Terra kirjoitti:
kuolema kirjoitti:
Kertoisitko yhdenkin teknisen todisteen, joka kiistatta osoittaa Annelin syyttömyyden?
Onhan niitä monia tekijöitä/todisteita, jotka osittavat syyttömyyttä.
Ei ole löytynyt Lahdesta Auerin dna:ta,
Eikä myöskään huppumiehen DNA:ta. Putipuhdas on Jukka ja huushollikin. Eikö tämä päinvastoin anna aihetta epäillä, että ihan kaikki ei ole nyt sitä miltä näyttää...
häkepuhelussa ulkopuolisen ääniä,
...joita ei ole sovitettavissa akustisesti surmataloon tuohon puhelimeen. Eli joko kuuluu häkestä tai sitten talossa oli käytössä toinenkin langaton puhelinlaite samaan aikaan auki. Ulkopuolisia miesääniä ei löydy tai ne ovat niin vaimeita, että eivät äänenpaineeltaan voisi olla mitenkään sisällä talossa -> nämä ovat joko kolahduksia tai muita kohina-ääniä, jotka ihmisaivot yrittävät tulkita ihmisääniksi tai osa hälytyskeskuksen päivystäjän mikrofoniin häkestä tarttunutta tavaraa.
Häkepuhelu oli taustaltaan äärimmäisen siisti siihen saakka, kunnes Anneli poistui puhelimesta, sen jälkeen alkoi kolahdukset ja huudot. Kun Anneli palasi puhelimeen, taustalta ei enää kuulu mitään.
Minun on vaikea käsittää, miten häke-nauhasta KOKONAISUUDESSAAN voisi repiä irti MITÄÄN, mikä olisi Annelin syyttömyyttä tukevaa. Pikemminkin päinvastoin.
ulkopuolisen kengän jälki,
Missä on ulkopuolisen kengänjälki, joka on osoitettavissa, että se on oikeasti ulkopuolisen tekemä? Jäljethän voisivat olla vaikka jonkun vaarivainaan klobot vintiltä. Tässä tapauksessa tosin kadoksiin jäivät Jukan talvikengät, joita ei sitten koskaan löydetty poliisin toimesta. Anneli itse sanoo niiden kyllä olleen tallessa ja menneen roskiin muuttokuormasta.
Miksei Anneli antanut niitä poliisille, kun tiesi, että niitä etsittiin kissojen ja koirien kanssa ja kun kerran omien sanojensa mukaan tiesi poliisin häntä epäilevän...
terassilla ulkopuolisen jälkiä?
ks. yllä. Lisäksi jäljet eivät stemmaa tappeluun. Terassin yksittäiset jäljet puhuvat enemmän lavastuksen puolesta.
surmalla tehty veitsi ei Auerin kodista?
Ja tämä tiedetään... mistä? Ai kun Anneli kertoi niin, niin se on sitten totuus? Ja lapsikaan ei ollut kuulemma nähnyt. Suojelisiko äitiä? Voisiko esim. kärjestä rikkinäinen veitsi olla muutenkin jossain paremmassa jemmassa kuin normaaleiden keittiövälineiden kanssa. Entä onko Anneli ja Jukka pitäneet veitsetkin pikkulasten ulottuvilla niin, että lapsetkin tietävät, että mikä on talon veitsi ja mikä ei?
Tämä ei todista minusta puoleen tai toiseen yhtään mitään. Todistaisi kyllä, jos kyettäisiin osoittamaan esim. täysin ulkopuolisen DNA veitsestä. Tällaista ei löytynyt.
astalo kadoksissa
Eli Anneli olisi jättänyt astalon ilman muuta näkyville?

Samoin kuin Jukan talvikengätkin.. joo-o. Ja oikeudessa Anneli vapautuu, koska "emme tiedä, mikä astalo on ollut kyseessä, mutta se on kadonnut, joten ulkopuolisen on täytynyt ottaa se mukaan".
ulkopuolinen dna
Missä?! Joo, klapista saatiin KRP:n rikostutkijan DNA. Onnea poliisille hyvästä suorituksesta!

Noh, jos poliisi nyt selvittelee ensin, että oliko tuo rikostutkija 185cm pitkä, lihava ja roteva, pottunenäinen ja isot ihohuokoset, niin katsotaan sitten tarkemmin! Mikäli ei, niin aika ilmiselvästi poliisi on mokannut ja on tapahtunut kontaminoituminen.
itse Auerillakin pistojälki/viilto
Ja tämä palvelee mitä? Yksinkertaisimmat scenaariot olisivat, että joko Jukka olisi riidan aikana pistänyt kerran Annelia tai sitten Anneli on pistänyt itse itseään. Jälkimmäistä tukee se seikka, että pisto aiheutti Annelille ilmarinnan. Pisto kuulemma tuli jo ennen häkesoittoa. Ilmarintainen potilas ei hengästymättä kykenisi juoksemaan ympäri taloa (häken "pysy linjoilla" vaatimuksesta huolimatta). Tästäkin on lääkärin lausunto.
Syyttäjä *...* hakee motiivia saatananpalvonnasta.
Hehheh. Nou comments.
Toisaalta, jos Auer oli suunnitellut Lahden surmaamista, niin miksi otti riskin tehdä se perheen läsnä ollessa.
Toisaalta, jos HUPPUMIES oli suunnitellut Lahden surmaamista, niin miksi otti riskin tehdä se perheen läsnäollessa? Lisään vielä, että roteva mies olisi nylkenyt heiveröisen Jukan nopeasti kaulan auki viiltämällä.
Eli YHTEENVETONA: Jos nämä edellä esittämäsi ovat niitä TEKNISIÄ todisteita Annelin syyttömyyden puolesta, niin vielä enemmän ihmettelen hovin päätöstä aikoinaan vapauttaa Anneli.
Olen jo muualla kertonut tapahtumista omat vasta-argumenttini, joissa mm. huppumiehen epätodennäköisyys on tullut esille. En niitä enää kirjoittele uudelleen. Toki olen avoin kaikille uusille teorioille.
EDIT: Ja Ailarin viestiä komppaan kyllä. Tosiaan ihan samat ajatukset tuosta veitsestä, ennen kuin ehdin lukea viestiäsi.