Hells Angels MC (ketju 2)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
corppi
Olivia Benson

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja corppi »

Vähän oikaisua tähän, Nipa oli tuolloin erään baarin ovella duunissa kun tuo puukotus tapahtui. Reikiä miehessä oli 6 kappaletta, kyljessä, kainalon alla ja niskassa. Vaikka vammat olivat vakavat ei mies tähän puukotukseen kuitenkaan kuollut, sairaalasta päästyään niskan vamma vaikeutti mihen liikkumista mutta jaloillaan oli. Nipan maallinen taivallus päättyi 2012 kesällä ja mun tietojeni mukaan mukavan miehen suuri sydän vain teki stopin eikä kuolemaan liittynyt mitään suurempaa draamaa.
Juurikin noin... Nipa oli niitä harvoja "out good" enkeleitä ja vanhoja kerhoveljiä oli myös maahanpanijaisissa.
ViaNegativa
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja ViaNegativa »

aika mielenkiintosta miten jengi puhuu lehmännahoist, ei tietoo tai jos on ni sit ei kerrota... ite en haluis liiviä oven taa missään olosuhteis. sanotaanko sitä itsesuojelus vai pelos sama mulle.
kirjoitusasuni on paska ja vaikeuksia on myös isojen kirjaimien kanssa, jos et saa selvää ni käytä google translatea:)
CicaretteSmokingMan
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja CicaretteSmokingMan »

Mutta kun joka hevoselle löytyy se kengittäjä.. niin se löytyy liivimiehille ja Hells Angelseillekin se kengittäjä.. Joskus liivimies voi mennä väärän oven taakse ja liiveistä onkin jäljellä vaan riekaleet oven edessä tai rappukäytävässä.. Outlaws MC kengitti Hells Angelsit monessa paikkaa USA:ta.. niin voi käydä myös Suomessa.. Mutta myös Outlawsille löytyy myös kengittäjä..

Olen itse hoitanut asioita niin että liivimiesten pelko on loppunut seinään monella kaverilla, Olen saanut liivi-ukot lähtemään pelosta vapisten karkuun. Konsti jolla asian olen hoitanut, on salainen.. On olemassa tahoja jotka hoitavat asioita näkymättömissä, ilman liivejä,tai mitään muitakaan tunnuksia.. Eikä heidän nimiään tiedetä,eikä tunneta ulkonäöltä.. Ammattimainen ryhmä joka toimii varjoissa..
Almighty
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Almighty »

Hei CicaretteSmokingMan...
Saanko hieman udella tota sinun agressiivisiä mielipiteitä liivimiehiä kohtaan, ja erityisesti Hells Angelsiä. Miksi olet sitä mieltä että he ovat pelleporukkaa ja heitä pitäisi kengittää.
Varmasti on olemassa kovemman tasoisempiakin ammattilaisia kuin liivimiehet ja toiminta medialta piilossa ja jäsenet ja tietyt järjestöt suurelta kansalta pimennossa.
Ihan vain uteliaisuudesta kysyn...olisi kiva kuulla kommenttisi näin ainakin HA:n tapauksessa.
En tuomitse mielipiteitäsi vaan toistamiseen, UTELIAISUUDESTA.
CicaretteSmokingMan
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja CicaretteSmokingMan »

Eivät ne mitään pelleporukkaa ole, eikä kengitystä tarvitse varmaankaan kuin satunnaiset yksityishenkilöt. Olen henk.koht tavannut sekä USA.n että Tanskan päälliköitä ja he tietävät että homma on karkaamassa lapasesta ja pahasti.. Suomesta annetaan jatkuvasti virheellistä tietoa pääkallonpaikalle.. SIksi nämä tuplajuustot sun muut pääsivät heilumaan 81-nimissä ja sössimään pahemman kerran. Täällä tulee olemaan vielä mielenkiintoisia vieraita muualta maailmasta katsomassa paikan päällä, luulen että aika moni saa kuulla kunniansa..
CPO
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja CPO »

CicaretteSmokingMan kirjoitti:Mutta kun joka hevoselle löytyy se kengittäjä.. niin se löytyy liivimiehille ja Hells Angelseillekin se kengittäjä.. Joskus liivimies voi mennä väärän oven taakse ja liiveistä onkin jäljellä vaan riekaleet oven edessä tai rappukäytävässä.. Outlaws MC kengitti Hells Angelsit monessa paikkaa USA:ta.. niin voi käydä myös Suomessa.. Mutta myös Outlawsille löytyy myös kengittäjä..

Olen itse hoitanut asioita niin että liivimiesten pelko on loppunut seinään monella kaverilla, Olen saanut liivi-ukot lähtemään pelosta vapisten karkuun. Konsti jolla asian olen hoitanut, on salainen.. On olemassa tahoja jotka hoitavat asioita näkymättömissä, ilman liivejä,tai mitään muitakaan tunnuksia.. Eikä heidän nimiään tiedetä,eikä tunneta ulkonäöltä.. Ammattimainen ryhmä joka toimii varjoissa..
No, tässä kirjoituksessa on sitten paljastunut, että on toimiva tapa karsia, tai jopa lopettaa "liivimiesten" harjoittama rikollinen toiminta. Koska tupakkamiehellä on mitä ilmeisimmin hyväksi havaittu keino suojautua tämänkaltaiselta rikollisuuden muodolta, olisi toivottavaa, että tämä "salainen konsti" tulisi muidenkin kuin "varjoissa toimivan ammattiryhmän" tietoon, jonka lähipiiriin edellinen kirjoittajakin mitä ilmeisimmin kuuluu. Tuo ilmeisen tehokas "kasvoton ja nimetön joukko" olisi oiva ratkaisu tukemaan viranomaisia esimerkiksi tarjoamalla koulutusta järjestäytyneen rikollisuuden torjuntaan.
Toki voidaan epäillä mahtaako tämän tyyppistä ammattimaista ryhmää, josta ei ole mitään tietoa, olla olemassa. Voisiko joku ryhmä olla vaikutusvaltainen, mutta samalla täysin piilossa rikollispiirieiltä ja viranomaisilta? Suomen kokoisessa maassa tämä on varsin haasteellista, kun tiedetään, että pelkät huhutkin liikkuvat kentällä päivässä Oulusta pääkaupunkiseudun lähiöravintoloiden pöytiin. Voisiko olla, että tämä varjoissa vaeltava ryhmä on peräti viranomaisten sekä ammattirikollisten yhteinen hanke vastustaa hankaloiksi osoittautuneita moottoripyöräkerhoja kuten Hells Angels MC.

Tupakkamiehen viestistä kun poistaa paskapuheen, ei siihen jää kuin otsikko.
Syylä-Moilanen
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Syylä-Moilanen »

CicaretteSmokingMan kirjoitti:Eivät ne mitään pelleporukkaa ole, eikä kengitystä tarvitse varmaankaan kuin satunnaiset yksityishenkilöt. Olen henk.koht tavannut sekä USA.n että Tanskan päälliköitä ja he tietävät että homma on karkaamassa lapasesta ja pahasti.. Suomesta annetaan jatkuvasti virheellistä tietoa pääkallonpaikalle.. SIksi nämä tuplajuustot sun muut pääsivät heilumaan 81-nimissä ja sössimään pahemman kerran. Täällä tulee olemaan vielä mielenkiintoisia vieraita muualta maailmasta katsomassa paikan päällä, luulen että aika moni saa kuulla kunniansa..
Laita privana ne tanskan päälliköiden nimet ketä olet tavannut. Ei pitäis olla mikään ongelma, jos kerta olet ne tavannut.
Äpärä
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Äpärä »

peiteseppo kirjoitti:
Äpärä kirjoitti:
Shovel kirjoitti:... - Heti perään kuitenkin MC Finlandin kahta mestaa yritettiin pommittaa. Toinen oli baari (klubitalo?) ja toinen varasto (pyörät?). Varaston pommitus meni kuitenkin hutiin....
Baari oli Helsingin Tapanilassa sijainnut Tyrsky jota eräs enkeli pyöritti. Sulkemisajan jälkeen tapahtuneessa pommituksessa loukkaantui baarissa työskennellyt nuori kundi jota sittemmin nähtiin usein Malmin yöelämässä.
Muistelisin että kyseessä oli myrsky niminen baari. Kyseinen enkeli oli nipa. Nipa erosi enkeleistä ja pyöritti baaria aurinkorannikolla. Marokkolaiset antoivat nipalle puukosta jossakin kahakassa 2010 fuengirolassa. En muista kuoliko sairaalassa vai heti kättelyssä. Kantoi loppuun asti HA tatuointiaan out ja pv merkinnällä.
Menee aina sekaisin noi kuppiloiden nimet, eikös Myrsky ja Tyrsky olleet molemmat saman tyypin hallinnassa - toinen Tapanilassa ja toinen Kivenlahdessa? Tuon nimenkin kyllä tiesin mutta ajattelin että antaa kuolleiden levätä rauhassa enkä sitä sen takia tänne laittanut. Nipahan pyöritti aikoinaan myös HA:n support-tuotemyyntiä.
TollRoad
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja TollRoad »

Tyrsky on edelleenkin enkeleiden omistuksessa :roll:
overdose
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja overdose »

CicaretteSmokingMan kirjoitti:Olen itse hoitanut asioita niin että liivimiesten pelko on loppunut seinään monella kaverilla, Olen saanut liivi-ukot lähtemään pelosta vapisten karkuun. Konsti jolla asian olen hoitanut, on salainen.. On olemassa tahoja jotka hoitavat asioita näkymättömissä, ilman liivejä,tai mitään muitakaan tunnuksia.. Eikä heidän nimiään tiedetä,eikä tunneta ulkonäöltä.. Ammattimainen ryhmä joka toimii varjoissa..
Tämä herra on kyllä niin täynnä paskaa ettei kukaan. Tässä toisen topicin loppupuolella on arvuuteltu että mahtaisiko kyseinen herra/neiti olla esim. vanginvartija.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... &start=240
Se voisi tietenkin hiukan selittää nämä kovat antipatiat liivimiehiä kohtaan. Kaikki kun eivät ehkä tunnusta leikkipoliisien auktoriteettiä :lol:
Mutta eiköhän kyseessä ole vain kunnon trolliteinari joka nyt tämänkin viestin luettuaan nauraa paskaisesti...
"Weak men threaten, real men act"
- Varg Vikernes
RumaTero
Alokas

Viesti Kirjoittaja RumaTero »

Muutama irtohuomio:

Nipalla oli jossain vaiheessa pubi myös Merihaassa. Siinä vaiheessa Nipa oli prospect ja poliisit alkoivat painostaa muita viranomaisia, jotka sitten eväsivät Nipalta anniskeluluvat. Tarina ei kerro mikä oli virallinen syy, mutta poliisi se kuitenkin oli joka halusi viedä mieheltä laillisen elinkeinon.

Tämä Ruotsissa sattunut tatuoinnin poisto on levinnyt eri versioina ympäri maailman lehdistöä. Faktaa on se että kuva poistettiin joko rälläkällä tai nauhahiomakoneella, koska mies heitettiin ulos kerhosta out bad. Syynä oli liiallinen huumeiden käyttö ja todella isot velat muille kerhon jäsenille. Kaveri joutui myös luovuttamaan osastolle kaiken omaisuutensa velkojen kattamiseksi.Osasto oli siinä vaiheessa vielä MC Sweden, nykyinen HAMC Göteborg. Tämä ilmaista plastiikkakirurgiaa saanut mies suutahti niin perusteellisesti että meni poliisin juttusille ja viisi-kuusi enkeliä sai tuomion. Vasikkaa hoidetaan vieläkin todistajansuojelussa, luultavimmin ulkomailla.

Ja eikös Hirsma lähtenyt Overkillistä saatuaan Ruotsin enkeleiltä kunnolla turpiin? Hirsma luuli että muut överkillet seuraavat häntä ja kääntävät selkänsä enkeleille mutta toisin kävi.
osama
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja osama »

Kelailin tässä ajan kuluksi että JOS kävis nii et joku/jotkut tahot sais enkelit perääntymää suomest,nii oisko suomi eka MAA josta enkelit on perääntyny?Koetin ettii infoo netist mutten löytäny.Niin ja kerrotaan vielä se et tää vaan mun henk.koht mietiskelyä,et turha alkaa kaivaa niit herneit esiin :lol:
lepajoki
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

JOS kävisi nyt edes niin, että jonkun syyn takia alkaisi mennä huonommin esim. isompi porukka kerralla lusimaan, niin maailmalta tulisi kyllä porukkaa paikkaamaan tilanteen.
juuseri69
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja juuseri69 »

overdose kirjoitti:
CicaretteSmokingMan kirjoitti:Olen itse hoitanut asioita niin että liivimiesten pelko on loppunut seinään monella kaverilla, Olen saanut liivi-ukot lähtemään pelosta vapisten karkuun. Konsti jolla asian olen hoitanut, on salainen.. On olemassa tahoja jotka hoitavat asioita näkymättömissä, ilman liivejä,tai mitään muitakaan tunnuksia.. Eikä heidän nimiään tiedetä,eikä tunneta ulkonäöltä.. Ammattimainen ryhmä joka toimii varjoissa..
Tämä herra on kyllä niin täynnä paskaa ettei kukaan. Tässä toisen topicin loppupuolella on arvuuteltu että mahtaisiko kyseinen herra/neiti olla esim. vanginvartija.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... &start=240
Se voisi tietenkin hiukan selittää nämä kovat antipatiat liivimiehiä kohtaan. Kaikki kun eivät ehkä tunnusta leikkipoliisien auktoriteettiä :lol:
Mutta eiköhän kyseessä ole vain kunnon trolliteinari joka nyt tämänkin viestin luettuaan nauraa paskaisesti...
Se johtuu vaan hänen ammatinvalinnasta, ei se itse sille enää mitään mahda...aivopesty vuosia.
FXR
Lauri Hanhivaara

Mika Salokin rekisterissä

Viesti Kirjoittaja FXR »

Mahtanee liittyä tuttavuuteen erään toisen formulamiehen kanssa...
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2013090 ... 8_ur.shtml
Vastaa Viestiin