Ketä sinä et halua naapuriisi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Re: Ketä sinä et halua naapuriisi?

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Kerjäläinen kirjoitti:Murha.info- palstalaista.
Kiitos kohteliaisuudesta :D
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Rousku
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Rousku »

debbie kirjoitti: * "rouva asukastoimikunnan puheenjohtaja", Etelä-Suomen kerrostalokyttääjät Ry:n totinen naapurikyttä, joka näkee piruja siellä, missä niitä ei ole. Elämäntehtävänä kyttääminen ja syyttäminen.
Tuo on kyllä paha, nimim. "kokemusta on". Ko. rouvaa välttääkseni olen jäänyt kauppareissulta palatessani jonnekin naapuritalon jätekatoksen luo norkoilemaan, kun olen bongannut hänet parvekkeeltaan. Syyttely ei kohdistunut minuun, mutta jos erehdyin avaamaan hänelle oven, alkoi mairean hymyn saattelema tauoton puheenpulputus, jonka sisältönä oli muiden asukkaiden paheksuminen.
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Naapuriin muutti 2 kk sitten uudet asukkaat. Ja nyt sanon, että : "yhtään vitun muslimia en perkele enää halua naapuriini asumaan!"
Nämä huutaa, riehuu, tappelee, ja tekee sen keskellä yötä. Niille on "muka" murtauduttu ja tavaraa varastettu, ainoastaan vaatteet. Rahat ja muut jäi :roll:
Asun naapurissa, mutta enpä vaan kuullut, kun tikapuut makuuhuoneen ikkunaa vasten asennettiin, vaikka olin hereillä...
Siellä hyppää noin kaksikymmentä eri ihmistä joka jumalan päivä ja aina ne huutaa ja tappelee.
Pihalla seisoo autoja kahdesta kymmeneen.
Ja juu, näitä en todellakaan tahdo naapureikseni!
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Nätti_Jussi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

Itselläni asuu naapurissa 30-40v äijä, jota poliisit käyvät tuon tuosta hakemassa kuulusteluihin ja mannet rimputtavat heebon ovikelloa. Kyseessä joku pikkurikollinen, joka myy luultavasti varastettua/laitonta tavaraa.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Vastaa Viestiin