Mun isä puhui aikanaan työpaikallaan erään naisen kanssa omasta avioliitostaan ja sen vakavista ongelmista sillä kodin ja työpaikan välissä ei ehtinyt olla mitään muuta elämää, kavereitaan ei voinut/saanut nähdä. Ei heillä silti suhdetta ollut ja kyseinen nainen minulle niistä juttelukerroista kertoi kun isäni kuoleman jälkeen kävin hänen työpaikallaan. Minulle kävi sitten itselle samoin jonkun ajan kuluttua eli pomoni uskoi minulle joitakin itseensä ja vaimoonsa liittyviä henkilökohtaisia juttuja. En olisi koskaan uskaltanut kertoa kenellekään että mun pomo oli avautunut minulle huonosta parisuhteestaan koska kaikki olisivat vaan ajatelleet että juujuu...kyllähän noi jutut tiedetään, parikymppinen blondi sihteerikkö ja kohta viiskymppinen kolmen teini-ikäisen lapsen isä...Mutta joo, joskus miestenkin on pakko avautua siellä missä pystyy kun kotona on helvetti valloillaan ja yleisesti se kai on töissä tai kursseilla kun sellainen herttainen täti, iästä viis, sattuu kohdalle joka jaksaa kuunnella
Motiivi?
Re: Motiivi?
Tätä todistaja on varmaan juuri pelännyt, leimautumista niinkuin tuossa aiemmin jo totesinkin. Mielestäni on melko ihmeellistä että ihmiset olettavat ettei Jukka tavannut ihmisiä eikä puhunut kenenkään kanssa ja heti jos jonkun kanssa on puhunut niin sänkyhommia ja mustasukkaisia miehiä maalataan kuvioihin mukaan.
Mun isä puhui aikanaan työpaikallaan erään naisen kanssa omasta avioliitostaan ja sen vakavista ongelmista sillä kodin ja työpaikan välissä ei ehtinyt olla mitään muuta elämää, kavereitaan ei voinut/saanut nähdä. Ei heillä silti suhdetta ollut ja kyseinen nainen minulle niistä juttelukerroista kertoi kun isäni kuoleman jälkeen kävin hänen työpaikallaan. Minulle kävi sitten itselle samoin jonkun ajan kuluttua eli pomoni uskoi minulle joitakin itseensä ja vaimoonsa liittyviä henkilökohtaisia juttuja. En olisi koskaan uskaltanut kertoa kenellekään että mun pomo oli avautunut minulle huonosta parisuhteestaan koska kaikki olisivat vaan ajatelleet että juujuu...kyllähän noi jutut tiedetään, parikymppinen blondi sihteerikkö ja kohta viiskymppinen kolmen teini-ikäisen lapsen isä...Mutta joo, joskus miestenkin on pakko avautua siellä missä pystyy kun kotona on helvetti valloillaan ja yleisesti se kai on töissä tai kursseilla kun sellainen herttainen täti, iästä viis, sattuu kohdalle joka jaksaa kuunnella
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
cicero kirjoitti:Arvelin mielessäni että syyttäjällä saattaa olla uusi todistaja. Saattaa olla että yhden esimerkin mukaan joku muukin uskaltaa ilmoittautua.
No kyllä tämä yllätystodistaja mainitaan myös prosessikuvauksessa, ja se on tänne jo aikaisemmin kerrottu. Tosin sitä ei tiedetty, kuka ja mistä asiasta tulee todistamaan. Hyvä, jos tämä on se ainoa=) Pelkäsin ihan, että sieltä jotain painavaakin asiaa joku tulisi todistamaan...
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Sitähän ei tiedä, et sinäkään, mitä yllätyksiä tässä vielä loppumetreiltä löytyyKuolemannaakka kirjoitti:cicero kirjoitti:Arvelin mielessäni että syyttäjällä saattaa olla uusi todistaja. Saattaa olla että yhden esimerkin mukaan joku muukin uskaltaa ilmoittautua.
No kyllä tämä yllätystodistaja mainitaan myös prosessikuvauksessa, ja se on tänne jo aikaisemmin kerrottu. Tosin sitä ei tiedetty, kuka ja mistä asiasta tulee todistamaan. Hyvä, jos tämä on se ainoa=) Pelkäsin ihan, että sieltä jotain painavaakin asiaa joku tulisi todistamaan...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
No tämän jutun käänteet on kyllä olleet melko lennokkaita=)
Sitten nähdään kun sinne asti eletään.
Mutta jos syyttäjä löytää erittäin sosiaalisena ja laajan verkoston omaavana tunnetun miehen tunteneista yhden, joka 9 vuotta myöhemmin muistelee jotain, niin on se oikeasti vähän epätoivoista=)
Mutta jos syyttäjä löytää erittäin sosiaalisena ja laajan verkoston omaavana tunnetun miehen tunteneista yhden, joka 9 vuotta myöhemmin muistelee jotain, niin on se oikeasti vähän epätoivoista=)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
-
erämaaetsivä
- Christopher Lorenzo
Tuli heti mieleen "Bodomin Mrjatta" vuosia jopa vuosikymmeniä myöhemmin tullaan esiin. Tässä Ulvila jutussa alkaa nuo asenteet vaikuttamaan itse kunkin muistamisiin.Kuolemannaakka kirjoitti:No tämän jutun käänteet on kyllä olleet melko lennokkaita=)
Kyllä sitä monella on sellainen tuttu jolle voi puhua tosi arkoja aiheita. Kaikkea ei pysty,eikä voi jakaa puolison, kavereiden, sukulaisten kesken. Väkivalta on sellainen asia, ja kun sen kohteena on mies, tekijä nainen, niin vielä vaikeampi. Yleensä mies avautuu tämän tyyppisestä vain naiselle.
-
Vespa velutina
- Rico Tubbs
Syyttäjän mukaan todistaja otti yhteyttä vasta äskettäin ja esitutkinta pöytäkirja valmistui tänään.
Mikä on äskettäin? Oikeudenkäynti alkoi viime viikon tiistaina. Tuolloin syyttäjä kertoi motiiveiksi Annelin kleptomanian ja Jukan eroaikeet. Tänään kahdeksan päivää myöhemmin on saatu yllätystodistaja kuulusteltua. Sama nainen todistaa myymälävarkauksista?
Mikä on äskettäin? Oikeudenkäynti alkoi viime viikon tiistaina. Tuolloin syyttäjä kertoi motiiveiksi Annelin kleptomanian ja Jukan eroaikeet. Tänään kahdeksan päivää myöhemmin on saatu yllätystodistaja kuulusteltua. Sama nainen todistaa myymälävarkauksista?
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.
^No katsotaan. Eikös se nyt kuitenkin ole mielenkiintoista? Kyllä tuollaisen keskustelun (tai voi olla montakin keskustelua) varmasti muistaa. Jos sieltä nyt jotain todella tulee, mitä ei tässä jutussa automaattisesti voi odottaa.
Mielenkiintoista on sitten sekin, että mikä ettei voinut vähän aikaisemmin tulla todistamaan. Ekana tuli tosiaan mieleen suhe, kuka muuten panttaisi näin pitkään. Joutuuhan siinä sitten kai vastapuolenkin asianajajan kysymyksiin vastaamaan?
Eli onhan tässä painetta syyttäjälläkin: jos kaikki muuten menee niinkuin tähänkin asti ja vielä omat todistajat alkaa sooloilla, niin kohta kaikki odottaa tätä yhtä ainutta joka toisi jotain uutta ja lisää.
Mielenkiintoista on sitten sekin, että mikä ettei voinut vähän aikaisemmin tulla todistamaan. Ekana tuli tosiaan mieleen suhe, kuka muuten panttaisi näin pitkään. Joutuuhan siinä sitten kai vastapuolenkin asianajajan kysymyksiin vastaamaan?
Eli onhan tässä painetta syyttäjälläkin: jos kaikki muuten menee niinkuin tähänkin asti ja vielä omat todistajat alkaa sooloilla, niin kohta kaikki odottaa tätä yhtä ainutta joka toisi jotain uutta ja lisää.
Todistajan näkökulmasta asiasta kertominen on ehkä tullut ajankohtaiseksi vasta siinä vaiheessa kun Anneli on ruvennut mustamaalaamaan omia lapsiaan. Kun Anneli on kertonut lehtien välityksellä ja esim oikeudessa että hänen lapsensa valehtelevat, niin siinä vaiheessa on todistajalla saattanut tietty kynnys ylittyä - jos nyt jätän kertomatta, niin saatan tehdä isoa hallaa Lahden lapsille. Voisin itse kuvitella, että haluaisin tällaisen asian tuoda esille vasta siinä vaiheessa kun voin kertomuksellani estää viattomien osapuolten kärsimisen. Niin kauan kun minun todistutani ei VÄLTTÄMÄTTÄ tarvita, pitäisin suuni kiinni.
Näin voisi hyvin olla tai näin voisi todistaja joka tapauksessa sanoa. Tai joku on ajatellut, että lsh-juttu varmisti tämänkin jutun ja on nyt havahtunut että entäs jos se ei olekaan niin.Teleksi kirjoitti:Todistajan näkökulmasta asiasta kertominen on ehkä tullut ajankohtaiseksi vasta siinä vaiheessa kun Anneli on ruvennut mustamaalaamaan omia lapsiaan. Kun Anneli on kertonut lehtien välityksellä ja esim oikeudessa että hänen lapsensa valehtelevat, niin siinä vaiheessa on todistajalla saattanut tietty kynnys ylittyä - jos nyt jätän kertomatta, niin saatan tehdä isoa hallaa Lahden lapsille. Voisin itse kuvitella, että haluaisin tällaisen asian tuoda esille vasta siinä vaiheessa kun voin kertomuksellani estää viattomien osapuolten kärsimisen. Niin kauan kun minun todistutani ei VÄLTTÄMÄTTÄ tarvita, pitäisin suuni kiinni.
Oliskos tietoa, onko avioparilla Auer ja Lahti avioehtoa? Mitenkäs omaisuuden jako olisi mennyt jos heille olisi tullut ero? Olikohan Lahdella henkivakuutusta?
Perhekerho-sivusto on täysin sopimaton lapsiperheille. Ihmettelen, jos Lahti ei olisi siihen millään lailla puuttunut.
Perhekerho-sivusto on täysin sopimaton lapsiperheille. Ihmettelen, jos Lahti ei olisi siihen millään lailla puuttunut.
Sen verran erikoisia piirteitä Annelista on löytynyt ihmisiltä kerrottavaa eri vuosilta että on ihan selvää ettei nainen ole ihan normaali. Yksi, kaksi tai kolmekin erikoisuutta menisi vielä läpi mutta niitä on niin monta ennen ja jälkeen Jukan kuoleman että niitä ei voi enää pitää mitättöminä hassuina yksityiskohtina ihmisen luonteessa.
erämaaetsivä kirjoitti: Tuli heti mieleen "Bodomin Mrjatta" vuosia jopa vuosikymmeniä myöhemmin tullaan esiin. Tässä Ulvila jutussa alkaa nuo asenteet vaikuttamaan itse kunkin muistamisiin.
Mulle puolestaan on tullut mieleen Rovaniemellä 1990 tapettu ylilääkäri Ananda Kulatunga. Tunnetaan myös ns. kukkapenkkimurhana.
Vaimo sai siinä tuomion taposta, vaikka muuta näyttöä ei ollut kuin luodinreikä äijällä päässä.
On se vaan perkele ihmeellistä, että tässä Auer keississä ei muka riitä mikään näyttö? Tässähän on näyttöä satakertaa enemmän Auerin syyllisyydestä kuin kukkapenkkimurhassa ikinä.
Siirretään juttu Rovaniemelle, niin jo rupiaa turha nössöilly loppumaan.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
-
erämaaetsivä
- Christopher Lorenzo
CSI:
Eihän näistä voi puhua samana päivänä, Ulvilan jutun kanssa. Mistään ei ole löytynyt jälkiä luutun heiluttelusta eikä ruumista ole yritetty kätkeä ym...... haloo !
Siitä ollaan samaa mieltä, että juttu pitäisi siirtää Rovaniemelle
Hä ? Tässä Kulatungan tapauksessa ruumis löytyy kätkettynä kukkapenkkiin ja muutenkin jälkiä siivottu ymm...Mulle puolestaan on tullut mieleen Rovaniemellä 1990 tapettu ylilääkäri Ananda Kulatunga. Tunnetaan myös ns. kukkapenkkimurhana.
Vaimo sai siinä tuomion taposta, vaikka muuta näyttöä ei ollut kuin luodinreikä äijällä päässä.
On se vaan perkele ihmeellistä, että tässä Auer keississä ei muka riitä mikään näyttö? Tässähän on näyttöä satakertaa enemmän Auerin syyllisyydestä kuin kukkapenkkimurhassa ikinä.
Siirretään juttu Rovaniemelle, niin jo rupiaa turha nössöilly loppumaan.
Eihän näistä voi puhua samana päivänä, Ulvilan jutun kanssa. Mistään ei ole löytynyt jälkiä luutun heiluttelusta eikä ruumista ole yritetty kätkeä ym...... haloo !
Siitä ollaan samaa mieltä, että juttu pitäisi siirtää Rovaniemelle
Elizzza kirjoitti:viltsu81 kirjoitti:"Hiljalleen alkanut eristäytyminen ulkomaailmasta, 4 lapsen huolehtiminen päivittäin vuosien ajan ja aikuiskontaktien katoaminen on johtanut sosiopatiaan, joka puolison valittamisen ja ainaisten matkustelujen myötä pahentunut psykopatiaksi."
Entäs sitten entisaikojen maalaiset, joilla suurempi pirttiviljelmä, mies tukkitöissä, savotoilla, muissa matkatöissä, linnassa(kin) jopa, vaimo kotona katraan kanssa keskellä korpea.
Mielestäni ei aina tarvita motiivia eikä sitä ole. Kun pimahtaa ja vintti pimenee, niin "hullut tekee hullun töitä".
Samaan suuntaa ajatellut. Aina ei tarvitse vakavaa motiivia, kun sattuu pimahtamaan kunnolla.
Toisaalta jos avioero oli edessä ja Jukan tahtotila oli erota ja sitä en ihmettelisi niiden tietojen pohjalla mitä on tuotu julki. Aviomieskään ei jaksa loputtomiin, koti hoitamaton, vaimolle oli tärkeintä perhekerho joka vei ajan 24/7.
Oikeasti avioero ja mahdollinen lasten huoltajuus isälle, olisi ollut Annelin uralle "perhekerhon" pyörittäjänä kauhistus, kuin maailmanloppu. Ero, jätetyksi tuleminen ja lapset isälle! Olisiko ollut sen jälkeen uskottava perhekerhon mamma? Luulen, että jos lastenhuolto olisi tehnyt kotitarkastuksen ( vaikka Jukka olisi niin vaatinut) niin äidille ei olisi annettu huoltajuutta.
Miehestä ja isästä piti päästä eroon, viha ja katkeruus kasvoi ja kasvoi mittoihin ja tuli se yö ja oli aika. Riidan provosointi ensin. Se lähti ns käsistä ja ikkuna rikkoontui...
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty