Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Täytyy pyytää heti alkuunsa anteeksi nilviäisiltä.
Olen luullut että ihmiskuntaan kuuluvilla on edes alkeellista aivotoimintaa, mutta olen näköjään erehtynyt. Siru83:n aivotoiminta on selkeästi etanan aivotoiminnan alapuolella, ja se on aika vaikea saavutus koska etanalla ei ole aivotoimintaa.
Joka osiossa missä tämä ötökkä kirjoittaa niin todellakin ärsyttää, tai oikeasti vituttaa.
Jankuttaa neekerin ihanuudesta ei pikkuhousut(ei mahdu sille) märkänä. Tykkää oikein kivasti jos vastapuoli on huomattavasti sitä nuorempi seksuaalisessa kanssa käymisessä, alaikäiset käy sille oikein mainiosti, ovat sen mielestä jopa kiihottavia,itte se ei kiihota muita kuin norsuja. Uros norsulla on nippanappa riittävä muna sirun jätti revaan.
Eikä tää aivoton luuseri oo missään töissä, enkä ihmettele. Jokainen voi katsoa kuin ahkeraan se on täällä suoltamassa paskaa. Aamun, illan, päivän, yön, 24/7, ei siihen työtä mahdu, ehkä just just sossussa käynnin. Vaan eihän tollasta kukaan töihin otakkaan. Henkilökohtaisesti toivon et tuo tukehtuisi pikaisesti läskeihinsä.
Olen luullut että ihmiskuntaan kuuluvilla on edes alkeellista aivotoimintaa, mutta olen näköjään erehtynyt. Siru83:n aivotoiminta on selkeästi etanan aivotoiminnan alapuolella, ja se on aika vaikea saavutus koska etanalla ei ole aivotoimintaa.
Joka osiossa missä tämä ötökkä kirjoittaa niin todellakin ärsyttää, tai oikeasti vituttaa.
Jankuttaa neekerin ihanuudesta ei pikkuhousut(ei mahdu sille) märkänä. Tykkää oikein kivasti jos vastapuoli on huomattavasti sitä nuorempi seksuaalisessa kanssa käymisessä, alaikäiset käy sille oikein mainiosti, ovat sen mielestä jopa kiihottavia,itte se ei kiihota muita kuin norsuja. Uros norsulla on nippanappa riittävä muna sirun jätti revaan.
Eikä tää aivoton luuseri oo missään töissä, enkä ihmettele. Jokainen voi katsoa kuin ahkeraan se on täällä suoltamassa paskaa. Aamun, illan, päivän, yön, 24/7, ei siihen työtä mahdu, ehkä just just sossussa käynnin. Vaan eihän tollasta kukaan töihin otakkaan. Henkilökohtaisesti toivon et tuo tukehtuisi pikaisesti läskeihinsä.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ärsyyntyä voi melkein mistä vaan, jostain syystä nyt olen itse ärsyyntynyt siitä, että Siru83-sta varten on Lautamiehissä ihan ikioma ketjukin, mutta sitä ei näköjään ole vuoteen käytetty.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=105
Ja yleisellä tasolla murha.infossa ärsyttää nykyään keskusteluketjujen kommenttien väliin tungetut mainokset, jotka näyttäisivät olevan suunnatut max. 25-ikäisille käyttäjille. *huokailio*
Ja yleisellä tasolla murha.infossa ärsyttää nykyään keskusteluketjujen kommenttien väliin tungetut mainokset, jotka näyttäisivät olevan suunnatut max. 25-ikäisille käyttäjille. *huokailio*
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tavoite on tällöin saavutettu. Keskivertoa parempi trollaaja, joka yleistämällä ja muuttamalla mielipiteet "faktoiksi" osaa kuumentaa juuri sopivasti kanssakirjoittajat. Eihän tuossa muuten mitään, mutta niin moni hyvä ketju lähtee sivuraiteelle, kun täysin epäolennaisesta lähdetään kouhaamaan.kakkosurpo kirjoitti:Joka osiossa missä tämä ötökkä kirjoittaa niin todellakin ärsyttää, tai oikeasti vituttaa.
Hauskinta tuossa silti on se, että kokemukset sosiaalisista suhteista ja ihmisluonnosta kumpuavat kaikki tilastoista.
Maija turjukalle; oma ketju on tällaiselle nettikukolle vain bensaa liekkeihin ja jonkinlainen voiton monumentti. Ihan hyvä vaan että on hiljentynyt.
"Vaimoni jalka kun tuli taas kohti kasvojani niin heittolaukauksella ammuin häntä sääreen. Se oli kaunis sääri, siinä rytäkässä se lyhenikin kahdella sentillä." - Urho "Uki" Kukkamaa
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Ai sekö tuo valkoinen palkki on? Minulla adblocker käytössä joten mainosta ei näy ja kummastelin että miksi joka sivun ensimmäinen viesti on valkoisella palkilla erotettu muista viesteistämaija turjukka kirjoitti: Ja yleisellä tasolla murha.infossa ärsyttää nykyään keskusteluketjujen kommenttien väliin tungetut mainokset, jotka näyttäisivät olevan suunnatut max. 25-ikäisille käyttäjille. *huokailio*
Jep. Tämä kyllä ärsyttää muakin. Tuli kiroiltua yllättävänkin paljon tämän takia, vaikka pieni asia onkin.nuusku-nella kirjoitti:Ai sekö tuo valkoinen palkki on? Minulla adblocker käytössä joten mainosta ei näy ja kummastelin että miksi joka sivun ensimmäinen viesti on valkoisella palkilla erotettu muista viesteistämaija turjukka kirjoitti: Ja yleisellä tasolla murha.infossa ärsyttää nykyään keskusteluketjujen kommenttien väliin tungetut mainokset, jotka näyttäisivät olevan suunnatut max. 25-ikäisille käyttäjille. *huokailio*
Joskus oon jättänyt tällaista mainospolitiikkaa noudattavat sivustot kokonaan, nykyään on onneksi AdBlocker, mutta töissä sitä ei selaimeen saa...
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Haa! Olihan sellainen olemassa! Muistelin moista, mutten onnistunut löytämään. Todellisuudessa tuon ketjun pitäisi olla jo vähintään 200-sivuinen, mutta kuinkas on käynyt.. Koko perhanan palsta siruilua täynnä siellä täällämaija turjukka kirjoitti:Ärsyyntyä voi melkein mistä vaan, jostain syystä nyt olen itse ärsyyntynyt siitä, että Siru83-sta varten on Lautamiehissä ihan ikioma ketjukin, mutta sitä ei näköjään ole vuoteen käytetty.
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Olin varsinaisessa asiassa (suhtautuminen etnisiin vähemmistöihin) Sirun kanssa samaa mieltä, mutta taas kerran Sirulta karkasi mopo käsistä.
Täällä samaa mieltä.hannu hanhi kirjoitti:Olin varsinaisessa asiassa (suhtautuminen etnisiin vähemmistöihin) Sirun kanssa samaa mieltä, mutta taas kerran Sirulta karkasi mopo käsistä.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
Pax cown ja muiden ns ammattisuvaitsevaisten ei tarvitse kommentoida viestejäni erottaakseen itsensä minusta. En kuulu muutenkaan siihen sakkiin, joka "suvaitsee" kaikkea ollakseen "suvaitsevainen". Én pidä esim. homoista. En ole myöskään hippi enkä maailmanparantaja enkä itse asiassa edes pidä siitä ihmistyypistä.
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Boldaus minun. Haluaisitko avata asiaa vähän enemmän? Miksi et pidä homoista ja tarkoitetaanko tässä homoseksuaaleja yleensä vai pelkästään miespuolisia? Onko lesbotkin siis karsastuslistallasi? Entä biseksuaalit? Aseksuaalit? Määritteleekö mielestäsi ihmisen seksuaalinen suuntautuminen tämän koko persoonan ja olemuksen vai nouseeko mielestäsi juuri seksuaalivähemmistöjen edustajissa aina joku yleinen piirre esiin josta et pidä? Oletko joskus tavannut mukavan ihmisen joka onkin myöhemmin paljastunut homoseksuaaliksi ja olet kääntänyt kelkkasi tämän kohdalla?Siru83 kirjoitti:Pax cown ja muiden ns ammattisuvaitsevaisten ei tarvitse kommentoida viestejäni erottaakseen itsensä minusta. En kuulu muutenkaan siihen sakkiin, joka "suvaitsee" kaikkea ollakseen "suvaitsevainen". Én pidä esim. homoista. En ole myöskään hippi enkä maailmanparantaja enkä itse asiassa edes pidä siitä ihmistyypistä.
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Ei tässä mistään erottautumisesta ole kysymys ainakaan minun kohdallani. Olen monessa asiassa ollut sinun kanssa samaa mieltä ihan aidosti ja olet sen varmasti huomannut. Olen ollut samaa mieltä siitäkin huolimatta, että pelkkä sinun kanssa samaa mieltä oleminen ei nosta osakkeita tällä palstalla. Voin nytkin ihan reilusti tunnustaa, että olet hyvä kirjoittaja ja sinulla on älyä.Siru83 kirjoitti:Pax cown ja muiden ns ammattisuvaitsevaisten ei tarvitse kommentoida viestejäni erottaakseen itsensä minusta. En kuulu muutenkaan siihen sakkiin, joka "suvaitsee" kaikkea ollakseen "suvaitsevainen". Én pidä esim. homoista. En ole myöskään hippi enkä maailmanparantaja enkä itse asiassa edes pidä siitä ihmistyypistä.
Mutta liian usein juttusi lähtevät Siru omille kierroksille. Hyvän alun jälkeen kadotat punaisen langan. Siinä vaiheessa, kun aloit kirjoitella pippeleistä, varsinainen keskustelu suhtautumisesta etnisiin vähemmistöihin hävisi jonnekin.
Voisit myös yrittää tehdä jotakin tuolle ylimieliselle asenteelle toisia ihmisiä kohtaan. Jos elävässä elämässä sinulla on samanlainen tarve osoittaa muille, että he ovat tyhmempiä kuin sinä, saattaa noutaja tulla, ei sellaista pitkään katsota.
Taas, kaikki turhien ketjujen avaamiset. Hienointa on ehkä tyyliin "missä on tämä ketju, en löydä, onko olemassa?". Koska kyllähän ketjun etsimisestä täytyy oma ketju avata. Vittu.
"The darkest place is under the candlestick"
- Toripolliisi
- Andy Sipowich NYPD
Sirpaletiedon massamainen vyöry Ulvila-osiossa. Arvannette kenestä kyse.
Annijattan riimi osui kohdalleen -> http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 02#p560002
Annijattan riimi osui kohdalleen -> http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 02#p560002
..saapa nähä..
-
annaanna
Annijatta on todella taitava sovittamaan sanat sävelmään säilyttäen kokoajan vielä ajatuksenkin riimeissään.
Ei ole sirpale ollenkaan yksin ollut asialla, kyllä ketjuista ja viestihistorioista käy selville, että noita auringonpistoksen saaneita on siellä kaksi ollut puppua suoltamassa. Tara Tajunnanvirta toisena.
Salanderin viestiin viitaten. Onneksi tää Halloween viimeinkin käännytettiin. Jätti jälkeensä ihan turhan monta järjetöntä juoruavausta.
Ei ole sirpale ollenkaan yksin ollut asialla, kyllä ketjuista ja viestihistorioista käy selville, että noita auringonpistoksen saaneita on siellä kaksi ollut puppua suoltamassa. Tara Tajunnanvirta toisena.
Salanderin viestiin viitaten. Onneksi tää Halloween viimeinkin käännytettiin. Jätti jälkeensä ihan turhan monta järjetöntä juoruavausta.
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Liikutaan hyvin lähellä paranoidista psykoosia.