Järkyttävät videot!

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Copenhagen
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: To Maalis 14, 2013 9:22 pm

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja Copenhagen »

Jos tää on se video missä ne äijät polttaa ''noitia'' niin ei, en aijo kattoa uudesti. Sairasta.
Ei vaa voi käsittää tätä maailman menoa.
Hangman
Nikke Knakkertton
Viestit: 164
Liittynyt: La Heinä 07, 2012 8:11 am

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja Hangman »

Toihan on ollut yleinen harrastus suomessakin muinoin. Niistä ajoista me ollaan kehitytty todella paljon mutta noi apinat eivät ikinä kehity mihinkään vaikka muu maailma tukee niitä sadoilla miljardeilla.
Tarkastaja-ankardo
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Elo 07, 2012 1:45 pm

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja-ankardo »

Joo no asia selveni mistä oli kysymys.
Ahdistus ei. Huhhu, en ole itse aiemmin tuota nähnyt.
Toki olen lukenut lehdistä että maailmassa tapahtuu kainelaista paskaa mutta sitten kun sen näkee niin järkyttää se.
Hangman
Nikke Knakkertton
Viestit: 164
Liittynyt: La Heinä 07, 2012 8:11 am

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja Hangman »

Jos järkyttyä haluat niin itse kuvatut murha/paloittelu, teloitus, onnettomuus, ym. äärimmäisen hurjat videot löydät esim. täältä...

http://www.ogrish.tv/

Mutta jos jo toi pikkuinen noitien polttaminen oli liikaa niin en suosittele tota sivustoa sillä siellä on todellakin aivan hirvittävää matskua jopa mun mielestä vaikka olenkin vuosia kaikenlaisia pätkiä katsellut. :!:
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Jos nuo olivat oikeita noitia, niin saivat ansionsa mukaan.
Perttu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 12:53 am

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja Perttu »

Tarkastaja-ankardo kirjoitti:En tiedä mistä asiassa on kyse mutta tälläinen tupsahti vastaan facebookissa.

kesto 5.55
Harkitse tarkkaan katsotko, koska video on oikeasti todella järkyttävä ja raaka.

Itseäni kiinnostaa tietää mistä on kyse tai miksi näin toimitaan?
Ja huhhu ahdistaa ihan vitusti toi video.

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 771&type=2

Kuvattu Keniassa ja syyttyinä on paikalliset Urpilainen,Katainen jne. Toi on niin sanottu kenttäoikeus. No ei,huumoria pitää olla. Keniassa on kuolemantuomio voimassa ja esim noituudesta sen saa. Kuolemantuomio toteutetaan polttamalla. Somaliassa kuolemaantuomittu ensin hakataan koko kyläyhteisön kanssa ja nöyryytetään alasti jonka jälkeen laitetaan autonrengas kaulan ympärille bensamarinoinnilla ja tuikataan tuleen. Suomessa kolmesataa vuotta sitten elettiin kuin muslimimaissa. Nussittiin kilpaa lapsia ja polteltiin ihmisiä. Kaikki tämä kirkon nimissä. Suomessa kuolemantuomiot olivat kanssa muutenkin erityisen raakoja. Esim teilipyörää käytettiin. Mestaus yleisin?
Copenhagen
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: To Maalis 14, 2013 9:22 pm

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja Copenhagen »

reijoreipas kirjoitti:Jos nuo olivat oikeita noitia, niin saivat ansionsa mukaan.
Toivottavasti tää oli provoa :?:
Avatar
PaxCow
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: To Tammi 17, 2013 3:45 pm

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

reijoreipas kirjoitti:Jos nuo olivat oikeita noitia, niin saivat ansionsa mukaan.
8)


Tuohon videoon löyhästi liittyen:

Katsoin toissapäivänä Louis Theroux'n ohjelmaa, jossa hän vieraili Etelä-Afrikan Johannesburgissa. Siellä paikallinen epävirallinen poliisi kertoi väkijoukon polttaneen oman käden oikeudella varkaaksi epäilemänsä miehen. Samanlainen tapaus oli kuulemma tapahtunut edellisellä viikollakin.

Eli videon tapaus ei varmasti ole mitenkään älyttömän harvinainen. Johannesburgissa näytti olevan niin, että oikeasta poliisista ei ollut mihinkään ja laki oli monin eri tavoin karannut epävirallisten poliisien ja väkijoukkojen käsiin. Kun "mob justice"-mentaliteetti ja äärimmäisen kehnot ja köyhät elinolot yhdistetään kouluttamattomuuteen ja rehottavaan rikollisuuteen, seuraamukset eivät ole kaunista katseltavaa...
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17128
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

http://www.facebook.com/video/embed?vid ... 9013080816

Onko tämä se sama tai samasta kyläjuhlasta?

Outoa, että täällä kauhistellaan moista perinnekulttuuria. Erilaisuus on rikkautta. Nämäkin kaverit olisivat parissa vuodessa valmiita suomalaisille työmarkkinoille. Maksamaan eläkkeitämme. Jos meillä olisi oikeus kieltää heitä tämä perinne, niin samoin heillä pitäisi olla oikeus tulla kieltämään avantouinti, eukonkanto, s/m-seksi yms.

Ei, en minä tätä itse keksinyt, vaan sen mitä poliitikkomme ja virkamiehemme meille jatkuvasti sekä tauotta suoltavat; suvaitkaa, ymmärtäkää, ruoskikaa itseänne, antakaa heille lisää rahaa, ottakaa heitä vastaan, majoittakaa ja vaatettakaa heidät, antakaa ihokkaanne, maksakaa enemmän veroja, antakaa rahaa keräyksiin, muistakaa että syy on köyhyys...
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Avatar
PaxCow
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: To Tammi 17, 2013 3:45 pm

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Doctor Lecter kirjoitti:Ei, en minä tätä itse keksinyt
Kylläpä taisit keksiä. Kukaan suomalainen poliitikko tai virkamies ei ole väittänyt, että ihmisten polttamista tulisi suvaita tai että itseään pitäisi ruoskia. Ylipäänsä kukaan ei ole väittänyt, että tuollaista pitäisi suvaita. Mutta eihän se tietenkään estä sinua käyttämästä keksittyjä mielipiteitä agendasi ajamiseen.

Jopa moni kovan luokan kulttuurirelativisti vetää yleensä rajan väkivaltaan.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17128
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

PaxCow kirjoitti:
Doctor Lecter kirjoitti:Ei, en minä tätä itse keksinyt
Kylläpä taisit keksiä. Kukaan suomalainen poliitikko tai virkamies ei ole väittänyt, että ihmisten polttamista tulisi suvaita tai että itseään pitäisi ruoskia. Ylipäänsä kukaan ei ole väittänyt, että tuollaista pitäisi suvaita. Mutta eihän se tietenkään estä sinua käyttämästä keksittyjä mielipiteitä agendasi ajamiseen.

Jopa moni kovan luokan kulttuurirelativisti vetää yleensä rajan väkivaltaan.
Käsittääkseni kyseessä on vuosituhantinen perinne. Jostain se on alkunsa saanut. Ei tuo missään nimessä ole mukavaa katseltavaa, mutta en koe olevani siinä asemassa - en ole turhan tiedon maisteri, en humanisti enkä demari - että olisin oikeutettu arvostelemaan muiden maiden kyläjuhlien ohjelmaa.

Mutta kuten sanottu; suomalainen koulutus on niin osaavaa, että näistäkin noitien polttajista saisimme parissa vuodessa osaavaa työvoimaa. Pulaa helpottamaan. Onhan selvää että Suomi ei pyöri, bussit ei kulje, toimistoja ei siivota ellei jokaista afrikalaista saada tänne näyttämään osaamistaan. Näin minulle on sanottu. Mikä minä olen kyseenalaistamaan demarien, rkp:n ja vihreiden agendaa. Kouluja käymätön ukko.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Doctor Lecter kirjoitti:http://www.facebook.com/video/embed?vid ... 9013080816

Onko tämä se sama tai samasta kyläjuhlasta?

Outoa, että täällä kauhistellaan moista perinnekulttuuria. Erilaisuus on rikkautta. Nämäkin kaverit olisivat parissa vuodessa valmiita suomalaisille työmarkkinoille. Maksamaan eläkkeitämme. Jos meillä olisi oikeus kieltää heitä tämä perinne, niin samoin heillä pitäisi olla oikeus tulla kieltämään avantouinti, eukonkanto, s/m-seksi yms.

Ei, en minä tätä itse keksinyt, vaan sen mitä poliitikkomme ja virkamiehemme meille jatkuvasti sekä tauotta suoltavat; suvaitkaa, ymmärtäkää, ruoskikaa itseänne, antakaa heille lisää rahaa, ottakaa heitä vastaan, majoittakaa ja vaatettakaa heidät, antakaa ihokkaanne, maksakaa enemmän veroja, antakaa rahaa keräyksiin, muistakaa että syy on köyhyys...

Tohtori on oikeassa.
Jokaisella kansalla on oman näköisensä kulttuuri, jota pitää suvaita.

Meitä kauhistuttaa Kenialaiset noidanpolttajaiset, mutta ei Kenialaisetkaan hyvällä mielellä katselisi Suomalaisten kansanhuveja, kuten täysin syyttömien hakkaaminen nakkikopilla.
Avatar
PaxCow
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: To Tammi 17, 2013 3:45 pm

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Etsintäkuulutus: jos löydätte yhdenkin suomalaisen poliitikon tai virkamiehen, joka suvaitsee ihmisen tappamisen, palkkiona luvassa golf-taputukset ja papukaijamerkki.

Muuten toi on vain turhanaikaista höpötystä. Kuten totesin, myös ns. kulttuurirelativistit vetävät yleensä suvaitsemisen rajan väkivaltaan.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Perttu kirjoitti: Kuvattu Keniassa ja syyttyinä on paikalliset Urpilainen,Katainen jne. Toi on niin sanottu kenttäoikeus. No ei,huumoria pitää olla. Keniassa on kuolemantuomio voimassa ja esim noituudesta sen saa. Kuolemantuomio toteutetaan polttamalla.
Kiitän infopläjäyksestä. Hämmentävä tuo jantteri joka vain istuu aloillaan ja palaa. Pari muuta vähän yrittää tapella tai poistua, liekö yksi todennut saavansa ansionsa mukaan. Aika köyhät kokot, kauankohan tuossa meni kokonaisuudessaan että saivat poltettua kaiken?
vandt
Jack Bauer
Viestit: 917
Liittynyt: La Heinä 05, 2008 10:00 pm

Re: Todella järkyttävä väkivalta-video.

Viesti Kirjoittaja vandt »

PaxCow kirjoitti:Etsintäkuulutus: jos löydätte yhdenkin suomalaisen poliitikon tai virkamiehen, joka suvaitsee ihmisen tappamisen, palkkiona luvassa golf-taputukset ja papukaijamerkki
Tämän kohun aikaan muistan monenkin yksityishenkilön olleen sitä mieltä, että asia on ok, koska kulttuur ja silleen. En tosin muista poliitikkojen kantoja suuntaan enkä toiseen, mutta jos joku muistaa, ja puoltavan kannan löytää, niin linkkiä, kiitos.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
Vastaa Viestiin