Niin ja pointti sulla oli,eikö susta sokeritautia sairastava saa kirjoittaa omia mielipiteitään,vai eikö masennuksesta toipunut kykene kritiikkiinTapsa K kirjoitti:Terry kirjoitti:Taas kerran selvä poliisin ylireagointi,eiköhän tää olis taserilläkin talttunut,mut ei ku pitää päästä räiskimään,niinhän jenkki poliisitkin tekee,mä oon itte taltuttanut hulluna veitsen kanssa heiluneen lyömällä sitä nyrkillä nenään,ei heilunut enään sen jälkeen,toki on myönnettävä et toisella kertaa vastaavassa tilanteessa sain puukon kylkeeni pystyyn .Terry kirjoitti:Ainoo mitä en varmasti kykene sietämään on rasisti/natsi,jos semmonen iljetys naapuriin muuttaisia,tekisin sille äkkiä selväks et suksii v..... mun reviiriltä.Vai että tällainen kriittinen kirjoittelija...Terry kirjoitti:masennus,paniikkihäiriö,sokeritauti ja c-hepatiitti ,näistä masennus ja paniikkihäiriö on lääkityksellä saatu kuriin,sokeritauti todettiin vasta äskettäin ja hepatiitti on uinuva eli ei syö mun maksaa just nyt.
Avoin kirje maahanmuuttokriittisille kanssafoorumilaisille
Re: Avoin kirje maahanmuuttokriittisille kanssafoorumilaisil
- reijoreipas
- Jack Bauer
Masennuslääkityksessä olevat kykenevät kyllä kritiikkiin, mutta kritiikin punainen lanka on useimmiten täysin kadoksissa, kuten sinulla. (ssri)Terry kirjoitti:Niin ja pointti sulla oli,eikö susta sokeritautia sairastava saa kirjoittaa omia mielipiteitään,vai eikö masennuksesta toipunut kykene kritiikkiinTapsa K kirjoitti:Terry kirjoitti:Taas kerran selvä poliisin ylireagointi,eiköhän tää olis taserilläkin talttunut,mut ei ku pitää päästä räiskimään,niinhän jenkki poliisitkin tekee,mä oon itte taltuttanut hulluna veitsen kanssa heiluneen lyömällä sitä nyrkillä nenään,ei heilunut enään sen jälkeen,toki on myönnettävä et toisella kertaa vastaavassa tilanteessa sain puukon kylkeeni pystyyn .Terry kirjoitti:Ainoo mitä en varmasti kykene sietämään on rasisti/natsi,jos semmonen iljetys naapuriin muuttaisia,tekisin sille äkkiä selväks et suksii v..... mun reviiriltä.Vai että tällainen kriittinen kirjoittelija...Terry kirjoitti:masennus,paniikkihäiriö,sokeritauti ja c-hepatiitti ,näistä masennus ja paniikkihäiriö on lääkityksellä saatu kuriin,sokeritauti todettiin vasta äskettäin ja hepatiitti on uinuva eli ei syö mun maksaa just nyt.
Tunnen sinun ajatuskulkusi noiden muutaman viestin perusteella.
Se on skitsofeeninen. Jos pidät vihreästä väristä, niin silti vihaat vihreää maalia sisältävää maalipurkkia.
Tai sitten trolli.
No sovitaan sitten niin että oon masentunut trolli ja krititiikitön skitso,se ei silti poista sitä tosiasiaa et jatkossakin puutun rasistiseen käytökseen ,niin netissä ku tuolla kaupungilla,oon tehny niin kohta 30 vuotta ja teen jatkossakin ,aina heikomman puolella on mun vihree lanka
ps.ekan skinin tiputin 15 vuotiaana turussa samppalinnan mäellä,oli vielä paikallinen suuruus,ai saatana ku paska vikis jaloissa 
Viimeksi muokannut Terry, Ke Kesä 12, 2013 9:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tähänastisista kirjoituksistasi tulee lähinnä mieleen, ettet todellakaan ole toipunut yhtään mistään, vaan elät omassa harhaisessa maailmassasi. Mikä tietenkin on sinun oikeutesi, ei ne lääkkeetkään ihmeisiin pysty.Terry kirjoitti:Niin ja pointti sulla oli,eikö susta sokeritautia sairastava saa kirjoittaa omia mielipiteitään,vai eikö masennuksesta toipunut kykene kritiikkiinTapsa K kirjoitti:Terry kirjoitti:Taas kerran selvä poliisin ylireagointi,eiköhän tää olis taserilläkin talttunut,mut ei ku pitää päästä räiskimään,niinhän jenkki poliisitkin tekee,mä oon itte taltuttanut hulluna veitsen kanssa heiluneen lyömällä sitä nyrkillä nenään,ei heilunut enään sen jälkeen,toki on myönnettävä et toisella kertaa vastaavassa tilanteessa sain puukon kylkeeni pystyyn .Terry kirjoitti:Ainoo mitä en varmasti kykene sietämään on rasisti/natsi,jos semmonen iljetys naapuriin muuttaisia,tekisin sille äkkiä selväks et suksii v..... mun reviiriltä.Vai että tällainen kriittinen kirjoittelija...Terry kirjoitti:masennus,paniikkihäiriö,sokeritauti ja c-hepatiitti ,näistä masennus ja paniikkihäiriö on lääkityksellä saatu kuriin,sokeritauti todettiin vasta äskettäin ja hepatiitti on uinuva eli ei syö mun maksaa just nyt.
-
Joku toinen
- Sabrina Duncan
Jo aloitusviestin otsakkeessa on virhe.
Sekoitetaan maahanmuuttokriittisyys ja rasismi.
Ja itse en ole rasisti vaan roturealisti.
Huomaa että samaa naamat (Paxcow, Atlanta, Bias) kirjoittelevat mamu kainalossa.
Suomessa rasisti on hetero, n.30v., kaljaa juova mies. Ei tarvitse juoda edes kaljaa, eikä olla 30v. Riittää että sanoo yhdenkin negatiivisen sanan maahanmuuttajista, niin kukkahattuvassarit nousee takajaloilleen.
Tunnen useita ulkomaalaisia ja tietyt kansallisuudet ovat osoittautuneet tietyn tyylisiksi. Sääli vain että tänne Afrikasta rahdatut ovat niitä kaikkein sopeutumattomimpia. Muslimit seuraa kannoilla.
Sekoitetaan maahanmuuttokriittisyys ja rasismi.
Ja itse en ole rasisti vaan roturealisti.
Huomaa että samaa naamat (Paxcow, Atlanta, Bias) kirjoittelevat mamu kainalossa.
Suomessa rasisti on hetero, n.30v., kaljaa juova mies. Ei tarvitse juoda edes kaljaa, eikä olla 30v. Riittää että sanoo yhdenkin negatiivisen sanan maahanmuuttajista, niin kukkahattuvassarit nousee takajaloilleen.
Tunnen useita ulkomaalaisia ja tietyt kansallisuudet ovat osoittautuneet tietyn tyylisiksi. Sääli vain että tänne Afrikasta rahdatut ovat niitä kaikkein sopeutumattomimpia. Muslimit seuraa kannoilla.
- Kaizer Sose
- Jane Marple
Jou Terry! Minäkin olen heikomman puolella eli Suomalasten ja sen alkuperäisväestön. Mamut ne nykyyään alkaa pikkuhiljaa ollaa niitä vahvempiosaisia ja parempiosaisia ovat ja siitä kiitos Suomen joustavan maahanmuuttopolitiikan. Kyllä ne tuolla radalla henkseleitään paukuttelee järjestään yön Timot, karvakädet ja tangoravurit.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Meni vissiin lahjakkaasti ohi mun pointti eräiltä.
Olisin toivonut, että olisi voinut asiallisesti, faktoihin perustuen keskustella näistä monikulttuurillisuuden ongelmista. Mutta toki asiallisen keskustelun peräänkuuluttaminen tekee minusta vihervasurikommunistikukkahatun.
Nim. yksi vihervasurikommunistikukkahattu, joka juuri on ilmiantanut yhden maahanmuuttaja perheenjäsenen ulkomaalaispoliisille karkotusta varten.
Puusilmät.
I rest my case ja muutan jonnekin, missä keskustelu perustuu faktoihin eikä oletuksiin.
Olisin toivonut, että olisi voinut asiallisesti, faktoihin perustuen keskustella näistä monikulttuurillisuuden ongelmista. Mutta toki asiallisen keskustelun peräänkuuluttaminen tekee minusta vihervasurikommunistikukkahatun.
Nim. yksi vihervasurikommunistikukkahattu, joka juuri on ilmiantanut yhden maahanmuuttaja perheenjäsenen ulkomaalaispoliisille karkotusta varten.
Puusilmät.
I rest my case ja muutan jonnekin, missä keskustelu perustuu faktoihin eikä oletuksiin.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
Aika tyypillinen narkkarin CV Terryllä joka vetänyt aineilla päänsä skitso moodiin ja yrittää toisilla napeilla oikaistan sakkausta koko ajan uhoat miten kova jätkä olet lähinnä taidat hakataTerry kirjoitti:No sovitaan sitten niin että oon masentunut trolli ja krititiikitön skitso,se ei silti poista sitä tosiasiaa et jatkossakin puutun rasistiseen käytökseen ,niin netissä ku tuolla kaupungilla,oon tehny niin kohta 30 vuotta ja teen jatkossakin ,aina heikomman puolella on mun vihree lankaps.ekan skinin tiputin 15 vuotiaana turussa samppalinnan mäellä,oli vielä paikallinen suuruus,ai saatana ku paska vikis jaloissa
alkoholisoituneita "natseja" joista nyt ei suurta vastusta ole.. trolli kyllä olet
Viimeksi muokannut Mman, To Kesä 13, 2013 9:39 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
E Mörkö
- Hercule Poirotin viikset
Minä en ole rassisti, enkä myöskään roturealisti. Olen Patriootti ja ylpeä siitä.
Totuushan on, että me suomalaiset olemme olleet alakynnessä jo pidemmän aikaa.
(Ei ole enää neekerin suukkoja, ei lakupekkoja joiden käärepaperia koristaa kikkarapää.
Eikä edes veikkauksen mainosta (harvempi varmaan muistaa ko mainoksen slogania))
Joten ei ihme, että kansa oirehtii. Ei neekeri ole mikään ylijumala, jota pitäisi varoa "kiusaamasta."
Tämänkö takia Isoisämme vuosivat vertaan ja elivät painajaisten keskellä???
Tämänkö takia taistelivat Rakkaan Kotimaamme Itsenäisyyden puolesta???
Tämänkö takia Lottamme tekivät kaikkensa, jotta Puolisonsa jaksaisi vielä sen yhden päivän pitää pintansa vihollisen tulituksessa???
Kaikki tämä sen puolesta, että maahanmuuttajat, jotka eivät vittuakaan arvosta tätä kaunista maatamme saatika sen kulttuuria. Pääsee lopultakin raiskaamaan kauniit naisemme ja lopulta Rakkaan Isänmaamme!!!
Totuushan on, että me suomalaiset olemme olleet alakynnessä jo pidemmän aikaa.
(Ei ole enää neekerin suukkoja, ei lakupekkoja joiden käärepaperia koristaa kikkarapää.
Eikä edes veikkauksen mainosta (harvempi varmaan muistaa ko mainoksen slogania))
Joten ei ihme, että kansa oirehtii. Ei neekeri ole mikään ylijumala, jota pitäisi varoa "kiusaamasta."
Tämänkö takia Isoisämme vuosivat vertaan ja elivät painajaisten keskellä???
Tämänkö takia taistelivat Rakkaan Kotimaamme Itsenäisyyden puolesta???
Tämänkö takia Lottamme tekivät kaikkensa, jotta Puolisonsa jaksaisi vielä sen yhden päivän pitää pintansa vihollisen tulituksessa???
Kaikki tämä sen puolesta, että maahanmuuttajat, jotka eivät vittuakaan arvosta tätä kaunista maatamme saatika sen kulttuuria. Pääsee lopultakin raiskaamaan kauniit naisemme ja lopulta Rakkaan Isänmaamme!!!
Surmaa vesurilla, surmaa vasaralla, tai kirveellä. Tulos on sama.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Joiltakin saattoi mennä. Minulta ei. Asiallisesti olen keskustellutkin, mm. se E-Afrikan tapaus oli perusteltu ja siihen linkitetty uutinen, jossa kerrottiin surmaajien poliittiset taustat.Bias kirjoitti:Meni vissiin lahjakkaasti ohi mun pointti eräiltä.
Vaihtoehtoisesti suosittelen sinulle hommaforumia. Asiallisia, usein jopa loistavasti argumentoituja, faktapohjaisia kirjoituksia.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Pari viestiä aiemmin:

Pyyntöön vastaa E Mörkö, joka tarjoaa pyydettyä asiallista, faktoihin perustuvaa keskustelua näin:Olisin toivonut, että olisi voinut asiallisesti, faktoihin perustuen keskustella näistä monikulttuurillisuuden ongelmista.
E Mörkö kirjoitti:Kaikki tämä sen puolesta, että maahanmuuttajat, jotka eivät vittuakaan arvosta tätä kaunista maatamme saatika sen kulttuuria. Pääsee lopultakin raiskaamaan kauniit naisemme ja lopulta Rakkaan Isänmaamme!!!
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Tämä se sitten oikeastaan kertookin kaiken oleellisen, surullista. Ihan hyvä avaus mutta ei ihan uponnut sinne minne olisi pitänyt..PaxCow kirjoitti:Pari viestiä aiemmin:Pyyntöön vastaa E Mörkö, joka tarjoaa pyydettyä asiallista, faktoihin perustuvaa keskustelua näin:Olisin toivonut, että olisi voinut asiallisesti, faktoihin perustuen keskustella näistä monikulttuurillisuuden ongelmista.E Mörkö kirjoitti:Kaikki tämä sen puolesta, että maahanmuuttajat, jotka eivät vittuakaan arvosta tätä kaunista maatamme saatika sen kulttuuria. Pääsee lopultakin raiskaamaan kauniit naisemme ja lopulta Rakkaan Isänmaamme!!!
-
E Mörkö
- Hercule Poirotin viikset
Parahin PaxCow.
Onko sinun mielestäsi esim. Ruotsin tai Englannin asiat hyvin?
Ja eihän yksikään maahanmuuttaja ole raiskannut yhtään suomalaista naista. Eihän?
Onko sinun mielestäsi esim. Ruotsin tai Englannin asiat hyvin?
Ja eihän yksikään maahanmuuttaja ole raiskannut yhtään suomalaista naista. Eihän?
Surmaa vesurilla, surmaa vasaralla, tai kirveellä. Tulos on sama.
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
PaxCow kirjoitti:Pari viestiä aiemmin:Pyyntöön vastaa E Mörkö, joka tarjoaa pyydettyä asiallista, faktoihin perustuvaa keskustelua näin:Olisin toivonut, että olisi voinut asiallisesti, faktoihin perustuen keskustella näistä monikulttuurillisuuden ongelmista.E Mörkö kirjoitti:Kaikki tämä sen puolesta, että maahanmuuttajat, jotka eivät vittuakaan arvosta tätä kaunista maatamme saatika sen kulttuuria. Pääsee lopultakin raiskaamaan kauniit naisemme ja lopulta Rakkaan Isänmaamme!!!
Kuka nyt minkäkin tasoiseen kirjalliseen ulosantiin pystyy.
Tämähän on kuitenkin rikospalsta, ja kun Suomi "kansainvälistyy", niin väkisinkin ihmisoikeusdosentti Paxcowta (
Kirjoitusten taso ei tosiaan aina ole päätä huimaava, mutta tätä tapahtuu kyllä puolin ja toisin.
"Tällä puolella" tiskiä istuessa, olo on välillä kuin Hugo Chavezilla, jota USA haukkuu milloin hulluksi, milloin terroristiksi.
"Mamuilijat" tarttuvat epätoivoissaan jo kirjoitusasuun ja kaikkea lennokkaampaakin saivartelua
haukutaan "naurettavaksi" ja "hulluksi". (lähinnä minun ja Mr. DL:n, enimmiltään kaiketi herra Doctor Lecterin jolla taitaa olla kaikkein kärkkäimmät mielipiteet)
Kunhan totean, ei niin että se liikuttaisi.
Hyvänä puolena toteaisin että täällä sentään on molemmat puolet edustettuna, jossain Hommassa mielipiteet tiedätään ilman että sitä tarvitsee edes lukea.
Hesarissa, tuossa kaikkien vihervasemmistostallaraiden pääluolassa, taas ei ilmeisesti mistään muusta juuri nykyään kirjoitetakaan kuin Islamin ihanuuudesta, rasismista, ja tietenkin siitä kuinka kamalia valkoiset miehet yleensäkin ovat....
(varmuuden vuoksi pari lähdettä, jotta jo tärisevin käsin näppäimistöä lähenevä Paxcow ja siru83 voi juoda aamukahvinsa rauhassa).
http://www.hs.fi/elama/a1370412407769
http://www.hs.fi/elama/a1370913793311 -Rosa Liksomin pohjanoteeraus, jota en jaksanut edes loppuun lukea. Sama on kuultu jo 20 v sitten...
Lainaus, HS "keskustelusta", joka osui sattumalta silmiin aineistoa etsiessäni.
(en kyllä yleensä avaaa HS.fi sivuja, samasta syystä kun en lue Hommaakaan)
Yksi asia kyllä ihmetyttää ja tämä voikin olla hyvä paikka tuoda se julki:6.6. 14:33
Hesarissa ei taida enää muita isoja uutisia olla kuin muslimimaailmaan liittyviä?
Viime viikolla uutisoitiin muslimiraivon valheellisuudesta ja nyt..
Ihan mielenkiintoinen kehitys lehdellänne.
Missä ovat näiden ulkomaalaisten mielipiteet?
Silloin kun oli se pitseriapalo, niin facebookissa oli jotain naurettavaa tekijöiden puolustelua,
täällä ei muistaakseni sanaakaan.
Mustalaisketjuun on yksi romaniksi ilmoittautunut kirjoittanut, ei ole hänestäkään vähään aikaan kuulunut.
Ns. "muhisten" puolelta ei käsittääkseni ole ikinä tullut mitään kommenttia.
Mistä tämä johtuu? Ei osata kotoutumisen "onnistumisesta" huolimatta edes sen verran kirjoittaa että voisi tänne edes huonolla suomella kommentoida?
Vai ei vain kiinnosta meidän "Islamin hylkäämien" jorinat? Päät pannaan samaan kasaan joku päivä ihan puoluekannasta riippumatta jos ei olla palattu ainuan oikean uskonnon tielle?
"Ihmisoikeusdosentti" Paxcow kyllä iskee sormet näppäimistöön, jos jossain vähänkin sivutaan
ulkomaalaisia. Rikosaiheinen anti häneltä tälle palstalle on kyllä tasan NOLLA.
YP voisi potkia koko ukon palstalta ihan tällä perusteella.
Saahan täällä kaiketi omia mielipiteitään esittää vapaasti, mutta ei niitä tarvitse Sirpamaisesti joka ketjuun tunkea....
Ja edelleen, jos mamuista puhutaan jossain ketjuissa tekijöinä niin kyllä pääsääntöisesti näin onkin. Asiassa on toki tapahtunut sen verran suurta herkistymistä että joskus menee metsään, mutta tämäkin on SEURAUSTA lahinnä epäonnistuneesta yleiseurooppalaisesta politiikasta, SYY ei ole se että kirjoittajat olisivat sen rasistisempia kuin ihmiset yleisesti.
(rasismiksi tosin herkästi leimataan, kun ei olla hirmuisen haltioissaan epäonnistuneesta imigraatiopolitiikasta ja maahanmuuttajien yliedustuksesta rikollisuuden saralla)
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
Mitä huonommin oman maan kansalaisilla menee, sitä enemmän se herättää vihaa maahanmuuttajia kohtaan. Se on täysin ymmärrettävää.
Jos oman maan kansalaista kiristetään koko ajan taloudellisesti ahtaalle, on pirun vaikeaa hyväksyä mamuja, jotka tulevat tänne, saavat rahaa panematta koko elämänsä aikana rikkaa ristiin Suomen hyväksi, tai ylipäätään minkään maan hyväksi.
Ärsyttäähän se suomalaisia köyhiä/köyhentyviä, kun rotevat mustat miehet kantavat niin painavia ostoskasseja ilmaisia asuntojaan kohti, että heidän pitää levätä välillä.
Heille on tarjottu ilmaiset lennot, asunnot, koulutus, ruoka, terveyspalvelut jne. Suomalaisten asumiskustannukset nousevat kaiken aikaa, ruuan hinta nousee, terveyspalveluja alkaa olla jo mahdotonta saada julkiselta puolelta, veroja kiristetään, lääkekorvauksia laskettiin ja lääkkeiden hintoja korotettiin.
Oman väestön nuorten nähdään syrjäytyvän. Tarvitaanko tänne vielä muun maalaisia, esim. somaleita, tekemään samaa?
Työpaikat Suomesta siirtyvät halpamaihin ja vastapainoksi Suomeen tuodaan elätettäviä muista maista. Näiltä tulijoilta ei edellytetä minkäänlaista työpanosta. Heitä ei opeteta työhön. Jos he eivät ole työntekoa omassa maassaan oppineet, eivät he tule sitä täälläkään oppimaan.
Maahanmuuttajat sanelevat säännöt elämiseen. Heille ei sovi se elämäntapa, johon suomalaiset ovat tottuneet. He haluavat tuoda kulttuurinsa tänne näkyvästi. He haluavat moskeijansa, joita kantaväestö vastustaa. He eivät halua suvivirsiä kuullakaan, puhumattakaan joulujuhlista Suomalaiseen tapaan.
Emme me ole maahanmuuttajien kanssa tasa-arvoisessa asemassa. Emme voi mennä ilman varallisuutta ja toimeentuloa mihin maahan haluamme.
Suomalaisilta on myös lähtenyt isänmaan ja valtiovallan arvostus, koska ei ole enää mitään arvostettavaa. Suomalaisten pitäisi olla ylpeitä omasta maastaan, sanella itse säännöt kuinka täällä eletään. Tämä vain ei ole mahdollista.
Miksi vain meidän pitää olla suvaitsevaisia ja kunnioittaa heidän uskontoaan ja elämäntapaansa? Eivätkö maahanmuuttajatkin voisi suvaita ja kunnioittaa meitä?
Mielestäni ongelma koko hommassa on se, että "maahanmuuttaja" käsitteenä on liian lavea. Jo aikojen alussa olisi pitänyt laatia selvät kriteerit sille, keitä Suomeen halutaan. Kaikki maahanmuuttajat eivät tule tänne yhteiskunnan elätettäväksi, mutta kyllä hekin saavat varmaan osansa suvaitsemattomuudesta, koska vanha totuus on, että yksi mätä muna pilaa koko kakun.
Jos oman maan kansalaista kiristetään koko ajan taloudellisesti ahtaalle, on pirun vaikeaa hyväksyä mamuja, jotka tulevat tänne, saavat rahaa panematta koko elämänsä aikana rikkaa ristiin Suomen hyväksi, tai ylipäätään minkään maan hyväksi.
Ärsyttäähän se suomalaisia köyhiä/köyhentyviä, kun rotevat mustat miehet kantavat niin painavia ostoskasseja ilmaisia asuntojaan kohti, että heidän pitää levätä välillä.
Heille on tarjottu ilmaiset lennot, asunnot, koulutus, ruoka, terveyspalvelut jne. Suomalaisten asumiskustannukset nousevat kaiken aikaa, ruuan hinta nousee, terveyspalveluja alkaa olla jo mahdotonta saada julkiselta puolelta, veroja kiristetään, lääkekorvauksia laskettiin ja lääkkeiden hintoja korotettiin.
Oman väestön nuorten nähdään syrjäytyvän. Tarvitaanko tänne vielä muun maalaisia, esim. somaleita, tekemään samaa?
Työpaikat Suomesta siirtyvät halpamaihin ja vastapainoksi Suomeen tuodaan elätettäviä muista maista. Näiltä tulijoilta ei edellytetä minkäänlaista työpanosta. Heitä ei opeteta työhön. Jos he eivät ole työntekoa omassa maassaan oppineet, eivät he tule sitä täälläkään oppimaan.
Maahanmuuttajat sanelevat säännöt elämiseen. Heille ei sovi se elämäntapa, johon suomalaiset ovat tottuneet. He haluavat tuoda kulttuurinsa tänne näkyvästi. He haluavat moskeijansa, joita kantaväestö vastustaa. He eivät halua suvivirsiä kuullakaan, puhumattakaan joulujuhlista Suomalaiseen tapaan.
Emme me ole maahanmuuttajien kanssa tasa-arvoisessa asemassa. Emme voi mennä ilman varallisuutta ja toimeentuloa mihin maahan haluamme.
Suomalaisilta on myös lähtenyt isänmaan ja valtiovallan arvostus, koska ei ole enää mitään arvostettavaa. Suomalaisten pitäisi olla ylpeitä omasta maastaan, sanella itse säännöt kuinka täällä eletään. Tämä vain ei ole mahdollista.
Miksi vain meidän pitää olla suvaitsevaisia ja kunnioittaa heidän uskontoaan ja elämäntapaansa? Eivätkö maahanmuuttajatkin voisi suvaita ja kunnioittaa meitä?
Mielestäni ongelma koko hommassa on se, että "maahanmuuttaja" käsitteenä on liian lavea. Jo aikojen alussa olisi pitänyt laatia selvät kriteerit sille, keitä Suomeen halutaan. Kaikki maahanmuuttajat eivät tule tänne yhteiskunnan elätettäväksi, mutta kyllä hekin saavat varmaan osansa suvaitsemattomuudesta, koska vanha totuus on, että yksi mätä muna pilaa koko kakun.