Nuori nainen löytyi kuolleena lammesta Jyväskylä 24.6.13
Re: Nuori nainen löytyi kuolleena lammesta Jyväskylä 24.6.13
Mun kuvitelmissa näen lähemmäs pari metrisen muskelikimpun (joka on ollut tuolla hippoksen salilla treenaamassa) sopinut jonkun naikkosen kanssa että näkevät jossain siellä päin, tullut jotain riitaa ja "vahingossa" on henki tyttöseltä lähtenyt (ja tän tytön näen sellasena 45-50kg hentona neitona). Äkkiäkös sellanen lihaskimppu kantaa tytön vaikka kainalossaan lampeen, ei siitä sitten mitään raahaamisen jälkiä näe..
Mutta huomioikaa että nää on sitten mun mielikuvituksen tuotetta ja kuvitelmaa tapahtuneesta!
Voi voi..taavi parkaa...
-
jarmo.janis
- Vic Mackey
Tai sitten siellä kaikesta huolimatta voi olla ne nimimerkki Juheksen esittämään tapahtumakulkuun sopivat raahaus tai kantojäljet. Mutta riippuen siitä kuinka pihalla uhri oli, voi yllättävän vähäinenkin voimankäyttö saada uhrin avuttomaan tilaan, jossa voi kuolla/tulla tapetuksi pieneenkin vesimäärän.Nulli kirjoitti:Jos hukuttamiselle ei ole silminnäköijöitä, poliisi tuskin heti tapauksen jälkeen tietäisi täysin varmasti, että kyseessä on henkirikos.jarmo.janis kirjoitti:...Riippuen siitä, missä ekana paikalle ekana ehtineet oli mimmin veteenjoutumisen hetkellä, on löytöpaikalla hukuttamalla tapahtunut väkivaltarikos ihan mahdollinen. Eikä muuten siinä lahden tapauksessa vettä juuri, tuota nyt puheena olevaa paikkaa, enempää ollut.
Mulla ei ole edellytyksiä arvioida uhrin veteenjoutumisaikaa. Mutta jos aikaväli ennen löytäjien tuloa on pieni, on teon täytynyt tapahtua melko vähin äänin eikä uhri (olkoon syy mikä vaan) lähes varmasti enää ole ollut vastaanpanemiseen kykenevässä kunnossa.
Itse olen edelleen sitä mieltä että se on tytön reppu joka on maassa siinä penkin edessä, päätellen siitä että jotain ne poliisit siitä penkin ympäristöstä näyttävät etsivän, eli oma spekulaationi on että siinä penkillä tai penkin kohdalla on tullut jotain riitaa, ja tyttö on päätynyt lampeen.
Kuolinsyyksihän ei ole missään mainittu hukkumista, on kerrottu ainoastaan että nainen löytyi kuolleena lammesta, eli mahdollisesti ruumiissa on ollut riittävän selvät henkirikoksen jäljet jotta tapaturmainen hukkuminen on voitu jättää pois laskuista.
Kuolinsyyksihän ei ole missään mainittu hukkumista, on kerrottu ainoastaan että nainen löytyi kuolleena lammesta, eli mahdollisesti ruumiissa on ollut riittävän selvät henkirikoksen jäljet jotta tapaturmainen hukkuminen on voitu jättää pois laskuista.

Tässä siis kuva ja reppu johon damfin viittaa. Poliisi siinä tonkii roskapönttöä.
Tässä toinen ja isompi kuva joka ei sivulle sellaisenaan mahtuisi.
http://www.ksml.fi/incoming/2013/06/24/ ... 3A5666.jpg
Mitään raahausjälkiä minä en ainakaan näe mutta saattavathan ne olla muuallakin jos sellaiset ovat. Tuo reppu saattaa liittyä tapaukseen, se saattaa olla tuolta roskiksesta juuri pengottu tai jonkun poliisin. Kaikki tuo muukin sälä voi ehkä olla vain jotain mitä tuo poliisi on roskiksen pohjalta löytänyt.
Eihän sitä vielä tiedä missä kohdin ruumiin löytöpaikka edes oli. Kuitenkin jos tuossa penkillä on jotain tapahtunut niin pitkä matkan veteen ei ainakaan ole.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
Varmaankin naisen vaatetus ollut sitä luokkaa että on ajateltu ettei vapaaehtoisesti sinne ole mennyt.
Ja ulkoisia väkivallan merkkejä varmasti ollut, mitä muita raskauttavia todisteita siihen että henkirikoksena heti tutkitaan? Tunnistettaisiin nyt edes, jossain naisen läheiset ovat tiedottomia...
Ja ulkoisia väkivallan merkkejä varmasti ollut, mitä muita raskauttavia todisteita siihen että henkirikoksena heti tutkitaan? Tunnistettaisiin nyt edes, jossain naisen läheiset ovat tiedottomia...
Ei ole mitään kätkettyä, mikä ei tulisi ilmi,
eikä salattua, mikä ei paljastuisi ja tulisi tietoon. Luuk. 8:17
eikä salattua, mikä ei paljastuisi ja tulisi tietoon. Luuk. 8:17
- devil_doll
- Axel Foley
Villi arvaus, että tekijä on uhrin viimeisin mies ja että omaisille on jo tiedotettu, mutta ei nyt enempää medialle koska tutkinta jne.
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Minä olen vahvasti sitä mieltä, että kassi on tutkijoiden omaisuutta, eikä sillä ole mitään tekemistä uhrin kanssa. Kun lukee tekstinkin, niin siinähän tutkitaan roskista, ei mitään reppua.damfin kirjoitti:Itse olen edelleen sitä mieltä että se on tytön reppu joka on maassa siinä penkin edessä, päätellen siitä että jotain ne poliisit siitä penkin ympäristöstä näyttävät etsivän, eli oma spekulaationi on että siinä penkillä tai penkin kohdalla on tullut jotain riitaa, ja tyttö on päätynyt lampeen.
Jos oli vaikka puukko selässä, se ois aika ilmeinen merkki ulkoisesta väkivallasta. Silloin uhri on saattanut vielä itse hoiperrella jorpakkoon.
-
Joutsenlaulu
- Harjunpää
Joko nainen on kuollut muuten kuin hukkumalla (minkä pystyy kyllä tässä tapauksessa selvittämään) tai sitten on löytynyt ulkoisen väkivallan merkkejä. Sunnuntain ja maanantain välisenä aikana tuolla on aika hiljaista ja kukaan ei välttämättä välitä jos siellä vaikka känniroikka teutaroi. Aivan hyvin voi olla huonosti päättynyt ryyppyreissu.
Siihen en oikein usko että joku olisi tappanut metsässä ja sieltä raahannut lampeen. Paremmin se olisi siellä metsässä pysynyt piilossa aluskasvillisuuden seassa kuin tuossa lammessa.
Siihen en oikein usko että joku olisi tappanut metsässä ja sieltä raahannut lampeen. Paremmin se olisi siellä metsässä pysynyt piilossa aluskasvillisuuden seassa kuin tuossa lammessa.
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Kyllä minä myös kallistuisin siihen että mysteerireppu on tutkijoiden tavaroita.. Jos paikalla maassa, penkillä tai roskiksessa olisi jotain oletettavasti kuolleelle naiselle kuuluvaa (eli todisteita) niin uskon että niitä olis kohdeltu vähän toisin, ei jätetty maahan lojumaan siksi aikaa kun kaivellaan roskista ja tutkaillaan viereisiä puskia.
Scruffyn laittamassa toisessa kuvassa tosin saattaisi näyttää siltä että poliisi kuvailee repun löytöpaikkaa mutta ehkä kuvaavat vain paikkaa.
Scruffyn laittamassa toisessa kuvassa tosin saattaisi näyttää siltä että poliisi kuvailee repun löytöpaikkaa mutta ehkä kuvaavat vain paikkaa.
Näin sanoo siis Iltalehti. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013062 ... 1_uu.shtmlJyväskylässä surmattu nuori nainen tunnistettu.
Jyväskylän Köyhälammesta maanantaina löydetty ruumis on tunnistettu.
Nainen on tunnistettu lähistöllä asuneeksi 21-vuotiaaksi jyväskyläläiseksi.
Löytöolosuhteiden perusteella naisen epäillään joutuneen henkirikoksen uhriksi maanantain vastaisen yön aikana.
Poliisin tähän mennessä suorittamien tutkimusten perusteella on kuitenkin mahdollista, että nainen on itse aiheuttanut itselleen "poikkeukselliset vammansa". Poliisi selvittää edelleen molempia vaihtoehtoja.
Poliisi tiedottaa asiasta lisää mahdollisesti tämän päivän aikana.
Toistaiseksi siis kaikki mahdollisuudet auki.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
Samoilla linjoilla. Ei ole toisiaan mätkivät känniääliöt tuon lammen tienoilla mitenkään harvinainen näky. Riita, pätkitään tyttöystävää turpaan ja tuupataan lampeen että kellu siellä. Ja sehän kelluu, ellei ole syystä tai toisesta niin tolkuissaan että sieltä omin avuin pois pääsee.Nulli kirjoitti:Ihan rauhallinen paikka istuskella penkillä ja ryypiskellä siinä veden äärellä. Vähän riitaa ja se on sitten siinä. Tai jonkin verranhan tuota kautta saatetaan kävellä yöllä kaupungista kotiin päinkin, siinä on jo pari kilsaa aikaa kehitellä sitä tappelua, jos keskustassa aloittaa.
Puoli yhdeksältä (maanantaiaamuna) lammen ympäristössä ei ainakaan ketään näkynyt, oli aivan autiota. Jonottelin siis valoissa ja ajoin ohi työmatkalla, tulee sorsat tiirailtua siinä päivittäin.
Köyhälammesta löydetyllä naisella poikkeukselliset vammat
09:06 (Päivitetty 09:28)
Jyväskylän keskustan Hippoksella sijaitsevasta Köyhälammesta maanantaina löytyneen nuoren naisen ruumis on tunnistettu. Poliisin mukaan 21-vuotias jyväskyläläinen nainen asui löytöpaikan lähistöllä.
Löytöolosuhteiden perusteella naisen epäiltiin joutuneen edeltävän yön aikana henkirikoksen uhriksi. Poliisin tähän mennessä suorittamien tutkimusten perusteella on kuitenkin myös mahdollista, että nainen on itse aiheuttanut itselleen poikkeukselliset vammansa. Poliisi selvittää edelleen molempia vaihtoehtoja.
Köyhälammella kalastamassa olleet miehet löysivät naisen ruumiin maanantaiaamuna noin kello 10. Poliisi pyysi eilen ilmoittamaan kadoksissa olevista naisista, sillä lammesta löytynyttä naista ei tunnistettu heti.
Poliisi eristi alueen maanantaina aamupävällä suorittaessaan lammen läheisyydessä paikkatutkintaa.
Poliisi tiedottaa asiasta seuraavan kerran mahdollisesti jo tänään.
Edit: Lähde http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/koyh ... at/1345300
09:06 (Päivitetty 09:28)
Jyväskylän keskustan Hippoksella sijaitsevasta Köyhälammesta maanantaina löytyneen nuoren naisen ruumis on tunnistettu. Poliisin mukaan 21-vuotias jyväskyläläinen nainen asui löytöpaikan lähistöllä.
Löytöolosuhteiden perusteella naisen epäiltiin joutuneen edeltävän yön aikana henkirikoksen uhriksi. Poliisin tähän mennessä suorittamien tutkimusten perusteella on kuitenkin myös mahdollista, että nainen on itse aiheuttanut itselleen poikkeukselliset vammansa. Poliisi selvittää edelleen molempia vaihtoehtoja.
Köyhälammella kalastamassa olleet miehet löysivät naisen ruumiin maanantaiaamuna noin kello 10. Poliisi pyysi eilen ilmoittamaan kadoksissa olevista naisista, sillä lammesta löytynyttä naista ei tunnistettu heti.
Poliisi eristi alueen maanantaina aamupävällä suorittaessaan lammen läheisyydessä paikkatutkintaa.
Poliisi tiedottaa asiasta seuraavan kerran mahdollisesti jo tänään.
Edit: Lähde http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/koyh ... at/1345300
Pulvis et umbra sumus.
Miten tämä tapaus on kahdessa ketjussa? Henkirikokset on ketju jo selvinneille. Sitten on selvittämättömät tapaukset. Nyt tämä on molemmissa. Ehkä on selvinnytkin sitten jo?
Mitähän nuo itseaiheutetut poikkeukselliset vammat oikein on? Itsensä viiltelijä? Itsemurhayritys (tai tässä tapauksessa toteutus)? Kaatuillut kännissä?
Ei voi mitään, mutta kun uutisesta ekan kerran luin, oli mullakin eka ajatus oli että kuku hullu tuolla lammella oikein kalastaa..
Ei voi mitään, mutta kun uutisesta ekan kerran luin, oli mullakin eka ajatus oli että kuku hullu tuolla lammella oikein kalastaa..