Raahessa veljesten yhteinen itsemurha?
Raahessa veljesten yhteinen itsemurha?
Viime viikolla Raahessa tapahtunut veljesten yhteinen itsemurha, voiko sellaiseksi sanoa jos ensin on ampunut toisen ja sitten itsensä.. Mutta siis, näin on tapahtunut ja tiedän veljesten nimetkin mutta onko kellään tästä asiasta tarkempaa tietoa? Lehdissä ei luonnollisestikaan ole ollut mitään. Mikähän tällaisenkin tapahtuman saa alkuun että yhdessä päätetään?
Re: Raahessa veljesten yhteinen itsemurha?
Kaksi miestä löytyi kuolleena Olkijoelta
Raahen Olkijoelta on löytynyt perjantaina kaksi miestä kuolleena. Poliisin mukaan tapaukseen ei liity rikosta. Tapauksesta tehdään kuolemansyynselvitys.
http://www.raahenseutu.fi/Uutiset/11948 ... oelta.html
Raahen Olkijoelta on löytynyt perjantaina kaksi miestä kuolleena. Poliisin mukaan tapaukseen ei liity rikosta. Tapauksesta tehdään kuolemansyynselvitys.
http://www.raahenseutu.fi/Uutiset/11948 ... oelta.html
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Yhdessä hankkiuduttu liriin ja päätetty yhdessä lähteä? Olivatko kenties kaksosia? Faktatietoa asiasta minulla ei ole joten spekua heittelen.ukkometto kirjoitti: Mikähän tällaisenkin tapahtuman saa alkuun että yhdessä päätetään?
Ei nämä ihan kaidan tien kulkijoita ole ollut.. Kuulin että olisivat joutuneet kohta istumaan eikä olisi ensimmäinen kerta. En löytänyt haulla mitään näiltä sivuilta eikä googlekaan antanut vastauksia joten pikkurötöksistä lienee kyse? Vai joutuuko sellasista yleensäkään istumaan?
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Viitsiskö ukkometto laittaa vaikka veljesten nimien etukirjaimet?
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Kaksosia olivat. Itse kuulin, että tapaukseen kuitenkin liittyy kaksi asetta eikä yksi. Täytyy varmistaa onko mun lähde luotettava...
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Nonni. Tuo oli ensikutina joka mulle tuli. Mielestäni helpompi ymmärtää jos on tutustunut kaksosten maailmaan. Siis helpompi ymmärtää kuin "tavallisten" veljesten kaksoisitsemurha. Kovasti surullista silti, vanhemmille varsinkin.venuska kirjoitti:Kaksosia olivat.
Mistä voidaan päätellä että on nimenomaan ollut kaksoisitsemurha? Ettei vaan kuitenkin ole ollut tyypillinen juttu jossa toinen ensin tappaa toisen ja sitten sen jälkeen itsensä. No oli miten oli, niin aika karmea juttu.
elli72 kirjoitti:Mistä voidaan päätellä että on nimenomaan ollut kaksoisitsemurha? Ettei vaan kuitenkin ole ollut tyypillinen juttu jossa toinen ensin tappaa toisen ja sitten sen jälkeen itsensä. No oli miten oli, niin aika karmea juttu.
"Poliisin mukaan tapaukseen ei liity rikosta."
Tuosta voimme päätellä
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)
Pahoinpitelyjä, puukotuksia, tappelemista - siinä ainoat yhteydet joissa olen näiden veljesten nimiä kuullut koskaan mainittavan. Aikanaan pääsivät välillisesti otsikoihin mm. Jani Wickholmin pahoinpitelystä.