ladyt illanvietossa
-
CrissAngel
- Martin Beck
Heh...pistit pahan.Tampereen Tyttö kirjoitti:Tsot tsot..(poika?)Matlock87 kirjoitti: Ei se kuningas alkoholi tosiaankaan aina kaikille sovi varsinkaan kun puhutaan NAISISTA!!
Tuohon ei liene minkäänlaisia faktoja. Samanlaisia örkkejä kaikki känniläiset, tiettyyn pisteeseen itsensä juotuaan.
Ei siis ole olemassa NAISET KÄNNISSÄ, miehet kännissä eroavaisuuksia, erona vain pissatessa näkyvät vehkeet.
Kuva oli muuten järkky..
Ja oikeasti-tuo kuvahan oli järkky.
Kunhan heitin läppänä.
Child Of Scythe
-
CrissAngel
- Martin Beck
Tämä oli hyvä.cicero kirjoitti:no justiinsa![]()
sen verran mä olen kuitenkin ollut fiksu että farkut on aina ollut jalassa kun on pämppäämään lähdetty...ja useasti olen ehtinyt kotiin just ennenkuin uni ehtii silmäkulmiin....kerran menin kotiin bileistä niin että olin pullollisen viiniä juonut vajaassa tunnissa ja oksensin kerran (ihan bilepaikan vessaan) ja torkuin jonkun sängyllä muutaman minuutin (olin 16v) sitten poikakaveri (tuleva ja nyt ex-mies) päätti viedä mut kotiin jotta pääsen fiksusti omaan sänkyyn nukkumaan, pyörän takatarakalla sitten lauleskelin kaikenlaista ja kylmä tuuli selvensi hieman päänuppia...kohensin hieman vaatetusta ja ajattelin olevani hyvinkin fiksun näköinen sisälle mennessäni, vanhemmat katselivat telsua olkkarissa ja ihmettelivät miten niin aikaisin tulin kotiin kun kello oli vasta 22...sanoin vaan että olen hiukka väsynyt että menen suoraan nukkumaan...aattelin että jees selvisinpäs pälkähästä mutta kun pääsin huoneeseeni jossa oli sellainen kokovartalopeili niin huomasin että meikit oli pitkinnaamaa ja hiukset niin sekaisena myttynä että olin kyllä just niin kännisen näköinen kuin olla ja voi(puhumattakaan kännisen silmistä)
oli siinä varmaan vanhemmilla ollut hauskaa....mutta siitä ei puhuttu jälkeenpäin....
Oliko olo kun katsoit peiliin että:"ompa tullut otettua vähän!!"
Child Of Scythe
no, kesän jälkeen on hyvä nostaa tätäkin keskustelua, että onkos tullut kesällä vähän nappailtua....?
mulla on niin huono viinapää ( ehkä harjoituksen puutetta), että ne pari olutta jää usein juomatta ja oon sen verran kai tylsä ja vanha, että ei tuu rellestettyä. En näe mitään syytä, miksi pitäs vetää lärvit joka viikonloppu.. Toiset puhuu, että pitää "nollata ajatukset", mulla se toimii mieluummin siten, että meen rääkkäämään itseäni lenkille tms..
mulla on niin huono viinapää ( ehkä harjoituksen puutetta), että ne pari olutta jää usein juomatta ja oon sen verran kai tylsä ja vanha, että ei tuu rellestettyä. En näe mitään syytä, miksi pitäs vetää lärvit joka viikonloppu.. Toiset puhuu, että pitää "nollata ajatukset", mulla se toimii mieluummin siten, että meen rääkkäämään itseäni lenkille tms..
-
CrissAngel
- Martin Beck
Tulihan tuota perjantaina nappailtua, pitkästä aikaa, pari pulloa Rommia, kaverin kanssa.
Sit jatkoille toiselle kaverille, jossa oli jo mm. Kossua ja Tapiota valmiina.
Niin ja vielä lisäksi haettiin ennen jatkopaikkaan menoa kaverin kaa laivakoira.
Mää en oo moneen vuoteen oikein koskenut kirkkaisiin, ja jos koskenkin, niin "tissuttelen"
Mielummin pysyn tuolla olut linjalla.
Mutta kyllä oli jo perjantai-yönä aivan hirveä krapula.:=X
Kylmä&kuuma olotila vaihteli, tärisin, olin ihan horkassa jne.8=X
Join loiventavaksi pari kuumaa rommi totia ja sain nukuttua, ja aamulla olo oli vähän parempi, muttei vielä kehuttava.
Onneksi laivakoirasta oli jäänyt, minun osuudestani, 9 tölkkiä kaljaa.
Ne jaoin yhden muun kaverin kanssa kämpilläni ja krapula lähti ja olin jo ihan pikku sievässä, mut pääasiassa se toi vain nälän.
Kun söin oikein raskaasti niin olin heti potlojoo ja sain nukkua oikein kunnolla ja illalla olo oli ihan toista.
Tänään kun heräsin niin krapulasta ei ollut kuin muisto vain.
Mutta mitä tästä opimme?
Vältän vastedeskin noita kirkkaita!
Pahin oli kun helmikuussa erehdyin juomaan jotn Viron litkua.
Vergi tms oli sen nimi.
Olin kauhonut sitä kuin kaljaa eli kaksin käsin ja illalla ykskaks olin vain kaatunut keittiön lattialle! :=O
Paikalla oli 2 kaveriani ja he hokas heti et nyt toi ei ollut mikään normaali sammuminen ja olivat kokeilleet pulssia jne, ja eihän sitä ollut löytynyt.
Painelivat rintaani, antoivat tekohengitystä, ja välistä toinen kaverini hoivaa mua ja toinen soittaa ambulanssin, jotka antoi ohjeita miten toimia.
Sitten he itse saapuivat paikalle, ja pistivät minuun niitä ihme lätkiä ympäri kehoa ja just ko ne olivat ottaneet esiin ne debiliraattorit, vai miks niitä sanotaan, kuten jenkki-sarjoissa esim. eli annetaan sähköä ja huudetaan CLEAR, niin meikä olikin alkanut jotn kakomaan&yskimään eli kuten jälkeenpäin veistin läppää et:Kait sieltä jostain rajan takaa säikähdin niin paljon niitä hässäkkä laitteita et rupesin heräilemään ja osoitaan elonmerkkejä.
Sairaalasta mä heräsin, ja pääsin seuraavana pv.nä pois.
Noissa idän poikien litkuissa voi näemmä olla mitä vain, joten VERGI on ainakin ollut sen jälkeen bannissa mulla!
Sit jatkoille toiselle kaverille, jossa oli jo mm. Kossua ja Tapiota valmiina.
Niin ja vielä lisäksi haettiin ennen jatkopaikkaan menoa kaverin kaa laivakoira.
Mää en oo moneen vuoteen oikein koskenut kirkkaisiin, ja jos koskenkin, niin "tissuttelen"
Mielummin pysyn tuolla olut linjalla.
Mutta kyllä oli jo perjantai-yönä aivan hirveä krapula.:=X
Kylmä&kuuma olotila vaihteli, tärisin, olin ihan horkassa jne.8=X
Join loiventavaksi pari kuumaa rommi totia ja sain nukuttua, ja aamulla olo oli vähän parempi, muttei vielä kehuttava.
Onneksi laivakoirasta oli jäänyt, minun osuudestani, 9 tölkkiä kaljaa.
Ne jaoin yhden muun kaverin kanssa kämpilläni ja krapula lähti ja olin jo ihan pikku sievässä, mut pääasiassa se toi vain nälän.
Kun söin oikein raskaasti niin olin heti potlojoo ja sain nukkua oikein kunnolla ja illalla olo oli ihan toista.
Tänään kun heräsin niin krapulasta ei ollut kuin muisto vain.
Mutta mitä tästä opimme?
Vältän vastedeskin noita kirkkaita!
Pahin oli kun helmikuussa erehdyin juomaan jotn Viron litkua.
Vergi tms oli sen nimi.
Olin kauhonut sitä kuin kaljaa eli kaksin käsin ja illalla ykskaks olin vain kaatunut keittiön lattialle! :=O
Paikalla oli 2 kaveriani ja he hokas heti et nyt toi ei ollut mikään normaali sammuminen ja olivat kokeilleet pulssia jne, ja eihän sitä ollut löytynyt.
Painelivat rintaani, antoivat tekohengitystä, ja välistä toinen kaverini hoivaa mua ja toinen soittaa ambulanssin, jotka antoi ohjeita miten toimia.
Sitten he itse saapuivat paikalle, ja pistivät minuun niitä ihme lätkiä ympäri kehoa ja just ko ne olivat ottaneet esiin ne debiliraattorit, vai miks niitä sanotaan, kuten jenkki-sarjoissa esim. eli annetaan sähköä ja huudetaan CLEAR, niin meikä olikin alkanut jotn kakomaan&yskimään eli kuten jälkeenpäin veistin läppää et:Kait sieltä jostain rajan takaa säikähdin niin paljon niitä hässäkkä laitteita et rupesin heräilemään ja osoitaan elonmerkkejä.
Sairaalasta mä heräsin, ja pääsin seuraavana pv.nä pois.
Noissa idän poikien litkuissa voi näemmä olla mitä vain, joten VERGI on ainakin ollut sen jälkeen bannissa mulla!
Child Of Scythe