Tolkuttomilla poliiseilla EI ole rajoja
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Re: Poliisit
Onhan meillä tästä aiheesta ihan hyvä ketju, tosin toi otsikko on nyt vähän outo:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=135
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=135
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
Missä on valtaa on väärinkäytöstä ihmiset kun on asialla.. mutta näitä ryhmistä poliisit,mannet,liivijengit,piripallot,nepparinaamat,mamut itse kyllä luotan vielä poliisiin
-
Veriviemäri
- Lauri Hanhivaara
Onneksi yhteiskunta on pystyssä ja poliisi valvomassa yleistä järjestystä. Sillä jos niin ei olisi,olisimme toistemme armoilla. Apocalyptisessa maailmassa kun vain keskiaikaiseen barbaarimeininkiin tottuneet selviävät. En oikein usko että sellaista meininkiä kukaan haluaisi kokea,saati sitten kestäisi. Niinpä veikkaan että keskustelun aloittaja rukoilisi poliisia apuun ja haluaisi takaisin nyky-yhteiskuntaan jossa ei esiinny kannibalismia ja kulkutauteja ja jossa jokaiselle on perustoimeentulo ja terveyspalvelut taattu. Jos kuitenkin haluaa kokeilla pärjäisikö sellaisessa paikassa jossa vallitsee epäjärjestys ja vain vahvin selviää mentaliteetti niin ottaa lennon Somalian hargeisaan tai mogadishuun ja lähtee kävelemään kaupungin ulkopuolelle. Voin kertoa että ei mene kauaa kun irvistät seipäässä "istumassa". Tai omat sukupuolielimesi omassa suolessasi katsot kuinka ihoasi nyljetään.
No, mielipide tuokin... itse olen kokenut erittäin räikeää toimintaa sikojen puolelta, enkä ole tähän mennessä joutunut heihin turvautumaan.Veriviemäri kirjoitti:Onneksi yhteiskunta on pystyssä ja poliisi valvomassa yleistä järjestystä. Sillä jos niin ei olisi,olisimme toistemme armoilla. Apocalyptisessa maailmassa kun vain keskiaikaiseen barbaarimeininkiin tottuneet selviävät. En oikein usko että sellaista meininkiä kukaan haluaisi kokea,saati sitten kestäisi. Niinpä veikkaan että keskustelun aloittaja rukoilisi poliisia apuun ja haluaisi takaisin nyky-yhteiskuntaan jossa ei esiinny kannibalismia ja kulkutauteja ja jossa jokaiselle on perustoimeentulo ja terveyspalvelut taattu. Jos kuitenkin haluaa kokeilla pärjäisikö sellaisessa paikassa jossa vallitsee epäjärjestys ja vain vahvin selviää mentaliteetti niin ottaa lennon Somalian hargeisaan tai mogadishuun ja lähtee kävelemään kaupungin ulkopuolelle. Voin kertoa että ei mene kauaa kun irvistät seipäässä "istumassa". Tai omat sukupuolielimesi omassa suolessasi katsot kuinka ihoasi nyljetään.
Ymmärrän toki, että järjestystä tarvitaan, mutta kyse onkin noiden kusipäiden harrastamasta rikollisesta toiminnasta, mitä peräänkuulutan.
Olen myös kuullut huhuja hyvistä poliiseista (kuten feijoistakin), mutta tähän asti ovat olleet piilossa. Taruolentoja?
Ja lopuksi klisee: Fuck the police!
-
Veriviemäri
- Lauri Hanhivaara
FXR kirjoitti:No, mielipide tuokin... itse olen kokenut erittäin räikeää toimintaa sikojen puolelta, enkä ole tähän mennessä joutunut heihin turvautumaan.Veriviemäri kirjoitti:Onneksi yhteiskunta on pystyssä ja poliisi valvomassa yleistä järjestystä. Sillä jos niin ei olisi,olisimme toistemme armoilla. Apocalyptisessa maailmassa kun vain keskiaikaiseen barbaarimeininkiin tottuneet selviävät. En oikein usko että sellaista meininkiä kukaan haluaisi kokea,saati sitten kestäisi. Niinpä veikkaan että keskustelun aloittaja rukoilisi poliisia apuun ja haluaisi takaisin nyky-yhteiskuntaan jossa ei esiinny kannibalismia ja kulkutauteja ja jossa jokaiselle on perustoimeentulo ja terveyspalvelut taattu. Jos kuitenkin haluaa kokeilla pärjäisikö sellaisessa paikassa jossa vallitsee epäjärjestys ja vain vahvin selviää mentaliteetti niin ottaa lennon Somalian hargeisaan tai mogadishuun ja lähtee kävelemään kaupungin ulkopuolelle. Voin kertoa että ei mene kauaa kun irvistät seipäässä "istumassa". Tai omat sukupuolielimesi omassa suolessasi katsot kuinka ihoasi nyljetään.
Ymmärrän toki, että järjestystä tarvitaan, mutta kyse onkin noiden kusipäiden harrastamasta rikollisesta toiminnasta, mitä peräänkuulutan.
Olen myös kuullut huhuja hyvistä poliiseista (kuten feijoistakin), mutta tähän asti ovat olleet piilossa. Taruolentoja?
Kerrotko hieman tuosta poliisin suorittamasta räikeästä toiminnasta?
Täytyy muistaa että poliisit tekevät vain työtään. On niitä pari jäänyt kyllä kiinni rikoksista mm murhasta,raiskauksesta,törkeästä huumekaupasta jne. Esim Erkkilä ja Majuri. Mutta ainahan pari mätämunaa mahtuu kanalaan.
Hmm... hieman kiusallista lähteä spekuloimaan vanhoja, jo kuopattuja juttuja täällä sillä uhalla, että minut varmasti tunnistetaan.... vaikka tänä nettiurkinnan aikakautena olen jo varmasti kaikkien tiedossa kuitenkin...Veriviemäri kirjoitti:FXR kirjoitti:No, mielipide tuokin... itse olen kokenut erittäin räikeää toimintaa sikojen puolelta, enkä ole tähän mennessä joutunut heihin turvautumaan.Veriviemäri kirjoitti:Onneksi yhteiskunta on pystyssä ja poliisi valvomassa yleistä järjestystä. Sillä jos niin ei olisi,olisimme toistemme armoilla. Apocalyptisessa maailmassa kun vain keskiaikaiseen barbaarimeininkiin tottuneet selviävät. En oikein usko että sellaista meininkiä kukaan haluaisi kokea,saati sitten kestäisi. Niinpä veikkaan että keskustelun aloittaja rukoilisi poliisia apuun ja haluaisi takaisin nyky-yhteiskuntaan jossa ei esiinny kannibalismia ja kulkutauteja ja jossa jokaiselle on perustoimeentulo ja terveyspalvelut taattu. Jos kuitenkin haluaa kokeilla pärjäisikö sellaisessa paikassa jossa vallitsee epäjärjestys ja vain vahvin selviää mentaliteetti niin ottaa lennon Somalian hargeisaan tai mogadishuun ja lähtee kävelemään kaupungin ulkopuolelle. Voin kertoa että ei mene kauaa kun irvistät seipäässä "istumassa". Tai omat sukupuolielimesi omassa suolessasi katsot kuinka ihoasi nyljetään.
Kerrotko hieman tuosta poliisin suorittamasta räikeästä toiminnasta?
Täytyy muistaa että poliisit tekevät vain työtään. On niitä pari jäänyt kyllä kiinni rikoksista mm murhasta,raiskauksesta,törkeästä huumekaupasta jne. Esim Erkkilä ja Majuri. Mutta ainahan pari mätämunaa mahtuu kanalaan.
Mutta, sanotaan nyt näin, että takavarikoidut - mukamas omistamamme - rahat ja emmeet olivat yleensä isompia, kuin lehdissä ilmoitetut (minne liekään loput päätyneet) ja väitetty mukamas anastettu omaisuuskin myytiin härskisti jopa asianomaisten kuullessa eteenpäin virkaveljille.
Pahoittelen viestini epämääräisyyttä, ja toivonkin jonkun ritari rohkean avaavan potin, sillä tällä saralla varmasti asiaa löytyy.
Mikä on rikollisen ja pikkurikollisen ero? Rikollinen hyväksyy elämäntapansa, siihen liittyvät tekijät sekä seuraukset. Pikkurikollinen piipittää joka asiasta kuin lellitty kakara eikä halua uhrata mitään, vaan tahtoo leikkiä leikkejään. Kuten pikkulapsi. Harmi vaan, että aikuiset usein sen leikin lopettaa vaikka kuinka lasta itkettäisi.
En tiedä mihin on maailma mennyt kun kovat pojat itkee ja piipittää. Henkilökohtaisesti jokusen kerran polizein kanssa asioineena voin sanoa, että ihan ok-porukkaa ja tekevät töitään. Mitäs menin jäämään kiinni. Ei se nyt saatana kyttien vika ole, että mä mokasin. Vai onko?
En tiedä mihin on maailma mennyt kun kovat pojat itkee ja piipittää. Henkilökohtaisesti jokusen kerran polizein kanssa asioineena voin sanoa, että ihan ok-porukkaa ja tekevät töitään. Mitäs menin jäämään kiinni. Ei se nyt saatana kyttien vika ole, että mä mokasin. Vai onko?
muutama vuosi sitten eräällä savolaisella paikkakunnalla, paikallinen rikospoliisi meni narkki-luukkuun hakemaan etsintäkuulutettua naista lusimaan sakkotuomiotaan. nainen lähti itkien poliisin farmari golffiin ja luuli lähtevänsä vankilaan. mutta suunta olikin ollut jollekkin syrjäselle parkkipaikalle jossa poliisi oli ehdottanut että seksiä niin ei tarvitse lähteä, nainen oli suostunut ja parin tunnin päästä nainen oli jo jatkamassa samojaa narkki hommiaan kuin ennenkin! ja ei ole ainut nainen kenelle on tämä perheellinen rikospoliisi on ehdotuksiaan tehnyt!
-
Veriviemäri
- Lauri Hanhivaara
stauski kirjoitti:muutama vuosi sitten eräällä savolaisella paikkakunnalla, paikallinen rikospoliisi meni narkki-luukkuun hakemaan etsintäkuulutettua naista lusimaan sakkotuomiotaan. nainen lähti itkien poliisin farmari golffiin ja luuli lähtevänsä vankilaan. mutta suunta olikin ollut jollekkin syrjäselle parkkipaikalle jossa poliisi oli ehdottanut että seksiä niin ei tarvitse lähteä, nainen oli suostunut ja parin tunnin päästä nainen oli jo jatkamassa samojaa narkki hommiaan kuin ennenkin! ja ei ole ainut nainen kenelle on tämä perheellinen rikospoliisi on ehdotuksiaan tehnyt!
Mites se sakko? maksoiko tuo rikospoliisi sen sakon vai mitenkä? poliisi kun ei voi mitätöidä käräjäoikeuden sakkorangaistusta. Jos se on muunnettu vankeudeksi niin se pitää joko istua tai maksaa HETI kun henkilö tavataan. Kertomuksessa ihmetyttää vielä sekin sivuseikka että joku harrastaa seksiä henkilön kanssa jolla oletettavasti on c-hepatiitista-HIV koko litannia tauteja mahdollinen ellei todennäköinen.
Itse tiedän tapauksen jossa poliisivartija sai kenkää koska epäiltiin että hän oli varastanut takavarikkosta aseita ja patruunoita. Jäi vaan epäselväksi että montako ja minkälaisia ja löytyikö ne koskaan. Sitten tiedän vielä toisenkin tapauksen jossa karhuryhmä hakkasi poliisivartijan mäntsälässä kun tämä oli ulkoiluttamassa koiraa. Homma oli mennyt niin että vartija oli ajanut autolla metsikköön ja ulkoiluttanut koiraansa jolloin poliisin asettama valvontalaite oli reagoinut. Alueella sijaitsi huumekätkö. Karhuryhmä suoritti henkilön kiinnioton. Kiinniotossa ei nyrkin iskuja säästelty. Kohde vaan sattui olemaan syytön ja täysin ulkopuolinen.
- Moderaattorit
- Moderaattori
Re: Tolkuttomilla poliiseilla EI ole rajoja
Yhdistettiin kaksi saman aiheen ketjua.
T. Modet
T. Modet
Ne tietää, jotka tietää...
Vitun spede, tarkoitan, että kytät myy nussittuja kamoja sikafrendeilleen ja vetää huumeita välistä ja myy ne jonnekin! Nehän jallittaa rosvoja mennen tullen ja sikailee minkä jaksaa.gousti kirjoitti:Mikä on rikollisen ja pikkurikollisen ero? Rikollinen hyväksyy elämäntapansa, siihen liittyvät tekijät sekä seuraukset. Pikkurikollinen piipittää joka asiasta kuin lellitty kakara eikä halua uhrata mitään, vaan tahtoo leikkiä leikkejään. Kuten pikkulapsi. Harmi vaan, että aikuiset usein sen leikin lopettaa vaikka kuinka lasta itkettäisi.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Älä viitsi kuitenkaan yleistää. Itse olet spede. Pitäisikö poliisit lakkauttaa Suomessa, vai mitä oikein ajat takaa näillä naurettavilla kommenteillasi?FXR kirjoitti:
Vitun spede, tarkoitan, että kytät myy nussittuja kamoja sikafrendeilleen ja vetää huumeita välistä ja myy ne jonnekin! Nehän jallittaa rosvoja mennen tullen ja sikailee minkä jaksaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013070 ... 3_uu.shtml
Jatkoa odotellessa.Poliisi uhkailee videolla - tapaus tutkitaan
Maanantai 1.7.2013 klo 15.35
Hauholainen mies kuvasi videolle keskustelun, jossa poliisi uhkaa hakata hänet. Mies kertoi Iltalehdelle, että uhkailun taustalla on riitaa erään poliisin pojan kanssa.
Videolla oletettavasti poliisi uhkailee autossa istuvaa nuorehkoa miestä. Video on herättänyt laajaa huomiota sosiaalisessa mediassa.
Poliisi: - Joo, hyvä juttu. Jos menee niinku alkoholin ja tommosen piikkiin, niin se on ihan ok. Mutta varmaan ymmärrät v***u ittekin, että saa olla ihan laitimmainen kerta.
Mies: - Juu juu.
Poliisi: - Niin. Koska voin kertoa, että kun tästä kyseisestä asiasta keskusteltiin tossa meillä niinkun pienen työporukan kesken, ni siell on ihan oikeesti aika monta semmoista kaveria, mä onneks jääväsin itteni tässä kohtaa, semmosta kaveria, ketkä pysäyttää sut täällä yöllä, ni v***u ne hakkaa sut eikä kukaan oo näkemässä.
Mies: - Niin eli onko tässä kohtaa sit mun nostettava laittomasta uhkailusta syyte?
Poliisi: - Joo, kukaan ei oo kuullu edelleenkään mitään. Mitä luulet, kumpaa ne uskoo, jos sä meinaat tässä kohtaa nostaa syytteen?
Tutkintaan
Hämeenlinnan poliisista kerrotaan, että tapauksesta on tehty rikosilmoitus.
Kihlakunnansyyttäjä Krista Soukola Itä-Uudenmaan syyttäjävirastosta kertoo, että tapauksesta alkaa loppuviikolla tutkinta, mikäli tallenne on ennakkotietojen mukainen.
- Haluan ensin kuulla tallenteen itse. Tutkintakynnys ylittyy, mikäli minulle kerrotut ennakkotiedot pitävät paikkansa. Poliisia epäillään uhkailusta, Soukola kertoo.
Hänen on määrä saada tallenne vielä tällä viikolla.
- Toivottavasti viimeistään torstaina saisin aineiston, jotta saadaan tapaus mahdollisimman nopeasti eteenpäin.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
-
holmesin haamu
- Sherlock John Holmes
Taitaa tässä tapauksessa olla vikaa molemmissa. Ei tunnu olevan sattumaa että "tapaus kuvataan", vaan melkein voisi sanoa että tuota kyseistä episodia odotettiin.
Ikävä juttu tietysti on että monesti nää tapaukset on pakko hoitaa edellä mainitulla tavalla, jos haluaa saada ne loppumaan. Poliisikin on varsin kädetön, jos kyse on vaikka pienestä pahoinpitelystä yms.
Poliisin kohdalla kyllä odottaisi että tajuaisi käyttää vähän toisenlaisempia sanamuotoja.
Ikävä juttu tietysti on että monesti nää tapaukset on pakko hoitaa edellä mainitulla tavalla, jos haluaa saada ne loppumaan. Poliisikin on varsin kädetön, jos kyse on vaikka pienestä pahoinpitelystä yms.
Poliisin kohdalla kyllä odottaisi että tajuaisi käyttää vähän toisenlaisempia sanamuotoja.