Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Nyt taisi löytyä selitys sisotalon hirveälle suomen kielelle.. Kirjoittaa varmaan på svenska ja sit laittaa googlen kääntämään suomeksi ja tuotos on mitä on 
Näinkin lyhyeen viestiin mahtuu useita virheitä, enkä välimerkkien puutteisiin nyt edes puutu. Kannattaisi jo reklamoida oikolukuohjelman valmistajaa. Tai lukea teksti ennen lähetystä.Officer Crabtree kirjoitti:Ei ************ ole tuolla oikein(väärin)kirjoituksella pahemmin varaa ruikuttaa toisten ääkköstömyydestä.sisotalo kirjoitti:Kyllä näistä mahtavista laitteista löytyy paikat Å Ä ja Ö lle. Jos teet kuten ehdotn voit myös tarkastaa Suomen kielesi tieokoneen ohjelmalla. Minä teen aina niin - kaikilla kielillä - joilla kirjoitan.
ehdotn -> ehdotan
Suomen kielesi -> suomen kielesi
tieokoneen -> tietokoneen
I thought that I was in heaven but I was sure surprised
Heaven help me, I didn't see the devil in your eyes
Heaven help me, I didn't see the devil in your eyes
Siso talon Suomen Kieli ja oiko lukuu on varsinn huono , mutaa hän on kuintekin do-sentti.
sisotalo kirjoitti:Tässä on tapahtunut perheen sisäinen murha, niissä naisten osuus on 6%, HS julkaiseman tilaston mukaan.
Kuolemannaakka kirjoitti:Ehkä Anneli oli vaan taitava vatsastapuhuja.
No jopa on ongelma. Tottakai joutuu lukemaan tekstiä vähän enemmän ajatuksella jos toisella ei ole ääkkösiä näppäimistössä mutta ei se nyt mikään kohtuuton suoritus ole.
Tämä on hyvä näyte Anti-annelistien aggressiivisuudesta. Ehdoton ystävällisesti kanssakirjoittajalle parannusta ja koko kaarti alkaa raivota. Nyt ei sentään syytetä pedofiiliksi.
Ei kirvoitusvirhe ole sama kuin kirjoittaminen ilman suomalaisia kirjaimia. Todellinen ero minun ja Anti-annelistien kirjoituksessa ei ole asu vaan tyyli. Se näkyy siinä ketkä joutuvat banniin. Tässä suhteessa on tapahtunut huomattava parannus, mutta vain asiaketjuissa.
Ei kirvoitusvirhe ole sama kuin kirjoittaminen ilman suomalaisia kirjaimia. Todellinen ero minun ja Anti-annelistien kirjoituksessa ei ole asu vaan tyyli. Se näkyy siinä ketkä joutuvat banniin. Tässä suhteessa on tapahtunut huomattava parannus, mutta vain asiaketjuissa.
- Officer Crabtree
- Hetty Wainthropp
[quote="sisotalo"]Tämä on hyvä näyte Anti-annelistien aggressiivisuudesta. [quote]
Älähän yleistä. En ole sen enempää anti kuin prokaan tässä asiassa mutta en voi ymmärtää ylimielistä asennoitumista toisia kohtaan.
Saatat hyvinkin olla suurin yksittäinen tekijä jos joskus toteaisinkin olevani anti-annelisti. Onnistut hyvin kätkemään asiaperusteet sietämättömän arrogantin ja omahyväisen asenteesi alle.
Älähän yleistä. En ole sen enempää anti kuin prokaan tässä asiassa mutta en voi ymmärtää ylimielistä asennoitumista toisia kohtaan.
Saatat hyvinkin olla suurin yksittäinen tekijä jos joskus toteaisinkin olevani anti-annelisti. Onnistut hyvin kätkemään asiaperusteet sietämättömän arrogantin ja omahyväisen asenteesi alle.
Dixi.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Officer Crabtree kirjoitti: Älähän yleistä. En ole sen enempää anti kuin prokaan tässä asiassa mutta en voi ymmärtää ylimielistä asennoitumista toisia kohtaan.
Tervetuloa vaan uudelle kirjoittajalle. Tälläsena palstan aktiivi-seuraajana olen havainnut että kyllä se 'puolen-valinta' käy jollekin joskus liukkaastikin projisoituna aika-aspektiin.
Uusia ja varsinkin erilaisia kirjoituksia on aina mielenkiintoista lukea ja tutkailla, joten tervetuloa vielä kerran...
Mitä tulenee tähän us.n ääköttömyyteen, niin ei se ainakaan minua haittaa. Kun reilut kolme vuotta on lukenut postejaan, niin voisipa äkkiseltään olla vieläkin vaikeampaa omaksua kirjoittamansa asiasisältö. Tuntuu siis 'kotoisalta' postejaan lukiessa, ja mehän molemmat kirjoitetaan tällästä siansaksaa... ollaan siis tavallaan tasavertaisia.
Ei juamlauta tuota do centtia. 'Olen tutkija'.. äijällä on ruuvit löystyneet???
Katin kontit, 'ammattitutkija'. siuolatoa: 'I am not gynecoligist, but I would like to have a look'!
On otsaa. Mikä sen selittäisi????
Mahtaako yletön seksuaalinen hurjastelu olla syynä moiseen ajattelun rappioon?? Olen joskus kuullut jotain sen kaltaista...
Katin kontit, 'ammattitutkija'. siuolatoa: 'I am not gynecoligist, but I would like to have a look'!
Mahtaako yletön seksuaalinen hurjastelu olla syynä moiseen ajattelun rappioon?? Olen joskus kuullut jotain sen kaltaista...
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Eikös ennen sanottu/peloteltukin nuorisoa, että jos vetää käteensä, niin aivot surkastuu. Minä oon aina luullu, että se on vaan jotain turhaa jeesustelua.Tara kirjoitti:Mahtaako yletön seksuaalinen hurjastelu olla syynä moiseen ajattelun rappioon?? Olen joskus kuullut jotain sen kaltaista...
Suo anteeksi Crabtree. Olin kirjoittamassa Anti-Annelistien agressioista, joka tuli kun ehdotin, että Ulkosuomalainen käyttäsi suomalaisia kirjaimia. Kirjoittaessani tuli väliin sinun hyvin asiallinen kirjoituksesi. Sitä en suinkaan tarkoittanut. Ethän sinä ole anti.Officer Crabtree kirjoitti: Älähän yleistä. En ole sen enempää anti kuin prokaan tässä asiassa mutta en voi ymmärtää ylimielistä asennoitumista toisia kohtaan.
Muuttuuko musta valkoiseksi kun riittävän kauan väittää sen olevan valkoinen? Tässäpä kysymys joka väkisinkin iskee kun seuraa tätä eipäs-juupas-vaarinhousut väittelyä AAn syyllisyydestä / syyttömyydestä.
Mitä taas tulee keskusteluun siitä, onko eettisesti oikein kutsua yhtäkään AAn lapsista nimellä täällä niin meno on suoraan kuin alakoulun alimmilta luokilta; no kun toikin sanoi ja toi sanoi eka ja toi aloitti. Huoh.
Hieman vastaavaa keskustelua kuuntelin eräänä päivänä nimenomaan ekaluokkalaisten suusta kun yksi tuli kertomaan kuinka toinen oli sanonut jumalauta. -Juu ei niin saa sanoa. -No mutta se sanoi ekaks jumalauta. -No mutta sille juuri sanottiin ettei niin saa sanoa ja et sinäkään saa niin sanoa. -Niin mutta kun se sanoi ekaks sen jumalauta.
Just. Ihan vastaavaa on meno tältä osin.
Mitä taas tulee keskusteluun siitä, onko eettisesti oikein kutsua yhtäkään AAn lapsista nimellä täällä niin meno on suoraan kuin alakoulun alimmilta luokilta; no kun toikin sanoi ja toi sanoi eka ja toi aloitti. Huoh.
Hieman vastaavaa keskustelua kuuntelin eräänä päivänä nimenomaan ekaluokkalaisten suusta kun yksi tuli kertomaan kuinka toinen oli sanonut jumalauta. -Juu ei niin saa sanoa. -No mutta se sanoi ekaks jumalauta. -No mutta sille juuri sanottiin ettei niin saa sanoa ja et sinäkään saa niin sanoa. -Niin mutta kun se sanoi ekaks sen jumalauta.
Just. Ihan vastaavaa on meno tältä osin.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
-
rantakoski
- Andy Sipowich NYPD
Sisotalo kirjoittaa kummasti, sen olen kyllä huomannut. Ehkä hän ei vain osaa suomea erittäin hyvin.
Ulkosuomalaisen ääkkösten puuttuminen ei ole koskaan ollut minulle ongelma lukea.
Ulkosuomalaisen ääkkösten puuttuminen ei ole koskaan ollut minulle ongelma lukea.
-
annaanna
Just joo. Tapana on ollut esittää se sitaatti, lähdeviite ja sotun loppuosa. Kuvaa kehiin! eihän asioita muuten saada poissuljettua, satavarmasti. Huh huh!Kirjoittaja Mies » 20 Syys 2013, 16:46
Jossakin kuvassa olkkarin puolella istuu ruskea leikkikarhu. Onhan poissuljettu, ettei karhu ole ollut murhahommissa tai muuten liikuskellut alueella
Vai uusi kirjoittaja. Höpö höpö. Lyhyttä chättiä vartin välein, kovin on tuttua settiä.
Poissuljetut pedobearit.
Poissuljetuksi ei näköjään saada Valhallaakaan (nikki-joka-ennen-tunnettiin-nimellä-VaraMies) vai millä nikillä olet ennen tänne kirjoitellut?.
Minä en ole alunperinkään uskonut teoriaan valemuistoista, mielestäni on alusta asti ollut selvää että lapsi valehtelee. Häntä ei voi siitä tuomita, hänellä on siihen hyvä syy, hän pelkää henkensä edestä. Hän oli todistanut HO:ssa äitiään vastaan, sen jälkeen kun poliisin aivopesu oli mennyt perille ja hän uskoi että äitinsä on murhaaja. Kun HO siitä huolimatta vapautti äidin, hän ei halunnut joutua takaisin "murhaaja-äidilleen", vaan keksi seri-syytteet, ja vielä varmuudeksi siihen päälle saatananpalvontatarinat ja eläinuhraamisjutut. Hän tiesi että noilla syytteillä heitä ei annettaisi takaisin äidilleen.sisotalo kirjoitti:Täällä on tapahtumassa se, jota tarvitaan myös oikeudessa. Tilanne tasapainoittuu. Se lista, jonka Valhalla esittää on vajanainen, siitä puuttuvat ainakin Turre ja Tupla. Meidän tarinamme muuttuvat koko ajan, me kun etsimme porukalla totuutta. Sen ydin on Anneli syyttömyys. Ilman sitäi en ainakaan minä olisi tähän ryhtynyt.
Meidän tarinamme nuutuvat koko ajan. Minulla on uutta se, että olen luopunut valemuistoista. Kun katselen ajatuksella Auerin pojan todellista kuulustelua 2009-09-16 saan vakuuden sille, että poika tahallaan valehtelee v 2011. Hän haluaa päästä eroon äidistään ja vanhemmasta sisarestaan. Ei hänen nyt julkisuuteen tulleita litteroitaan voi muuten ymmärtää.
Minna Joki-Erkkilän roolin olen joutunut ajatelemaan kokonaan uudelleen. Ei ongelmana ole se, että hän uskoo immenkalvon paranemiseen, vaan, että hän edusta mahtavaa lääkärieliittiä. Dudecimin suositusten ja kertomalla olemattomista tutkimuksista, hän hämää tuomarit antamaan kohtuuttomia tuomioita.
Muut keskustelijat voivat kertoa omista käänteistään, mielellään myös Valhalla.
Syyllinen tarinoiden alkuperään on vain ja ainoastaan poliisi, poliisin johdattelevat ja valheelliset kuulustelut. Myös tarinoiden perusteella parissa tunnissa nostettu syyte on poliisien syytä. Olisi pitänyt ensin tutkia onko väitteissä perää, lastensuojelun olisi pitänyt tehdä se ilman ennakko-odotuksia, siis siitä lähtökohdasta, onko hyväksikäyttöä tapahtunut. Onko menossa kenties lapsikaappaus tms. Valkamahan ei tällaista selvitystä halunnut, eikä velikään, hänhän odotti Valkaman lomalta paluuta että sai kiikuttaa videot suoraan hänelle.
Jos lapset eivät olisi etukäteen tienneet että Seppo olisi peitepoliisi, myös häntä olisi varmasti syytetty, ei ainoastaan Jens Kukkaa.
Jokaisella on oikeus olla yhtä mieltä minun kanssani. - Madonna
Mistä on hyvä kackelsberg tehty? Faktan ja fiktion sekoittamisesta, salaliitoista, valemuistoista, harhaisista mielikuvista ja niiden faktana kertomisesta, The Huppiksesta. Niistä on hyvä kackelsberg tehty.
sisotalo kirjoitti:Tässä on tapahtunut perheen sisäinen murha, niissä naisten osuus on 6%, HS julkaiseman tilaston mukaan.
Kuolemannaakka kirjoitti:Ehkä Anneli oli vaan taitava vatsastapuhuja.