Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
oldunion
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ke Touko 08, 2013 10:01 pm
Paikkakunta: Karjala

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja oldunion »

Ja äläkä Dooris koskaan, älä koskaan aliarvioi sitä voimaa mitä nuorissa pamipäissä on varsinkin joukossa. Mulla on paljon nuorempia sekäkäyttäjä kavereita ja sanon että 10 sellaista saa enemmän aikaan kuin yksi "alan" mies. Ensinnäkään heillä ei ole sellaisia rajoituksia mitä vanhemmilla ukoilla saataa olla. Esim organisoituna tolainen kaljan reputtaminen oisi miljoona bisnes vuodessa ja ihmettelnkin ettei mikään kerho ole siihen lähtenyt.
"Oh, how i express myself, How do i express myself?
Well baby i BENCH PRESS myself, that how i Express myself!
oi kuinka itseani ilmaisen, kuinka itseäni ilmaisen?
Kuule kulta, PENKKIPUNNERRUKSELLA itseäni ilmaisen, niin minä itseni ilmaisen!"
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Poeka »

oldunion kirjoitti:Ja äläkä Dooris koskaan, älä koskaan aliarvioi sitä voimaa mitä nuorissa pamipäissä on varsinkin joukossa. Mulla on paljon nuorempia sekäkäyttäjä kavereita ja sanon että 10 sellaista saa enemmän aikaan kuin yksi "alan" mies. Ensinnäkään heillä ei ole sellaisia rajoituksia mitä vanhemmilla ukoilla saataa olla. Esim organisoituna tolainen kaljan reputtaminen oisi miljoona bisnes vuodessa ja ihmettelnkin ettei mikään kerho ole siihen lähtenyt.
Toi on kyllä totta. Sekakäyttäjät ovat paljon vaarallisempia kuin yksikään velanperijä tai muu alan mies. Sekakäyttäjä voi tappaa tuosta vaan välittämättä jääkö kiinni. Koivukylässä viime joulukuussa nähtiin suoritus joka oli sekakäyttäjän tekemä. Saldo: 2 kuollutta (äiti ja tyttöystävä),yksi vakavasti haavoittunut (kotkalainen mies). Tekijä näytti keskisormea oikeudessa eikä välittänyt mistään mitään. "Alanmiehet" olisi oikeudessa heti peittelemässä naamaansa papereilla ja pukeutuneet huppariin.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
oldunion
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ke Touko 08, 2013 10:01 pm
Paikkakunta: Karjala

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja oldunion »

Tota mä just tarkoitin, a point proven.

ja toinen mitä oon ihmetellyt ni ei kukaan alan mies pölli enään perinteisiä polkupyöriä, siis siinä ois kanssa miljoona bisnes kun rupeis ammattimaisesti polkupyöriä viemään . KYllä mä muista Valjakkalan aikaan miten kuuma tavaraa polkupyörät oli.
"Oh, how i express myself, How do i express myself?
Well baby i BENCH PRESS myself, that how i Express myself!
oi kuinka itseani ilmaisen, kuinka itseäni ilmaisen?
Kuule kulta, PENKKIPUNNERRUKSELLA itseäni ilmaisen, niin minä itseni ilmaisen!"
Yfx

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Yfx »

oldunion kirjoitti: ja toinen mitä oon ihmetellyt ni ei kukaan alan mies pölli enään perinteisiä polkupyöriä, siis siinä ois kanssa miljoona bisnes kun rupeis ammattimaisesti polkupyöriä viemään . KYllä mä muista Valjakkalan aikaan miten kuuma tavaraa polkupyörät oli.
Yritä vaan, kumma kun kukaan ei ole markkinarakoa aiemmin huomannut :lol: itse jättäisin kyllä väliin. Valjakkalan ajoista onneksi jo yksi sukupolvi saanut kasvaa niin, ettei ole pyörävarkauden vuoksi henkeään menettää.

Ja aika monta pyörää sais pölliä että miljoona tienesteihin yltäisi :shock:
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Poeka »

oldunion kirjoitti:Tota mä just tarkoitin, a point proven.

ja toinen mitä oon ihmetellyt ni ei kukaan alan mies pölli enään perinteisiä polkupyöriä, siis siinä ois kanssa miljoona bisnes kun rupeis ammattimaisesti polkupyöriä viemään . KYllä mä muista Valjakkalan aikaan miten kuuma tavaraa polkupyörät oli.

Kyllä moni pöllii ja tekee niillä rahaa. Tuomiotkin ovat lieviä verrattuna walkoiseen pulveriin joka saattaa monet kaljupäiset, aurinkolasit silmillä olevat risupartaiset ,camohousut jalassa patsastelevat liivimiehet pitkäaikaiseen suhteeseen (tuttua joillekkin jo siviilistä) kivitaloon toisen miehen kanssa lähes samaan petiin.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
Guano
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2013 9:25 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Guano »

oldunion kirjoitti:Ja äläkä Dooris koskaan, älä koskaan aliarvioi sitä voimaa mitä nuorissa pamipäissä on varsinkin joukossa. Mulla on paljon nuorempia sekäkäyttäjä kavereita ja sanon että 10 sellaista saa enemmän aikaan kuin yksi "alan" mies. Ensinnäkään heillä ei ole sellaisia rajoituksia mitä vanhemmilla ukoilla saataa olla. Esim organisoituna tolainen kaljan reputtaminen oisi miljoona bisnes vuodessa ja ihmettelnkin ettei mikään kerho ole siihen lähtenyt.
Tunnen kuvauksesi mukaisia nuoria kohtaan ainoastaan sääliä.
Patriarkka
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Ke Kesä 06, 2012 4:17 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Patriarkka »

ja toinen mitä oon ihmetellyt ni ei kukaan alan mies pölli enään perinteisiä polkupyöriä, siis siinä ois kanssa miljoona bisnes kun rupeis ammattimaisesti polkupyöriä viemään . KYllä mä muista Valjakkalan aikaan miten kuuma tavaraa polkupyörät oli.
Sulla Oldunion on niin helvetin paskat läpät, ettei niitä edes kehtaa lukea. Väität tuntevasi kaikki vaikka et tunne ketään. Nuolet neekereiden persettä ja puhut polkupyörävarkauksista. Olet kai nähnyt langan jutusta thor-laudalla ja tämä taas todistaa sen, että et ollut edes syntynyt kun kusinaama Valjakkala pyöriä varasteli. Sinä et vanhasta touhusta tiedä mitään, joten pidä naamasi kiinni vitun lapsi.
"Olisi säädytöntä lyödä kaikki kortit pöytään" -Nietzche
eric cartman
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Maalis 11, 2013 2:00 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja eric cartman »

No vihdoinkin!!!!!! ton odusen on pakko olla trolli :D ei kukaan voi oikeesti olla noin vitun tyhmä!!! Hifistellään pyörävarkaita ja pilleri ninjoja. Siitä vanhasta liitosta sen verran et ne ukot alkaa olee kaikki kuopattu. Nää nykyajan paska housut jotka selittää kuuluvansa muka vanhaan liittoon niin sallikaa mun nauraa. Jokainen apina pystyy tuolla sekapäissään lyömään jotain keklulla mutta ei se siitä kovaa miestä tee!!

EDIT: Tuomioistuimeen... Kirjoitusoikeudet peruttu toistaiseksi - RAID
-Hooligan-
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ti Elo 07, 2012 3:44 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja -Hooligan- »

Hmmph, oliko tää Mongols Mc probationary Finland ketju, vai kenties sekakäyttäjien egoiluketju? Palattaisko aiheeseen piakkoin? Menkää *****24.fi sönköttämään tota sontaanne. 8)
lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 730
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Eihän vaan pennanen ole jälleen kertomassa ideoitaan suurelle yleisölle?

EDIT: Tuomioistuimeen... Kirjoitusoikeudet peruttu toistaiseksi - RAID
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

No ei tarvitse olla mikään rakettiexpertti todetakseen JR:n vaki trollit. No ne tykkää ku niitä bannitaan lupaa kysymäti;)
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
MackBolan
Nikke Knakkertton
Viestit: 158
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 2:56 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja MackBolan »

oldunion kirjoitti:Tota mä just tarkoitin, a point proven.

ja toinen mitä oon ihmetellyt ni ei kukaan alan mies pölli enään perinteisiä polkupyöriä, siis siinä ois kanssa miljoona bisnes kun rupeis ammattimaisesti polkupyöriä viemään . KYllä mä muista Valjakkalan aikaan miten kuuma tavaraa polkupyörät oli.

Ziisus, jatka ihmettelyäs vaan!
Onko tää kaikkien keskinkeraisuuksien äiti ja iskä samassa paketissa ihan niin vanhan liiton miäs kun antaa ymmärtää "leikkaa ja liitä" hupparissaan?
Pärskähti murot sen verran monesti näytölle kun luin sen postauksia että vaihtoon menee;)
Juoksukaljat ja fillarin pöllimiset piripäissään aamukirkkaat päässä hölskyen miljoonabisnes?
Oikea Vanha liitto jätti lapselle sen tikkarin ja teki asiansa vähän arvokkaammin.
Seuraavasta mummonkaadosta saadulla saalilla voitte sit puntiporukan kanssa ostaa aapiset.

Arvoisa Mode, varjele meitä moisilta trolleilta ja puntiveikoilta niin alan käyttäytymään paremmin ja muistan isot kirjaimet,yhdys sanat, pilkut ja pisteet vastaisuudessa paremmin!
Miksi elää kalliisti, kun Mononen hautaa halvalla..?
BBQ bananas
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2012 6:11 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja BBQ bananas »

Mahtaakohan tuollaisia Oldunionin kaltaisia tomppeleita oikeasti olla olemassa? Jos on, niin ei perkele hyvältä näytä...
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 545
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Nämä samat trolli-sekakäyttäjä-idiootit on sitten tuolla lähiöbaareissa kanssa puhumassa vainoharhaisia juttujaan. Kun 60+ harvahampainen vapiseva ukko puetaan nahkaliiveihin, on se sitten jo melkeen H-A-pressa :lol: :lol: Miksi kasvit kasvavat niin hyvin Vantaan baarien lähettyvillä? koska siellä puhutaan niin paljon paskaa..että kasvitkin jo kukoistaa :lol: :lol:
jalmari68
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Tammi 20, 2009 6:49 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja jalmari68 »

oldunion kirjoitti:Ja äläkä Dooris koskaan, älä koskaan aliarvioi sitä voimaa mitä nuorissa pamipäissä on varsinkin joukossa. Mulla on paljon nuorempia sekäkäyttäjä kavereita ja sanon että 10 sellaista saa enemmän aikaan kuin yksi "alan" mies. Ensinnäkään heillä ei ole sellaisia rajoituksia mitä vanhemmilla ukoilla saataa olla.
Olet väärässä. Yksi sekakäyttäjä saa enemmän aikaan, kuin kymmenen alan miestä. Valitettavasti vain ja ainoastaan pelkkiä hölmöyksiä.
oldunion kirjoitti:Esim organisoituna tolainen kaljan reputtaminen oisi miljoona bisnes vuodessa ja ihmettelnkin ettei mikään kerho ole siihen lähtenyt.
En ole mikään bisnes mies, mutta eikö miljoona bisnes (kirjoitetaan oikeasti yhteen) tarkoita sitä, että toiminnalla tehdään miljoona puhdasta voittoa. Pikaisesti arvioituna yhdestä juosten nyysitystä kaljasta voi joltain hönelöltä saada 50 senttiä fyffee. Tarkoittaa sitä, että miljoonan eteen pitää nyysiä kaksi miljoonaa tölkkiä. Vähän aikaa laskinta näpytellessä selviää, että päivittäin tuohon määrään vaaditaan vaatimattomat 5480 tölkkiä, eikä tietenkään kuluja lainkaan, tai bisnes kärsii. Helpotetaan hahmottamista sen verran, että tuo määrä tarkoittaa käytännössä noin 230 täyttä laatikkoa päivässä. Eihän tuo vaadi kuin hyvän organisaation, isoja reppuja ja nopeita jalkoja. Ihme, kun eivät ole tajunneet.
BBQ bananas kirjoitti:Mahtaakohan tuollaisia Oldunionin kaltaisia tomppeleita oikeasti olla olemassa? Jos on, niin ei perkele hyvältä näytä...
Valitettavasti on ja aivan liikaa. Kaikkia yhdistää sama seikka. Suurimman osan hereilläoloajastaan naputtelevat sormiaan lähiöbaarin pöytään ja miettivät mistä saisi touhuttua hintaa edes pikkukaljaan. Miljoona_bisnes siintää silmissä ja käytös on sen mukaista, kun se olis jo keksitty ja toteutettu.
Vastaa Viestiin