Nuori nainen löytyi kuolleena lammesta Jyväskylä 24.6.13
Re: Nuori nainen löytyi kuolleena lammesta Jyväskylä 24.6.13
Huhut kertoivat, että kyseessä on J.J... Huom, huhuja!
Muoks. Sehän se.
Muoks. Sehän se.
Viimeksi muokannut July, Ti Kesä 25, 2013 2:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Metsäpirtti
- Poliisikoira Rex
Joo, ja suomi24 puhuttiin Laurasta, joten tää ralli alkanee taas.. 
- Tuomion Pasuuna
- Jessica Fletcher
Tämä ei kyllä sovi oikein hyvin siihen "poikkeukselliset vammat" -kuvailuun.amaryllis kirjoitti:Jos kaatui esim. pyörällä siinä kohdassa missä poliisi on illalla tutkinut. Sai haavoja esim. kasvoihin ja verta valui, jatkoi kävellen, näki lammen, ajatteli pestä verta pois, sitten luiskahti veteen ja hukkui?
Doctor Lecter kirjoitti:Millaista vaaraa poliisi on kuvitellut ruumiin löytymisen aiheuttavan?Neltsi kirjoitti:...Keski-Suomen poliisin mukaan tilanteesta ei aiheudu ihmisille vaaraa.
Silminnäkijä kertoi Iltalehdelle hetkeä aiemmin, että poliisi on eristänyt uimarannan ja paikalla on ambulanssi.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013062 ... 6_uu.shtml
Jyväskylä, henkirikos, nuori nainen... Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin alkamassa on yksi sekavimmista ketjuista koskaan, vs. Jyväskylän kassisurma. "Onks tää uhri PP vai onkse JJ ...
Minun mielestä spekulaatiot uhrin henkilöllisyydestä saisi loppua saman tien. Mitä me sillä tiedolla tehdään kuka tämä nainen on. Etenkin kun se menee taas sekavaksi, yksi sanoo yhtä ja toinen toista. Please, käykää ne keskustelut vaikka yksityisviesteillä.
Poikkeukselliset vammat, mitähän ne tosiaankaan lienevät? Saa nähdä onko niissä sitten lopulta yhtään mitään poikkeuksellista.
Poikkeukselliset vammat, mitähän ne tosiaankaan lienevät? Saa nähdä onko niissä sitten lopulta yhtään mitään poikkeuksellista.
Minä ymmärrän tuon "poikkeukselliset vammat" siten, että eivät välttämättä muuten ole poikkeuksellisia, mutta ovat itse aiheutettuina poikkeuksellisia.
Minä käsitän, että poikkeukselliset vammat viittaa juuri siihen, että niiden poikkeuksellisuuden takia on herännyt ajatus, että ne voivat olla myös itse aiheutetut.
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Luulen, että juuri vammojen poikkeuksellisuus sai poliisit epäilemään henkirikosta. Asuminen lähellä lampea minun logiikallani viittaa taas enemmän itsemurhaan.
-
nuusku-nella
- Adrian Monk
Lähden tähän kelkkaan. Eilen ei puhuttu poikkeuksellisuudesta vielä mitään, se sana tuli mukaan vasta tänään kun itsemurhankin mahdollisuus nostettiin esiin.Kaustinen kirjoitti:Minä ymmärrän tuon "poikkeukselliset vammat" siten, että eivät välttämättä muuten ole poikkeuksellisia, mutta ovat itse aiheutettuina poikkeuksellisia.
Kuljin tänään matkoillani kaksi kertaa Köyhälammen ohi. Ihan oli samanlaisen näköinen kuin ennenkin, sorsia uiskenteli, penkeillä istuskeli ihmisiä ja koiranulkoiluttajia käyskenteli rannoilla. Poliisin eristysnauhoista ei ollut tietoakaan.
Yksi ihminen kyllä nojaili Keskussairaalantien ja Köyhälammen väliseen aitaan ja tuijotti mietteliään oloisena veteen, liekö sitten joku vainajan tuttu tai kaveri.
Keskisuomalaisenssakin oltiin paikan päällä käyty ja samat jutut todettu:
http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/ ... na/1345553
Yksi ihminen kyllä nojaili Keskussairaalantien ja Köyhälammen väliseen aitaan ja tuijotti mietteliään oloisena veteen, liekö sitten joku vainajan tuttu tai kaveri.
Keskisuomalaisenssakin oltiin paikan päällä käyty ja samat jutut todettu:
http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/ ... na/1345553
-
Harpo
Yrittänyt ensin hirttäytyä, eli kaulalla kuristusjäljet? Mennyt pieleen, päättänyt hukuttautua sen sijaan?
Nuo lähistöllä tehtävät kaivaukset ovat kyllä todella mielenkiintoiset, jos liittyvät tähän keissiin. Aika vaikea kuvitella, mitä olisi tapahtunut. Vai olisiko uhri piilottanut jotain kaivamalla maahan ennen tekoaan? Hmmm...
Nyt ei riitä pokka edes kirjoittamaan lennokkainta ja kamalinta skenaariota, joka tulee mieleen. Lyön itseäni virtuaaliviivottimella näpeille.
Nuo lähistöllä tehtävät kaivaukset ovat kyllä todella mielenkiintoiset, jos liittyvät tähän keissiin. Aika vaikea kuvitella, mitä olisi tapahtunut. Vai olisiko uhri piilottanut jotain kaivamalla maahan ennen tekoaan? Hmmm...
Nyt ei riitä pokka edes kirjoittamaan lennokkainta ja kamalinta skenaariota, joka tulee mieleen. Lyön itseäni virtuaaliviivottimella näpeille.
Minä olen melkein 100% varma että kyseessä on ollut itsemurha.
Rouva A: Siis, mä oon helvatin onnellinen ja ylpeä nykyhetkestä. Voisin alkaa itkeen kurjaa lapsuutta ym. Mut hei, tässä mennään, pidän sinusta, lapsestani, itsestäni, no matter what! Virheitä, nolojakin olen tehnyt, mutta olen ne itselleni anteeksi antanut. Kappas vaan, en olekaan ihan sitä huonompaa kastia. Mä selvisin, ja elän vieläkin! Tulevaisuutta ei tiedä kukaan. Mutta jos perusasiat on kohdallaan, elämästä voi oppia jopa nauttimaan! Maalaa niitä tauluja! Ne opettaa sua joka siveltimen vedolla! Ja tää on koodikieltä, tätä ei moni tajua!
18. tammikuuta kello 19:20 sovelluksesta mobile
Nuori nainen: totta
18. tammikuuta kello 19:21 ·
Nuori nainen: "Tyynet meret eivät tee kokeneita merimiehiä" vai miten se meni.. Kyllä mä pidän susta myös ja koko tästä hullunkurisesta suvusta. Joo ne maalausvälineet oli paras hankinta pitkään aikaan!
18. tammikuuta kello 19:25
Rouva A: Mut hei , älä kulta tee vincenttejä, ethän, vaikka turhauttaakin joskus!
18. tammikuuta kello 19:26 sovelluksesta mobile
Rouva A: Niinpä, Nuori Nainen, et voi vaihtaa sukuasi. Voit vain menettää sen. Kello käy.
18. tammikuuta kello 19:28 sovelluksesta mobile
Nuori Nainen: Jep mutta jatketaan huomenna! Hyväää perjantaita sinne
18. tammikuuta kello 19:31
Ehkä ajattelen tän liian monen mutkan kautta mutta kun puhe on tauluista, maalaamisesta ja Vincentistä, johtopäätös on itsemurha. Vincent van Gogh teki itsemurhan.
Rouva A: Siis, mä oon helvatin onnellinen ja ylpeä nykyhetkestä. Voisin alkaa itkeen kurjaa lapsuutta ym. Mut hei, tässä mennään, pidän sinusta, lapsestani, itsestäni, no matter what! Virheitä, nolojakin olen tehnyt, mutta olen ne itselleni anteeksi antanut. Kappas vaan, en olekaan ihan sitä huonompaa kastia. Mä selvisin, ja elän vieläkin! Tulevaisuutta ei tiedä kukaan. Mutta jos perusasiat on kohdallaan, elämästä voi oppia jopa nauttimaan! Maalaa niitä tauluja! Ne opettaa sua joka siveltimen vedolla! Ja tää on koodikieltä, tätä ei moni tajua!
18. tammikuuta kello 19:20 sovelluksesta mobile
Nuori nainen: totta
18. tammikuuta kello 19:21 ·
Nuori nainen: "Tyynet meret eivät tee kokeneita merimiehiä" vai miten se meni.. Kyllä mä pidän susta myös ja koko tästä hullunkurisesta suvusta. Joo ne maalausvälineet oli paras hankinta pitkään aikaan!
18. tammikuuta kello 19:25
Rouva A: Mut hei , älä kulta tee vincenttejä, ethän, vaikka turhauttaakin joskus!
18. tammikuuta kello 19:26 sovelluksesta mobile
Rouva A: Niinpä, Nuori Nainen, et voi vaihtaa sukuasi. Voit vain menettää sen. Kello käy.
18. tammikuuta kello 19:28 sovelluksesta mobile
Nuori Nainen: Jep mutta jatketaan huomenna! Hyväää perjantaita sinne
18. tammikuuta kello 19:31
Ehkä ajattelen tän liian monen mutkan kautta mutta kun puhe on tauluista, maalaamisesta ja Vincentistä, johtopäätös on itsemurha. Vincent van Gogh teki itsemurhan.
Haluan kuolla luotisateessa suudellen.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Viestiä lyhennetty. Mutta mitä ihmeen sieniä tämän kirjoittaja on syönyt?Taija kirjoitti:Minä olen melkein 100% varma että kyseessä on ollut itsemurha.![]()
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Kukaan ei jaksa lukea tällaisia J.J, S.K yms juttuja. Joten please, jos sulla jotain oikeeta faktaa on, sano se. Tai jätä kirjoittamatta yhtään mitään.July kirjoitti:Huhut kertoivat, että kyseessä on J.J... Huom, huhuja!
Muoks. Sehän se.
Viimeksi muistaakseni herkkusieniä, vaikken niistä niin pidäkään.WalkingDisaster: Viestiä lyhennetty. Mutta mitä ihmeen sieniä tämän kirjoittaja on syönyt?
Eikö täällä saa spekuloida? Toin vaan julki mitä mietin.
Muoks. Niin tosiaan unohdin mainita, että postaamani vuoropuhelu on kopioitu Facebookista Nuoren Naisen profiilista.
Viimeksi muokannut Taija, Ti Kesä 25, 2013 11:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haluan kuolla luotisateessa suudellen.