Shokkisivustot

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Zodiac
Olivia Benson

Shokkisivustot

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Minua aina mietityttänyt että mistä nämä shokkisivustot saavat kuvansa. Kuten esimerkiksi: Ogrish (ogrishforum), Snuffx, Rotten sun muut. Wikipedian mukaan kyseessä olisi poliisiarkistojen materiaalia...mutta miten ne kuvien lähettäjät saavat ne käsiinsä? ei kai sinne nyt siviilejä päästetä skannaamaan niitä kuvia? saatika onnettomuus kuvista puhumattakaan.

Ettei vaan poliisit itse niitä lähettelisi?

Esim: miten siviili voisi saada käsiinsä videomateriaalia haulikolla itsemurhan tehneet ihmisen tutkimisesta tapahtumapaikalla....?
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Ainakin voisi kuvitella, että noissa hieman köyhemmissä maissa - mistä käsittääkseni usein noiden sivustojen kuvat ovat - poliisilta voisi pienoista korvausta vastaan noita kuvia hankkia. Jotenkin tuntuu hassulta, että poliiseilla olisi noissakaan maissa sen kummempia intressejä lähteä noita itse levittelemään.
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Juu, valtaosa kuvista näyttää tulevan noille sivulle juurikin Brasiliasta yms valtioista. Mutta paljon on materiaalia myös ameriikoista ja muista läntisistä valitoista.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Hyi vittu kaikki aidot tappovideot/kidutukset ja muut ovat iljettäviä...

Rotten on kans aika ilkeä, tosin onneksi vaan kuvia.. Tai onhan siellä videoitaki(?)
What you do... Makes you who you are.
Ellen
Scooby-Doo

Re: Shokkisivustot

Viesti Kirjoittaja Ellen »

Itse löysin VAHINGOSSA keskustelupalstan jossa ihmiset jakavat kuolleiden kuvia ja keskustelevat siitä kuinka söpöjä tms vainajat ovat... Meinasin pudota penkiltä... :shock:
Sivuston nimikin oli kaiketi osuvasti "cute dead guys".
Ja itse eksyin sinne kun hain google kuvahaun avulla kuvaa Reindeerspottingin Jani Raappanasta, en niitä kuvia joissa hän on jo kuollut vaan sitä kuvaa joka otettiin juuri ennen hänen kuolemaansa. Molemmat löytyivät tuolta. Ja perässä kommenttejä hänen ulkonäöstään... :|
All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die.
-Bob Dylan-
TheBride
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja TheBride »

^ Sä siis rekisteröidyit tuolle sivulle? Mä kun en ainakaan mittää siellä saanu katottua, pitäis rekkautua..

Olin siis utelias ja googletin sivuston heti, mutta en mä rekkautumaan tosiaan viitsi alkaa. Näkee noita "shokkikuvia" ilmankin, esim. just rottenista.

En tosin tajua, miksi kerta toisensa jälkeen katselen tuollaisia kuvia/videoita, koska niistä tulee aina yhtä huono olo. :roll:
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.
Ellen
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Ellen »

En rekisteröitynyt! Hitto :D
Se anto mun kattoo sitä yhtä ketjua muutaman sivun verran, sit ilmotti että pitäisi rekisteröityä...
Mä kans itteäni ihmettelen, että miks noita edes pitää kattoa... Mun kohdalla se on varmaan toi uteliaisuus, joka varmaan koituu mun kohtaloksikin joku päivä... ;)
All this talk about equality. The only thing people really have in common is that they are all going to die.
-Bob Dylan-
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Hahaa! Siis on olemassa tuollainen sivusto myös miehistä! Mä aikoinaan löysin satoja, satoja ellei tuhansia vastaavia kuvia omaavan sivuston naisista. Tosiaan, "I'd do her" kommentit ruumiskuvan alla olivat jo turhan härskiä rapaa mielestäni.

Näille turtuu. Valitettavasti.
Vastaa Viestiin