Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

kaljaloota kirjoitti:Vieläkö joku peesaa tuota tosi tyhmää hupparimiestä, olis aukassu oven tyhmääää :mrgreen:
Ja tosi tyhmää on lähteä fanittamaan ja muodostamaan pro- ja antiryhmiä huppupäisten tannereiden rakastajateatterinäytelmien perusteella sähköisin viestimin käyden kalauttelemassa naapureita kalloon. Varsinkin jos näytelmän nimenä on Kohtalona murha. :wink:
Alethes doksa meta logu
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Sirpa kirjoitti:
kaljaloota kirjoitti:Vieläkö joku peesaa tuota tosi tyhmää hupparimiestä, olis aukassu oven tyhmääää :mrgreen:
Ja tosi tyhmää on lähteä fanittamaan ja muodostamaan pro- ja antiryhmiä huppupäisten tannereiden rakastajateatterinäytelmien perusteella sähköisin viestimin käyden kalauttelemassa naapureita kalloon. Varsinkin jos näytelmän nimenä on Kohtalona murha. :wink:
Mutta mikä on se prosessin nimi mikä ajaa ihmisiä tähän pro- ja annelistiryhmään, onko kyseessä joogaguru vai sen sivu haara, satanistinen manseryhmärämä :shock:
Sirpa

Jos ei jooga, niin googi: jokuhan näitä Ilmestyskirjan mukaan villitsee kunnes vilja on kypsä korjattavaksi, ja sitten herra Googi käy viskaamassa koko meluavan sakin jonnekin luukasaan itään. Ota tästä nyt sitten selvää...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vihan_ja_ahdistuksen_aika

Korjaus, väärää infoa; ei se Googi mihinkään viskaa, vaan hänet viskataan meluavine joukkoineen. Googille annetaan hautasija "kulkijain laaksossa", se sulkee tien näiltä kulkijoilta ja sinne haudataan Goog ja koko hänen meluisa joukkonsa ja sille pannaan nimeksi: "Googin meluisan joukon laakso".

Näin se menee sanasta sanaan Raamatun mukaan (Hesekiel 39. luku, jae 11).
Alethes doksa meta logu
Sirpa

No nytpä sitten rupesi kiinnostamaan, että miten tuo sota tehdään, ja liki sanasta sanaan - voitte vaikka tarkistaa - Raamattu kertoo siitä näin, sama profeetta, mutta luku on numero 4:

Ja sinä ihmislapsi, ota itsellesi tiiliskivi ja aseta se eteesi ja piirrä siihen kaupunki, pane se piirtykseen, rakenna siitä vastaan saartovaruste, luo valli sekä aseta sotaleirejä ja tee sitä vastaan yltympäri muurinmurtajia.

Ota seuraavaksi rautainen leivinlevy, aseta se rautamuuriksi itsesi ja kaupungin väliin ja suuntaa kasvosi kaupunkia kohden ja piiritä sitä.

Pane maata vasemmalle kyljelle ja aseta sitä painamaan Israelin heimon syntivelka - makaa kyljellä yhtä monta päivää kuin sitä maksat, eli kolmesataa yhdeksänkyymmentä päivää.

Kun olet tehnyt tämän, sinun on pantava maate toiselle kyljelle ja kannettava Juudaan syntivelka neljäkymmentä päivää; päivä kutakin vuotta kohti minä olen sinulle pannut.

Ja suuntaa kasvosi ja paljastettu käsivartesi piiretettyä Jerusalemia kohden ja ennusta sitä vastaan.

Sitten panen sinut köysiin, niin että et voi kääntyä kyljeltä toiselle, kunnes olet saanut päättymään piirityksen päiväsi.

Ota itsellesi nisuja, ohraa, papuja, herneitä hirssiä ja vehnää, tee niistä itsellesi leipää, yhtä monta päivää kuin makaat kyljelläsi, ja ruoka sinun on syötävä painosi mukaan, ja vettä juotava mitan mukaan.

Ja ohrankaltiaisena on sinun se syötävä, ja ihmisulosteella on sinun se paistettava heidän silmäinsä edessä.
Viimeksi muokannut Sirpa, Pe Touko 17, 2013 6:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

;)
Sirpa, Onko Google Googin väärää tietoa jakava iso- vai pikkuveli?

Minä henkilökohtaisesti en koe olevani ajautunut mihinkään ryhmään. Mulla vaan on yksinkertaisesti kaiken lukemani myötä vahva uskomus siihen, ettei Ulvilassa, niin kuin ei Raumallakaan 70-luvulla, ollut yhtään mitään Huppumiestä. Huppumies ei vaan mahdu minuutteihin, ei ikkuna-aukkoihin, ei nurmen jäljettömyyteen, ei teon tapaan, ei mihinkään.
Paikalla oli vain ahdistus, joka hetkellisesti muuttui sokeaksi raivoksi.

Jaaa-a Sirpa. Mä oon työviikosta liian poikki, että pystyisin nyt osallistumaan ajatuksella tuohon piirityskurssitukseen ;)
Nuotio & Äreät Tiput
Sirpa

... yksinkertaisesti kaiken lukemani myötä vahva uskomus...
Minä luulen, että juuri tässä on tämä Googi-joukon ongelma - vaikka he eivät sitä tietenkään itse havaitse, jos havaitsisivat, eivät sotisi - ja tämä miten tämä Googi sen sodan juuri tekee. Ei ole mitään syytä - edellä olevaan kuvaukseen viitaten - olettaa, että kyseinen profeetta ja näkijä olisi nähnyt väärin, vai mitä?

Ajattele - tuosta kuvauksesta on tuhansia vuosia! Ja voiko sitä paremmin enää kuvata:
... ja ihmisulosteella on sinun se paistettava heidän silmäinsä edessä.
Heh, mä meen pois, jatkakaa.
Alethes doksa meta logu
Veristi
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Tupsahdin tähän nyt tälleen suoraan Enterpriselta, joten en ole ehtinyt kunnolla ajatuksella perehtymään noihin Sirpan raamatunpätkiin. Mutta tuo "rautainen leivinlevy" löi kyllä meikämannea päähän: just kuulkaa aamulla keksin tehdä sellaisen kotirekon, että sujautin uuniritilän muovikassiin ja kokeilin, voisko sellaista käyttää kilpenä. - Ootko Sirpa tällaisen ajatuksen ujuttanut mulle tarkoituksella päähän? - Ja joo, kevyt se oli ja siitä sai ihan mukavasti otteen. Muovipussin sai kätevästi pois, kun pyöräytti sen silleen nurinperin. Jotta tälleen. Enää en ihmettele mitään.
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Miksi oi miksi mä seuraan tätä keskustelua! Turhaan lentää hyvää olutta näppikselle :mrgreen:
pikasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Sirpalta osalainaus:
Ja sinä ihmislapsi, ota itsellesi tiiliskivi ja aseta se eteesi ja piirrä siihen kaupunki, pane se piirtykseen, rakenna siitä vastaan saartovaruste, luo valli sekä aseta sotaleirejä ja tee sitä vastaan yltympäri muurinmurtajia.
Ota seuraavaksi rautainen leivinlevy, aseta se rautamuuriksi itsesi ja kaupungin väliin ja suuntaa kasvosi kaupunkia kohden ja piiritä sitä.
Mielenkiintoista ei voi mitään. Tuon viimeisen kappaleen näen ylimielisyydeksi, joka johtaa seuraavaan, eli ihmisparka sotii siis itseään vastaan.

Jännä juttu ja naurattikin kun lainattu osio kelpaa kyllä lasten leikiksi näinä ja entisinä päivinä ja varsin hyvin pelien maailman pohjaksi.

Tämä oli lauantai-illan tuumaustauko vireän viikon lopuksi, huomenna vapaa. Yeajh
Sirpa

Onpa hieno havainto ajatella asiaa psykologisesti kuvaamallasi tavalla - itsellä tuli vain huvittuneena mieleen edessä oleva näppis ja näyttö ja eräs tietokonekaupunkipeli. Täytyykin miettiä uudelleen!

Ai niin, mutta sitten tuli vielä se paljastettu käsivarsi ja piti ennustaa...

Miksi "paljastettu käsivarsi"? Mitä se kuvaa?
Alethes doksa meta logu
harjoittelija
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja harjoittelija »

... tääl joku välirauha?...
Vai alkaako AA-klubi haihtua? Vain jotain 'first time users' jäljellä?
Ja tupla + naakka?
Hei Turre, laittaisit jotain, saatais taas vähän fiksumpaa yritystä
...ihan kauniisti pyydän.... :)

Ps. ok, se 'kuole' ja 'loppu'.... mut sehän tiedettiin jo, ei se haittaa....
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Voih, olet vielä niin nuori palstalainen parahin harjoittelija.
Et tunnista kevään merkkejä.
Kevään merkkeihin kuuluu pitkä purjehdus.

Turumurre on kuin muumipappa, joka pitkän talven jälkeen haaveilee merille lähdöstä, pitkästä purjehduksesta. Toisin kuin pappa, turre toteuttaa haaveensa keväisin ja katoaa horisontin taakse. Jos on taas purjeet nostanut, niin toivotanpa myötäisiä!

Mitäs me sulle keksittäisiin parahin harjoittelija.
Kiinnostaisiko Sinua pistää paremmaksi ja ennakoida tulevaa. Parin viikon päästä viimeistään, näin oletan, vapautetaan Anneli Auer ja Jens Kukka hovioikeuden päätöksellä. Mitä sitten seuraa, sitä olen näköjään hahmotellut taannoin. Lehdistö tuskin katsoo asiassa peiliin, pikemminkin siirtää katseen mahdollisimman kauas itsestään.
annaanna kirjoitti:
Muitakin merkkejä olen ollut havaitsevinani siitä, että kulissien takana jo tiedetään oikeudenkäynnin lopputulemasta. Liukuhihnalta saatanee asiantuntijamielipiteitä siitä miten vähän loppujen lopuksi kohdataan väärin perustein tehtyjä ilmiantoja seksuaalisesta hyväksikäytöstä, miten mahdottoman työn edessä ovat raskaasti ylikuormitetut psykologit. Syyttäjien ja poliisien "viranpuolestapuolustajat" aktivoituvat jne.

Anna palaa. Mitä on lööpeissä ennen lomia?
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Kansa on tyhmää kuin saapas, aina täytyy vääntää rantalangasta:

Vuonna 2006 oletettiin huppumiehen äänen/äänien olevan nauhalla, koska väitetysti oli talossa puhelun aikana. Tutkinnanjohtaja tilasi labralta litteroinnin, erittelyn ja analyysin. Silloin äänitutkija piti joitain ääniä erikoisina.

Kyseessä oli kuitenkin vasta alkuvaiheen tulkintaa kun häntä pyydetiin etsimään ulkopuolisen miehen äänet nauhalta. Äänitutkija teki työtä käskettyä. Joitain ääniä löytyi, joitain mitä pystyi merkkaamaan "ulkopuolinen?" tagilla.

Ääninauha on kuitenkin kauttaaltaan outo häke-puheluksi Ulvilan tapahtumia vastaavia ja verrokkitapahtumia peilatessa. Ulvilan häke-nauhassa on liikaa outouksia.

Kuunneltuaan ääninauhaa satoja kertoja, ja vertaillen sitä häke-puhelurekonstruktioon, äänitutkija varmistui ettei talossa ollut ulkopuolista.

Häke-nauhalta puuttuu väitetyssä pääroolissa olleen "huppumiehen" äänet kokonaan. Häke-rekon mukaan "hupparin" olisi pitänyt tuottaa kymmenittäin, jopa satoja, eri ääniä esimerkiksi liikkumisesta talossa, kamppailusta, puukotuksesta, poistumisesta yms.

Mutta häke-nauhalla "hupparista" ei ole mitään selkeää konkreettista ääntä nauhalla, ei yhtäkään, ei yhtä ainuttakaan, ei mitään kouriintuntuvaa - ei mitään käsiin jäävää.

Joku yksittäinen kumea "huu" -ääni tai Zemin kaivamat muutamat "skrits" ja "skrats" eivät muuta häke-nauhan konkreettista ja autenttista todistusta ulkopuolisen puuttumisesta miksikään.

Huomautettakoon vielä, että esimerkiksi Alpo Holisti ja Kuolema ovat lukuisasti korjanneet ja läksyttäneet Zemiä hänen tekemistä teknillisistä virheistä nauhan tutkimisessa. Zem on näyttänyt osaamattomuutensa ja epäammattitaitonsa nauhan teknisestä analysoinnista. Zemillä ei myöskään ole fonetiikan syvää ymmärrystä, sitäkin esim. Alpo Holisti Zemiä läksyttänyt
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Minä sanoisin, että porinpoliiseissa (osassa heistä) se tyhmyys vasta asuukin. Eikä vähiten niissä uutioiduissa kahdessa Ulvilassa riehuneessa, joista toinen jo sai tuomion poikansa kouluun rynnättyään, toisen kotonaan riehuneen vielä ilmeisesti tapauksensa käsittelyä odottaessa. Tietääkö muuten kukaan asuuko rikoskonstaapeli Santaoja jossakin muualla kuin Ulvilassa.

Nämä vähemmän lahjakaat yksilöt päätyivät leipomaan Anneli Auerista syyllistä. Häkeäänitysten teknisten ominaisuuksien vuoksi lähellä tuotetut äänet peittävät taka-alalla tuotetut äänet, joten kuulovaikutelman mukaan tunkeutuja ei puhu mitään. Manipuloitiin äänitutkija tahtomattaan ja ammattitaidottomuttaan mukaan tuottamaan äänirekonstruktiota, joka ei ikinä tule olemaan luotettava ja paikkansapitävä. Rekonstruktion luominen on mahdoton tehtävä, mutta siitä ei ollut kutsuttu ketään käräjäoikeutta valistamaan. Yhtään äänitysalaa tuntevaa asiantuntijaa ei oikeuteen kutsuttu, joten fonetiikan maisterin sana oli ainut mitä käräjätuomarit kuulivat. Yhtään verrokkinauhaa eli muita häkenauhoituksia ei koskaan oikeudessa kuultu. Mitään faktaa Rantakoskella ei tähän väitteeseensä ole, kunhan on tuulesta temmannut taas kerran: Häke-rekon mukaan "hupparin" olisi pitänyt tuottaa kymmenittäin, jopa satoja, eri ääniä esimerkiksi liikkumisesta talossa, kamppailusta, puukotuksesta, poistumisesta yms.

Jo kauan olen olettanut Santiksen toimineen niin tässä häkenauhan väärinkäytössä kuin monessa muussakin asiassa alkuunpanijana. Luulenpa minä häntä pikkuiseksi juorutädiksikin, joka levittää juttuja siitä kuka kenestäkin tykkää. Omasta kohtalostaan en tiedä, mutta huhuja oon kuullut. Aisankannattamisesta.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Yhtään äänitysalaa tuntevaa asiantuntijaa ei oikeuteen kutsuttu
Hah. Puolustus kutsui ne mitä irti sai ja rikosteknistä puolta edusti KRP:n tutkija sekä lisänä FBI:n konsultaatio. Mutta nää on näitä tuplan.
Vastaa Viestiin