Jämsän bm ois mun kuuleman mukaa tulos kouvolan devilssien alle.Ihan fiksu veto sinänsäVeriviemäri kirjoitti:Näin täällä Jämsässä puhutaan.lipuli kirjoitti:Mitä tarkotat? Onko Jämsä jättäny BM81:n ja vaihtamassa Red Devilsiin?Veriviemäri kirjoitti:Jämsä jätti sirkustouhut. Komiammat on devilsien liivit..
Bad Machine 81 Finland
Re: Bad Machine 81 Finland
-
Ronkelitonkeli
- Nikke Knatterton
Jämsän äijät taitaakin olla ainuita jotka Devilsseihin kelpaa. Tää muu porukka onkin sitten ihan eri lukunsa sitten...
-
Veriviemäri
- Lauri Hanhivaara
Tarkoitatko ulkoista habitusta?Ronkelitonkeli kirjoitti:Jämsän äijät taitaakin olla ainuita jotka Devilsseihin kelpaa. Tää muu porukka onkin sitten ihan eri lukunsa sitten...
Mikä vika Tampereen BM81:ssä on?Ronkelitonkeli kirjoitti:Jämsän äijät taitaakin olla ainuita jotka Devilsseihin kelpaa. Tää muu porukka onkin sitten ihan eri lukunsa sitten...
Luin jostain että Joensuun Markus ja Derek Westerback on erotettu BM81:sistä? Onko tästä jollain faktoja tiedossa vai vaan huhuja?
-
Veriviemäri
- Lauri Hanhivaara
TollRoad kirjoitti:Luin jostain että Joensuun Markus ja Derek Westerback on erotettu BM81:sistä? Onko tästä jollain faktoja tiedossa vai vaan huhuja?
Ton niminen kultaliike on olemassa kuin westerback. Eikös tuo Joensuu ole se vasikka?
-
Pykälänviilaaja
- Hercule Poirotin viikset
Eikös nää ole molemmat vintiöt noit viimeksi mainittujaVeriviemäri kirjoitti:TollRoad kirjoitti:Luin jostain että Joensuun Markus ja Derek Westerback on erotettu BM81:sistä? Onko tästä jollain faktoja tiedossa vai vaan huhuja?
Ton niminen kultaliike on olemassa kuin westerback. Eikös tuo Joensuu ole se vasikka?
Mutta onko huhuille saatu vahvistus?
Ainakin facebookissa ne on kavereita keskenään vielä
-
Veriviemäri
- Lauri Hanhivaara
Joensuun vasikka on ainaski pihalla. Oli pelle kertonut kuulusteluissa aivan kaiken.TollRoad kirjoitti:Mutta onko huhuille saatu vahvistus?
On siis potkittu pois Bad standing statuksella joka enkeleillä ainakin kieltää yhteydenpidon entisiin veljiin tai muuhun lähipiiriin ja koska FB:ssä Markuksella on ainakin muutamia jäseniä kavereina niin en ihan vielä osta tätä juttua.Veriviemäri kirjoitti:Joensuun vasikka on ainaski pihalla. Oli pelle kertonut kuulusteluissa aivan kaiken.TollRoad kirjoitti:Mutta onko huhuille saatu vahvistus?
Joo en ostais minäkään. Eihän sieltä ole vasikoita eikä raiskareita ulos heitetty ennenkäänTollRoad kirjoitti:On siis potkittu pois Bad standing statuksella joka enkeleillä ainakin kieltää yhteydenpidon entisiin veljiin tai muuhun lähipiiriin ja koska FB:ssä Markuksella on ainakin muutamia jäseniä kavereina niin en ihan vielä osta tätä juttua.Veriviemäri kirjoitti:Joensuun vasikka on ainaski pihalla. Oli pelle kertonut kuulusteluissa aivan kaiken.TollRoad kirjoitti:Mutta onko huhuille saatu vahvistus?
kyllähän rotat on aina kavereita keskenääTollRoad kirjoitti:Mutta onko huhuille saatu vahvistus?
-
Veriviemäri
- Lauri Hanhivaara
Joensuun tapauksesta hauskan tekee se että vasikointi paljastui vasta kun herra oli jo "upseerin" statuksessa bmssä. Näin kuulin. On se kumma ettei taustoja tarkasteta ja mukaan otetaan kaikki jotka haluavat. Niin toimii pahakone,kaikille tulee pahamieli ja pahahaju. Joilekkin myös pahamaku.TollRoad kirjoitti:On siis potkittu pois Bad standing statuksella joka enkeleillä ainakin kieltää yhteydenpidon entisiin veljiin tai muuhun lähipiiriin ja koska FB:ssä Markuksella on ainakin muutamia jäseniä kavereina niin en ihan vielä osta tätä juttua.Veriviemäri kirjoitti:Joensuun vasikka on ainaski pihalla. Oli pelle kertonut kuulusteluissa aivan kaiken.TollRoad kirjoitti:Mutta onko huhuille saatu vahvistus?
-
Kikki Hiiri
- Martin Riggs
Hei oikeasti mitä vitun vähäjärkisten tukiryhmiä nää porukat nykyään on? Ei mulla ole mitään oikeita rosvoja vastaan, mut nää viritykset on niin saatanan säälittäviä.
BM nyt tullut täällä tunnetuksi erilaisten kusipäiden kerhona, ja koska en henkselin penteleitä tunne ni ei ole syytä olettaa et ne olis sen fiksumpia. Darksideä ja womansia en edes laske mukaan. Banskut ja kuulat, no niistä ei ole pahaa sanottavaa henkkoht, eivät ole mun hermoille käyneet. Bissen tarjonneet jos sopivassa tilanteessa ja paikassa tavattu.UB ja muut on sit semmosia ku en ole koskaan tavannut, luulisin. Jos olenkin ni ovat olleet asiallisia.
Lainatakseni Muhammed Alia alias Cassius Claytä, "I have no quarry with them." (jos failasin oikeinkirjoituksen ni kertokaa toki.)
Sen sijaan nää pösilöt. En minä mikään penaalin terävin ole mutta ikinä en ole tukiryhmää tarvinnut. Mä vastaan itse, omillani, puheistani ja teoistani. Vittuun tukiryhmät, vittuun lakimiehet, vittuun kaikki. Mitä olen tehnyt, ni jos kiinni jään ni olen mokannut ja selvitän sen. Ja baletti jatkuu.
BM nyt tullut täällä tunnetuksi erilaisten kusipäiden kerhona, ja koska en henkselin penteleitä tunne ni ei ole syytä olettaa et ne olis sen fiksumpia. Darksideä ja womansia en edes laske mukaan. Banskut ja kuulat, no niistä ei ole pahaa sanottavaa henkkoht, eivät ole mun hermoille käyneet. Bissen tarjonneet jos sopivassa tilanteessa ja paikassa tavattu.UB ja muut on sit semmosia ku en ole koskaan tavannut, luulisin. Jos olenkin ni ovat olleet asiallisia.
Lainatakseni Muhammed Alia alias Cassius Claytä, "I have no quarry with them." (jos failasin oikeinkirjoituksen ni kertokaa toki.)
Sen sijaan nää pösilöt. En minä mikään penaalin terävin ole mutta ikinä en ole tukiryhmää tarvinnut. Mä vastaan itse, omillani, puheistani ja teoistani. Vittuun tukiryhmät, vittuun lakimiehet, vittuun kaikki. Mitä olen tehnyt, ni jos kiinni jään ni olen mokannut ja selvitän sen. Ja baletti jatkuu.
Everything in the world is either a potato or not a potato
-
Spurgumies
- Neuvoja-Jack
Simo Susi ja Kikki Hiiri ja Husso Hepo nappais nää alta aikayksikön.. Jos BM81 on helppo päästä, tulee helposti kyseeseen soluttautujat, ja peitetehtävissä olevat SUPO:n miehet.. Mutta "seulontaryhmä" on ehkä hyväkin olla olemassa. Josta sitten vakaan tarkkailun jälkeen joku nostetaan Siipikallomieheksi
Oliko se että kaksi nousi Badista Hellsiksi? Ilmeisesti oli pitkään suoritettu taustaselvitystä ja toimien tarkkailua ennenkuin näin tehtiin..(?)..Onko Suomesa vielä muita seulonta, ja kannattajaklubeja kuin Bad ja Kyy?