Niin no tottakai AA LÄHTI auttamaan Jukkaa, mutta ei hän minnekään takkahuoneeseen asti koskaan päässyt. Olisi varmaan auttanut, jos ei olisi ollut huppumiestä siellä huoneessa.Tara kirjoitti:^^... jos tarkkoja ollaan niin Anneli ei ole koskaan sanonut menneensä auttamaan Jukkaa . JJ:n kuulustelussa sanoo takkahuoneeseen kyllä aikoneensa mennä katsomaan tms kun Jukka sitä Annua huusi. Mutta seuraavaksi kertoo miten huppu lähti häntä kohti uhkaavan näköisenä jne.Kolmanneksi: AA ei ole kertonyt/tunnustanut käyneensä takkahuoneessa tai menneensä auttamaan Jukkaa.
Mutta lisää sitten: en mä sitä Jukkaa silloin katsonutkaan...Anneli: Em mä usko, koska siin vaihees ko mä siel puhelimes, mä nyt olettasin, että koska siin ei oo mitää seinii välissä, et hän niinko tajus, et mä oon poliisille soittamassa. Hän silti jatkoi sitä, ja ko mä kävin siel, hän sen verran juoksi perään, et mä lähdin pois tieltä, ja meni takasin. Ja tää tapahtu kaks kertaa. Ja siin vaihees Jukka makas jo siel lattial, ja tokkopa hänest sit olis paljo apuu ollu estämää, jos olis mutki halunnu tappaa sillon. etp824
Annelihan pohti tuossa olisiko Jukasta ollut apua hänelle!
Annelin ensimmäisestä kuulustelusta ei saa varmaa käsitystä kävikö takkahuoneen oviaukolla vain yhden kerran - tältä vaikuttaa ensin - mutta kuulustelun edettyä Auer toteaakin, että kävi kaksi kertaa ja molemmilla huppu ns 'lähti perään'.
Mutta siis pointti oli se, ettei AA ole kertomuksensa mukaan käynyt takkahuoneessa, ja kyllähän se hänen kertomuksensa aika outon valoon asettaisi, jos olisi sinne jotenkin päässyt käymään, kun siellä se kaamea huppumies oli.