En brassaillu kerroin vaan oman kokemuksen vastaavasta sekopäästä,sillä ei sitä asetta ollu niin ku tällä tyypillä oli,en tietenkään olis toiminu noin jos olis mutka ollu kädessä,nää tyypit ku tolleen heiluu on yleensä kolmen promillen kännissä +muissa aineissa,hitaat liikkeet jne... itse koen että taser riittää tollaselle pelkällä veitsellä heiluvalle,asian muuttaa tietysti toiseks jos sivulliset on vaarassa.ärsyttää suomalaisten täysin lammasmainen suhtautuminen poliisiin,missään muussa maassa ei poliisia ihkuteta näin ja kerätä mukavia poliisi pinssejä,tekee poliisi ihan mitä tahansa,ni 90 prossaa kansasta onn pöksyt märkinä onnestaSohvapoliisi kirjoitti:Noni ja nyt sitte takas sinne kylähuoltiksen kevariparkkiin brassailemaan flaidisjutuillasi. Poliisit ovat nähdäkseni toimineet tässä täysin oikein turvaamalla sivulliset nopean tilannearvion perusteella, kohdetta mahdollisimman vähän vahingoittaen.Terry kirjoitti:Taas kerran selvä poliisin ylireagointi,eiköhän tää olis taserilläkin talttunut,mut ei ku pitää päästä räiskimään,niinhän jenkki poliisitkin tekee,mä oon itte taltuttanut hulluna veitsen kanssa heiluneen lyömällä sitä nyrkillä nenään,ei heilunut enään sen jälkeen,toki on myönnettävä et toisella kertaa vastaavassa tilanteessa sain puukon kylkeeni pystyyn .
Poliisi ampui aseen kanssa heilunutta miestä Helsingissä
Re: Poliisi ampui aseen kanssa heilunutta miestä Helsingissä
-
E Mörkö
- Hercule Poirotin viikset
No siehä seppä oot.Terry kirjoitti:En brassaillu kerroin vaan oman kokemuksen vastaavasta sekopäästä,sillä ei sitä asetta ollu niin ku tällä tyypillä oli,en tietenkään olis toiminu noin jos olis mutka ollu kädessä,nää tyypit ku tolleen heiluu on yleensä kolmen promillen kännissä +muissa aineissa,hitaat liikkeet jne... itse koen että taser riittää tollaselle pelkällä veitsellä heiluvalle,asian muuttaa tietysti toiseks jos sivulliset on vaarassa.ärsyttää suomalaisten täysin lammasmainen suhtautuminen poliisiin,missään muussa maassa ei poliisia ihkuteta näin ja kerätä mukavia poliisi pinssejä,tekee poliisi ihan mitä tahansa,ni 90 prossaa kansasta onn pöksyt märkinä onnestaSohvapoliisi kirjoitti:Noni ja nyt sitte takas sinne kylähuoltiksen kevariparkkiin brassailemaan flaidisjutuillasi. Poliisit ovat nähdäkseni toimineet tässä täysin oikein turvaamalla sivulliset nopean tilannearvion perusteella, kohdetta mahdollisimman vähän vahingoittaen.Terry kirjoitti:Taas kerran selvä poliisin ylireagointi,eiköhän tää olis taserilläkin talttunut,mut ei ku pitää päästä räiskimään,niinhän jenkki poliisitkin tekee,mä oon itte taltuttanut hulluna veitsen kanssa heiluneen lyömällä sitä nyrkillä nenään,ei heilunut enään sen jälkeen,toki on myönnettävä et toisella kertaa vastaavassa tilanteessa sain puukon kylkeeni pystyyn .enkä mä tarkoita et poliisia pitää haukkua vaan muodon vuoks,mut pikkusen vois yrittää joskus kattoo asioita sen toisenkin näkökulmasta,noh sen ku ihkutatte eihän se multa oo pois
Mietippä sitten, kun joku murtautuu asuntoosi ja nussii kamasi ja koirasi. Kyllä sillo itketään poliisia ja oikeutta paikalle.
Poliisit tekee työtään ja minun puolesta saavat tehdäkkin.
Ihan kun se sulta olisi pois, kun et päässyt pätemään ja riisumaan hörhöä aseista.
Vai olisiko sinun märkäuni Suomesi korruptoitunut, kriminaalien ja huumehörhöjen raiskaama valtio? Mitä häh?
Surmaa vesurilla, surmaa vasaralla, tai kirveellä. Tulos on sama.
-
Sohvapoliisi
- Harjunpää
Kerroit oman kokemuksesi sekopään kohtaamisesta ja vertasit sitä poliisin toimintaan joka ikinen päivä, joka ikisessä hälytystehtävässä? Hienoa. sitten päästäänkin takaisin siihen, että nämä chucknorrismaiset kokemuksesi eivät liity poliisin arkipäivään mitenkään. Kyllä minäkin olen joutunut tuolla kylillä tappelemaan useammankin kerran, vaihtelevalla menestyksellä, mutten näe mitään syytä verrata sitä ammattimaisesti toimivan poliisin toimintaan. Itse asiassa koen häpeää siitä, etä olen joskus tyhmyyttäni tai vahingossa joutunut sellaisiin tilanteisiin. Nykyään koen elinympäristöni ja toimintatapani turvallisiksi ja oikeudenmukaisiksi, olkoon sitten sinun mielestäsi lammasmasita tai ihan mitä tahansa. En kuitenkaan halua, että kukaan lähipiiristäni tai sivullisista tulee ammutuksi/puukotetuksi vain siksi, että ensipartion poliisi yrittää lähteä vetelemään jotain kääntäreitä päähän sen sijaan, että tehdään tilannearvio ja toimitaan sen vaatimalla tavalla ja resurssilla. Aseella ja puukolla partiota lähestyminen toistuvista aseenpudotushuudoista välittämättä on kai jo kohtuullinen signaali siitä, että jotain on tehtävä nopeasti. Ja näköjään t'ässä tehtiin jotain, parhaalla mahdollisella tavalla.Terry kirjoitti:En brassaillu kerroin vaan oman kokemuksen vastaavasta sekopäästä,sillä ei sitä asetta ollu niin ku tällä tyypillä oli,en tietenkään olis toiminu noin jos olis mutka ollu kädessä,nää tyypit ku tolleen heiluu on yleensä kolmen promillen kännissä +muissa aineissa,hitaat liikkeet jne... itse koen että taser riittää tollaselle pelkällä veitsellä heiluvalle,asian muuttaa tietysti toiseks jos sivulliset on vaarassa.ärsyttää suomalaisten täysin lammasmainen suhtautuminen poliisiin,missään muussa maassa ei poliisia ihkuteta näin ja kerätä mukavia poliisi pinssejä,tekee poliisi ihan mitä tahansa,ni 90 prossaa kansasta onn pöksyt märkinä onnestaSohvapoliisi kirjoitti:Noni ja nyt sitte takas sinne kylähuoltiksen kevariparkkiin brassailemaan flaidisjutuillasi. Poliisit ovat nähdäkseni toimineet tässä täysin oikein turvaamalla sivulliset nopean tilannearvion perusteella, kohdetta mahdollisimman vähän vahingoittaen.Terry kirjoitti:Taas kerran selvä poliisin ylireagointi,eiköhän tää olis taserilläkin talttunut,mut ei ku pitää päästä räiskimään,niinhän jenkki poliisitkin tekee,mä oon itte taltuttanut hulluna veitsen kanssa heiluneen lyömällä sitä nyrkillä nenään,ei heilunut enään sen jälkeen,toki on myönnettävä et toisella kertaa vastaavassa tilanteessa sain puukon kylkeeni pystyyn .enkä mä tarkoita et poliisia pitää haukkua vaan muodon vuoks,mut pikkusen vois yrittää joskus kattoo asioita sen toisenkin näkökulmasta,noh sen ku ihkutatte eihän se multa oo pois
Siivoojasta presidenttiin kaikki ihmiset tekee työssään joskus virheitä,ainoo täysin virheetön on eräiden mukaan suomen poliisi,sinne on valikoitunut sellain älyn eliitti ettei ikinä ei koskaan tapahdu virhettä ,näinkö se menee,onko suomen poliisi koskaan tehny virhearviota häh. mikkeli,hirsala ja vaikkapa vesala. puhtaat teloitukset toimeenpanijana poliisi ja kansa kiittää huoh
-
E Mörkö
No totta helvetissä tekee. Ihminen on erehtyväinen ja poliisikin on vain ihminen.
Noista sinun kirjoituksista saa sellaisen kuvan, että kaikki poliisit on samaa kuonaa. Onko itselläsi kenties kahnauksia poliisien kanssa ja siitä näin katkeroitunut?
Itse olen sitä mieltä, että jos lähtee perseilemään, niin saa ottaakin napin.
Panttivankitilanteet onkin sitten kaksiteräinen miekka.
Noista sinun kirjoituksista saa sellaisen kuvan, että kaikki poliisit on samaa kuonaa. Onko itselläsi kenties kahnauksia poliisien kanssa ja siitä näin katkeroitunut?
Itse olen sitä mieltä, että jos lähtee perseilemään, niin saa ottaakin napin.
Panttivankitilanteet onkin sitten kaksiteräinen miekka.
Voi hyvää päivää, Terry varmaankin lukeutuu just niihin "vitun koviin jätkiin", jotka uskaltaa haukkua suomalaisia poliiseja tämmöisellä palstalla, ja kehuskella miten häntä on joskus puukolla hipaistu.
Sitten kun häntä/hänen omaisuuttaan kohdellaan kaltoin, ollaan ensimmäisenä soittamassa tietenkin hätäkeskukseen. Terryn kaltaisilta tyypeiltä pitäisi ottaa pois oikeus soittaa hätänroon hätätilanteessa
Sitten kun häntä/hänen omaisuuttaan kohdellaan kaltoin, ollaan ensimmäisenä soittamassa tietenkin hätäkeskukseen. Terryn kaltaisilta tyypeiltä pitäisi ottaa pois oikeus soittaa hätänroon hätätilanteessa
- Anti-Bini Laden
- Rico Tubbs
- Viesti:
Oikein toimittu poliisilta. Suurta vaaraa aiheuttanut muulle kansalle. Tollaset "narkit" pois kadulta heilumasta.
Mutta joo poliisilla kerrankin tainnut olla osuma tarkkuus kohdallaan kun osui jalkaan. Valitettavan usein poliiseilla on voiman käyttö ylimitoitettu.
Mutta joo poliisilla kerrankin tainnut olla osuma tarkkuus kohdallaan kun osui jalkaan. Valitettavan usein poliiseilla on voiman käyttö ylimitoitettu.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
Puukolla hipaistiin niin että makasin tajuttomana letkuissa,keuhkoissa imuri .hätäkeskukseen en oo soittanut ikinä,opin jo 10 vuotiaana et poliisi ei auta.ja kritiikkiä poliisin liiallisesta voimankäytöstä on tullu annettua eräänkin kerran itse poliiseille kasvokkain,mikä ihme se on et pitää alkaa vittuilee jos joku haluaa miettiä asiaa muultakin kantilta ku siltä minkä poliisi tiedotteessaan julkaisee,toki jokainen saa uskoa mihin satuihin haluaa,mut toistan minkä sanoin jo aiemmin,asettukaa joskus edes hetkeks niihin toisiin saappaisiindinz kirjoitti:Voi hyvää päivää, Terry varmaankin lukeutuu just niihin "vitun koviin jätkiin", jotka uskaltaa haukkua suomalaisia poliiseja tämmöisellä palstalla, ja kehuskella miten häntä on joskus puukolla hipaistu.
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Tarkoitat että pitäs mennä Stadin keskustaan heilumaan aseistettuna ja olla sitten todella nyrpistynyt kun poliisi ampuuTerry kirjoitti:Puukolla hipaistiin niin että makasin tajuttomana letkuissa,keuhkoissa imuri .hätäkeskukseen en oo soittanut ikinä,opin jo 10 vuotiaana et poliisi ei auta.ja kritiikkiä poliisin liiallisesta voimankäytöstä on tullu annettua eräänkin kerran itse poliiseille kasvokkain,mikä ihme se on et pitää alkaa vittuilee jos joku haluaa miettiä asiaa muultakin kantilta ku siltä minkä poliisi tiedotteessaan julkaisee,toki jokainen saa uskoa mihin satuihin haluaa,mut toistan minkä sanoin jo aiemmin,asettukaa joskus edes hetkeks niihin toisiin saappaisiindinz kirjoitti:Voi hyvää päivää, Terry varmaankin lukeutuu just niihin "vitun koviin jätkiin", jotka uskaltaa haukkua suomalaisia poliiseja tämmöisellä palstalla, ja kehuskella miten häntä on joskus puukolla hipaistu.
Asetta käyttäneen poliisin toimista on sitten näemmä aloitettu rikostutkinta... Haukotus.
Mitä siinä muka olisi sitten pitänyt taas tehdä? Pyytää kauniistii? Mennä taserilla kohti aseistaunutta sekopäätä?
No, hyvä jos asia selvitetään niin että todetaan ettei ylilyöntejä ole sattunut.
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
-
Sohvapoliisi
- Harjunpää
En ymmärrä, että millä tavalla haluat muiden asettuvan niihin toisiin saappaisiin?Terry kirjoitti:[Puukolla hipaistiin niin että makasin tajuttomana letkuissa,keuhkoissa imuri .hätäkeskukseen en oo soittanut ikinä,opin jo 10 vuotiaana et poliisi ei auta.ja kritiikkiä poliisin liiallisesta voimankäytöstä on tullu annettua eräänkin kerran itse poliiseille kasvokkain,mikä ihme se on et pitää alkaa vittuilee jos joku haluaa miettiä asiaa muultakin kantilta ku siltä minkä poliisi tiedotteessaan julkaisee,toki jokainen saa uskoa mihin satuihin haluaa,mut toistan minkä sanoin jo aiemmin,asettukaa joskus edes hetkeks niihin toisiin saappaisiin
Sitenkö, että aina hälytystehtävän tullessa poliisit vetävät vain hihat ylös ja aloittavat katutappelun, jonka lopuksi katsotaan kuka osallisista/sivullisista kävelee hengissä pois paikalta? Vai sitenkö, että tässä saatettiin edesauttaa yhtä ihmishenkeä pilaamasta elämäänsä enää yhtään enempää kuin tähän mennessä oli tapahtunut?
Opit jo 10-vuotiaana, että poliisi ei auta? Aika moni muu kanssayhteiskuntalaisistasi on 10-vuotiaana oppinut päinvastaista. Miten musta tuntuu, että purat pahaa oloasi hieman väärään suuntaan?
Toimiva yhteiskunta tarvitsee jonkinlaiset käyttäytymissäännöt ja jonkinlaisen instanssin tämän toteutumista valvomaan. En myöskään arvioisi suomalaista toteutustapaa näissä asoissa kovin ankaraksi tai "voimankäytölliseksi". Ehkä juuri sen vuoksi suurin osa kanssaihmisistäsi täällä kokee järjestelmän toimivaksi, valvontainstanssin oikeudenmukaiseksi ja heidän voimankäyttönsä täysin tilannesovinnaiseksi. Maailmalla näkee ja kuulee monenlaisia muitakin sisäpoliittisia toimintatapoja, mutta ilmeisesti emme osaa asettua peräänkuuluttamiisi toisiin saappaisiin.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Juu, ihan selvää anarkia-ainesta. Vasemmistoliitossa ja Vihreissä ymmärretään kaltaisiasi paremmin. Siellä on sulle kavereita, joille myös poliisi on paha, vittuilee ja käyttää voimaa. Toki täällä saat pitää väärät mielipiteesi ja ehken joku sielunkumppani löytyy, jolle myös poliisi vaan vittuilee.Terry kirjoitti:opin jo 10 vuotiaana et poliisi ei auta.ja kritiikkiä poliisin liiallisesta voimankäytöstä on tullu annettua eräänkin kerran itse poliiseille kasvokkain,mikä ihme se on et pitää alkaa vittuilee jos joku haluaa miettiä asiaa muultakin kantilta ku siltä minkä poliisi tiedotteessaan julkaisee,toki jokainen saa uskoa mihin satuihin haluaa,mut toistan minkä sanoin jo aiemmin,asettukaa joskus edes hetkeks niihin toisiin saappaisiin
Mites muutes nuo Tukholman mellakat tai mamu-lähiöt? Pitääkö viranomaisten sietää vuodesta toiseen aatetovereittesi huonoa käytöstä ja heti kun poliisi raahaa jonkun häiriköivän kukkakeppi-nappihuulen putkaan, niin jo ollaan itkemässä "liiallisesta voimankäytöstä".
Helsingissä poliisi toimi ihan oikein. Voin sanoa sen jo nyt ja säästää syyttäjän työn.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Mä oonkin jo vasemmistoliiton jäsen,juurikin siksi että siellä ei hyväksytä poliisivaltiota tai rasismiaDoctor Lecter kirjoitti:Juu, ihan selvää anarkia-ainesta. Vasemmistoliitossa ja Vihreissä ymmärretään kaltaisiasi paremmin. Siellä on sulle kavereita, joille myös poliisi on paha, vittuilee ja käyttää voimaa. Toki täällä saat pitää väärät mielipiteesi ja ehken joku sielunkumppani löytyy, jolle myös poliisi vaan vittuilee.Terry kirjoitti:opin jo 10 vuotiaana et poliisi ei auta.ja kritiikkiä poliisin liiallisesta voimankäytöstä on tullu annettua eräänkin kerran itse poliiseille kasvokkain,mikä ihme se on et pitää alkaa vittuilee jos joku haluaa miettiä asiaa muultakin kantilta ku siltä minkä poliisi tiedotteessaan julkaisee,toki jokainen saa uskoa mihin satuihin haluaa,mut toistan minkä sanoin jo aiemmin,asettukaa joskus edes hetkeks niihin toisiin saappaisiin
Mites muutes nuo Tukholman mellakat tai mamu-lähiöt? Pitääkö viranomaisten sietää vuodesta toiseen aatetovereittesi huonoa käytöstä ja heti kun poliisi raahaa jonkun kriköivän kukkakeppi-nappihuulen putkaan, niin jo ollaan itkemässä "liiallisesta voimankäytöstä".
Helsingissä poliisi toimi ihan oikein. Voin sanoa sen jo nyt ja säästää syyttäjän työn.
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Jos poliisilla on oikeus ampua Suomen vilkkaimmalla paikalla uhkaavasti käyttäytyvää, aseistettua sekopäätä, kyse ei ole mistään poliisivaltiosta. Yleinen turvallisuus mukaan lukien poliisin oma turvallisuus voittaa oikeusvaltiossa aina uhkaavan sekopään. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että sekopäällekin pitää antaa mahdollisuus uuteen elämään ja ampua ensisijaisesti jalkaan. Näinhän tässä tapauksessa kävi. Ymmärrän toki senkin, että aina poliisi ei voi välttää sitä, että vastapuoli kuolee. Joskus poliisin on pakko toimia niin, senkin oikeuden heille pakkotilanteessa suon.
Nämä vasuri/viher nepparinaamat,hipit yms joka huutaa "FUCK THE POLICE"Terry kirjoitti:Mä oonkin jo vasemmistoliiton jäsen,juurikin siksi että siellä ei hyväksytä poliisivaltiota tai rasismiaDoctor Lecter kirjoitti:Juu, ihan selvää anarkia-ainesta. Vasemmistoliitossa ja Vihreissä ymmärretään kaltaisiasi paremmin. Siellä on sulle kavereita, joille myös poliisi on paha, vittuilee ja käyttää voimaa. Toki täällä saat pitää väärät mielipiteesi ja ehken joku sielunkumppani löytyy, jolle myös poliisi vaan vittuilee.Terry kirjoitti:opin jo 10 vuotiaana et poliisi ei auta.ja kritiikkiä poliisin liiallisesta voimankäytöstä on tullu annettua eräänkin kerran itse poliiseille kasvokkain,mikä ihme se on et pitää alkaa vittuilee jos joku haluaa miettiä asiaa muultakin kantilta ku siltä minkä poliisi tiedotteessaan julkaisee,toki jokainen saa uskoa mihin satuihin haluaa,mut toistan minkä sanoin jo aiemmin,asettukaa joskus edes hetkeks niihin toisiin saappaisiin
Mites muutes nuo Tukholman mellakat tai mamu-lähiöt? Pitääkö viranomaisten sietää vuodesta toiseen aatetovereittesi huonoa käytöstä ja heti kun poliisi raahaa jonkun kriköivän kukkakeppi-nappihuulen putkaan, niin jo ollaan itkemässä "liiallisesta voimankäytöstä".
hyväksyvät jostain syystä että yhteiskunta elättää heidät
-
E Mörkö
Ja mikähän vittu siinä on, että Terryn pitää leimata koko poliisivoimat muutaman omakohtaisen tapauksensa vuoksi?