Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

kaljaloota
Theo Kojak

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Faktaa vai fiktiota? Onkohan c-kasetti jo löytynyt todisteiden seasta? :shock:
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

Taas on porukkaa bannissa ja yksi mieskin poltettu roviolla. Harmi tämä viimeksi mainittu, sillä jäi askarruttamaan hänen kommenttinsa, jossa hän toteaa paskabetonisen kiven päällä olevan kukan muistuttavan etäisesti Annelia. :lol: :twisted: :lol: :lol: Mitähän hän sillä mahtoi tarkoittaa. Kukka, viherkasvi oli selvästikin kuvien perusteella paleltunut kuoliaaksi. No, vastausta emme koskaan saa tietää, hänen ajatuksensa kukkanen on haihtunut savuna ilmaan.
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Kyllähän koko palsta on alkanut kyllästyttää. Jankataan samoja asioita päivästä toiseen. CSI:n avaama ketju mötestä Ulvilassa on viime aikojen kiinnostavin ketju :lol: Eikä mitään uutta tule, koska oikeus käsittelee asioita suljetuin ovin, mikä on oikein lasten ollessa kyseessä.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

huippumies kirjoitti:Kyllähän koko palsta on alkanut kyllästyttää. Jankataan samoja asioita päivästä toiseen. CSI:n avaama ketju mötestä Ulvilassa on viime aikojen kiinnostavin ketju :lol: Eikä mitään uutta tule, koska oikeus käsittelee asioita suljetuin ovin, mikä on oikein lasten ollessa kyseessä.
:shock: Hyvänen aika parahin Huippuäijämme, miten voit todeta jutun seuraamisen tässä vaiheessa kyllästyttävän. Sua taitaa vaan harmittaa, kun idolisi on osoittautunut lieroksi, jolta puuttuu alkeellisimmatkin käytöstavat. Ootko myös huomannut julkisen mielipiteen kokolailla kääntyneen ja alkaneen porinpoliisin toimia arvostelemaan. Itse odottelen yhden lieron eli Kari Uotin vääntävän blogikirjoituksen, jossa toteaisi ihan vaan läpällä vetäneensä Auerin syyllisyydestä, poistettuaan sitä ennen ne loputkin Auerin syyllisyydestä kertovat kirjoituksensa.

Tiistaina lauteille astuvat sijaisvanhemmat ja twiittaavat toimittajat otsa hiessä tienaavat elantoaan samassa salissa. Myös Joki-Erkkilä tulee jossakin vaiheessa tekemisistään ja saavutuksistaan tieteensaralla kertomaan. Parin viime kuukauden aikana on mielestäni kyllä esitetty mielenkiintoista skandaalia ihan julkisesti. Myös palstalla on esitetty uusia tietoja, jotka korvanneet vanhoja faktoja. Ei ainakaan minua ole kyllästyttäneet.

Naurettavaahan on vääntää joistakin senttimetreistä tai siitä, onko kaikilla maailman lapsilla vanhemman menemisten peräänkurkkaamisgeeni olemassa. Joillekin vain ovat jääneet vanhat levyt pyörimään ja niitä on sitten esimerkiksi käynyt palstalla veivaamassa useammalla nikillä yksi ja sama tamperelainen. Minua henkilökohtaisesti suuresti huvittaa miten muutamat "syyttäjän pikkuapulaiset" koittavat jo kuumeisesti etsiä jotakin uutta lisätutkintamateriaalia hovioikeutta varten. Kiviä kääntelevät :lol: :lol: :lol: . Jokohan on Salonsaarelta tilattu uutta kuvienkatselijaa kehiin, sellaista joka kykenee suttukuvista näkemään paikalleen astettujen kivien alla olevan lasinpalasia ja mitä muuta hupsua tuolla ketjuissa onkaan "toristeeksi" yritetty esiinkaivaa.

Turumurreahan täällä räävittiin surutta banneilla ollessaan, joten se siitä periaatteesta bannatuista puhumisesta pidättäytymisestä. Jos ketjujen anti kyllästyttää, eikä itse osaa sille asialle mitään tehdä, niin voihan jäädä tänne kakkeliin bannattua tsemppaamaan. Ja seuraamaan millä nimimerkillä seuraavaksi paikalle pelmahtaa. Olen koittanut pidättäytyä Valhallaa vasikoimasta (keskusteluun osallistuminen vaikuttaa hänelle olevan elintärkeää) + vasikointinsa on täysin mahdottomalta vaikuttanut (oletin melkein-poliisi olevan),seurauksenahan on ollut vain voimaantuminen ja omnipotenttiuden lisääntyminen tökeröön käyttäytymiseen asti.

Säälittävää ja halveksittavaa toimintaa Varamies ja mies!
Kirjoittaja Kyöpeli » 04 Syys 2013, 13:21
Nimimerkki varamies on havaittu noidaksi joka puhuu bannatun suulla. Tuomioksi tuli roviolla polttaminen.
Kirjoittaja Kyöpeli » 22 Syys 2013, 02:03
Nimimerkki mies tuomitaan roviolla poltettavaksi. Syynä bannatulle bulvaanina toimiminen.

Ylläpito toimi tällä kertaa ripeästi, mutta vaikka ryhtiliike oli toivottava ja tarpeellinen, niin Padlockin bannamisen yhteydessä mainittuja rikkeitä en löytänyt niitten syyskuun alun eli edellisten bannien aiheuttaneitten viestien jälkeen ainuttakaan, joten en huuda hurraata ennenkuin joku ystävällisesti mulle selittää miksi Padlock on bannattuna. Perhana soikoon, kun viestitti murhaajan henkilöllisyyden just selvittäneensä 8) .
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^ Minua lähinnä huvitti, että joku reppana kuvittelee selvittäneensä surmaajan. Eihän asia oikeasti ole noin simppeli; tutkintaan on käytetty satojatuhansia euroja ja varmasti tuhansia miestyötunteja. Joutsenlahtikin keskittyi toista vuotta vain ja ainoastaan Huppiksen löytämiseen siinä onnistumatta ja nyt joku kotidekkari kuvittelee selvittäneensä mysteerin. Voi tätä riemua. :)

Sisotalo ohjaa tutkintaa ja oikeudenkäyntiä ja Padlock on selvittänyt Huppumiehen henkilöllisyyden. Mieleeni tulee väkisin Kellokosken Prinsessa. :)
(Kaikella kunnioituksella hänen upeaa mielikuvitusmaailmaansa kohtaan)
Nuotio & Äreät Tiput
annaanna

^olen samaa mieltä kanssasi Miss Holmes tämän likaista peliä pelaavan VaraMies -nikin toiminnasta :wink: .

Kaiken kaikkiaan kivittäjäporukan tekemisiä seuraamalla on saanut hyvän käsityksen moninaisista henkisen epärehellisyyden ilmenemismuodoista. Psyykkaatte toinen toisianne ja itseänne, samankaltainen ilmiö oli valloillaan Järjestäytynyt rikollisuus -ketjussa, Mongols -osiossa. Siellä oltiin paitaa riisuttamassa ja rehvasteltiin, sitten todellisuudessa joku meni moista toteuttamaan ja sai surmansa. Vaikka en tiedä mikä uhria typerään uhittelevaan ja uhkailevaan käytökseen johdatteli, kuvittelen Mongols-osiotakin lukeneen.
Taavetti ja kumppanit täällä lietsovat vihaa ja raivoa muutamia henkilöitä kohtaan, hölmöimmät/psyykkaukselle altiimmat ovat jo toimiin ryhtyneet. Itsekin olen vainoharhoista selvästi kärsivän yksäreitä saanut. Myös muunlaista aktiviteettia havainnut.

Aikaa, vaivaa ja resursseja on tosiaankin käytetty Anneli Auerin syyllistämiseen. Sinäkin kiitettävästi omalta osaltasi osallistunut tuolla keskustelupuolella:
Antaisiko lapsi äidin mennä ''murhaajan suuhun'' kurkkimatta perään? - No ei todellakaan!
Tämä lauseesi siis huvitti minua suunnattomasti. Ikäänkuin olisi olemassa jokin pakko-perään-kurkkia-geeni :D .

Padlockin viesteistä poimittua:
Olen 99% varma siitä kuka on murhaaja, ja ilmoitin selville saamani asiat eilen myös poliisille. Murhaajan todistamiseksi löytyy ainakin neljä tapaa, joista kaksi on ainetodisteita ja kaksi aihetodisteita.
Olen miettinyt myös murhan motiivia. Selvää on että se oli kosto ja uhrin hiljentäminen, mutta mikä oli syy siihen. Siitäkin minulla on teoria, jota selvittelen, ja pyysin myös poliisia tarkistamaan yhden asian siihen liittyen.
Tuo ensimmäinen näkemyksesi on oikea. Tappaja ei ollut ammattilainen, hän oli myös kytännyt Lahtea jo kolme viikkoa. Hän oli raivoissaan, hän oli täysin out-of-control jo kolme viikkoa sitten, siitä on seurueellinen silminnäkijöitä, joita olen pyytänyt poliisia kuulustelemaan uudelleen.
Ei Padlockin toiminnassa mitään väärää ole, poliisihan yleensä pyytää yhteyttä ottamaan selvittämättömissä henkirikoksissa tekijän selville saamiseksi. Porin poliisi tosin on ilmoittanut aikoja sitten, hovin vapauttavan päätöksen voimassaollessa, että ei tutkita (muuta kuin Aueria). Se uutisoitu viime päivinä tapahtunut uudelleenkuulustelu oli minun mielestäni jotakin hakuammuntaa, kohteena uuden yllätystodistajan löytyminen. Ei siinä mitään murhaajaa tavoittaa koitettu, oliko koiranulkoiluttaja jotain aikoinaan ilmoittanut epäilleensä, kun ei niitä lapsia ulkona aamuvarhain näkynyt. Oljenkorsiin on tartuttava, kun hätä on suuri ja juttu hukkumassa omaan mahdottomuuteensa.

Edelleen peräänkuuluttaisin niitten ulvilanjuoruämmien esiinmarssia, jotka Ulvilassa juoruilevat kaikkien tienneen ja todistaneen pariskunnan jatkuvista riidoista. Helvetillisesti juoruillaan, mutta yhtään ämmää ei löydy oikeuteen asti jutuistansa vastaamaan. Vuosisatoja vanha ongelma juoruämmien kanssa. Ei sunkaan nää meiän juorut nyt totta ole.

Syyttäjät esittävät perheriitojen olleen syynä henkirikokseen, mutta heillä EI OLE OLLUT MITÄÄN NÄYTTÖÄ ASIASTA tähän mennessä. Ainoastaan yksi piilotettu pikkutytön kuulemisen videonauhoitus. Se on ollut (ja ehkä on edelleenkin pyynnöistä huolimatta) syyttäjien toimesta puolustukselle toimittamatta jo vuosia. Nytkin tytön vanhempia kuultiin asiasta oikeudessa ilman tuon videoinnin paikalle saapumista, eli tytön lausumisesta vanhemmille syntynyttä väärää käsitystä, joka oli tullut kyllä oikaistuksi jo ennen tuota videoitua kuulemista. Vanhemmat olivat ensin käsittäneet lapsensa puhuneen joskus aiemmin Auer-Lahtien olevan eroamassa, mutta lapsi oli oikaissut asian olevan väärinkäsitys. Tästä oli kerrottu poliisille, joka oli kertonut kirjaavansa asian. Sen jälkeen lasta vielä kuultu ilman vanhempien läsnäoloa poliisilaitoksella, johon isä lapsen vei.
Ja se mikä tässä on TÄRKEÄÄ JA SAMALLA EHDOTTOMASTI SALATTAVAA joittenkin kannalta on se, että Auerin tytärtä kuultaessa 2009 käytettiin tuota väärää tietoa hyväksi. Amandalle syötetään väitettä tuon pikkutytön kertoneen vanhempien eroaikeista, vaikka tuohon vuoteen mennessä oli olemassa se "inhimillisen erehdyksen" vuoksi mahdollisesti yhä kadoksissa oleva tallenne. Seikkahan tulee ilmi tietysti kuulemisvideoista, mutta myös niistä asunnon salakuuntelusta esiinnostetuista litteroiduista pätkistä, joissa Amanda ihmettelee naapurintytön puheeksi ilmoitettua asiaa.
Viimeksi muokannut annaanna, Su Syys 22, 2013 1:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
harjoittelija
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja harjoittelija »

Mä vähän hämmästyin, kun jonkun ehdotuksesta käväisin niinuskan palstalla, ja törmäsinkin tähän Anu Suomelan kirjoitukseen:
Tässä menee kuitenkin todella pitkä aika, kunnes kuulemme HO:n oikeudellisen arvion siitä, mitä tässä asiassa on pidettävä totena. Eikähän tämä siihen lopu, vaan sitten on vielä Korkki ja EIT.
Suomela on jo todennut tuomion tulevan käräjäoikeudessa vai miten tuo pitäisi ymmärtää?
Suomela näyttää myös kuvittelevan, että Suomessa oikeuslaitos tekee oikeudellisia arvioita siitä, mitä kansalaisten tulee pitää totena ja mitä valheena. Hehe.
Joku varmaankin voisi välittää hänelle tiedon, että Suomessa on mielipiteen vapaus.

Oli se Suomelan kirjoitus muutoinkin hupaisa, siinä niin totesi ”Tietämättömyyden kaivo on pohjaton, ja uskomusten / kateuden määrä loputon.”
Suomela oli kirjoittanut jos jonkinlaista selitystä ansionmenetyksen korvauksista, kohtuullisen tuntipalkan mukaisista laskuista, omasta laskutuksestaan RAY-avusteisen yhdistyksen kautta ja lopuksi Suomela vielä toteaa, että arvon professorikin on tehnyt tutkimustyötään korvauksetta.

Voin kertoa Suomelalle, että ansionmenetyksen tuntihinta = tuntipalkka. Suomela itse saa palkkansa RAY-avusteisena, vaikka yhdistyksen laskua ei hyväksyttäisikään, joten huolta syntyy vasta kun avustukset lakkaavat. Suomela jätti oivallisesti kertomatta, että professoreilla on kuukausipalkka, eikä professori varmaankaan ole joutunut olemaan palkattomalla vapaalla kyseistä tutkimusta tehdessään tai todistaessaan oikeudessa. Professori on saattanut jopa käyttää laitoksen tarjoamia resursseja kyseisessä tutkimuksessa.

Suomelan tietämättömyyden kaivo vaikuttaa pohjattomalta?
Henkisen epärehellisyyden ilmenemismuoto?
MissHolmes
Ben Matlock

annaanna kirjoitti:^olen samaa mieltä kanssasi Miss Holmes tämän likaista peliä pelaavan VaraMies -nikin toiminnasta :wink: .
Jaa-a. Enpä tainnut sanallaakaan mainita tai viitata VaraMieheen, mutta hienoa, että normaaliin tapaan vääristelet ihmisten kirjoituksia.

Ja seuraava potilas Kellokosken hoviin, kas noin! ;) Pling* ja tiara kopsahti pääkkyyn.
Nuotio & Äreät Tiput
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

MissHolmes kirjoitti:^ Minua lähinnä huvitti, että joku reppana kuvittelee selvittäneensä surmaajan. Eihän asia oikeasti ole noin simppeli; tutkintaan on käytetty satojatuhansia euroja ja varmasti tuhansia miestyötunteja. Joutsenlahtikin keskittyi toista vuotta vain ja ainoastaan Huppiksen löytämiseen siinä onnistumatta ja nyt joku kotidekkari kuvittelee selvittäneensä mysteerin. Voi tätä riemua. :)
Minuakin huvittaa, että joku reppana kuvittelee tietävänsä surmaajan. Ehkäpä arvaat kenestä reppanasta on kysymys?
MissHolmes kirjoitti:(Kaikella kunnioituksella hänen upeaa mielikuvitusmaailmaansa kohtaan)
Tämä repii jo tajuntaa 8)
annaanna

MissHolmes kirjoitti:
annaanna kirjoitti:^olen samaa mieltä kanssasi Miss Holmes tämän likaista peliä pelaavan VaraMies -nikin toiminnasta :wink: .
Jaa-a. Enpä tainnut sanallaakaan mainita tai viitata VaraMieheen, mutta hienoa, että normaaliin tapaan vääristelet ihmisten kirjoituksia.

Ja seuraava potilas Kellokosken hoviin, kas noin! ;) Pling* ja tiara kopsahti pääkkyyn.
Hupsis.
Mä aivan unohdin et sulla ei ole kykyä ymmärtää noitten silmäniskupallopäiden merkitystä.
En ole vääristellyt sun kirjoituksia.

Niin mitä mieltä sä siis olet vääristelystä. Todisteiden esimerkiksi.
Tai keskustelupalstan toiminnan vaikeuttamisesta tahallisesti käyttämällä useampaa nikkiä samanaikaisesti. Tarkoituksellisesta vilpistä.
MissHolmes
Ben Matlock

Itse olen niin laiska, etten edes viitsisi väsätä toista nikkiä. Ja toisaalta jos sen tekisin, minun olisi ensimmäisessä virkkeessä kerrottava kuka olen.
En kuitenkaan häiriinny yhtään, jos joku tuplailee. En ole mode. Ja toisaalta nytkin vallitsevan ''lomakauden'' aikana keskustelu hyytyy ja jää junnaamaan paikallaan. Ihan sama, koska tämä on vain leikkiä, eikä mitään oikeaa elämää. Netin Putous; hahmoja, jotka muuntuvat huppumiehestä sherlokeiksi, aikuisten leikkiä.
Enemmän ärsyynnyn provoteksteistä ja provonikeistä, sokeista ja jankkaajista. Saatan olla sitä itsekkin, mutta so? Ei tämä ole mikään rikostutkintayksikkö, eikä oikeussali. Hiekkalaatikko pikemminkin tylsistyneille täysikäisille.
Nuotio & Äreät Tiput
peikonlehti
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja peikonlehti »

Jos joku vaivautuu tekemään itselleen varanikin, niin so what? Voihan yhden nikinkin takana olla vaikka tusinan verran kirjoittajia.

Sitä paitsi kohtahan tämäkin Ulvila -ketju hyytyy, kun padlock on paljastanut poliiseille, kuka huppumies 99 %:n varmuudella oli...
MissHolmes
Ben Matlock

^ :) Näinpä. Ja onneksi.
Onhan tässä nyt tullut suotta hiekkalaatikoiltua kohta vuosikymmen ;)
Pääsen minäkin vihdoin elämään oikeaa elämää. Jos vaikka opettelisi leipomaan. Pääkallokakkuja. :mrgreen:
Kuva
Nuotio & Äreät Tiput
annaanna

MissHolmes kirjoitti:Itse olen niin laiska, etten edes viitsisi väsätä toista nikkiä. Ja toisaalta jos sen tekisin, minun olisi ensimmäisessä virkkeessä kerrottava kuka olen.
En kuitenkaan häiriinny yhtään, jos joku tuplailee. En ole mode. Ja toisaalta nytkin vallitsevan ''lomakauden'' aikana keskustelu hyytyy ja jää junnaamaan paikallaan. Ihan sama, koska tämä on vain leikkiä, eikä mitään oikeaa elämää. Netin Putous; hahmoja, jotka muuntuvat huppumiehestä sherlokeiksi, aikuisten leikkiä.
Enemmän ärsyynnyn provoteksteistä ja provonikeistä, sokeista ja jankkaajista. Saatan olla sitä itsekkin, mutta so? Ei tämä ole mikään rikostutkintayksikkö, eikä oikeussali. Hiekkalaatikko pikemminkin tylsistyneille täysikäisille.
Tosiasiassa olet väkertänyt "suurella vaivalla" eli kirjautunut palstalle toisellakin nikillä :wink:

Tuskin modejakaan henkilökohtaisesti riipii jonkun kaksoisnikkeily.
Väitätkö ettei kenenkään kirjoittelu ole mielestäsi koskaan asiatonta millään tavalla ollut, bannien arvoista. Myönteisesti suhtaudut tarkoitukselliseen vilppiin siis. Muistamme kuitenkin molemmat, miten olet ollut häätämässä palstalta pois milloin ketäkin ja banneja vaatinut.
Mikäli kaksoisnikkeilyssä ei kenenkään mielestä olisi mitään moitittavaa, niin mitäpä järkeä olisi vasikoinnilla ja sitä myöten moderoinnilla. Eikä tietenkään palstan keskustelusäännöilläkään.

Koitat vältellä vastuutasi viestiesi sisällöstä. Sketsejä ja vitsejä ovat.
Minusta olet manipuloinnissa aivan mestarillinen ja osasyyllinen vaikka mihin.
Sinulla tosiaan leikkielämä ja oikeaelämä, fantasiat ja tosiasiat, väitteet ja todennetut seikat, ovat viestiesi mukaan sekamelskassa keskenään.
Joku oli jostakin saanut idean epäillä vaimoa murhaajaksi, poliisissa. Muistan sinun siitä itsellesi kunniaa ottaneen, olleesi ensimmäinen moista ajatusta esille pukannut, palstalla.
Olet kirjoittanut jotenkin niin, että ajalla ja ammattitaidolla olisi tyttö (Amanda) saatu kyllä kertomaan totuus (isänsä surmasta).
Joku oli saanut päähänsä, että ajalla ja ammattitaitoisella painostuksella tyttö saataisiin kertomaan halutunlaisia asioita, poliisissa.
Muistan sinun myös kertoneen kontaktoineesi tutkinnajohtaja Kuusirannan kanssa.
Sun ajatukset ovat saattaneet edesauttaa oikeusmurhan synnyttämisessä :roll: .
Mitä oikein olet sille Kuusirannalle aikoinasi syöttänyt, leikilläsi.
Oletko valmis ottamaan kunniaa/vastuuta.
MissHolmes
Ben Matlock

Et ole täällä tainnut kaikkea lukea.
Kuusirannalle kirjoitettiin yhdessä. Minä vain lähetin sen.
Oli tiettyjä avoimia kysymyksiä, joihin etsimme yhdessä palstalaisten kanssa vastausta ja päädyimme kysymään suoraan. Ensin oli tarkoitus soittaa, mutta päädyin meilaamaan.
Laitan oheen liitteeksi kysymykset ja Kuusirannan vastaukset.

Toisen kerran olin yhteydessä Kuusirantaa henkilöllisyyteni takia, koska sain erittäin vakavia henkeeni kohdituvia uhkausviestejä eräältä nimimerkiltä ja aloin tosissani pelätä, että meilini vuoksi en ole enää anonyymi. Tämä oli niihin aikoihin, kun kaikilla oli tiedossa, että ETPstä löytyy joitakin viitauksia minfoon, mutta kukaan ei vielä tiennyt mitä.
No niin.
Koska en millään ehtinyt soittamaan, laitoin tänään myöhään iltapäivällä Kuusirannalle meilin.

En liitä meiliä tähän kokonaisuudessaan, koska en huomannut kysyä suoraan liittämiseen lupaa. (Tyhmyyttäni, koska en suoraansanottuna uskonut saavani vastaukseksi muuta kuin sen, että hän ei voi tutkinnallisista syistä vastata mitään.)
Yllätyksekseni sain kuitenkin vastauksia joihinkin kysymyksiin.

Laita tähän kuitenkin omat tekstini ja myös Kuusirannan vastaukset. Sinisellä.
Uskon, että saan tehdä niin, koska ilmaisin suoraan minkä ’kerhon’’ asialla liikun. ;)

’’Hei Pauli!

Silloin kun minä olin nuori, halusin poliisiksi. Sen esti kuitenkin tuolloin vielä lyhyyteni (160 cm) ja huono näköni.
Jos nuo rajat ovat tänäpäivänä heltyneet, niin kohdallani alkaa varmasti olla ikä rasitteena.
Siksi joudunkin harrastamaan rikostutkintaa netissä :)

Olen kirjavan karvaisen joukon kanssa pohtinut Ulvilan surmaa Murha.Infossa jo kolmatta vuotta. Ja viimeaikoina olemme painiskelleet omituisten tapaukseen liittyvien vajaiden tietojen kimpussa.
Tiedän, ettet varmasti ole halukas 'tiedottamaan' asiasta yhtään mitään, mutta haluaisitko edes iloksemme kumota villeimmät huhut ja antaa muutamaan suhteellisen epäoleelliseen asiaan vastauksia?’’

’’Hei

Kommentoin poikkeuksellisesti joitakin kohtia. Valitettavasti en tutkintataktisista syistä vastaa kaikkiin kysymyksiisi. Tämä on tosiaan poikkeus enkä kommentoi tämän enempää. Hyvää loppukesää.’’

- Kun hälytys tuli, pystyikö vaimo ilmaisemaan itseään niin selkeästi, että poliisilla oli täydellinen kuva tapahtumista paikalle lähdettäessä? Tiesikö poliisi siis, että paikalla on tuntematon, ulkopuolinen surmaaja? Poliisi sai HÄKEstä tarvittavan tiedon ja myös soittamalla matkalta tapahtumapaikalle.

- Millä surmaaja käsityksenne mukaan poistui Tähtisentieltä? Pihojen poikki kohti vesitornia tai Ravannintietä vai autollaan, joka oli aivan 'kulmilla'? Varmuutta poistumisvälineestä ei ole.

- Kuinka varmaa on, että tuo punainen volvo liittyy tapaukseen? Ei lainkaan varmaa.

- Onko sitä etsitty Kokemäen joesta? Tai meriporin satama-altaista? Ei tietääkseni

- Käytiinkö kaikki mahdolliset nauhoittavat kamerat ympäristöstä läpi? Ei varmaankaan 100 %:sti.

- Käytettiinkö paikalla koiria? Ja jos niin kuinka nopeasti? Kyllä, melko pian.

- Johtiko tuo särjetty ovi suoraan takkahuoneeseen, jota vanhemmat käyttivät makuuhuoneenaan? Sielläkö Lahti kohtasi surmaajan? Vai tuliko Lahti makuuhuoneesta metelin herättämänä takkahuoneeseen? Melko suoraan.

- Kuuluuko tuolla häke-nauhalla surmaajan ääni? Sanoiko surmaaja jotain sellaista, joka on linjannut tutkinnan suuntaa? Tunnistaako nauhalta surmaajan äidinkielen?

- Onko poliisilla tallessa surmaajan DNA? Mistä tuo DNA on eristetty? Onko tuo näyte niin täydellinen, että surmaajan osuessa kohdalle, sillä voidaan 100% varmuudella osoittaa surmaajan olleen asunnossa.

- Loukkaantuiko surmaaja? Jos, niin onko poliisilla käsitystä mihin? Käsiin? Voiko tuo vamma olla niin suuri, että sen julkistaminen voisi johtaa uusiin vihjeisiin?

- Poliisilla on lehtitietojen mukaan ollut pidätettynä juttuun liittyen 9 henkeä. Onko heidät vapautettu tuon DNAn perusteella?

- Onko mahdollista ettei tuo DNA olekaan surmaajan?

- Miksi DNA -testejä on jouduttu tekemään niin paljon? On etsitty poliisin hallussa olevaa DNA:ta.

- Onko Lahden vaimo Virolainen? ei

- DNA -testattiinko Puputti? Pystyttiinkö hänet 100% sulkemaan epäilysten ulkopuolelle? DNA-testi on tehty.

- Satteko edelleen jatkuvasti vihjeitä? Jonkin verran.
______________________________________________________________________________________
’’ Kiitos Pauli!
Hyvää loppukesää myös sinulle.
Peukut on pystyssä minulla ja monella minfolaisella, että surma vielä joskus selviäisi.’’

Kuolema tarkoittaa elimistön toimintojen pysyvää lakkaamista.
Kuolema on myös suosittu myyttinen hahmo, joka on esiintynyt tarinankertojien kertomuksissa kautta aikain.

MissHolmes
Agentti Scully

Ja ps. en ole koskaan sanonut olleeni ensimmäinen. Enkä edes ollut. Nyt menee sulla taas raivoissasi puurot ja vellit sekaisin. Kuvitteletko todella, että poliisi tekee tutkimuksia meidän säälittävien hellapoliisien mielikuvituksen mukaan? :)
Nuotio & Äreät Tiput
Vastaa Viestiin