Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
-
harjoittelija
- Roger Murtaugh
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Kyllä täällä on sitten fiksua porukkaa tänään.
Eiköhän ne jutut lasten asioista alkanut ihan siitä Annelin omasta haastattelusta ja sitten niistä Alibin ja Hymyn jutuista. Ihan on mennyt vanhan sanonnan mukaan: sitä saa mitä tilaa. Kukahan ne jutut muuten tilasi?
Mitäs jos jokainen nyt miettisi lähinnä sitä omaa ulosantiaan, paranisikohan tilanne yhtään?
Eiköhän ne jutut lasten asioista alkanut ihan siitä Annelin omasta haastattelusta ja sitten niistä Alibin ja Hymyn jutuista. Ihan on mennyt vanhan sanonnan mukaan: sitä saa mitä tilaa. Kukahan ne jutut muuten tilasi?
Mitäs jos jokainen nyt miettisi lähinnä sitä omaa ulosantiaan, paranisikohan tilanne yhtään?
Tällehän löytyi ihan oma ketjukin, lähes 300 sivua tekstiä jostain bBergistä jonne blogiaankin voisi halutessaan kirjoiteĺla jos vain joku saisi suostuteltua rekisteröitymään, tosin ei taida olla tm:n, zemin, sisotalon ja.. 2.annan suosikki ketjun nimi nimittäin. Huomasin että eihän teitä "askeleen edellä" olevia ole kuin te neljän kopla, no parempi sekin kuin kolmen koplaturumurre kirjoitti:Porin poliisi pelkää Aueria...?
http://niinaberg.com/2013/09/02/oikeude ... aisittain/
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
matlockb kirjoitti: Tällehän löytyi ihan oma ketjukin, lähes 300 sivua tekstiä jostain bBergistä jonne blogiaankin voisi halutessaan kirjoiteĺla jos vain joku saisi suostuteltua rekisteröitymään, tosin ei taida olla tm:n, zemin, sisotalon ja.. 2.annan suosikki ketjun nimi nimittäin. Huomasin että eihän teitä "askeleen edellä" olevia ole kuin te neljän kopla, no parempi sekin kuin kolmen kopla
Sulla tuo laskupääkin näyttää olevan b-tasoa...
*
Oletteko muuten huomanneet että Kuolemannaakan teräviä päätelmiä voi lukea myös toisaalta...
syyttajien-vaitteet-taysin-huuhaata
Olen tässä mielessäni naureskellut sitä että, aina kun Tara laitetaan minfokoulun nurkkaan häpeämään, menee serveri tukkeeseen. Tämä tukkeeseen meno johtuu siitä että tällöin uudet useat kirjoittajat näkevät tilaisuutensa: 'Nyt sinne mahtuu jotain kirjoittamaankin...', mutta vaikutus onkin päinvastainen, koko systeemi kaatuu...
No, leikki sikansa saakoon. Oikeasti syy on siinä että kun mestari on telkien takana, alkaa hirveä poru ja hammasten kiristys. Sapeleita kalistellaan ja pikku-oravat teroittelevat hampaitaan...
Ihmekös sitten tuo että bittiavaruus tukkeutuu kun pikku-oravien
Taivas lyö tulta
*
No, leikki sikansa saakoon. Oikeasti syy on siinä että kun mestari on telkien takana, alkaa hirveä poru ja hammasten kiristys. Sapeleita kalistellaan ja pikku-oravat teroittelevat hampaitaan...
Ihmekös sitten tuo että bittiavaruus tukkeutuu kun pikku-oravien
Taivas lyö tulta
*
-
Harpo
Mua naurattaa vähän se, että naapuripalstan puolella näyttäisi nyt olevan useampi täällä bannissa oleva nimimerkki vakuuttamassa, että ovat tahallaan bannissa tai ainakin tyytyväisiä siitä että ovat. Syy on se, että tämä palsta on mennyt tukkoon uusista Annelisteista, jotka ei tiedä mistään mitään.
Jos ei itseäni lasketa uudeksi, olen viime päivinä bongannut tasan yhden uuden innokkaasti kirjoittavan nimimerkin, joka tuli palstalle vahvan Anneli-myönteisen mielipiteen kanssa. Sen sijaan anti-Annelisteja, jotka eivät tiedä mistään mitään mutta ovat varmoja Annelin syyllisyydestä, on oikeudenkäynnin alettua ilmaantunut kuin sieniä sateella. Mutta ilmeisesti yksi Padlock riitti saamaan eräille herneen nenään.

Jos ei itseäni lasketa uudeksi, olen viime päivinä bongannut tasan yhden uuden innokkaasti kirjoittavan nimimerkin, joka tuli palstalle vahvan Anneli-myönteisen mielipiteen kanssa. Sen sijaan anti-Annelisteja, jotka eivät tiedä mistään mitään mutta ovat varmoja Annelin syyllisyydestä, on oikeudenkäynnin alettua ilmaantunut kuin sieniä sateella. Mutta ilmeisesti yksi Padlock riitti saamaan eräille herneen nenään.
-
kaljaloota
- Theo Kojak
Syyllistäjät ovat saaneet monta "juttua" läpi tuolla oikeudessa, alkaako kannattaija ahdistamaan?Harpo kirjoitti:Mua naurattaa vähän se, että naapuripalstan puolella näyttäisi nyt olevan useampi täällä bannissa oleva nimimerkki vakuuttamassa, että ovat tahallaan bannissa tai ainakin tyytyväisiä siitä että ovat. Syy on se, että tämä palsta on mennyt tukkoon uusista Annelisteista, jotka ei tiedä mistään mitään.
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Laitan tan tanne kun tata oli turha tuolla Kysy yllapidolta -ketjussa jatkaa.Harpo kirjoitti:Luuletko Irmuska, että kun tämä kyseinen lapsi itse, omin jaloin ja omin kasvoin, saapuu piakkoin todistamaan oikeudenkäyntiin, hänen nimeään ei kerrottaisi kaikissa tiedotusvälineissä? Vai senkö jälkeen nimeä vasta saisi täällä käyttää? Ymmärrätkö millä tavoin tämä lapsi on eri asemassa muihin nähden?
Mun piti jo aiemmin kysya mista paattelet, etta tytar todistaisi avoimessa istunnossa -- saati etta muut kuin Hymyn ja Alibin kaltaiset korppikotkat todella julkaisisivat tyton nimen ja kuvan? No, siella ne ovat varmaan taas, ynna tietty blogeissa. Tahan saakka esim. iltapulut ovat kuitenkin viela sensuroineet jopa tyton sanomiset hatapuhelussa.
No tassa sitten mun oletuksen vahvistus oikeudesta:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013090 ... 8_uu.shtmlOikeus päätti tänään, että tyttären kuuleminen tapahtuu suljetuin ovin.
Myös huomenna ja maanantaina katsottavat vanhimman pojan ja toiseksi vanhimman tyttären oikeuspsykologiset haastattelut julistettiin salassapidettäviksi.
Oikeus päättää huomenna, katsotaanko aikaisemmin tehdyt haastattelut vanhemman tyttären kanssa myös suljetuin ovin.
Ja nyt sitten kaikki kuorossa huutamaan Salaliitto! Salaliitto!
Fiksuimmat voisivat selvittaa itselleen miten alaikaisten todistuksia yleensakaan Suomessa oikeudessa ja lehdistossa kohdellaan. Ei ole mun mielesta maan tapa muutenkaan levitella alaikaisten todistajien nimia julkisuudessa. Nyt eivat varmaan (syysta) ota mitaan riskia.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Confucius
Näin minäkin uskallan väittää. Lehdistö on toiminut lasten kohdalla hienotunteisesti, harmi ettei kaikki minfolaiset kykene samaan. Alaikäisten kohdalla henkilöllisyyden suojaaminen on enemmän kuin paikallaan, mitään erityisasemaa tässä kohtaa ei ole tyyliin "hän on niiiiin tärkeä henkilö tässä jutussa". Toki hän on takuulla tärkeä mutta hänen nimensä ei pitäisi olla kenellekään tapausta vatvovalle tärkeä.ulkosuomalainen kirjoitti: Fiksuimmat voisivat selvittaa itselleen miten alaikaisten todistuksia yleensakaan Suomessa oikeudessa ja lehdistossa kohdellaan. Ei ole mun mielesta maan tapa muutenkaan levitella alaikaisten todistajien nimia julkisuudessa. Nyt eivat varmaan (syysta) ota mitaan riskia.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Ymmärrätkö irmuska vieläkään, että häntä syytetään isänsä murhasta? Perheen pojan mukaan hän aloitti veriteon lyömällä nukkuvaa Jukkaa veitsellä. Tällaisia asioita käsitellään suljettujen ovien takana, eikä 80% kansasta tiedä ollenkaan, miksi tai mitä hän siellä todistelee ja mikä on koko kuulustelun aihe. Ilmeisesti valtaosa ei haluakaan, koska eivät halua ottaa kantaa niin tökeröihin ja epäuskottaviin väitteisiin. On parempi vaan odotella rauhassa ja taputtaa tuomiolle ja laittaa sormet korviin, ja silmät kiinni kun puhutaan lapsista ja teeskennellä, että kaikki meni oikein ja oikeus voitti. Eikä lapset enää kärsi, luojalle kiitos.irmuska kirjoitti:Näin minäkin uskallan väittää. Lehdistö on toiminut lasten kohdalla hienotunteisesti, harmi ettei kaikki minfolaiset kykene samaan. Alaikäisten kohdalla henkilöllisyyden suojaaminen on enemmän kuin paikallaan, mitään erityisasemaa tässä kohtaa ei ole tyyliin "hän on niiiiin tärkeä henkilö tässä jutussa". Toki hän on takuulla tärkeä mutta hänen nimensä ei pitäisi olla kenellekään tapausta vatvovalle tärkeä.ulkosuomalainen kirjoitti: Fiksuimmat voisivat selvittaa itselleen miten alaikaisten todistuksia yleensakaan Suomessa oikeudessa ja lehdistossa kohdellaan. Ei ole mun mielesta maan tapa muutenkaan levitella alaikaisten todistajien nimia julkisuudessa. Nyt eivat varmaan (syysta) ota mitaan riskia.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ja mistäköhän lähteestä olet Naakka moisen väitteen kuullut?
Tyttöä kuullaan puolustuksen todistajana. Todistajana.
Tyttöä kuullaan puolustuksen todistajana. Todistajana.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
ulkosuomalainen kirjoitti:Oikeus päätti tänään, että tyttären kuuleminen tapahtuu suljetuin ovin.
Myös huomenna ja maanantaina katsottavat vanhimman pojan ja toiseksi vanhimman tyttären oikeuspsykologiset haastattelut julistettiin salassapidettäviksi.
Eikö ollut tavattoman suuri helpotus, ettet joudu puolustelemaan syyttäjän järjettömiä väitteitä, jotka tiedät valeeksi?=) Siksihän sinä haluat lasten kertomukset salata. Nyt kun mitään tietoa ei tule, mitä salissa puhutaan, ei tarvitse kiusaantua mistään ja voi tyytyä hurskastelemaan lasten suojelemisella, ja sitten riemuita, jos sopiva tuomio tulee? Sinullehan ei loppujen lopuksi ole väliä, mistä ja miten tuomio tulee, kunhan se tulee, eikö vaan?
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
Manner tuo todistuksia oikeudelle. Mannerin roolissa P Pasanen:
http://www.youtube.com/watch?v=En_46t2q_Sg
http://www.youtube.com/watch?v=En_46t2q_Sg
ulkosuomalainen kirjoitti:... Turre on poistanut alkuperaiset huppukuvansa, kun toivottavasti huomasi tehneensa ne vaarin . Koskaan ei tata myontanyt eika ole myoskaan kertonut mita mittoja kaytti kun mallinsi hupun aitomista. Ainakaan mikali mina olen nahnyt. En toisaalta paivysta taalla kuin silloin talloin....
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=525
Mitä ihmettä oikein urputat? Sä et mahdollisesti ole nähnytkään koska olit kesään asti pois. Siellä ne kaikki on tarkkaan selvitetty osiossa 'Rikottu ikkuna ja siitä kulkeminen'.
Osa kuvistani on palvelimen johdosta poistunut ihan automaattisesti. Kyllä minä ne vielä uusiksi laitan, mutta sitä ennen sinun kantsii päivittää pääsi...
Mitäpä meinaat ulkosuomalainen; Kieriskelevätkö syyttäjä ja verijälkitutkija unettomina sängyssään kun kolmaskin heidän rekonsa osoittautui ammattitaidottomasti tehdyksi...
Joudutko itse käymään samariinikaapilla?:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 05#p575005
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 57#p575057
Pardon, tää vastaukseni meni sulta varmaan ohi...:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 00#p574900
Mitä mieltä?
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 00#p574900
Mitä mieltä?
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Jaahas, normaali haukkuminen alkaa. Paljastelupuolueen mielesta kaikki normaali alaikaisen yksityisyyden suojaaminen on jeesustelua.
Ja Turre yksi hyvakas kanssa, jos kerran olet kaiken muka joskus hienosti todistanut, laita nyt hyva mies ihmeessa linkki siihen todistukseen, jonka olen missannut, niin mun ei tarvitse vaeltaa pimeydessa yhtaan kauempaa. Sitahan ma olen jo toistuvasti pyytanyt muiden palstalaisten arsytyskynnykseen saakka. Paivitan paani heti kun paastat minut piinasta. Mun on nyt sattuneesta syysta harvinaisen vaikea loytaa haulla mitaan..
Vai eiko se linkin laitto taaskaan koske sinua -- vain minua? Vai onko kyse taas siita, ettei ole mitaan paivitettavaa? Pelkkaa leukojen louskutusta taas?
P.S. Kyllahan se sattuu kun Naakan maailma nyt romahtaa. Ei ole vierasta DNA:ta paikalla. Koira kertoo hupun loikkineen Tahtisentielle. Ikkunaan rikottu aukko paljastuu Makisen tunaroimaksi ja viela kontaminoimaksi, niin ettei murhaajanruskeistakaan liene mihinkaan. Verijalkitutkija introdusoi uusia pulmallisia elementteja (lasipolyn) ja ottaa selvaa kantaa (potaskaa) Annelin T-paidan jalkien syntymekanismiin.
Ja pahin viela --se vihonviimeinen puolustus --se ettei Annelilla ollut motiivia eika olisi muutenkaan rauhallisena ja kilttina naisena voinut millaan listia aviomiestaan, onkin nyt ihan aikuisen uskottavan todistajan puolelta kyseenalaistettu.
Sulla on ollut hemmetinmoinen malka silmassasi jo pitkaan kaikkien todisteiden tulkinnassa ja melkoista vaikeutta monien ymmartamisessa. Ymmarryksen puutteen korvaat vaittamalla kaikkia muita sokeiksi ja tyhmiksi. Tai alyllisesti eparehellisiksi. Kannattaisiko vilkaista peiliin, sinunkin, edes joskus.
Ja Turre yksi hyvakas kanssa, jos kerran olet kaiken muka joskus hienosti todistanut, laita nyt hyva mies ihmeessa linkki siihen todistukseen, jonka olen missannut, niin mun ei tarvitse vaeltaa pimeydessa yhtaan kauempaa. Sitahan ma olen jo toistuvasti pyytanyt muiden palstalaisten arsytyskynnykseen saakka. Paivitan paani heti kun paastat minut piinasta. Mun on nyt sattuneesta syysta harvinaisen vaikea loytaa haulla mitaan..
Vai eiko se linkin laitto taaskaan koske sinua -- vain minua? Vai onko kyse taas siita, ettei ole mitaan paivitettavaa? Pelkkaa leukojen louskutusta taas?
P.S. Kyllahan se sattuu kun Naakan maailma nyt romahtaa. Ei ole vierasta DNA:ta paikalla. Koira kertoo hupun loikkineen Tahtisentielle. Ikkunaan rikottu aukko paljastuu Makisen tunaroimaksi ja viela kontaminoimaksi, niin ettei murhaajanruskeistakaan liene mihinkaan. Verijalkitutkija introdusoi uusia pulmallisia elementteja (lasipolyn) ja ottaa selvaa kantaa (potaskaa) Annelin T-paidan jalkien syntymekanismiin.
Ja pahin viela --se vihonviimeinen puolustus --se ettei Annelilla ollut motiivia eika olisi muutenkaan rauhallisena ja kilttina naisena voinut millaan listia aviomiestaan, onkin nyt ihan aikuisen uskottavan todistajan puolelta kyseenalaistettu.
Sulla on ollut hemmetinmoinen malka silmassasi jo pitkaan kaikkien todisteiden tulkinnassa ja melkoista vaikeutta monien ymmartamisessa. Ymmarryksen puutteen korvaat vaittamalla kaikkia muita sokeiksi ja tyhmiksi. Tai alyllisesti eparehellisiksi. Kannattaisiko vilkaista peiliin, sinunkin, edes joskus.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Confucius
Confucius