Satakunnan KäO ja toinen kierros 2013

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Tara
Horatio Caine

Re: Satakunnan KäO ja toinen kierros 2013

Viesti Kirjoittaja Tara »

Ei muuten löydy mtv3 uutisen nimeämää teologia Merja Hermola, mutta Merja Hermonen löytyy kyllä. Piikkiön kirkkoherra.

Väitellyt saatananpalvonnasta vuonna 2006.

Merja Hermonen: Pimeä hehku. Satanismi ja saatananpalvonta 1990-luvun suomalaisessa nuorisokulttuurissa (2006)
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Veristi
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Veristi »

^Piti ihan tarkistaa, milloin Hermonen tarkalleen on väitellyt. Ja selvisihän se: huhtikuun puolivälissä 2006. Ettei vaan Anneli olisi ehtinyt jo ennen murhaa tutustua väitöskirjaan tai ainakin sitä esitteleviin lehtijuttuihin... On voinut saada siitä niitä "vaikutteita"??
harjoittelija
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja harjoittelija »

Voikohan 40v. saatananpalvojaa noin yleensäkään rinnastaa parikymppiseen nuorisokulttuurin edustajaan?
Tara
Horatio Caine

Tässä yksi youtubeen 2007 ladattu video saatananpalvonnasta nuorison keskuudessa Suomessa.

http://www.youtube.com/watch?v=kpNfbid5 ... A3&index=2
"Viiltelevät itseään ja juovat toistensa verta"

Ent. saatananpalvoja-tyttönen, alusta n 60 sekuntia: ..mä oli kolmetoista kun mä rupesin viilteleen itseeni..se kiinnosti mua iha hirveesti. Siin oli joku ihan yliluonnolline..Mä halusin saada siitä voimia ittelleni. - Tallquist: Saiks sä siitä jotain? Sain, vastaa tyttö vakavalla naamalla...Mä sain aiheutettua vaikeuksia ja pahaa oloa niille keitä mä kirosin..-Tallq: Oliks teillä uhraamista. No jotain pikkueläimiä me tapettiin..Mä lähinnä itteeni viiltelin...sai yhetyden saatanaan, ja kyl sit alko tapahtua, ihemasioista, yliluonnolisia rupee..moni mun kavereista on tehny itsemurhia ja jotkut on tulleet uskoon..jne jne.

Näitähän tuli TV:stä aikanaan silloin tällöin, varottavia esimerkkejä, jotka kenties huvittivat niitä, jotka asiaa jo harrastivat. Myös shamanismi ja uusnoituus ymv olivat TV:ssä usein esillä 2000 vaihteen molemmin puolin.

Kyökkipsykologian puolelle kuuluisi tämä, mutta olkoot. Tyttöhän näyttää yhäkin uskovan saatanaan, aivan vakavissaan puhuu.. :shock:
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Tara kirjoitti:Tässä yksi youtubeen 2007 ladattu video saatananpalvonnasta nuorison keskuudessa Suomessa.

http://www.youtube.com/watch?v=kpNfbid5 ... A3&index=2
"Viiltelevät itseään ja juovat toistensa verta"

Ent. saatananpalvoja-tyttönen, alusta n 60 sekuntia: ..mä oli kolmetoista kun mä rupesin viilteleen itseeni..se kiinnosti mua iha hirveesti. Siin oli joku ihan yliluonnolline..Mä halusin saada siitä voimia ittelleni. - Tallquist: Saiks sä siitä jotain? Sain, vastaa tyttö vakavalla naamalla...Mä sain aiheutettua vaikeuksia ja pahaa oloa niille keitä mä kirosin..-Tallq: Oliks teillä uhraamista. No jotain pikkueläimiä me tapettiin..Mä lähinnä itteeni viiltelin...sai yhetyden saatanaan, ja kyl sit alko tapahtua, ihemasioista, yliluonnolisia rupee..moni mun kavereista on tehny itsemurhia ja jotkut on tulleet uskoon..jne jne.

Näitähän tuli TV:stä aikanaan silloin tällöin, varottavia esimerkkejä, jotka kenties huvittivat niitä, jotka asiaa jo harrastivat. Myös shamanismi ja uusnoituus ymv olivat TV:ssä usein esillä 2000 vaihteen molemmin puolin.

Kyökkipsykologian puolelle kuuluisi tämä, mutta olkoot. Tyttöhän näyttää yhäkin uskovan saatanaan, aivan vakavissaan puhuu.. :shock:
Mielenkiintoista. Onkohan Annelissa kovinkin paljon itse tehtyjä viiltelyjälkiä? Hänhän on valtakunnan tunnetuin saatananpalvoja. Anneli ei sitten ole vielä kironnut Valkamaa, eikä superpoliisia, vaikka aihetta saattaisi olla 8)
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Karmeaa juttua tuo video, ja väitteet sen ympärillä tapahtuneista yliluonnollisista asioista - olisiko kuitenkin kyse jonkinlaisesta hypnoottisesta tilasta, kun asiaan sanotaan poikkeuksetta liittyvän myös huumeita, ja kyseessä sanottiin olevan rikollisen peitetoiminnan vallankäytön. Tiedän Afrikasta kotoisin olevia naisia pakotetun prostitutioon voodoolla pelottelemalla. Mihin tämä rikollisuus käyttää näitä koukkuunsa saamiaan nuoria; myös myymään itseään? Huumekuriireinako? Mihin?

Anneli Auerin pääkallokakut taitaa kyllä jäädä toiseksi...
Alethes doksa meta logu
Tara
Horatio Caine

harjoittelija kirjoitti:Voikohan 40v. saatananpalvojaa noin yleensäkään rinnastaa parikymppiseen nuorisokulttuurin edustajaan?
Hm.. jos pitää paikkansa, että 'monet sen videon tytön kavereista on tehnyt itsemurhan', niin aika nuoria itsemurhan tekijöitä ovet olleet. Voi olla, että haastateltu tyttö tuossa videolla jollain lailla liioitteli?? Montako on monta? No, yksikin on kyllä liikaa noin karsean sekoilun seurauksena.

Ei mitään käsitystä minkä verran nuoria tuohon tekoon on päätynyt.

..mä tapan itteni, mä tapan.. (tilak.)

Marko Nenonen (Suomen historian dosentti ja yliopistonlehtori, keskeinen tutkimusalue noitavainojen historia) :
SAATANAN PALVONTA ON NUORI KULTTI
...
Useimmille jäsenille Saatanan palvonta on kuitenkin vain mystiikan sävyttämää leikkiä, jolla koetellaan tavanmukaisuuden selviöitä. Omalla tavallaan Saatanan palvojat luovat karnevalistisen ja groteskin rituaalinäytelmän, jollaisia harrastettiin jo keskiajan karnevaaleissa. Niissä naurettiin pyhille asioille asettamalla arkisen elämän vaatimuksia vastaan röyhkeä seksuaalisuus ja väkivalta. Riiteillä, valekuninkailla ja hulluttelevilla roolileikeillä punnittiin oikean ja väärän rajoja sekä koeteltiin sosiaalista järjestystä.

Samalla tavalla Saatanan palvojien äärimmäiset rituaalit haastavat totutun järjestyksen. Kultin harjoittajat korostavat erottautumistaan hallitsevista arvoista ja instituutioista. Kuitenkin he, toisin kuin poliittiset ääriliikkeet, kohdistavat väkivaltansa lähes poikkeuksetta vain itseensä. Pahoinpitelyistä saati rituaalimurhista ei ole todisteita, vain itsemurhista on varmaa näyttöä. Jotkin väkivallan muodot, kuten ruoskiminen, on ritualisoitu, mutta luultavasti juuri tämä menettely suojelee jäseniä raakuuksilta.

http://www15.uta.fi/yky/arkisto/histori ... vonta.html

Joitain uutisia näkyi lehdissä 2000 ympärillä raa'asti tapetuista pieneläimistä. Oli jokunen murhakin joka liitettiin saatananpavontamenoihin - en muista enää.

googeli auttaapi
Hyvinkään paloittelusurma oli 21. marraskuuta 1998 Hyvinkäällä tapahtunut ... Uhrin ruumista silvottiin ja sen kanssa tehtiin saatananpalvontaan liittyviä riittejä.

1999 -Saatananpalvojien johtaja ja 17-vuotias tyttö silpoivat uhrinsa, joka oli heidän hyvä ystävänsä ja aatetoverinsa. Syyttäjä vaati kolmelle ruumiin ...

24.3.2006 - Keravalla paljastui raaka paloittelusurma. Nuoret murhasivat porukkaan kuuluneen miehen ja motiivina pidettiin saatananpalvontaa.

PS: Huomatkaa, saatananpalvontaan liittyvällä ilkkujat: Ketään noihin murhiin osallistuneista ei ole tuomittu saatananpalvonnan takia, vaan murhien takia.
Viimeksi muokannut Tara, Ma Elo 19, 2013 11:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Terra kirjoitti:
taavetti kirjoitti:Keijoa ei kuulla.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... a-jaa-pois
Mielenkiintoista. Ihanko koko saatananpalvonta teemasta syyttäjä luopuu, vain onko se naistentautien erikoislääkärin teema todistaa saatanasta. Ainakaan mitään naistentauteihin eikä synnykseen liittyvää erityisyyttä ole olemassa miehen surmaamisessa. No jos kokonaan luopuu, niin mitä jää jäljelle. Ei riitaa, koska mittavat lavastukset. Syyttäjälle jää käteen mittavat lavastukset ja surmahetkellä tervejärkiseksi todettu nainen. Ei hyvää päivää sentään. Ihanko tappamisen ilosta ja surusta Auer sen meni tekemään.
Syyttäjän teema on edelleen saatananpalvonta:

"Teema: Jukka Lahden molemmissa olkavarsissa on ollut useasta pistohaavasta muodostuva ylösalainen ristikuvio. Risti väärinpäin on saatananpalvojien yleisesti käyttämä merkki."

26.8. käsitellään tätä aihetta=)
Ihmettelen, miksi Valhalla ei usko saatananpalvontaan, vaikka on selvästi ristit väärinpäin olkapäissä :shock: :wink:
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Ihmettelen, miksi Valhalla ei usko saatananpalvontaan, vaikka on selvästi ristit väärinpäin olkapäissä
Ajattelitko, että rikos olisi lievempi jos ei olisi risti väärinpäin tai risti lainkaan. Veikkaan, että syyttäjä ei näin ajattele vaikka moni täälläkin tuota saatanaa vohkaa.

Eli kerrataan vielä. Kymmenennen kerran niin kuin vain naakalle on aina tarvinnut: saatananpalvonta ei ole rikos.
kuolema
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kuolema »

Kuolemannaakka kirjoitti:

"Teema: Jukka Lahden molemmissa olkavarsissa on ollut useasta pistohaavasta muodostuva ylösalainen ristikuvio. Risti väärinpäin on saatananpalvojien yleisesti käyttämä merkki."

Ihmettelen, miksi Valhalla ei usko saatananpalvontaan, vaikka on selvästi ristit väärinpäin olkapäissä :shock: :wink:
*facepalm* Noh, jokuhan tuossa ehtikin jo todeta, että kyllä se Valkama voi onnnistua tämänkin kierroksen pilaamaan. :twisted:

Toivottavasti teemana on enemminkin ne jukan tuhkalla tehdyt piirtelyt ja pelottelu - jätettäis noi ristikuviot nyt ihan muihin kertoihin ne... :)
Kuolemannaakka

Valhalla kirjoitti:
Ihmettelen, miksi Valhalla ei usko saatananpalvontaan, vaikka on selvästi ristit väärinpäin olkapäissä
Ajattelitko, että rikos olisi lievempi jos ei olisi risti väärinpäin tai risti lainkaan. Veikkaan, että syyttäjä ei näin ajattele vaikka moni täälläkin tuota saatanaa vohkaa.

Eli kerrataan vielä. Kymmenennen kerran niin kuin vain naakalle on aina tarvinnut: saatananpalvonta ei ole rikos.
Ei se rikos tietenkään olekaan, vaan motiivi. Kaikkihan me tiedämme, että saatananpalvojat rituaalitappavat ja viiltelevät uhrejaan (kysy keneltä vain kadunmieheltä). Pitäähän nyt Auerin ihmeelliselle käytökselle joku motiivi sentään löytyä. Hän oli kirkkoon kuuluva salasaatananpalvoja. Varmasti kuunteli salaa black metalliakin.
Lisäksi lasten kertomusten mukaan heillä luettiin Mustaa Raamattua. Auer on vain senkin ehtinyt hävittämään.

Älä minua syytä, vaan syyttäjää 8)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kuolemannaakka

kuolema kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti:

*facepalm* Noh, jokuhan tuossa ehtikin jo todeta, että kyllä se Valkama voi onnnistua tämänkin kierroksen pilaamaan. :twisted:

Toivottavasti teemana on enemminkin ne jukan tuhkalla tehdyt piirtelyt ja pelottelu - jätettäis noi ristikuviot nyt ihan muihin kertoihin ne... :)
Enemmän kyllä Auerin käytös ja hänen jättämänsä merkit viittaavat jumalanpalvontaan. Ristin suuntahan riippuu siitä, mistä päin sitä katsoo. Risti oikein päin on jumalanpalvojien yleisesti käyttämä merkki. Lisäksi on tunnettu tosiasia, että Auer kuului pahamaineiseen luterilaiseen kirkkoon. Tämän lahkon jäseniä on maailman mittakaavassa melko vähän, mutta eräissä maissa se on saanut suuriakin kannattajajoukkoja. He palvovat jumalaa, joka kertomuksen mukaan antoi oman poikansa kitua kuoliaaksi ristillä, jolloin jonkun erikoisen logiikan mukaan tähän uskovat pelastuisivat ikuiselta kidutukselta tulimeressä. Uskon symbolina he pitävätkin tätä kidutusvälinettä, ja monet kantavat sen pelkoa herättävää kuvaa kaikkialla.

Onneksi Jeesusta ei hirtetty.
Viimeksi muokannut Kuolemannaakka, Ma Elo 19, 2013 11:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
www.shorturl.at/agoNS

Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Jos Jukka on silppuna ja Anneli todistetusti ainoa paikalla tekoon kykevenänä niin on aivan yks ja hailee mikä hänellä on ollut tekoonsa motiivina. Palkkio on kuitenkin elinkautinen joten on aikaa kirjoitella murhalesken muistelmia jos kerran huolettaa motiivin vähäinen julkitulo.

Ei oikeutta kiinnosta eikä tarvitsekaan. Se kokoontuu selvittämään syyllisyyyskysymystä, näyttöä siitä eikä pohtimaan yhden pedofiiliraiskaajamurhaajaäidin syntykuvioita, tähtimerkkiä tahi saatanoita.
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Valhalla kirjoitti:Jos Jukka on silppuna ja Anneli todistetusti ainoa paikalla tekoon kykevenänä niin on aivan yks ja hailee mikä hänellä on ollut tekoonsa motiivina. Palkkio on kuitenkin elinkautinen joten on aikaa kirjoitella murhalesken muistelmia jos kerran huolettaa motiivin vähäinen julkitulo.

Ei oikeutta kiinnosta eikä tarvitsekaan. Se kokoontuu selvittämään syyllisyyyskysymystä, näyttöä siitä eikä pohtimaan yhden pedofiiliraiskaajamurhaajaäidin syntykuvioita, tähtimerkkiä tahi saatanoita.
Kyllä joutuu oikeus pohtimaan saatanoitakin. Valkaman mukaan motiivi on selvillä. Ei kerro julkisuuteen, mutta kaikkihan tuon idioottimaisen väitteen tietää. Syyttäjä yritti myös kaikin keinoin salata todisteita ja todisteluteemoja: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013060 ... 0_uu.shtml

Kohta nauraa koko valtakunta, kun syyttäjä esittelee murhan motiivin. Tuskin maltan odottaa :lol:
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Taas on Valhalla löytänyt omalle kontolleen - henkilökohtaiseen parjaamiseen vailla asiapohjaa. Suosion osoitukset tulevat heti.

Keijo on omasta pyynnöstään jäänyt pois kun hänen sanomansa on jo dokumenteissa. Oikeudessa hän joutuisi vaikeaan tilanteeseen, kun syyttäjä on ripustautunut hänen asiantuntemuseensa ilman, että Keijo on asiassa mukana.

Edellenkin on saatanan palvonta ainoa motiivi, jonka syyttäjä on tuonut esille. Siis että Kukka ja Anneli ovat saatanan palvojia, jotka paholaisen käskystä raiskasivat lapset ja tappoivat Jukan.

Syyttäjä on antanut tämän verran ennakkotietoa motiivikysmyksestä:

14. Etptk Li 7, Liitemappi 4 liite 85, valokuvat sivuilla 2020 ja 2023 (Värikuvat Li
sivut 429 ja 430 kuvat 65 ja 66)
Teema: Jukka Lahden molemmista olkavarsissa on ollut useasta pistohaavasta muodostuva
ylösalainen ristikuvio. Risti väärinpäin on saatananpalvojien yleisesti käyttämä
merkki.
32. Merja Hermonen, teologian tohtori (kello 11.00)
Teema: vastatodistelua syyttäjien saatananpalvontaväitteisiin, lasten kertomusten
luotettavuus.
33. Todistaja, erikoislääkäri Minna Joki-Erkkilä (kello 13.00)
Teema: samat kuin kirjallisissa todisteissa 92 ja 96
Vastaa Viestiin