chat quotes

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Pääsiskö EuroJR:n siivelle? Menjyy kuulostaa hyvältä. Tuskin kuitenkaan ehdin, kun pitää hoidella lapset ja puoliso. :D
Katrina

Viesti Kirjoittaja Katrina »

Koko tuo chättitouhu on mennyt naurettavaksi ja suorastaan absurdiksi touhuksi. Aamulla ja päivällä, jopa iltapäivällä keskustelut ovat asiallisia ja järkeviä (ainakin suurimmaksi osaksi), mutta sitten on pari valopäätä, jotka heiluu siellä nikkejä vaihdellen, väittäen olevansa jotain muuta kuin ovat ja esittäen tyhmää (lue: trollaavat). Myöhemmällä illalla koko homma on täysin järjetöntä ja turhauttavaa tästä syystä, kun sama ihminen saattaa tuoda sinne parhaillaan useita eri nikkejä ja leikkii sitten niillä kaikilla.

Hajottaa niin maan p*****leesti toi homma. Juu, eihän siellä chatissa pakko ole roikkua, mutta kun minusta tuntuu että ne asialliset ihmiset sinne enemmän kuuluu kuin nää joutavanpäiväiset viiripäät typerine showleikkeineen ja huomionhakuineen.

Perkele, sanon minä. *iskee nyrkkiä pöytään vimmoissaan*
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ikävä tunne tulee myös kun saa tuta tunkeutuvansa seuraan...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Mut kyllä meillä oli Kyllin kanssa hauskaakin 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

TOTTA TT! Vaikka Kylli tekikin (tahattoman) jullikan sen ohjelmatiedon kanssa 8)
Hyvä muistutus siitä, ettei yleistää saa. Chatissa on näköjään ihan hauskaa.
Kiitoksia seurasta, muille myös! (Paitsi yhdelle :wink: )
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Höö..... toivottoman iltaunisena tyyppinä jään paitsi kaikesta hauskasta :cry: 8)
No, ehkäpä viikonloppuna jaksais paremmin...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Chatissa hetki sitten käyty keskustelu:

07/11/2007 13:42:02 ‹ABC› Miten tuommoinen on voinut saada aseen heti 18 täytettyään?
07/11/2007 13:42:10 ‹VoDKa› Helposti.
07/11/2007 13:42:16 ‹ABC› Voi helvetiv helvetin helvetti!!!!
07/11/2007 13:42:22 ‹Katsa› Joo jossain äsken sanottiin 7 kuollutta
07/11/2007 13:42:54 ‹ABC› Vanhempien vastuulle on liikaa jätetty alaikäisten ampujien seuranta, selvästikin.
07/11/2007 13:43:25 ‹Katsa› Nyt alkaa sitten jeesustelu-osuus.
07/11/2007 13:43:37 ‹VoDKa› Niinpä.
07/11/2007 13:43:38 ‹VoDKa› Paskat.
07/11/2007 13:43:43 ‹VoDKa› There are no reasons.
07/11/2007 13:43:43 ‹Katsa› Jea
07/11/2007 13:43:55 ‹Katsa› Se nyt vaan ampui ne.
07/11/2007 13:44:20 ‹VoDKa› Nii.
07/11/2007 13:44:23 ‹Katsa› Kuinka paljon voinkaan vihata tekopyhyyttä.
07/11/2007 13:45:29 ‹ABC› Joko olette tarkistaneet omat juttunne palstalla, ettei kukaan vain saa niistä käsitystä, että tuollaisia dorkia ihannoidaan?
07/11/2007 13:46:18 ‹Katsa› Sanoin jo palstalla, etten aio tarkastaa yhtään juttuani ja seison jokaisen sanani takana ja sanon vielä senkin, että ihannoin heitä.

Kommenttina tähän, että olen luullut, että tämän foorumin tarkoituksena on jakaa asiallista tietoa, eikä perustaa mitään fanipalstaa sekopäille.
Every ship must sail a world.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

14:14:56 ‹VoDKa› Välillä kyllä nuo "selväjärkisenä" itseään pitävät käyttäytyy huomattavasti hullummin kuin ne, joita haukkuvat psykopaateiksi.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Jatkamme siis täällä, tai Lautamiehissä(?).

En tietenkään arvostele syvää kiinnostustasi tiettyyn aiheeseen, mutta tajuatko, että vaikka sinä oletkin selväjärkinen ja otat asian vain kiinnostuksenkohteena, niin joku mielenterveydeltään horjunut henkilö voi ottaa kirjaimellisesti kaiken ihailevan potaskan, mitä sanot? Tällaisella foorumilla tulee olla tarkka sanomisistaan ja siitä kuvasta, mikä syntyy. Internet ei ole muusta maailmasta erillinen osio, vaan olemme IRL vastuussa myös siitä, mitä täällä sanomme, tarvittaessa omalla henkilöllisyydellämme ja julkisesti.

Nuorena ihmisellä ei ole vielä elämänkokemuksen tuomaa suhteellisuudentajua, lähinnä koska ei ole kokemusta siitä, mitä on pärjätä maailmassa yksin, ilman vanhempia taloudellisena ja henkisenä puskurina. Sen takia moni nuori ihannoi väkivaltaa, että luulee tekijöiden olevan jotenkin oikeasti kovia tyyppejä. Mutta oikeasti kovat tyypit löytyvät vähän muualta: sairaaloiden syöpäosastoilta, vanhainkotien kroonikko-osastoilta, lastensuojelun parista.

Elämänkokemusta ei voi välittää toiselle, ajan pitää vain tehdä tehtävänsä. Mutta Internetin ja median aikana on paljon helpompi kuin ennen saada tasapainottomat ihmiset luulemaan mielipuolen touhuja sankariteoiksi. Täytyykö sinunkin keikuttaa venettä?
Katsa

Käsittääkseni minun ei tarvitse varoa sanojani vain sen takia, mitä joku saattaa niistä ajatella. Jos joku on henkisesti siinä kunnossa, että päättää ampua koulussa, niin hän tekee sen ilman minun tai kenenkään muunkaan sanomisia.
Sinulle olisi voinut selvitä minusta aika montakin asiaa, jos olisit jäänyt chattiin kuuntelemaan mitä minulla on sanottavaa, sen sijaan että palasit paikalle haukkumaan minut empatiakyvyttömäksi idiootiksi ja poistuit sitten paikalta.
Niin tai näin, olen aina seisonut ja seison edelleen sanojeni takana, myös IRL. Murhainfo on ainoa paikka netissä, missä esiinnyn jonakin muuna kuin omilla kasvoillani ja nimelläni. Sinun vuoksesi en tietojani tänne laita, mutta tarvittaessa kyllä.
Annan palstan henkilökunnan päättää linjauksista tarvittaessa, siihen asti olen edelleen sitä mitä olen. Vaikka sitten kiinnostunut kouluampumisista; siitä miksi ne tapahtuvat aina uudelleen ja uudelleen, minkälaiset ihmiset niiden takana ovat, ketä he ihannoivat jne.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Katsa kirjoitti:Käsittääkseni minun ei tarvitse varoa sanojani vain sen takia, mitä joku saattaa niistä ajatella. Jos joku on henkisesti siinä kunnossa, että päättää ampua koulussa, niin hän tekee sen ilman minun tai kenenkään muunkaan sanomisia.
Sinulle olisi voinut selvitä minusta aika montakin asiaa, jos olisit jäänyt chattiin kuuntelemaan mitä minulla on sanottavaa, sen sijaan että palasit paikalle haukkumaan minut empatiakyvyttömäksi idiootiksi ja poistuit sitten paikalta.
Niin tai näin, olen aina seisonut ja seison edelleen sanojeni takana, myös IRL. Murhainfo on ainoa paikka netissä, missä esiinnyn jonakin muuna kuin omilla kasvoillani ja nimelläni. Sinun vuoksesi en tietojani tänne laita, mutta tarvittaessa kyllä.
Annan palstan henkilökunnan päättää linjauksista tarvittaessa, siihen asti olen edelleen sitä mitä olen. Vaikka sitten kiinnostunut kouluampumisista; siitä miksi ne tapahtuvat aina uudelleen ja uudelleen, minkälaiset ihmiset niiden takana ovat, ketä he ihannoivat jne.
En edelleenkään voi ymmärtää, miten joku täysjärkinen voi sanoa ihannoivansa massamurhaajia. Viittaan Lautamiehet-osioon.

Kunnioitan sitä, että seisot tarvittaessa omalla nimelläsi ajatustesi takana, niin minäkin.

En ole haukkunut sinua "empatiakyvyttömäksi idiootiksi" täällä, chatissa tai missään muuallakaan, joten vedä sanasi takaisin tai syytän sinua herjauksesta.
Katsa

Heh. Kannatan chattiin rekisteröitymistä juuri esimerkiksi tämän takia.
Muuta sanottavaa ei ole tähän asiaan enää. Ne ketkä paikalla olivat, tietävät mitä tapahtui.
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Asia ei yhtään minulle kuulu, mutta kukas tämän sanoi:

07/11/2007 13:53:34 ‹voi itku› katsa, sinun maailmankuvasi on todella rajoittunut ja olet empatiakybytön lapsi
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Lizzie B. kirjoitti:Asia ei yhtään minulle kuulu, mutta kukas tämän sanoi:

07/11/2007 13:53:34 ‹voi itku› katsa, sinun maailmankuvasi on todella rajoittunut ja olet empatiakybytön lapsi
En minä ainakaan. Olen käyttänyt chatissa kolmea nimimerkkiä, joista 2 on yleisessä tiedossa, ja kaikki ovat "todellisia" nimimerkkejä, paljon keskusteluissa mukana olleita, eivätkä mitään kertakäyttö-huutelunikkejä. Sitä paitsi en juurikaan käytä sanontaa "voi itku", kirjoitan kieliopillisesti oikein (erisnimet isolla!), ja vältän vastapuolen solvaamista.

Viimeinen kommenttini ennen poistumistani palstalle kirjoittelemaan oli muistaakseni "Menkää itseenne". Sen jälkeen paikalla huudelleet ovat muita kuin minä.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ei saatana, aikuiset ihmiset. Jumalauta kymmenen vuotta sitten KissFm:n chatissäkin 13-25vee ihmiset osasi paremmin käyttäytyä, kun te näköjään. Voin kuvitella kun Tauno 52vee hihittää siellä ruudun takana vääristynyt virne naamallaan, Lapin Kultaa valuen suupielistä liian pienelle kauluspaidalle, sormet hakatan seitsemän multipersoonan sekavia viestejä.
Vastaa Viestiin