Kackelsbergiä Madeleinen tapaus-ketjussa
Kretiinien aivoituksia-osio päivitetty!
Varoitus heikkohermoisille. Kyseessä aivan uskomaton typeryyden osoitus...
Varoitus heikkohermoisille. Kyseessä aivan uskomaton typeryyden osoitus...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Mä otin kyllä automaattisesti huumorina ton Debbien jutun hapannaama-gerrystä.
Tiedä sitten miten se oli tarkoitettu.
Marskille olis muuten oiva aivopieru erään pormestarin suusta Marokosta päin (tsekkaa Maddy-ketju). Marokossa ei kuulemma ole yhtään pedofiilia.
Marskille olis muuten oiva aivopieru erään pormestarin suusta Marokosta päin (tsekkaa Maddy-ketju). Marokossa ei kuulemma ole yhtään pedofiilia.
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
Pelkään pahaa, että kyseessä ei ollut huumori...tre_1982 kirjoitti:Mä otin kyllä automaattisesti huumorina ton Debbien jutun hapannaama-gerrystä.Tiedä sitten miten se oli tarkoitettu.
Minulle ei ole vielä osiota noin uskomattomalle kackelsbergille.Marskille olis muuten oiva aivopieru erään pormestarin suusta Marokosta päin (tsekkaa Maddy-ketju). Marokossa ei kuulemma ole yhtään pedofiilia.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ja minä puolestani haluaisin nähdä Marsalkan ''livenä''.
Hänellä on varmasti viivotinkin pöydällä suorassakulmassa pöydän oikeaan reunaan nähden. Ja paperiliittimet rivissä. Puhumattakaan sukkien värijärjestyksestä kaapissa tai kirjojen aakkosjärjestyksestä hyllyssä.
Olen elämäni aikana tavannut jos jonkinlaisia ihmisiä, mutta Marski ylittää pahimmat painajaisenikin pilkunviilaajasta ja niposta.
Sinäänsä hyvä, koska ''tutustuminen'' häneen on saanut kaikki mukamas vähän nipotkin ihmiset tuntumaan aivan normaaleilta! ...tai ainakin lähes!
Hänellä on varmasti viivotinkin pöydällä suorassakulmassa pöydän oikeaan reunaan nähden. Ja paperiliittimet rivissä. Puhumattakaan sukkien värijärjestyksestä kaapissa tai kirjojen aakkosjärjestyksestä hyllyssä.
Olen elämäni aikana tavannut jos jonkinlaisia ihmisiä, mutta Marski ylittää pahimmat painajaisenikin pilkunviilaajasta ja niposta.
Sinäänsä hyvä, koska ''tutustuminen'' häneen on saanut kaikki mukamas vähän nipotkin ihmiset tuntumaan aivan normaaleilta! ...tai ainakin lähes!
Aika päinvastainen tilanne. Olen tarkka ainoastaan valehtelun ja tahallisen asioiden vääristelyn suhteen.MissHolmes kirjoitti:Ja minä puolestani haluaisin nähdä Marsalkan ''livenä''.
Olen tarkka ainoastaan valehtelun ja tahallisen asioiden vääristelyn suhteen.Olen elämäni aikana tavannut jos jonkinlaisia ihmisiä, mutta Marski ylittää pahimmat painajaisenikin pilkunviilaajasta ja niposta.
-
debbie
No se oli ehdottomasti ironiaa, koska lähinnä on keskitytty tarkkailemaan Katen ilmeitä, laihtumista ja kauniita toppeja. Äitiähän aina ensin syytetään ja niin minäkin tein. Huomasin ykskaks, että tuolla Gerrylla on aina tuo sama vittuuntunut ilme naamallaan, ja se videoclippi juutuupissa, jossa sanoi 'fuck off' lasten kuullen, vahvisti tätä vaikutelmaa. Siinähän hän mökötti.Marsalkka kirjoitti:Pelkään pahaa, että kyseessä ei ollut huumori...tre_1982 kirjoitti:Mä otin kyllä automaattisesti huumorina ton Debbien jutun hapannaama-gerrystä.Tiedä sitten miten se oli tarkoitettu.
Minulle ei ole vielä osiota noin uskomattomalle kackelsbergille.Marskille olis muuten oiva aivopieru erään pormestarin suusta Marokosta päin (tsekkaa Maddy-ketju). Marokossa ei kuulemma ole yhtään pedofiilia.
Mutta sanotaan nyt varmuuden vuoksi, koska kaikkien kanssa ei kuljeta samalla aaltopituudella huumorin ja sen eri variaatioiden kanssa, että en tietenkään pidä ketään epäiltynä ilmeen takia.
Heheh, tuli vaan mieleen että jos tapaisin tuollaisen pariskunnan jolla olisi kuvia vastaava ilme naamallaan niin en ehkä ihan ekana pitäisi heitä kovin ystävällisinä ihmisinä.
Mutta tilanteen tuntien ymmärrän hyvin että heitä ottaa päähän mm. kameroiden räpsyttely ja toimittajien kyselyt (mitä varmaan kuvien oton yhteydessäkin saa kuulla).
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
Uusi osio avattu ketjun etusivulle:
ILKEÄMIELISTEN JA PAHANTAHTOISTEN IHMISTEN ERITYISEN KUVOTTAVAT KOMMENTIT
ILKEÄMIELISTEN JA PAHANTAHTOISTEN IHMISTEN ERITYISEN KUVOTTAVAT KOMMENTIT
ILKEÄMIELISTEN JA PAHANTAHTOISTEN IHMISTEN ERITYISEN KUVOTTAVAT KOMMENTIT-osio päivitetty!
Mukavaa nähdä sinut täällä!cicero kirjoitti:voi kiitos kun huomioit minua jälleen ja puolestani levität sanomaa muuallekin! Todellakin, mielipiteelläni näyttää olevan väliä!!!!
Haluan toki kaikkien huomaavan, että olet valehteleva, ilkeämielinen, epäluotettava, pahantahtoinen ja kuvottava persoona.