silves kirjoitti:Ihan pikkukommentti mm. Naakalle.
Itse ostin ekan kännykkäni joskus 1994 - sen käyttö oli varsin helppoa, ei tarvinnut paljon manuaaleja vilkuilla. Minusta on Auerilta epäuskottavaa mainita, että hän ei osaisi kännykkää käyttää. Etenkin, koska hän tuntuisi olevan muuten taitava digitekniikan osaaja (esim. nettiyritys ja äänien käsittelytaidot).
Kännyllä olisi kriisitilanteessa ollut paljon sukkelampaa toimia kuin lankapuhelimella. Varmasti pimeässäkin hän tietäisi ja löytäisi tutun kännyjen yösäilytyspaikan.
Mutta ota näistä nyt selvää.
No mutta... =)
Mitä etua Anneli sitten sai murhan toteuttamiseen siitä, että soitti lankapuhelimella? Eikö se vaan vaikeuttanut asioita?
Eikös näitä asioita pitäisi tällä tavalla lähestyä, eikä miettiä sitä, miten itse mielestään kyseisessä tilanteessa toimisi? Kaikki eivät ole yhtä fiksuja=) Joskus asioita ei ajattele järkevästi. Joskus soittaa sillä, millä on tottunut soittamaan.
Olisihan se murhaaminen nyt käynyt satakertaa helpommin, kun olisi soittanut sillä kännykällä, kun olisi voinut liikkua talossa vapaasti... Olisi ehtinyt piilottelemaan kamojakin siinä puhellessa. Vaan kun ei soittanut, niin onko SE nyt sitten taas syyllisyyteen viittaava asia?
Mä en aina ymmärrä sitä logiikkaa, millä näitä erilaisia syytteitä esitetään. Teki mitä vaan, niin aina kaikki viittaa syyllisyyteen. Jos toimii juonen kannalta huonosti, niin sekin on selvästi joku juoni...