Tatuoinnit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
ketsku
Christopher Lorenzo

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Mulla nyt 5 tatskaa. Rohkein paikka on tuo kämmenselkä. Tatuoija pelotteli, että kohta on huono ja värit saattavat levitä tai koko tatuointi "hävitä." Hyvin on pysynyt kuitenkin. Ehkä pienen pientä leviämistä on tuossa yhdessä kohdassa ääriviivassa mutta kaikenkaikkiaan kuva on oikein siisti. Mulla on ihan superkuiva iho ja just tää kämmen sekä pohkeessa oleva tatska ovat koko ajan kuivia :roll: Toi pohje viel kutisee ihan pirusti... Varsinkin ennenkuin se parani kokonaan se kutina oli jotain infernaalista.

Pohkeeseen (tai oikeestaan se on tuossa sivussa eikä pohkeessa) laitto sattui niin saatanasti. Samoin ranteen sisäsyrjiin laitto. Korvan taakse ei tuntunut miltään.

Lisää haluan ehdottomasti. Aion ottaa tohon kämmeneen vielä toisen joka täydentää nykyistä kuvaa.
TriplaJ
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja TriplaJ »

Jarno-T kirjoitti:
TriplaJ kirjoitti:
Jarno-T kirjoitti:me ei laiteta mustetta kenenkään ihoon, se on pigmenttiväriä. tuolta sit lisää http://www.finnishtattoo.com/

Aivan sama mitä tänne kirjottaa... blaaa blaaa blaa.
No miten on tämän pigmenttivärin laita, onko kyseinen aine aiheuttanut todistettavasti jollekkin syöpää? Alan ammattilaisena olet varmaan kuullut jos näin on?
http://www.finnishtattoo.com/ nämä kyseiset sivut ei pitänyt sisällään mitään hyödyllistä tietoa. Ei taida F.T.A.A.:n porukkaa sivujen ylläpito hirveästi kiinnostaa :mrgreen: Mikä ei ole suuri yllätys..
No jos ne syöpää tai kasvaimia aiheuttas nii sä varmaaki tietäsit niistä? ja kertosit täällä "kaikille" sen?? noissa todistaminen on sama ku todistat että pepsodentin uusin minttu maku aiheuttaa syöpää, voi olla täysin mahdollista että esim. minun aiheuttama pieru saa minun asiakkaan kehossa äkäsen tilanteen mistä tulee johtumaan hänen lopun elämän tuomitseva syöpä. Ja minkä takia sulle ei oo yllätys että FTAA sivuja ei päivitetä? mitä sieltä puuttuu? siellä on ohjeet miten kysyä asioita ja niihin kyllä vastaa joku jäsenistä mahdollisimman nopeasti. mikä sulla on ammattilaisii vastaan? selvästikkii tykkäät tatuoinneista.
Totta kai kertoisin jos tietäisin tai olisin kuullut jotain faktaa asiasta. Se on ihan totta että ihmiset on allergisia eri asioille. Tietustelin vain sitä että onko joku kuullut tai onko jossain todistettu että pigmenttiväri on aiheuttanut syöpää tai kasvaimen? Eikä minulla ole mitään ammattilaisia vastaan. Olen jopa jossain määrin sitä mieltä että tatuointi välineitä ei pitäisi myydä niin vapaasti kun nyt niitä myydään. Kaikki voi opetella käyttämään tatuointi konetta, mutta kaikista ei saa taiteilijoita edes harjoittelemalla. Valitettavan usein koneiden tilaat ei ole riittävin määrin kiinnostuneet tatuointi taiteesta vaan ideana on että saadaan mahdollisimman paljon väriä ihoon mahdollisimman halvalla. Mutta "ammattilaisten" asenteissa on mielestäni PALJON korjattavaan(Se on makuasia sanoi koira kun pussejaan nuoli.).
Älä oleta mitään. Ole valmis kaikkeen. (Samurai Chant)
Mikset vain istu alas ja ole hiljaa? (Dainin Katagiri Roshi)
Gyllis
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

Kyllähän noita on kertynyt. Viimeisin on noin puolisen vuotta vanha. :lol:

Onko kellään pokkaa pistää kuvaa omasta tatskastaan?
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
TheBride
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja TheBride »

^ Todellakin on pokkaa, mutta ei välttämättä sivustolle, jonka nimi on murha.info. :wink:

Itselläkin on runsaasti tatuointeja, ja jos saisin nyt päättää, niin en olisi ottanut ensimmäistäkään. Ei että mä näitä sinänsä katuisin, mutta paljon kivempi ois olla ilman.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.
PaxCow
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

TheBride kirjoitti:Itselläkin on runsaasti tatuointeja, ja jos saisin nyt päättää, niin en olisi ottanut ensimmäistäkään. Ei että mä näitä sinänsä katuisin, mutta paljon kivempi ois olla ilman.
Mä olen miettinyt, että kuinkahan monelle loppupeleissä käy samalla tavalla. Viimeisten parin vuoden aikana on näyttänyt yleistyvän hyvin näkyvät tatuoinnit, erityisesti kaulassa. Niitä näkee todella nuorillakin hyvin usein. Samassa rapussa asuva teinityttökin otti ensimmäisen tatuointinsa näkyvästi ja isosti juuri kaulaan.

Eipä siinä mitään - omapahan on ihonsa, mutta kyllä sitä meikäläinen miettii, että mitä mieltä epämääräisistä läiskistä (joilta jotkut näyttävät) kaulassa ollaan silloin, kun se ei ehkä olekaan niin kuuma ja hieno juttu. Väitän, että yksi jos toinenkin nuoruuden innossaan kaulaansa pelikortin tatuoinut voi tulla katumapäälle.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

^Oon sitä mieltä, että vastuunsa tunteva ja imagostaan huolta pitävä artisti ei lähde nuorille noita naama/lärvi/ ym. kuvia tekemään. Tänäkin päivänä työnhaussa (tai paikan saamisen) esteenä saattaa olla mainitun alueen näkyvät kuvat ja nuorellahan tuo ura on vielä edessä. Kotisuhareita toki löytyy jotka tekevätkin sitten mitä tahansa ja minne tahansa :evil:

Mietiskelin, että mä tuntisin itseni todella alastomaksi ilman kuviani :shock: Jotenkin niistä on vuosien varrella tullut niin osa minua, etten osaisi ilmankaan olla. Lävistyksiä on tullut, mennyt, tullut taas ja viime aikoina enimmäkseen mennyt :mrgreen:
TheBride
Poliisikoira Rex

Tatuointien ikäraja pitäisi melkein olla joku 25v, ei 18v. :mrgreen:

Koska faktahan on kuitenkin se, että ihminen on vielä 18-vuotiaana ihan täysi kakara, tunsi itsensä sitten miten aikuiseksi tahansa. Mieltymykset ja mielipiteet ehtivät muuttua ja muokkautua vaikka kuinka paljon ja muuttaa muotoaan monta kertaa, siksi joskus 18-kesäisenä tehdyt kuvat eivät välttämättä tunnu enää niin cooleilta joskus 35-vuotiaana.

Tosin, silloin otetut kuvat edustavat sitä mennyttä "aikakautta" ja elämää, ovat siis tietynlaisia muistoja ja muistuttajia siitä ja niistä. Itse en onneksi teinivuosinani (kyllä, mielestäni esim. 18-19-vuotiaat ovat teinejä. Ensimmäisen kuvani otin itse jo 16-vuotiaana) ottanut mitään isoja kaulakuvia saati käsivarteen tai muualle näkyvälle paikalle mitään sen kummosempaa. Päinvastoin - ne isommat kuvat ovat tulleet joskus 25 ikävuoden jälkeen, ja ihan hyvä niin. Joskin, itse olen tosiaan sitä mieltä, että parempi olisi ollut kun tatskoja ei olisi ottanut ollenkaan.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.
Lumienkeli
Martin Beck

^Hyvää pointtia, mä kuulun niihin jonka jokaisella kuvalla on merkitys tai tarina taustalla. En ikinä osaisi ottaa kuvaa vain siksi, että joku "näyttää siistiltä" :D Ehkäpä juuri tämän takia omiani siedän edelleen. Ensimmäiseni otin 18-19 vuotiaana ja ei, se ei ollut naama eikä kaulatatska :mrgreen:
TheBride
Poliisikoira Rex

Kyllä jokaisen omankin kuvan takana on periaatteessa tarina, ja ne ovat juttuja, joita rakastan edelleen, mutta silti jotenkin on alkanut ärsyttämään kaikki tatskat, ei vaan omani vaan ihan yleensä! :lol:

Mä oikeasti säälin kaikkia niitä nuoria tyttöjä, jotka hakkauttavat itseensä sulkia, unisieppareita, talitinttejä ja mitä nää kaikki uudet muotitatskat nyt ovat.. Hello, tribaalit!

Mielestäni ei kannata koskaan mennä mukaan näihin muotikotkotuksiin, varsinkin kun puhutaan jostain niinkin ikuisista jutuista, kuin tatuoinneista!

Mä jään odottelamaan sellaista laseria/vempainta, jolla tatskat saa ihan kokonaan ja kunnolla pois! Sellainen tulee ihan varmasti, tästä olen vakuuttunut. Tosin kolikon kääntöpuoli on sitten tietenkin se, ettei tatskat ole niin "erityisiä" (ei että ne sinänsä olis nytkään, mutta kaikki ymmärtänevät pointin), eikä niitä tarvi pohtia niin huolella, jos/kun ne saa sitten helposti myös pois..

- Therapy? - Diane.
Lumienkeli
Martin Beck

Noi laseroinnit on käsittääkseni kehittynyt kovasti viime vuosina. Itse voisin harkita, jos olis joku pahasti ryssitty kuva ihossa jota täytyy ensin laseroida että sen voi edes peittää/muokata kunnolla. Kokonaan en lähtisi kyllä poistattamaan mitään. Tehty mikä tehty ja näillä mennään :D

Pitää testata tuo mun nakuteoria joskus ja vaikka meikata omansa piiloon :shock:
TheBride
Poliisikoira Rex

Eiks Kat Von D ollut mainosnaamana tuotteelle, jolla voi nimenomaan peittää tatskansa?
Olikohan se joku Sephoran kräämä...

Jaa, tubesta löyty :) :

http://www.youtube.com/watch?v=Zi9x02cN578

Tota Sephoraa ei tietenkään saa Suomesta.. No, ebaystä varmasti löytää, jos mieli tekee koklata! :)

- Therapy? - Diane.
Lumienkeli
Martin Beck

Aihetta sivuten, tää: http://www.youtube.com/watch?v=9mIBKifOOQQ on ihan mieletön pätkä 8)
TheBride
Poliisikoira Rex

^ Wou! Tuo Zombie-Boy on muutenkin tosi symppis! 8)

- Therapy? - Diane.
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Nyt on korvanrustossa mustetta,käsinsuunnittelema tribalin pätkä.Ei helpoin paikka hakata mustetta nahkaan,korvat soi eilisestä vieläkin.yhet sille.aikaa meni yllättävän pitkään,suunnilleen 2 tuntia,mutta on se sen arvoista. :wink:
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Vuodenvaihteessa olis tarkoitus ottaa uusi kuva, tarkasta designistä en vielä ole varma mutta Luultavasti Lemarchandi kuution henkinen, sisältäen marraskuussa syntyvän tyttäreni kannalta oleellista tietoa, eli alullepano- ja syntymäpaikan koordinaatit, ajat jne kuunvaiheita myöten. Pitää vaan mokoma suunnitella, ja jotenkin siihen ympätä vielä skorpioni, vesi, käärme ja jasmiini, tosin vain symboleina...
Everything in the world is either a potato or not a potato
Vastaa Viestiin