Harri Joensuun kuva, IL

Niin, aviomiehen kuolema ja syyttömänä syytettynä olo (hypoteettinen tilanne) eivät tietystikään voi painaa mieltä - nehän ovat iloisia ja aivan jokapäiväisiä tapahtumia meille kaikille.Tarantula kirjoitti:^ Anneli näyttää ja vaikuttaa kaikissa kuvissa joita hänestä on otettu tapauksen jälkeen jotenkin aneemiselta. Vanhemmissa kuvissa esimerkiksi lasten kanssa hän hymyilee aidosti, Jukan kuoleman jälkeen ei. Edes silloin kun hovi vapautti niin haastatteluissa ei ollut mitään aitoa riemua, jonkinlaista lakonisuutta.
Painaako teko mieltä?
Onneksi näin ei tule käymään! Hänellä on jo 7,5 vuoden tuomio päällä - eikä KKO tule myöntämään valituslupaa.tötterö kirjoitti:Missään nimessä tätä naista ei tule vapauttaa ilman rangaistusta.
Nimenomaan, enkä minäkään (ehkä) tuon enempää muistaisi, kova mimmi. Meillä on yks suhari, tämä Nils, eikä senkään kannata kun myhäillä. Tämä juttu vaan lähti väärään suuntaan ja kyllä fiksu sen huomaa, jos ei niin hyvä varmaan AA:lle ja pokan pitää, kun leikkiin lähtee niin leikin kestää. Minä olisin tarvinnut tulkkia ja lääkkeitä, jos en olisi luovuttanut jo ekan käräjöinnin yhteydessä. onneksi palasin asiaan vasta hiljattain. Tälläkin palstalla on just näitä annelisteja, joiden tutkinnasta ei enää tule mitään, niin ovat sekaisin, eivätkä tiedä ittekään. Ei tuo nyt niin vaikea ole ymmärtää.taavetti kirjoitti:Laitan tänne köökkiin oman näppituntumani, joka on se, että Auer on valehtelija. Totuus ja siihen liittyvät moraalikäsitykset eivät häntä hetkauta. Edes täällä kirjoittavat Aueria puolustavat enää jaksa siteerata Auria, koska hänen muuttuvilla tarinoillaan ei katsota olevan mitään merkitystä omien skenaarioiden esiintuomisissa saatikka loppuunviemisissä (vrt. Pystypaini-Mäkisen todistus).
Sitä olen hieman tosiaan ihmetellyt, että Auerin kertomukset (vaihtelevat, ehkä-olin-ehkä-en-mahdolliseti olin- mahdolliseti en ollutkaan) eivät herätä näissä kertomuuksiin ja Auerin totuudenpuhuujauskoon mitään reaktiota, sokkia tai lääkitystä selittävänä tekijänä ehkä lukuunottamatta. Ainoastaan tunnustuksessaan hän vähän muistaa tapahtuneita ilman ehköjä, mutta muutoin tilanne muuttuu tai on jo alkujaan epämääräinen.
Kuulkaas ihmiset, ette te ole muita typerämpiä vaikka valehtelijan verkkoon jouduittekin.
ja lähde oli http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/Jen ... tonsa-7490Jens Kukan sisko julkaisi Auer-lausuntonsa: "Sivullistenkin elämä tuhottu"
Seksuaalirikoksista tuomitun sisko antoi hätäkeskusnauhoitteen tutkittavaksi äänimiehelle, joka "työskentelee Hollywood-elokuvien parissa". Auerin puolustus käyttää litterointia todisteena syyttömyydestä.