Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Ilman lörinöitä tripla viski. Pysykääs asialinjoilla, tännekkin on löytynyt kuri ja järjestys. Eipäs hymyillä siellä nurkkapöydässä ettei bannit pauku.
Kun ei ole tänään kerennyt syömään niin lienee kannataa tilata täältä sitä maankuulua vasikkaa liemessä, alá minfo, kaikilla höysteillä.
Kun ei ole tänään kerennyt syömään niin lienee kannataa tilata täältä sitä maankuulua vasikkaa liemessä, alá minfo, kaikilla höysteillä.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Huh otin lopulta silinterin päästä viikonlopun kunniaksi, niin arvatkaa onko uurtunut ura hikinauhan kohdalle koko pään ympärille... mutta en kerta kaikkiaan voi lähteä villapipolinjalle, siinä menisi maine ja kunnia.
Kierros kaikille, olen rahoissani tänään
Kierros kaikille, olen rahoissani tänään
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
-
TiiaStiina
- Vic Mackey
Kiitos, maistuu kyllä! Päähineongelmaan suosittelen saunahattua, jonka voi tehdä myös vihdasta. Maine ainoastaan paranee.
Hyvää iltapäivää kaikille! Tein tänään kaupat hienosta rannekellosta ja sain vielä alennustakin. Sitä sietää juhlia. Haluaako joku muu espressoa? Minä tarjoan 
-
J.Maybrick
- Axel Foley
^Voisin nakata kitusiini espresson - on koko iltapäivän palellut. Tää flu ei parane ikinä! Paljon sokeria sekaan, kiitos.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Olen kuskannut perhettä pitkin kyliä, on leffailtu, käyty syömässä ja synttärikekkereillä joten nyt maistus kyllä kylmä olut! Raveistakin sain pari lähtöä kii, joten no hätä! Ottaako muut, kierros mun piikkiin?!
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
-
kaljaloota
- Theo Kojak
^Aloitamme pubikierroksen irmuskan kautta, kaljaa kaljalootalle, nyt halpis kaljaa.
http://www.youtube.com/watch?v=Fb9WJMxm ... RJRsEAKDNs
http://www.youtube.com/watch?v=Fb9WJMxm ... RJRsEAKDNs
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Punkkua tiskiin! *skool*
Ottaisiko joku muukin lasin skumppaa, työkamut toi (ihanat!) tuliaisina pullon? *skooool*
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Kiitos, kyllä, skoolataan niille sun työkavereillesi ja vaikka sillekin, että Suomi voitti Slovenian lentopallokisojen alkulohkossa. (sen jännärin vielä jaksoin katsoa, mutta tuota painia ei sielu siedä, ei millään)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Tere! Rommikaakao kylmään iltaan. Kiitos.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Kuules kyyppari, käännä termostaattia lämpimän puolelle, kesä meni jo. Täähän on kuin house of the rising sun nyt, siis tää luukku. Joten tripla viski ja jukesta The Animals soimaan.
...............
ei saatana, tännehän paleltuu, lisää viskiä tiskiin.
...............
ei saatana, tännehän paleltuu, lisää viskiä tiskiin.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Huhhuh kauhia kapula
Jotain kylmää ja nopiaan!!
Jotain kylmää ja nopiaan!!
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
No nyt tän räkälän kattokin vuotaa, taitaa olla loppunsa eessä.
Ai et reiät tuli kattoon kun montunkaivaja riehui täällä selvinpäin. Siinä sen näkee kuin vaarallista on olla selvinpäin.
Näin yltiöpäisissä varoissani rypevänä taidan tehdä poikkeuksen juomarepertuaarini ottamalla sivistyneesti mokkakahvin sekä kyydin antajaksi konjakin, ja mikäli tupakkalaki mahdollistaa niin sormen paksuinen sikari, kiitos.
Täh? Onks täänne tehty karsina tupakoitsijoille? Ai ei saa mennä ulos konjakkilasin kanssa tupruttelemaan?
Hyvä on mä lähden kotiin vetää ykköset päälle ja sieltä radalle.
Ai et reiät tuli kattoon kun montunkaivaja riehui täällä selvinpäin. Siinä sen näkee kuin vaarallista on olla selvinpäin.
Näin yltiöpäisissä varoissani rypevänä taidan tehdä poikkeuksen juomarepertuaarini ottamalla sivistyneesti mokkakahvin sekä kyydin antajaksi konjakin, ja mikäli tupakkalaki mahdollistaa niin sormen paksuinen sikari, kiitos.
Täh? Onks täänne tehty karsina tupakoitsijoille? Ai ei saa mennä ulos konjakkilasin kanssa tupruttelemaan?
Hyvä on mä lähden kotiin vetää ykköset päälle ja sieltä radalle.
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Tarjoatko urpo jotain kurkunkostukkeeksi, tuo pakkosvenskan taalaaminen kuivaa niin nielua? Mullekin jotain sivistynyttä, please!