Ilmeisesti nuo sinunkin halveksuttavat piirteesi (esim. valehtelu) ovat perinnöllisiä... Suvussasihan oli (varmaan on vieläkin) halveksuttavia rikollisia, kuten kerroit.cicero kirjoitti:
jaa...onhan niitä hyvinkin älykkäitä rikollisia myös...
Marsalkka: Halveksuttavia ovat silti. Ja myös tällaiset persoonallisuuden piirteet saattavat periytyä. Riskiä ei kannattaisi ottaa.
Marsalkka vs. cicero
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
olehan varovainen mitä kirjoittelet...en minäkään tykkää valehtelijoista...enkä sitä myöskään harrasta.
Toisin kuin sinä joka vääristelet totuutta aina kun ehdit..olen jättänyt useaan otteeseen kommenttisi omaan arvoonsa ja niin aion tehdä jatkossakin...mistä sinä esimerkiksi päättelet että ihailen sukulaisiani jotka ovat tehneet rikoksia? Sinulta sitäpaitsi puuttuu kokonaan kyky erottaa ironia muusta jutusta...epäilen että sulla ei oo kaikki oikein hyvin tällä hetkellä ja ehkä sun pitäisi puhua jonkun kanssa ennenkuin käyt oikeasti jonkun päälle...
Toisin kuin sinä joka vääristelet totuutta aina kun ehdit..olen jättänyt useaan otteeseen kommenttisi omaan arvoonsa ja niin aion tehdä jatkossakin...mistä sinä esimerkiksi päättelet että ihailen sukulaisiani jotka ovat tehneet rikoksia? Sinulta sitäpaitsi puuttuu kokonaan kyky erottaa ironia muusta jutusta...epäilen että sulla ei oo kaikki oikein hyvin tällä hetkellä ja ehkä sun pitäisi puhua jonkun kanssa ennenkuin käyt oikeasti jonkun päälle...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Hui vitsi, kun jänittää...cicero kirjoitti:olehan varovainen mitä kirjoittelet...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
OT... Tuli vaan tuosta mieleen että voiko kunnianloukkaussyytteen nostaa jotain keskustelijaa (nimimerkkiä) kohtaan jos sellainen tarve tulisi?cicero kirjoitti:olehan varovainen mitä kirjoittelet
Eikös joku uskonnonvastaisuuksia uskontopalstalle kirjoitellut saanut uskonnonvapauden loukkaamisesta rapsuja ainakin pari vuotta sitten, vai päättikö oikeus lopulta toisin...?
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
Toki jos loukkaisi jotain tiettyä henkilöä, ei nimimerkkiä. Mutta veikkaan, että poliiseja saattaisi hieman naurattaa, jos menisi tekemään rikosilmoituksen siitä, että nimimerkki on loukannut omaa nimimerkkiä.tre_1982 kirjoitti:OT... Tuli vaan tuosta mieleen että voiko kunnianloukkaussyytteen nostaa jotain keskustelijaa (nimimerkkiä) kohtaan jos sellainen tarve tulisi?cicero kirjoitti:olehan varovainen mitä kirjoittelet
jaaa-a. En nyt kuitenkaan ihan noin radikaalia päätöstä lähtisi tekemään
Sanotaanko nyt vaikka niin että esim. Marsalkalla ei ole mitäänhajua siitä ketä hän nimittelee valehtelijaksi tai kenen älykkyyttä hän täällä arvioi...joten kaikki hänen päätelmänsä ovat pelkkää arvailua...En loukkaannu kovinkaan helposti, eikä musta netissä oo siihen syytäkään kun aika anonyymejä täällä kuitenkin ollaan...
Lähtisin kuitenkin siitä ja sen takia Marsalkkaa tuossa varoittelin että netissäkin täytyy olla varma siitä että ammukset riittää loppuun asti ettei tarvitse häntä koipien välissä murjottaa loppuviikkoa...joillekin tuo itsehillintä ei sovi ja siinä saattaa sitten lähimmäiset saada siipeensä kun netti-inhokin kurkkuun ei pääse kiinni...joku siis joutuu sijaiskärsijäksi...
Marsalkka tuntuu ottavan asiat kovin henkilökohtaisesti ja palavasti...
Luultavasti kohta saan taas ÄLYKÄSTÄ kritiikkiä
Sanotaanko nyt vaikka niin että esim. Marsalkalla ei ole mitäänhajua siitä ketä hän nimittelee valehtelijaksi tai kenen älykkyyttä hän täällä arvioi...joten kaikki hänen päätelmänsä ovat pelkkää arvailua...En loukkaannu kovinkaan helposti, eikä musta netissä oo siihen syytäkään kun aika anonyymejä täällä kuitenkin ollaan...
Lähtisin kuitenkin siitä ja sen takia Marsalkkaa tuossa varoittelin että netissäkin täytyy olla varma siitä että ammukset riittää loppuun asti ettei tarvitse häntä koipien välissä murjottaa loppuviikkoa...joillekin tuo itsehillintä ei sovi ja siinä saattaa sitten lähimmäiset saada siipeensä kun netti-inhokin kurkkuun ei pääse kiinni...joku siis joutuu sijaiskärsijäksi...
Marsalkka tuntuu ottavan asiat kovin henkilökohtaisesti ja palavasti...
Luultavasti kohta saan taas ÄLYKÄSTÄ kritiikkiä
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tästä ei toistaiseksi ole ollut pelkoa.cicero kirjoitti:Lähtisin kuitenkin siitä ja sen takia Marsalkkaa tuossa varoittelin että netissäkin täytyy olla varma siitä että ammukset riittää loppuun asti ettei tarvitse häntä koipien välissä murjottaa loppuviikkoa...
no eipä tosiaankaan ainakaan silloin jos ei asiaa tajuaMarsalkka kirjoitti:Tästä ei toistaiseksi ole ollut pelkoa.cicero kirjoitti:Lähtisin kuitenkin siitä ja sen takia Marsalkkaa tuossa varoittelin että netissäkin täytyy olla varma siitä että ammukset riittää loppuun asti ettei tarvitse häntä koipien välissä murjottaa loppuviikkoa...
Olen tosiaan huomannut, että sinulta tällainen taju puuttuu täysin.cicero kirjoitti:no eipä tosiaankaan ainakaan silloin jos ei asiaa tajuaMarsalkka kirjoitti:Tästä ei toistaiseksi ole ollut pelkoa.cicero kirjoitti:Lähtisin kuitenkin siitä ja sen takia Marsalkkaa tuossa varoittelin että netissäkin täytyy olla varma siitä että ammukset riittää loppuun asti ettei tarvitse häntä koipien välissä murjottaa loppuviikkoa...
Ja pilkku vielä siihen väliin, niin hyvä tulee...cicero kirjoitti:errare humanum est, ignoscere divinum...
T. Pilkunnusailija