita niin on taipuvaisempi uskomaan myös sen että Ulvilan kersat on joutuneet kaltoin kohdelluiksi.
Vissi perä...
turumurre hei, skoonen tapauksen yhteydessä unohdat varmaan tahallasi mihin suuttumukseni sk:een liittyi. Hän paljasti täysin yllättäen julkisesti, että olimme vaihtaneet yksityisposteja (jotka suurimmalta osalta eivät liittyneet millään lailla minfoon, vaan kummankin yksityiserlämään, skoone lähetti minulle jopa kuviaan, tohtorinhattu päässä, mm, no minäkin lähetin, Tara Virossa luontoretkellä, skoone kysymään ystävieni nimiä siellä .. 'voi, en muista enää vastasin'.. :wink: samanikäisten aikuisten jopnkinlainen tutustuminen netissä), viittaasi julkisesti niitten sisältöön ja minuun ja kirjoitti minusta erittäin loukkaavalla tavalla (koin sen julkiseksi häpäisyksi). Leväytti kaikkien nähtäväksi kuinka oli kyllästynyt sähköpostien vaihtoon kanssani, koska kirjoitan liian 'paljon' tmv.. sähköpostien vaihto alkoi siitä, kun hän kysyi minulta miksi vihaan Aueria. Ei siitä, että hän oli yv:llä opastanut minua jostain etp-virheestä, jota en ymmärtänyt oikein ja muistin väärin.. En tietenkään vihaa, ja perustelin sen.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 42#p439542
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=439544#p439544

Raukkamaista. Kun tuollakaan suuttumuksen aiheella ei ollut yhtään mitään tekemistä minfon kanssa. Totta rantakoski, skoone on Ulvilan jutussa aivan ok kirjoittaja. Olen samaa mieltä.

nyt ei jaksa enää...

sori skoone
Minusta tuo surkea yhteentörmäys olisi jo saanut jäädä...

Sainhan suunkäytöstäni (huom, kackelissa!) banninkin.. :lol: syystä, sitä en kiellä
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Veristi
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Kokemukseni mukaan Naksu on kuitenkin siinä oikeassa, että meille lapsuudessa tapahtuneet asiat muokkaavat suhteitamme toisiin ihmisiin. Pahimmillaan jopa havaintoja vinouttavasti. Näkeehän sen Annelistakin: oletettavasti hänen huono isäsuhteensa sai hänet tulkitsemaan Jukan puheita ja tekemisiä tavalla, joka johti episodiin Tähtisentiellä. Sen sijaan, että Anneli keski-iän kriisissään päätyi kehittelemään suljetussa huoneessaan suljetun huoneen mysteerin, hän olisi voinut itsereflektion kautta päätyä hyödyntämään näitä tuntemuksiaan ja niistä ylipääsyä Perhekerhon sivuille aivan uudella ulottuvuudella.

Summa summarum: kyllä naakastakin 'genin' piirteitä on löydettävissä, jos vain sopivilla tutkimusvälineillä rapsuttaa.
Tara
Horatio Caine

:wink: Joo, no tietenkin lapsuus vaikuttaa.. Mutta on aika kammottavaa jos kovia kokeneet vielä aikuisenakin saisivat kuulla, että no hei, mutta sähän olet tollanen koska koit sitä ja tätä, että 'eihän niitä kokemuksiaan poiskaan saa'. Lapsuus nyt taitaa olla aika rasittavaa aikaa ylipäätään, turhaumia saa kokea jokainen, monet itkut saa itkeä, kompastua lukemattomat kerrat...

Toivottavasti Auerin lapset kohtaavat elämässään ihmisiä, jotka eivät leimaisi heitä heidän menneisyyden takia.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Jos minä olisin yksi Auerin lapsista, niinkyllä minä vaihtaisin nimeni välittömästi kun sen voisin tehdä. Sekä etu että sukunimen. Paskaako siitä itsellensä ristiä ottamaan elämässä kuinka vanhemilla on elo sujunut täällä. Tämän neuvon olisin toivonut jonkun mulle aikoinaan sanovan kun olin nuori - vaikkei edes taustalla ole mitään Auerin lasten kokemaa riepottelua julkisuudessa kaiken maailman Seppo Isotalojen raadeltavana. Niin, ja Sepedeuksen haastaisin heti 15 v täytettyäni oikeuteen kunnianloukkauksesta. Vaikka kyseinen pedosetä asuukin Ruotsissa, niin koskee se laki häntäkin suomalaisella serverillä tehdyistä rikoksista. Valtio takaa vähävaraisille kunnon oikeusavustajan, joten heti kun ikä on 15v, niin eikun jonkun pätevän asianajajan pakeille vaan jajuttu vireille. Seppoa kannattaa vaatia kiinniotettavaksi ja tuotavaksi poliisikyydillä Turkuun käräjille - noista kun ei koskaan tiedä mihin lie ThaIkkulaan tai Ukrainaan luikkivat karkuun.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

rantakoski kirjoitti:. Sitä paitsi, korkea(mpi)koulutus osuus näyttää olevan ns. anti-puolella suurempi.
Ohoh, tähän asti on sisotaloa haukuttu dosentiksi, vaikka keskustelijat eivät edes tiedä että dosentti on tohtorista seuraava akateeminen arvo, ei virka.

Minä saan sen vaikutelman, että nämä Annelin tuomitsijat ovat eläkkeellä olevia poliiseja - ilman kokemusta murhatutkimuksesta tai lasten seksuaalisesta häirinnästä. Erityisesti komissaari Juha Joutsenlahden vihaamiseen en löydä muuta syytä. Eikö Illtalehden päätoimittaja ole taustaltaan poliisi. Joutsenlahti puolestaa Suomen paras poliisi ja kunnallinen luottamusmies
sisotalo
Jessica Fletcher

CSI kirjoitti:Jos minä olisin yksi Auerin lapsista, niinkyllä minä vaihtaisin nimeni välittömästi kun sen voisin tehdä. Sekä etu että sukunimen.
Auerin lapsilla ei ole mitään salattavaa. Heidän äitinsä ja Amanda ovat sankarilisesti kestäneet kaiken sen pahan puheen, minkä kohteeksi nimimerkki on jatkuvasti tehnyt Auerin perheen.

Heinäkuussa Auerin lapset saavat pitää yhteyttä äitiinsä ja Amandaan. Palautuminen voi tapahtua vain jos he pääsevät irti uskonlahkon puristuksesta. Kannatta lukea Janne Villan kirja Henkinen väkivalta. Lisää tietoa saa
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/

Mihinkähän nimimerkki rivoutensa sitten suuntaa, löytääkö hän taas lapsia kiusattavaksi?
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Sisotalo, mistä helvetin lasten seksuaalisestä häirinnästä? Uskotteletko itsellesi, että hyväksikäyttö on häirintää. Tuntuuko se siten vähemmän rikolliselta. Tunnetko itsesi vähemmän alhaiseksi.
sisotalo
Jessica Fletcher

Nimimerkki herkuttelee näillä kamalilla sanoilla, raiskaus, seks hyväksikäyttö. Todellisuudessa ei edes seksuaaalista härintää ole tapahtunut, vain Auerin pojan valemuistoja ja sitten uskonveljien ja sisarten vahvistukset. Näihin ansoihin on Nimimerkki vajonnut ja toistaa kerta toisensa jälkeen kauheuksia, joita ei ole tapahtunut, ei ainakaan ennen kuin hovioikeus vahvistaa sellaiset väitteet.
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

sisotalo kirjoitti:Nimimerkki herkuttelee näillä kamalilla sanoilla, raiskaus, seks hyväksikäyttö. Todellisuudessa ei edes seksuaaalista härintää ole tapahtunut, vain Auerin pojan valemuistoja ja sitten uskonveljien ja sisarten vahvistukset. Näihin ansoihin on Nimimerkki vajonnut ja toistaa kerta toisensa jälkeen kauheuksia, joita ei ole tapahtunut, ei ainakaan ennen kuin hovioikeus vahvistaa sellaiset väitteet.
Mistä sä noin hyvin tiiät? Olitko paikan päällä katselemassa? :mrgreen:
sisotalo
Jessica Fletcher

turumurre kirjoitti: Kerrohan nyt Tara kun olet näemmä Tantraan hyvin vihkiytynyt, miten tämä jookailutapaus liittyy ylensäkään Aueriin ja Ulvilaan? Onko kyseinen minfolainen, jooga-tapauksesta kirjoittanut, jotenkin Ulvila-tapauksiin liittyvä henkilö?

Kolmen vuoden aikana yksikään teistä ei ole julkisesti pystynyt esim mitätöimään tyttären todistusta niin kuten hän teki radiohaastattelussaan. Siinä suhteessa on siis 'teidän miehenne', eikä suinkaan 'auerin'...
Turumurre hoksaa terävästi kolme asiaa.

Ensinnäkin, että esimerkiksi jooga-guru Bivolaru ei murhannut Jukka Lahtea, eikä siis kuulu tähän keskusteluun. Sensijaan sisotalo on toimija, ei vain keskustelija, molempien tapausten selvittelyssä niin, että oikeus voittaa. Anneli vapautetaan ja Bivolarua ei lähetetä Romanian vankiloihin tapettavaksi. Todistukset molempia kohtaan ovat hyvin heikot ja rangaistukset ylittävät kaiken järjen.

Toiseksi, kunnia sille kelle kunnia kuuluu. Alpo jätti pois animaatiosta Amandan kuulustelut, joka olisi alentanut sen todistusvoimaa. Nimenomaan Alpon animaatio perustuu vain hätäpuheluun ja Annelin kuulusteluun, Minun osakseni on tullut ottaa Amanda mukaan tilanteeseen 02.40, jolloin murhaaja poistu - animaation mukaan. 03.14 on Alpo ottanut Amandan mukaan.

Kolmanneksi: hiljaiseksi ovat Annelin syyttäjä radio-ohjelman jälkeen menneet.
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

taavetti kirjoitti: Mielestäni Naakka nyt pikkaisen liikkuu hyvän maun ja oman osaamisensa ulkopuolella. Muut saavat puhua puolestaan, omalta kohdaltani pistin korjauksen ihan isä-vainaan ja äitini vuoksi.

Myönnetään, en aikonut tuota listaa missään vaiheessa julkaista (vaikka se vaikuttaa jo tilastollisestikin aika pätevältä, tuskin enää menee sattuman piikkiin), mutta provosoiduin taran ja MissHolmesin ja muiden riekkujien viesteistä. Epäoikeudenmukaisuus ja ilkeys on semmoinen asia, joka saa minut provosoitumaan. Oli tarkoituskin, että vähän tuntuisi ikävältä. Ehkä ymmärrätte, että täällä kirjoittavat on kaikki ihmisiä, jotka tuskin haluavat kuunnella jatkuvaa pilkkaa ja yksityisasioidensa vääntelyä ja vaikkapa nyt pedofiiliksi nimittelyä.

Minusta on todella säälittävää, että kauhea lauma on ollut sisotalon kimpussa alusta asti. Otetaan hampaisiin joku, joka ei niin hyvin pysty puolustautumaan, ja ylläpidon suojeluksessa voidaan sanoa mitä tahansa. Eikä jumaliste edes hävetä. Tommosta hemmetin amistason mölinää jauhetaan joka toisessa viestissä, ja ollaan olevinaan niin pirun nokkelia ja hurskaita. Todellisuudessa vain näytetään oma tyhmyys ja sysimusta sydän.

Kyllähän se empatian puute JOSTAIN johtuu, ja sitä kykyä puuttuu kyllä tältä antiannelistipuolelta huomattavan paljon.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Tara
Horatio Caine

Niin turre kuin naakka käyvät kiinni henkilöön kun omat argumentit loppuvat.

Ovat varmaankin tyytyväisiä itseensä. Miksiköhän juuri Annelin viattomuuten uskovaiset tekevät näin.

sistolua ei lasketa.

Pervot puolustavat pervoja.

Mitä uutta?

Kuolemannaakka
... Oli tarkoituskin, että vähän tuntuisi ikävältä. Ehkä ymmärrätte, että täällä kirjoittavat on kaikki ihmisiä, jotka tuskin haluavat kuunnella jatkuvaa pilkkaa ja yksityisasioidensa vääntelyä..
Miksi ihmeessä jostain yhä vain pitäisi tuntua (edes) vähän ikävältä, jos esim jonkun äiti on kertonut lapselleen, että hänen teki mieli hypätä 10. kerroksesta? Tällaiset asiat sinua ilahduttavat, koet näköjään jopa 'onnistuneesi''?

Kuule, ei tunnu enää miltään.

Seuraavaksi moitit niitä, joitten ykstyisasioita revittelit, empatian puutteesta.

Väitätkö että sositalo, jota puolustat, osoittaa jonkinlaista empaattisuuta? Auerin lapsia kohtaan?? :shock:

Ai niin, kukas sinun yksityisasioitasi on täällä väännellyt?
Viimeksi muokannut Tara, Ke Touko 15, 2013 9:57 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Tämä on ihan niin kuin uskonlahkoissa, jos uskallat olla erimieltä kannattajien kanssa niin olet epäonnistuja surkea hylkiö, jos uskallat juttua tonkia olet rotta.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

isotalo kirjoitti:joita ei ole tapahtunut, ei ainakaan ennen kuin hovioikeus vahvistaa sellaiset väitteet.
Siis mitä. Luuletko, että ne tapahtuisivat taannehtivasti.
Vastaa Viestiin