Juha Joutsenlahti

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
harjoittelija
Roger Murtaugh

Re: Juha Joutsenlahti

Viesti Kirjoittaja harjoittelija »

Vespa velutina kirjoitti:Nämä tiedot löytyvät ensimmäisestä langettavasta murhatuomiosta vuodelta 2010.

Todistaja, vanhempi rikoskonstaapeli Jyrki Tuomi on kertonut
tutkineensa 6 - 7 päivää tapahtuman jälkeen keittiön,
kodinhoitohuoneen, pesuhuoneen ja saunan erittäin tarkasti.
....
Todistaja oli kuullut Auerin
käyneen asunnossa yhdessä sosiaalityöntekijän kanssa. .
Noista Annelin käynneistä tuntuu olevan paljon ristiriitaista tietoa liikkeellä.
Milloin se Anneli itse sanoi käyneensä talossa? Silloin juuri ennen hautajaisia, kaksi viikkoa murhastako?
Vespa velutina
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Vespa velutina »

harjoittelija kirjoitti: Noista Annelin käynneistä tuntuu olevan paljon ristiriitaista tietoa liikkeellä.
Milloin se Anneli itse sanoi käyneensä talossa? Silloin juuri ennen hautajaisia, kaksi viikkoa murhastako?
Kertokaa lisää Jukan hautajaisista. Kun Annelia on tietääkseni syyllistetty siitä, että säilytti miesvainaansa tuhkia komerossaan, niin mitäs niissä hautajaisissa sitten haudattiin?
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.
harjoittelija
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja harjoittelija »

En tiedä mitään Ulvilan hautajaisista, kai siellä oli poliisit paikalla etsimässä syyllistä, niinkuin aina leffoissa. :wink:
Normitapauksissa hautajaiset ovat polttohautauksissakin ihan tavalliset, arkun laskua lukuunottamatta, uurnan lasku yleensä parin kolmen viikon päästä tuhkauksesta.
Kai se Annelikin jotkut hautajaiset Jukalle piti, kun kerran vaatteitakin haki (ainakin yhdet sukkahousut) sinne tilaisuuteen.
Elizzza
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elizzza »

Olisikohan Joutsenlahti tilannut "kyökin kautta" Paaterolta päätöksen, että KRP ei sekaannu asiaan? Mies voi pelata kaksilla korteilla, niinkuin nyt oikeudessa tuli ilmi niistä salapuheluista JJ > AA.
Sen näkee naamasta.
padlock
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja padlock »

Elizzza kirjoitti:Olisikohan Joutsenlahti tilannut "kyökin kautta" Paaterolta päätöksen, että KRP ei sekaannu asiaan? Mies voi pelata kaksilla korteilla, niinkuin nyt oikeudessa tuli ilmi niistä salapuheluista JJ > AA.
Sen näkee naamasta.
Miksi Joutsenlahti olisi vaatinut asian siirtämistä KRP:lle jos ei olisi sitä oikeasti halunnut.
Lue nyt uudestaan ja ajatuksella:
http://www.mikkoniskasaari.fi/node/136
Jokaisella on oikeus olla yhtä mieltä minun kanssani. - Madonna
fränkkä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja fränkkä »

padlock kirjoitti:
Elizzza kirjoitti:Olisikohan Joutsenlahti tilannut "kyökin kautta" Paaterolta päätöksen, että KRP ei sekaannu asiaan? Mies voi pelata kaksilla korteilla, niinkuin nyt oikeudessa tuli ilmi niistä salapuheluista JJ > AA.
Sen näkee naamasta.
Miksi Joutsenlahti olisi vaatinut asian siirtämistä KRP:lle jos ei olisi sitä oikeasti halunnut.
Lue nyt uudestaan ja ajatuksella:
http://www.mikkoniskasaari.fi/node/136
Vai miksi? No mietippä ite. Minä en ainakaan lue tuota enään toiseen kertaan. Saahan sitä kerjätä sympatiaa, ei auta. Hyvä jos nukkuu yöt...Kohta saa nukkua päivätkin, ku ei tarvine herätä hommiin. "Papukaijanmerkin" anna hyvin tehdyistä töistä, vaikka siitähän sille maksetaan, ei niillä hautaan asti ratsasteta. Sellasta se on töissä käynti.
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

fränkkä kirjoitti:Vai miksi? No mietippä ite. Minä en ainakaan lue tuota enään toiseen kertaan. Saahan sitä kerjätä sympatiaa, ei auta. Hyvä jos nukkuu yöt...Kohta saa nukkua päivätkin, ku ei tarvine herätä hommiin. "Papukaijanmerkin" anna hyvin tehdyistä töistä, vaikka siitähän sille maksetaan, ei niillä hautaan asti ratsasteta. Sellasta se on töissä käynti.
Mitäs ränkkä antaisi niille kolmelle tarmokkaalle poliisille, jotka oikeudessa todistivat tutkineensa surmapaikkaa vain pintapuolisesti ja päällisinpuolin?
fränkkä
Neuvoja-Jack

peltirumpu kirjoitti:
fränkkä kirjoitti:Vai miksi? No mietippä ite. Minä en ainakaan lue tuota enään toiseen kertaan. Saahan sitä kerjätä sympatiaa, ei auta. Hyvä jos nukkuu yöt...Kohta saa nukkua päivätkin, ku ei tarvine herätä hommiin. "Papukaijanmerkin" anna hyvin tehdyistä töistä, vaikka siitähän sille maksetaan, ei niillä hautaan asti ratsasteta. Sellasta se on töissä käynti.
Mitäs ränkkä antaisi niille kolmelle tarmokkaalle poliisille, jotka oikeudessa todistivat tutkineensa surmapaikkaa vain pintapuolisesti ja päällisinpuolin?
No minun käsittäkseni heillä on koulutus sen suuntainen, että kovin tarkkan ei kannata talon pintaa ja päällystää tutkia, ne enemmän raksapuolen miehille ja insinjööreille. Mutta joo, Joutsen on se miäs, jonka näpeissä homma oli, että ohjeistuksen mukaan tietenkin. Kirjeessä Joutsen arvosti kenttämiehiä, niin minäkin ja kyllä ne ovat palkkansa ansainneet. "Papukaijanmerkit" tulee sitten hyvistä onnistumisista. Itse ehkä polliisina olisin sanonut, kun kutsu tuli, että ne on kaikki noissa papereissa kattokaa sieltä...ja jatkanut, että saako täältä muuten popkornia mistää, kun teatterissa ollaan. 8)
irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Kuka tahtoo loata Joutsenlahden maineen? Linkki aamulehdestä.
Päivitetty 7.9.2013 09:01, julkaistu 6.9.2013 22:33
Joutsenlahti: Naisen kosto on kauhea

Ulvilan surman alkuperäinen tutkinnanjohtaja, komisario Juha Joutsenlahti on joutunut entisten naisystäviensä raskaiden syytösten kohteeksi.

Ensin hänen entinen alaisensa henkirikoksen tutkintaryhmästä, vanhempi rikoskonstaapeli esitti käräjäoikeudessa rajun väitteen, jonka mukaan Joutsenlahti olisi ryhmästä erottamisen ja rikosilmoituksen uhalla kieltänyt ketään asettamasta Anneli Aueria epäilyksenalaiseksi murhasta.

Jatkoa seurasi heti perään, kun Joutsenlahden myöhempi naisystävä todisti Vaasan hovioikeudessa, kuinka Joutsenlahti pakoili viime kesänä poliisia, jotta häntä uhkaava virkarikossyyte vanhenisi.

Vaikka entisten naisystävien väitteiden taustalla ovatkin ihmissuhdekiemurat ja yksityiselämä, ne kuitenkin kohdistuvat Joutsenlahden toimiin poliisina, julkisen vallan käyttäjänä.

Juha Joutsenlahti itse on ihmeissään rajujen väitteiden edessä. Hänen mielestään lausuntojen motiivina on naisten kosto jostakin yksityiselämän tapahtumasta.

Joutsenlahden mielestä perimmiltään kaiken taustalla on kuitenkin Ulvilan surma.

– Maineeni halutaan nyt kaikin keinoin loata, jotta näkemykseni Anneli Auerin syyttömyydestä voidaan asettaa kyseenalaiseksi, hän sanoo.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

NAISEN KOSTO ON KAUHEA, toteaa JJ Aamulehden jutussa.

Aika erikoinen kommentti, jopa sovinistinen.

Tästähän saisi muutamia mietteitä:
Miksi hänen seurustelusuhteensa tuppaavat aina kaatumaan.
Valehtelivatko molemmat poliisit, vai tuliko heistä kauheita, kun todistivat valaehtoisesti?
Oliko Auerkin tällainen "kauhea naiskostaja"?
Elizzza
Martin Riggs

AAmulehti:
Juha Joutsenlahti itse on ihmeissään rajujen väitteiden edessä. Hänen mielestään lausuntojen motiivina on naisten kosto jostakin yksityiselämän tapahtumasta.
Oli nyt motiivi mikä tahansa, totuuden kaivosta ovat akat ammentaneet. Joutsenlahti heittäytyy koko kansan marttyyriksi. Häntä, Juha parkaa, vainoaa sekä naiset että valtion viskaalit.

La Donna e mobile!
http://www.youtube.com/watch?v=6HcrVzwlocA
Poliisi!
http://www.youtube.com/watch?v=roE5kjv7P6I
Belker
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Belker »

Tuntuupa olevan vaikeuksia naisten kanssa!

Ensin Annu kiersi hänet pikkusormen ympäri.
Sitten on laulanut asioitaan epäluotettaville, jotka julistavat asiat nyt kaikelle maailmalle.
Elizzza
Martin Riggs

Naisen kosto on kauhea. Myös Ulvilassa 1.12.2006.
Joutsenlahti puki totuuden sanoiksi.

M A Numminen/Rigoletto: Voi kuinka häilyvä...
http://www.youtube.com/watch?v=MvCPys4G3GE
Viimeksi muokannut Elizzza, La Syys 07, 2013 10:59 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
fränkkä
Neuvoja-Jack

Niin kuin sanoin aijemmin, tärkeinta on kuinka Joutsen tämän ottaa ja siitä ilmeestä päätelin ,että ongelmia tulee lisää...tämä menee just niikun eräällä kansanedustajalla. Toiset ei vieläkään tajua, että tyyli on muuttunut. Se kuvan mitä minä olen Herrasta saanut, niin varmasti ei ole kyseessä pelkästään se , että joku tai jotkut haluaisivat loata hänen maineensa. Teot on sitten eriasia, että sellainen eroavaisuus täytyy asioissa tunnistaa itsekin. Minä en ihmettelis vaikka näitä Joutsenen sotkuja tulis lisääkin. Herra ei kertakaikkiaan tajua missä asemassa hän on ollut ja missä asemassa hän on tälläkin hetkellä olevinaan. Taitaa olla niin, että Herra on ollu hiukan liikaa toimistolla, kun on vieraantunut nuin pahasti oikeesta elämästä, se on elämä pikkasen erinlaista toimiston ulkopuolella. Juttu on niin, että Herra on muuten itse loannut itsensä, käymällä tätä ulvilan keissiä ja julkisuudessa, eikä oikeussalissa. "Laulu" joutsen.
fränkkä
Neuvoja-Jack

Siinä on teille JOUTSENLAHTI ANNELI AND THE HUBBIX FUNCLUB jäsenille taas lisää.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013090 ... 9_uu.shtml
Vastaa Viestiin