Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Yritappa nyt hetkeksi keskittya, sisotalo.
En kysele lahteita. Haluan sinulta YHDEN esimerkin Annelille vahingollisesta asiasta, jonka uskot syyttajan vuotamaksi.
Asia.
Ei lahde.
En kysele lahteita. Haluan sinulta YHDEN esimerkin Annelille vahingollisesta asiasta, jonka uskot syyttajan vuotamaksi.
Asia.
Ei lahde.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Confucius
Etkö halua syyttäjän vuotamaa artikkelia. Kuka on siinä lähde? Kysmys ei ole Valmasta tai Kulmalasta, vaan ilmiöstä. Sen voit testata selailemalla mainitsemiani lehtiä
-
Vespa velutina
- Rico Tubbs
Ei korkeimpaan mennyttä valituslupahakemusta ole puolustuskaan halunnut julkiseksi.
http://mtv3.mobi/uutiset/rikos/2011/08/1382341
http://mtv3.mobi/uutiset/rikos/2011/08/1382341
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.
En ymmärrä ulkosuomalaisen kiihkoa ?

Tai jos sittenkin ymmärrän sen verran, että agendasta tapellaan melko verisesti ja ympäri maailman.Ei hyva, kumpikaan. Ja molemmista loytyy varmaan nayttoa. Mun mielesta on tietenkin varottava uskomasta kummankaan puolen asiantuntijoita, joilla on selva oma agenda. Saati sellaisia, jotka lahinna keskittyvat muiden asiantuntijoiden kritisoimiseen oman yleistietonsa perusteella. Mun kasittaakseni Santila ja Finnila eivat ole koskaan edes tavanneet taman keissin vaitettyja uhreja. Ovatkohan nyt kuitenkin viitsineet katsoa videot?
quote="ulkosuomalainen"]Dunnit-- tiedan miten kieli vaihdetaan (et ole todella eka tata ehdottanut) mutta olen kirjoittanut tyokseni useamman vuosikymmenen pelkastaan jenkkinappaimistolla.[/quote]
Onko todella olemassa tangettipöytä vain jenkeille? Minun tangettipöydässäni on ainakin sata valinnan mahdollisuutta. Minusta on hankala lukea juttujasi, vaikka ei vika ole Suomen kielessä. Jos haluat sanojen tarkistusta on sellainen ainakin Open Office tai MS Wordissa
Onko todella olemassa tangettipöytä vain jenkeille? Minun tangettipöydässäni on ainakin sata valinnan mahdollisuutta. Minusta on hankala lukea juttujasi, vaikka ei vika ole Suomen kielessä. Jos haluat sanojen tarkistusta on sellainen ainakin Open Office tai MS Wordissa
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Nyt en ymmarra mita tarkoitat kiihkolla?pikasso kirjoitti:En ymmärrä ulkosuomalaisen kiihkoa ?
Tai jos sittenkin ymmärrän sen verran, että agendasta tapellaan melko verisesti ja ympäri maailman.Ei hyva, kumpikaan. Ja molemmista loytyy varmaan nayttoa. Mun mielesta on tietenkin varottava uskomasta kummankaan puolen asiantuntijoita, joilla on selva oma agenda. Saati sellaisia, jotka lahinna keskittyvat muiden asiantuntijoiden kritisoimiseen oman yleistietonsa perusteella. Mun kasittaakseni Santila ja Finnila eivat ole koskaan edes tavanneet taman keissin vaitettyja uhreja. Ovatkohan nyt kuitenkin viitsineet katsoa videot?
Confucius
Confucius
-
Lähtöruutu
- Neuvoja-Jack
Sisotalo trollaa. Vaihtaa mielipidettä tarpeen mukaan, provosoi sekoilemalla tai sekoittamalla faktoja ja fiktioita mennen tullen. Häneltä on turha pyytää lähteitä väittämilleen, hän on itse lähde omille väitteilleen. Kuinka usein olemmekaan nähneet hänen kirjoituksissaan viitteen omille sivuilleen.
Kai tääällä lautamiehissä saa tälleen kirjoittaa?
Kai tääällä lautamiehissä saa tälleen kirjoittaa?
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Ma en tieda mita ihme tangettipoytia siella sun ulkoavaruudessa on. Mulla on ihan onnettomasti pelkastaan key board, jonka fyysinen nappaimisto ei todellakaan muutu napin painalluksella mihinkaan.sisotalo kirjoitti
Onko todella olemassa tangettipöytä vain jenkeille? Minun tangettipöydässäni on ainakin sata valinnan mahdollisuutta. Minusta on hankala lukea juttujasi, vaikka ei vika ole Suomen kielessä. Jos haluat sanojen tarkistusta on sellainen ainakin Open Office tai MS Wordissa.
Mutta tahan on yksinkertainen ratkaisu. Ala lue mun teksteja. Et niista kuitenkaan mitaan ymmarra, on niissa skandit tai ei. Sa olet mulla vihollisissa yleensa kun en yksinkertaisesti kesta kun esitat "tutkijaa" ja silti kehtaat esim. puhua Joki-Erkkilasta "synnytyslaakarina." Tutkija olet olevinasi etka taman vertaa selvita itsellesi?
Ole nyt sen verran mies, vaikket enaa tutkijaksi kelpaakaan, etta lakkaat holmoilemasta. Kun dosentiksi viela itseasi tituleeraat, onnistut vain mustaamaan viela aktiivisten/jarjissaan olevien tutkijoiden mainetta naine homppinesi.
Confucius
Confucius
Ei kysmys ole fyysisesti erilaisista tangenttipöydistä vaan ohjelmasta joka antaa valita millä tavalla tangettipöytäsi toimii. Minä kirjoitan usein venäjäksi, mutta en cyrilisellö tangetipöydällä vaan selalisella jossa kun kirjoitan "R" niin ruudelel nusee "P", joka juuri sanotaan R venäjäksi. Siis Perkele on venäläisellä tangettipöydällä Перкеле. Se menee päälle kahdella tangentin painalluksella.
Olet kuitenkin lukenut yhden kirjoitukseni koska vastaat tavan omaisilla ilkeyksillä. Minä luen aina sinua kun pahimmat Annelin syyttäjät ovat nyt pannassa. Vastustajaa pitää ana kuunnella. Sinun juttujasi on vaikea lukea kun pisteet kirjainten päällä puutuvat.
Olet kuitenkin lukenut yhden kirjoitukseni koska vastaat tavan omaisilla ilkeyksillä. Minä luen aina sinua kun pahimmat Annelin syyttäjät ovat nyt pannassa. Vastustajaa pitää ana kuunnella. Sinun juttujasi on vaikea lukea kun pisteet kirjainten päällä puutuvat.
Suosittelen tangettipöydän sijasta käyttämään tähtiporttia. Omaansa lainaavat varmasti mielellään Rauni-Leena Luukanen-Kilde ja Juhan af Grann. Tulet varmasti hyvin juttuun heidän kanssaan. Kahdestaan heillä on seuraavat tittelit jotka lisäävät uskottavuutta: lääkäri, kirjailija, luennoitsija, ufologi, ohjaaja, tuottaja, käsikirjoittaja ja salaliittoteoreetikko.sisotalo kirjoitti:Onko todella olemassa tangettipöytä vain jenkeille? Minun tangettipöydässäni on ainakin sata valinnan mahdollisuutta. Minusta on hankala lukea juttujasi, vaikka ei vika ole Suomen kielessä. Jos haluat sanojen tarkistusta on sellainen ainakin Open Office tai MS Wordissa
sisotalo kirjoitti:Tässä on tapahtunut perheen sisäinen murha, niissä naisten osuus on 6%, HS julkaiseman tilaston mukaan.
Kuolemannaakka kirjoitti:Ehkä Anneli oli vaan taitava vatsastapuhuja.
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Maakin osaan kun kerran kiroilemaan ruvetaan: иди к черту, дурак!sisotalo kirjoitti
Siis Perkele on venäläisellä tangettipöydällä Перкеле.
Asia selva nyt?
Confucius
Confucius
Sisotalo voisi toki itsekin käyttää oikolukuohjelmaa teksteissään, en ole aina ihan varma korreloiko kirjoitusvirheiden määrä humalatilan, väsymyksen vai kielitaidon kanssa. Tosin viime aikoina teksti vaikuttaa "nuorentuneen"?!?sisotalo kirjoitti: Onko todella olemassa tangettipöytä vain jenkeille? Minun tangettipöydässäni on ainakin sata valinnan mahdollisuutta. Minusta on hankala lukea juttujasi, vaikka ei vika ole Suomen kielessä. Jos haluat sanojen tarkistusta on sellainen ainakin Open Office tai MS Wordissa
Ja tarkennuksena vielä sisotalolle, syyttäjä ei ole poliisi. Kun kysyttiin syyttäjän vuotamia tietoja, niin poliisin vuotamat tiedot eivät ole vastaus kysymykseen.
I thought that I was in heaven but I was sure surprised
Heaven help me, I didn't see the devil in your eyes
Heaven help me, I didn't see the devil in your eyes
No löyttyihän se toinen tangenttipöytä. Jos pystyt kirjoittamaan cyrillistä kiroilua niin kyllä se suomeksikin onnistuu. Olen jo pitkään epäilyt että US bluffaa.ulkosuomalainen kirjoitti:: иди к черту, дурак!
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Herttinen sentaan, sisotalo, kyllahan sa pystyt kirjoittamaan vaikka klingonia, jos opettelet uudet kirjainten paikat.
Ma kirjoitan usein matkoilla ja koneilla, joihin en valttamatta voi vaihtaa kieltakaan vaikka haluaisin.
Mutta saathan sina toki uskoa etta bluffaan.
taavetille terkkuja --mites nyt suu pannaan? Bluffaako sisotalokin?
P.S. Ai niin joo -- sisotalo varmaan luulee etta mina olen poliisi.
Nyt varmaan epailee etta olen Valkamalla toissa ja raakkaan suomea vain hamaykseksi.
Herkullinen ajatus.
Ma kirjoitan usein matkoilla ja koneilla, joihin en valttamatta voi vaihtaa kieltakaan vaikka haluaisin.
Mutta saathan sina toki uskoa etta bluffaan.
taavetille terkkuja --mites nyt suu pannaan? Bluffaako sisotalokin?
P.S. Ai niin joo -- sisotalo varmaan luulee etta mina olen poliisi.
Herkullinen ajatus.
Confucius
Confucius
No mitas, vainoharha paivassa pitaa elaman mielekkaana. Kaikkihan me taalla poliiseja ollaan, joku jarjestys on saatava tahankin jollaan.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.