Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?

Kyllä
61
74%
Ei
21
26%

Ääniä yhteensä: 82

BloodSucker
Poliisikoira Rex

Re: Millaiset ihmiset miellyttävät teitä ulkonäöllisesti?

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Suht puhtaat vaatteet, siistit hiukset, normaali painonen (Ei laiha eikä lihava), itsestään huolehtiva :)
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Chris Waddle
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Chris Waddle »

Kunhan on sukupuoleltaan nainen, niin se riittää jo aika pitkälle. 8)
joentöyräälle itäpenkkaan
tukehdun yskääni
lämpimiksi kylmyyttä halaten
Mickey
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Ulkomuodollisesti nainen, joka on naisellinen ja muodokas. Kilpatanssijat ovat hyvännäköisiä.
Luonne sais olla tietysti tempperamenttinen ja sähäkkä, ja nopeasti leppyvä.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Olen heikkona luonnostaan vaaleatukkaisiin miehiin, olen aina ollutkin. En ole vielä toistaiseksi kyennyt selvittämään, mistä lapsuuden kokemuksesta perversioni on mahdollisesti saanut alkunsa, kaikki sukulaismieheni isääni myöten ovat tummatukkaisia.

Lisäksi miehen tulee olla ruumiinrakenteeltaan raskas ja luonnonlihaksikas (lihaksia ei ole saatu kehoa rakentamalla, vaan urheilemalla tai työssä), voimakaspiirteinen, karvainen ja luonnostaan hyväntuoksuinen sekä sinisilmäinen. Ja minua vähintään 20cm pidempi. Ja älykkäämpi. Eräs ystäväni kuvailee miesmakuani luolamiesmäiseksi, mutta itse puhuisin mieluummin ehkä viikinkimäisyydestä. Olen myös huomannut arvioivani miehiä usein heidän puheäänensä perusteella. Itselleni olen valinnut miehen, jonka puheen sisältö menee välillä minulta ohi siksi, että unohdun kuuntelemaan puheen nuottia.

Naisissa minua viehättävät luonnonkauniit, jotenkin erikoisen tai harvinaisen näköiset yksilöt. Vaikka Angelinasta pidänkin, korkeat poskipäät ja kapea naama -yhtälö ei tosielämässä aiheuta minussa riemunkiljahduksia.
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

joey kirjoitti:Olen heikkona luonnostaan vaaleatukkaisiin miehiin, olen aina ollutkin. En ole vielä toistaiseksi kyennyt selvittämään, mistä lapsuuden kokemuksesta perversioni on mahdollisesti saanut alkunsa,

No sit mullakin on varmaa perverssioksi laskettavana se että olen heikkona musta pitkähiuksisiin miehiin :wink:
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Unhola
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Hyvin erinäköiset kuin itse olen.
tyyppi85
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

hymyilevät.
pienikin hetki on arvokas
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Äh! Tähän on mahdoton keksiä suoraa vastausta. Jos nyt ajatellaan niin, että millainen henkilö kääntää pään tai saa katsomaan kahdesti.. Tummanpuhuva vaatetus ja pitkät tummat hiukset. Miehellä tuo saa taatusti pääni kääntymään. Tietty mystisyys pitää olla. Toisaalta saatan vilkaista uudemman kerran myös pitkää, kaljua ja hieman ns. skrodea tyyppiä :mrgreen: Kengät on myös erittäin tärkeä huomion kohde, ne kertoo ihmisestä paljon.

Naisten suhteen olen paljon nirsompi. Rokkiblondit. Ei mitään pissis/irtoripsi/silikoniblondeja, vaan hieman sellaisia reteempiä kiitos 8) Naisten kengillä ei ole niin väliä, ne jotku hiton converset on kyllä turn off.

Jos päästään sitten vilkuilusta lähikontaktiin, niin asia muuttuu. Se on se kokonaisuus, miten sinut on itsensä kanssa ja millainen asenne on noin ylipäätään. Nää siis ulkonäköjuttujen jälkeen.
TiiaStiina
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Hyvät elämäntavat ovat eduksi ulkonäölle, varsinkin kun ikää tulee vähän enemmän alkaa näkyä miten on tullut elettyä. Yhdelle sopii vaatimattomuus, toiselle dramaattisuus. Siisti olla pitää.
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Kaikki naiset jotka muistuttavat Neuvostoliiton hiihtäjätärsankaria Kalina Kulakovaa.
Kalina uskalsi olla oma itsensä ja hiihtää räkä parrassa roikkuen. Ja oli ihan aikakautensa puhtaimpia urheilijoita, mitä mömmöihin tulee.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Mischa
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Mischa »

Miehet, joilla on tummat lyhyet hiukset, pitkä, sopusuhtainen, ylähuuli kapeampi kuin alahuuli, sänki, karheat kädet, hoidetut hampaat ja mieluusti tatuointeja ;)
paccasucco
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Naiset,joilla ei ole parransänkeä,karvoitusta,tatuointeja,korvakoruja ym.alhaisesta itsetunnosta kertovia riittämättömän "minän" jatkeita.Naiset,jotka eivät koko ajan räplää omia älypuhelimiaan.Naiset,joilla on hammasproteesit.Ihmiset,jotka eivät jaksa keskittyä ajattelemaan,onko hiukset tummat ja lyhyet,vai pitkät ja vaaleat,vaan tajuavat ohittaa toisarvoiset tekijät jo kättelyssä.

Myöskin nainen,joka ei ole harkinnut sukupuolenvaihdosleikkausta,siis "korjausta",on minusta kaunis.

Kakkosurpo,joka on yksi parhaista kirjoittajista täällä,kertoikin jo Galina Kulakovasta.Siinä oli mies pakallaan.Asettaisin Raisa Smetaninan samalle viivalle.Ja tällä en tarkoita maitotuotetta.

Hapankaalin ja pervitiinin voimalla syntyi tuhoisaa jälkeä!

Kaunis ihminen on se,joka on luonnisella tavalla ikääntynyt,jolla on elämänkokemuksen mukanaan tuomaa syvällistä,ajatonta viisautta.Kaunis ihminen on nöyrä ihminen.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Andreas_Krieger

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2009/12/08 ... iavoittaja
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Rebdomine
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Rebdomine »

Miehet: Ruskeat silmät ja hiukset, käsistä muodostuu verisuonet, on vähän lihaksia mielellään, paksu kaula ja leveä rinta, pukeutuu siististi, vähän ruskettunut, isot kädet, ei ihan ohuet huulet, ei hirveän pitkä koska mä en ole.. :wink:
“Fine, I’ll start shooting anyway!”
-Eric Harris 20.4.1999
Pätemistä Minfossa vuodesta 2011
Roy Orbison
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Roy Orbison »

Sama pätee niin miehissä kuin naisissakin.Siisti,huoliteltu.(ei ylilyöntejä,tekoripsiä eikä silikooneja).Luomua sen olla pitää.Ei anoreetikko eikä liian painava.Hampaat pitää pestä 2xpv.Ei kuiteskaan tarvi olla valkaistut.Kunhan on puhtaat.
kakkosurpo
Frank Columbo

Re: Onko ulkonäöllä sinulle merkitystä?

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Tämäkin on aina ajankohtainen kysymys.
Ja rehellinen ollakseni niin kyllä sillä ulkonäöllä on merkitystä. Toisaalta näkökykyjäkin on niin monen tasoisia.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Vastaa Viestiin