Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
Tää kesä on ollut kohonneita kohtia täynnä.
Onks se nyt joulu mikä seuraavaksi pukkaa päälle, eli joko sulla on täysi joulu hössötys päällä, lahjoja ostettu ja katsottu sillä silmällä kuusia metsässä, sikaa katsottu kinkku silmissä kiiluen?
Onks se nyt joulu mikä seuraavaksi pukkaa päälle, eli joko sulla on täysi joulu hössötys päällä, lahjoja ostettu ja katsottu sillä silmällä kuusia metsässä, sikaa katsottu kinkku silmissä kiiluen?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Kuuset ja siat saavat vielä olla rauhassa tuijotuksiltani, mutta sattumoisin olen kyllä jo yhden lahjan hankkinut, kun sattui sopivasti kohdalle lomareissullani.
Kuinka kauan odottelet kaverilta vastausviestiä tärkeään meiliisi, ennenkuin revit pelihoususi ja sanot ystävyyden irti? Kumpi harmittaa enemmän, se, että kaverisi ei nähtävästi pidä sinua ja asiaasi yhtä tärkeänä kuin sinä itse vai se, että joudut käsittelemään tärkeän asiasi ilman ystävän asiantuntevia neuvoja?
Kuinka kauan odottelet kaverilta vastausviestiä tärkeään meiliisi, ennenkuin revit pelihoususi ja sanot ystävyyden irti? Kumpi harmittaa enemmän, se, että kaverisi ei nähtävästi pidä sinua ja asiaasi yhtä tärkeänä kuin sinä itse vai se, että joudut käsittelemään tärkeän asiasi ilman ystävän asiantuntevia neuvoja?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
En lähetä tärkeille ystävilleni mailia, mutta teoriassa varmasti harmittaisi se, että joutuisin asian käsittelemään ilman niitä neuvoja. Mutta tällaiseenkin löytyy aina hyvä syy - mikään ei ole tässä asiassa mustavalkoista.maija turjukka kirjoitti:Kuinka kauan odottelet kaverilta vastausviestiä tärkeään meiliisi, ennenkuin revit pelihoususi ja sanot ystävyyden irti? Kumpi harmittaa enemmän, se, että kaverisi ei nähtävästi pidä sinua ja asiaasi yhtä tärkeänä kuin sinä itse vai se, että joudut käsittelemään tärkeän asiasi ilman ystävän asiantuntevia neuvoja?
Pepsi vai Pepsi Max?
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.
"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
Ei kumpikaan, koska en käytä. En ole koskaan oppinut pitämään makeista juomista joten pitäydyn vedessä, tuoremehussa ja viinissäJ
Mitä tarvitset juuri nyt?
Mitä tarvitset juuri nyt?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Ystävän.
Oletkos käynyt tänä kesänä uimassa?
Oletkos käynyt tänä kesänä uimassa?
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Täytyy myöntää käyneensä.
Jos ajattelee millainen maailmalla oli yhteiskuntarakenne 200-300 vuotta sitten ja mitä se on nytten, muutos on ollut valtava.
Onko ihmisen kehitys ollut liian vauhdikasta?
Jos ajattelee millainen maailmalla oli yhteiskuntarakenne 200-300 vuotta sitten ja mitä se on nytten, muutos on ollut valtava.
Onko ihmisen kehitys ollut liian vauhdikasta?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Yhteiskuntarakenne on tosiaan muuttunut valtavasti siitä, mitä se oli 200-300 vuotta sitten. Mutta eihän ihmiset sinällään ole miksikään muuttuneet, vaan nimenomaan se yhteiskunta. Tiede ja tegnologia ovat kehittyneet valtavasti, mutta sen sijaan arvot ja normit sekä niihin perustuva ihmisten käyttäytyminen muuttuu erittäin hitaasti. Tämä johtuu siitä, että em. asiat opitaan aiemmilta sukupolvilta. Mm. sukupuolielämää ja perhettä säätelevät normit ja monet muutkin asiat voivat säilyä useiden sukupolvien ajan samanlaisena. Ja ihmiset ovat aina n. 20 vuotta jäljessä itse luomaansa ja kehittämäänsä kulttuuria ja teknologiaa, ainakin sosiologien ja psykologien mielestä. Minä itse olen samaa mieltä.
Kysymys: mitä sana "kulttuuri" sinun mielestäsi tarkoittaa?
Kysymys: mitä sana "kulttuuri" sinun mielestäsi tarkoittaa?
Gods made heavy metal.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Kulttuuri? Se on aika laaja-alainen sana joka sisältää pirun paljon hyvää ja pirun paljon hömppää.
Jos joutuisit muuttamaan pois sieltä missä juuri nyt asut niin mikäpä olisi paikkakunta nimeltään mihin muutaisit?
Jos joutuisit muuttamaan pois sieltä missä juuri nyt asut niin mikäpä olisi paikkakunta nimeltään mihin muutaisit?
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Taitaisipa olla Forsby Itä-Uudellamaalla.
Oletko tullut käyneeksi Norjan Vesisaaressa (Vadsö)?
Oletko tullut käyneeksi Norjan Vesisaaressa (Vadsö)?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
En ole koskaan käynyt Norjassa, joten vastaus kysymykseesi on kielteinen. Eipä silti, olisi kiva kyllä mennä käymään kyseisessä naaapurimaassa ennen kuin se on myöhäistä.
Oletkos sinä koskaan käynyt Hampurin satamassa ja Hampurissa yleensäkin ?
Oletkos sinä koskaan käynyt Hampurin satamassa ja Hampurissa yleensäkin ?
Gods made heavy metal.
En ole käynyt, tuskin siellä on mitään minulle.
Matkusteletko paljon ulkomailla? Millä pelillä?
Matkusteletko paljon ulkomailla? Millä pelillä?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Enpä juuri, turvallisempaa pysytellä kotomaan kamaralla.
Onko mitään tuskastuttavampaa kuin odottaminen? Jos mielestäsi on, niin kerro mullekin, mikä?
Onko mitään tuskastuttavampaa kuin odottaminen? Jos mielestäsi on, niin kerro mullekin, mikä?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Yritäppä selvittää jotain päivänselvää asiaa ihmiselle, joka ei ymmärrä/halua edes yrittää ymmärtää ko.asiaa. Melko hajottavaa hommaa..maija turjukka kirjoitti:Onko mitään tuskastuttavampaa kuin odottaminen? Jos mielestäsi on, niin kerro mullekin, mikä?
Kerrotko jos löydät hyvän marjapaikan??
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Joo, torilla on aika makeita marjapaikkoja. Mut älä kerro siitä naapurille.
Itse hoidan nykyään alkoholit sekä tupakat laivan välityksellä.
Nythän on tilanne sellainen että ainakin alkoholi ja tupakkavero tulee nousemaan, ja vieläpä aikapaljon. Oletko isänmaallinen ja ostat edelleen viinapullon Suomesta hintaan 20e, vai hyppäätkö laivalle ja haet Eestistä kerralla enemmän hintaan 5e pullo?
Itse hoidan nykyään alkoholit sekä tupakat laivan välityksellä.
Nythän on tilanne sellainen että ainakin alkoholi ja tupakkavero tulee nousemaan, ja vieläpä aikapaljon. Oletko isänmaallinen ja ostat edelleen viinapullon Suomesta hintaan 20e, vai hyppäätkö laivalle ja haet Eestistä kerralla enemmän hintaan 5e pullo?
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Kyllähän osa tuotteista tulee shipautettua väkisinkin, Aatun seudulta tuborglätkä tais tehä 7egee kesällä, eipä siinä paljo vettä kannata tuhlata janoonsakakkosurpo kirjoitti: Itse hoidan nykyään alkoholit sekä tupakat laivan välityksellä.
Isäs äitin ukin veljen tokanimi?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi