Juha Joutsenlahti

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
jmit
Axel Foley

Re: Juha Joutsenlahti

Viesti Kirjoittaja jmit »

Helvetin enkelit ovat täysiä amatöörejä näihin velikultiin verrattuna. Helvetin enkeli pysyy tuppisuuna eikä kommentoi mitään, nämä hyväkkäät vastaavat vuolaasti siten, että samalla eivät vastaa mitään mutta kuitenkin kaiken. Jälkikäteen vastauksen voi vääntää aivan mihin muotoon hyvänsä tyyliin: "Enhän minä väittänyt niin, vaan pidin mahdollisena että asia olisi niin." Lainsäädäntö edellyttää, että sanomiset tulkitaan syytetyn eduksi, joten strategia on erittäin tehokas. Helvetin enkelit taas kieltäytyvät yhteistyöstä ja se on raskauttavaa. Jos mopopoikia pitää ammattirikollisina, niin ammattitaidosta annan arvosanan 5+.
peikonlehti
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja peikonlehti »

Elizzza kirjoitti:Onko JJ kouluttanut AA:n vastailemaan taidokkaasti? Samaan tyyliin kuin JJ itse: On mahdollista, en muista, muistaakseni.
Elizzza ehti viemään sanat suustani vai pitäisikö ilmaista että kirjaimet sormistani.

Ihan kuin nämä kaksi olisivat saman viestintäkonsultin käsittelyssä olleet. JJ on poliitikko ja silloin ympäripyöreiden puhumisen ja valikoivan muistamattomuuden pitää olla osin myös syntymälahjana saatu taito. Ehkä on puheenparsi tarttunut.
Elizzza
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Elizzza »

Hyväksyn täysin että JJ:llä on Ulvila-aineistoa sänkykamarissaan. Olisin toivonut että mahdollisimman moni poliisi olisi voinut Joutsenlahden tavoin kotioloissa rauhassa tutkia aineistoa. Vaikka mökillä riippumatossa.
Sen sijaan auttavaa kättä (mahdollisesti) ojentaneita syytetään urkinnasta!
http://www.ess.fi/?article=372981
jmit
Axel Foley

Siinä vaiheessa, kun henkirikoksen tutkinnan johtaja joutuu tuomioistuimessa avaamaan omia seurustelusuhteitaan kannattaisi istua alas ja miettiä ihan kaikessa rauhassa sitä onko asiat menneet oman toiminnan osalta ihan putkeen. Ehkäpä kannattaisi jopa pohtia sitä kannattaako poliisin uraa enää väkisin yrittää jatkaa. Olen jo aiemmin ehdottanut Juha Joutsenlahdelle kunniakasta ja varmasti Juhalle riittävän vastuullista linja-auton kuljettajan työtä.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Elizzza kirjoitti:Onko JJ kouluttanut AA:n vastailemaan taidokkaasti? Samaan tyyliin kuin JJ itse: On mahdollista, en muista, muistaakseni.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013091 ... 0_uu.shtml
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 14170.html

Koska AA oppi taidollisen kielen, ennen murhaa vai sen jälkeen?

Tuo on erittäin hyvä kommentti - samoin jmitin valaiseva kommentti samasta aiheesta. Mopopojat ovat amatöörejä Auerin ympärille muodostuneeseen rinkiin verrattuna.

Tottahan ammattikuulustelija osaa sitten kaikki mahdolliset venksuloinnit, joilla vaikeuttaa tutkinnan työtä! Tuossa olisi monelle ammattirikolliselle jatkokurssin paikka kuinka harhauttaa poliisia. Joku "no comments" tyylinen kommentti kuulusteluissa on tyhmin mahdollinen kommentti,koska kuulusteluhan on maan mainioin tilaisuus täyttää "tutkintaeetteri" semanttisella hölynpölyllä!
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
fränkkä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja fränkkä »

Kaikkien Joutsenlahden kommervenkkien jäkeenkin. Minun mieltäni painaa vieläkin tämä kommentti, Annelilta pääsi itku sairaalassa...Todella harvoin olen kuullut tälläisiä polliisin suusta, että kyllä siinä taidettiin vetää jätkää höplästä oikeen kunnolla. Onkahan mies monesti rakastunut itkeviin naisiin? vai onko se vaan merkki pelimiehelle, saletti pesä. Joutsenlahti taitaa olla liian vanha näihin hommiin.
jmit
Axel Foley

Juu mietiskelin tässä itsekkin, että jos makaisin sairaalan sängyllä vastaavasti orastavan kaljamahani kanssa ja kertoisin Joutsenlahdelle, että huppupäinen nainen tuli ikkunasta ja tirauttaisin vielä itkunkin, niin mikä olisi Joutsenlahden suhtautuminen? :D Luultavasti ei edes vaivaantuisi mitään kysymään, laittaisi vain jokaisen raajani erikseen käsiraudalla kiinni sairaalan sänkyyn. :)
Edgein
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Edgein »

jmit kirjoitti:Juu mietiskelin tässä itsekkin, että jos makaisin sairaalan sängyllä vastaavasti orastavan kaljamahani kanssa ja kertoisin Joutsenlahdelle, että huppupäinen nainen tuli ikkunasta ja tirauttaisin vielä itkunkin, niin mikä olisi Joutsenlahden suhtautuminen? :D Luultavasti ei edes vaivaantuisi mitään kysymään, laittaisi vain jokaisen raajani erikseen käsiraudalla kiinni sairaalan sänkyyn. :)
Ehkäpä olisit sairaalan sijasta jo alunperin päätynyt putkaan laastari rinnassa? :) Jos olisit yhtään pistänyt kopittamista vastaan hanttiin silmäkulma olisi jo turpeessa ja yläkropassa "pampunmuotoisia" lyöntijälkiä.
"Mutta kyllä se oli huppis, mustat vaatteet, siin oli joku, sanotaa korkeintaan 165 senttiä pitkä, vähä, aika laiha!" "Joojoo nyt turpa kiinni tai tulee lisää pamppua!"
sisotalo kirjoitti:Tässä on tapahtunut perheen sisäinen murha, niissä naisten osuus on 6%, HS julkaiseman tilaston mukaan.
Kuolemannaakka kirjoitti:Ehkä Anneli oli vaan taitava vatsastapuhuja.
fränkkä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja fränkkä »

Pystyykö kukaan tietään mitä Joutsenlahden aikaista materiaalia on kadonnut, muuta kuin kuvia. Ei mahdu mitenkään minun järkeen, kun Anneli sairaala kuullustelussa tiesi asioita joita minusta ei ehkä olisi pitänyt tietää(tosin katsonut vaan leikatun IL version) koko kuullustelu kesti vissii 45min. Kun minulle herää pieni epäily jo tuon perusteella, niin miks ei Joutsenlahdelle esim juuri tuo kylpyhuone, Jukan silmät, Klapit, joista toinen löytyi tyynyjen välistä.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

jmit, ainahan voi valittaa tasa-arvoasiamiehelle: sinua on dissattu kun et saakaan tehdä auereita ja saa auer-kohtelua pikku perhemurhan jälkeen....
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

fränkkä kirjoitti:Pystyykö kukaan tietään mitä Joutsenlahden aikaista materiaalia on kadonnut, muuta kuin kuvia. Ei mahdu mitenkään minun järkeen, kun Anneli sairaala kuullustelussa tiesi asioita joita minusta ei ehkä olisi pitänyt tietää(tosin katsonut vaan leikatun IL version) koko kuullustelu kesti vissii 45min. Kun minulle herää pieni epäily jo tuon perusteella, niin miks ei Joutsenlahdelle esim juuri tuo kylpyhuone, Jukan silmät, Klapit, joista toinen löytyi tyynyjen välistä.
Joutsenlahti väitti ensimmäisellä kierroksella oikeudessa että rikospikka videoitiin.
Missäs se video? JJ: n sängyn allako????
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
rantakoski
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Eiköhän JJ ole tuhonnut ja hävittänyt pöllimänsä ja pimittämänsä materiaalin viimeistään siinä vaiheessa kun lähti selkäpakosairaskarkulomamatkalle.
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Laitan ja lainaan pienen sitaatin Joop Finlandin kirjoituksesta Järki voitti.
Juha Joutsenlahden vaalitilaisuudesta:

Vaalitilaisuudella on Suomessa omituinen ominaisuus, että siihen tulee vain ehdokaan oman puolueen väki. Ehdokas saarnaa ja yleisö ottaa jo etukäteen erittäin tuttu tavara kohteliasti vastaan ja syö kakku. Euran koulukeskuksessa tapahtuu juuri tämä, kunnes Juha Joutsenlahti alkaa puhua yhdessä hengenvedossa pedofiileista, jotka käyttävät huumeita ja ovat internetrikollisia.

Jotenkin tämä pisti silmään ja sai tuntosarvet väpättämään. 8)
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Satakunnan kansan kolumni20.9.2013 Kauppilan näkökulmaa:

http://www.satakunnankansa.fi/vieraskol ... massa.html
Totuus
Edgein
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Edgein »

Kyllikki S kirjoitti:Satakunnan kansan kolumni20.9.2013 Kauppilan näkökulmaa:

http://www.satakunnankansa.fi/vieraskol ... massa.html
Normaalisti koko härdelli pääkokkeineen olisi skandaali ja päitä vaadittaisiin vadille, mutta tässä keississä tuntuu juosten kuseminen olla toimintamalli josta ei luovuta.
sisotalo kirjoitti:Tässä on tapahtunut perheen sisäinen murha, niissä naisten osuus on 6%, HS julkaiseman tilaston mukaan.
Kuolemannaakka kirjoitti:Ehkä Anneli oli vaan taitava vatsastapuhuja.
Vastaa Viestiin