Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

turumurre
Ainesta Watsoniksi

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Ulkosuomalaiselle, koskien palstalla ollutta kirjoitustasi:

Kiitoksia naapuripalstalle: tassa kuva...

Ja omaa vastaustani edelliseen:

Säälittävää väärentämistä...

Tähän ollaan siis tultu reilun kolmen vuoden jälkeen, ulkosuomalaiselle kelpaa jo väärennöksetkin kun kaikki muut keinot on jo käytetty. Säälittävää, todella säälittävää. Ulkosuomalainen jota itse aikanaan olen kehunut siitä että lainaamansa asiakirjat ovat olleet ajantasaisia, sortuu nyt ilmeisesti pakosta siiihen että 'kaikki kelpaa, väärennöksetkin'.
Olisiko myös mitenkään mahdollista että jatkossa laittaisit mistä lähteestä lainaamasi kuvat ovat peräisin, 'naapuripalsta' ei ole mikään lähde.
Ja kiitokset voit osoittaa suoraan Valhalla(minfo)-Valkyyrialle(hejac).

Yleinen kysymyksen asettelu hejac-yypeelle: Onkohan niin että siellä palstoilla sallitaan liittää kuvia ja lähdemateriaaleja siten ettei lähdettä (mistä otettu) ole ilmaistu. Ja onko niin että palstoilla hyväksytään virallisia kuvia (/asiakirjoja) joihin ei ole merkitty mitä kuvanmuokkauksia (/muokkauksia) niihin on tehty, vaan päinvastoin annetaan ymmärtää että ne olisivat alkuperäisiä et-ptk-materiaaleja? Näin on kuitenkin tehty:
hejac: Valkyria Sat Sep 21, 2013.
Yleistä pohdintaa: Minkähänlaisia ovat hejacyypeen toimenpiteet tälläisten kirjoittajien suhteen ja yleensä tälläisten väärennösten suhteen, kysymysmerkki.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Niin, niin Miss Holmes.
Tunnen viestihistoriasi.
Rikostutkintaa olet harrastanut kerroit poliisille, et lainkaan kertonut läpällä vetäväsi ja tylsistymistä hiekkalaatikolla estävästi jne.
Olet ollut siis useasti yhteydessä Kuusirantaan, olet kertonut poliisin tietävän henkilöllisyytesi (yhä edelleen) ja se muuten näkyy kyllä viesteistäsi, mutta milloin tutkinnanjohtaja nuo vastaukset on antanut, kun tuossa kehuskelet jo kolmatta vuotta juttua tutkineenne?
Mietin vain, että syötitkö Kuusirannalle näitä ajatuksiasi Auerin syyllisyydestä, mutta taisi peite-seppo jo olla työn touhussa.

Ikävää, että olet joutunut pelkäämään poliisille lähettämiesi meilien kautta henkilöllisyytesi paljastuneen jollekin. Mitä tästä opimme?
Kysyinkin sinulta tuossa edellä näistä moraalisista asioista. Ne taitavat vain silloin kiinnostaa kun ovat omakohtaisia. Muiden manipulointi ja psyykkaaminen on leikkiä vain!

Susta olisi noilla moraalikäsityksillä tullut hyvä porinpoliisi. Et muistakaan melkein mitään tekemisistäsi, ei muista poriinpoliisitkaan!
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Miks tässä keississä tulee monesti vastaan, vasemmistoliike tai kommarit jopa radikaali sellainen.
Muilla samankaltaisia havaintoja?
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minä Annis jotenkin säälin sinua.
Miten sinä voit suhtautua minuun, nettipuolituttuusi, noin suunnattoman suurella vihalla?
Minä en ole edes aikoihin kirjoitellut mitään.

Miksi minä olisin syöttänyt Kuusirannalle Annelin syyllisyytää? Oletko ihan terve?

Kuusirannan ja minun meilikeskustelu on syksyltä 2009.

Mitenköhän minun viesteissä näkyy mikäkin? Ensin olen mielestäsi hilltitön manipulaattori ja seuraavaksi kaiketi varovainen, koska poliisille en ole anonyymi??? Voi kristus. Jo on taas jutut.

Jätän Annis sinut ihan omaan arvoosi jauhamaan keskenäsi minusta ja minun pääkopastani. Siellä on sellainen ketjukin sitä varten. Mene sinne, ettet pilaa hyvää ulvilakakkelia minulla. Ja ihan vinkkinä; ei poliisia tarvitse pelätä, eikä peiteseppoa. :)
Nuotio & Äreät Tiput
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

:D :D :D :D Tyypillista turrea -- hirvea huuto jos ma en laita linkkia sun tarkasti tietamalle naapuripalstalle mutta itseltasi ei tule ikina pyytamallakaan linkkia edes omiin vanhoihin posteihin minfossa. Eiko sua todella yhtaan haveta, vanha mies?

Mulla on virallinen tieto karmin alareunan korkeudesta etpk materiaalista ja rekokuvista. Sun pikselit ei sita mihinkaan muuta.

Joskus aikoinaan olisin voinut ottaa sut ja sun todistukset vakavasti, mutta siita on kolme vuotta ja paljon vetta myllyssa. Ma tuppaan olemaan liian kiltti ja uskomaan ihmisista pelkkaa hyvaa mutta kylla minakin jo nain pitkassa ajassa jotain opin.

Jos joskus vahingossa oikeassa elamassa kateltaisiin (God forbid), laskisin hetikohta sormet.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Ei, en minä sen enempiä meilaillut. Tuo on se ainoa. Ja kuten näet, en siinä anna mitään vinkkejä.
Täällä vaan on omituisia ihmisiä, jotka kuvittelee tosissaan, että taviskyökkietsivällä olisi intressejä vaikuttaa oikeaan murhatutkimukseen.
Toisen kerran olen ollut yhteydessä ihan henkilökohtaisista syistä. Eikä sekään viesti liittynyt mitenkään Anneliin.

En edes muista mistä tuo kysymysten esittäminen lähti liikkeelle. Pitänee kaivaa tuota vanhaa ketjua. Kai siellä joku alku-syy-ja-lähtö sille löytyy.

Löytyihän se syy; kaiketi se, ettei DNA:n olemassa olosta ollut varmuutta ja se oli se oleellisin asia. Siihen ei kuitenkaan vastausta tullut :(
peikonlehti
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja peikonlehti »

kaljaloota kirjoitti:Miks tässä keississä tulee monesti vastaan, vasemmistoliike tai kommarit jopa radikaali sellainen. Muilla samankaltaisia havaintoja?
Heitä varmaan yhdistää joko tantraseksi ja/tai vainoharhaisuus.
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

MissHolmes kirjoitti:Et ole täällä tainnut kaikkea lukea.
Kuusirannalle kirjoitettiin yhdessä. Minä vain lähetin sen.
Oli tiettyjä avoimia kysymyksiä, joihin etsimme yhdessä palstalaisten kanssa vastausta ja päädyimme kysymään suoraan. Ensin oli tarkoitus soittaa, mutta päädyin meilaamaan.
Näin se asia meni ja minä taisin olla asiaan osasyyllinen tällä viestilläni:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=4&p=258011
Kyllästyin tuolloin siihen inttämiseen, että onko dna:ta vai eikö ole. Kaduin myöhemmin tätä kehotustani ottaa yhteyttä poliisiin, kun kuulin näistä ikävyyksistä, joita MissHolmesille tästä koitui. Alunalkaen toivoinkin, että Matula olisi ottanut yhteyttä poliisiin, koska ajattelin, mahtaako hän uskoa toisen ihmisen (etenkin MissHolmesin) poliisilta saamaa tietoa.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Liittyy keskusteluun:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=855

Ja erääseen väärään kuvamanipulaatioon jonka tehnyt nimim. Valhalla
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=405

Ja kuten us.kin palstalla toteaa, myös tämä naapuripalstan nimim. on myös tehnyt sen saman väärän kuvamanipulaation :shock:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 36#p579236
http://www.hejac.com/forum/viewtopic.ph ... 1110#p5534

Herttinen!

Täällä puhuttiin Valhallan 'moni-ilmeisyydestä', mutta emmehän nyt sitä sentään epäile että ko moninikkeilisi tuolla naapurissakin, eihän se sielläkään sen sallitumpaa ole...
ulkosuomalainen
Michael Knight

Olisit Turre laittanut linkit siihen kevaiseen keskusteluun jo paivia sitten niinkuin kauniisti toistuvasti pyysin, niin en olisi viitsinyt ruveta koko alytonta ikkunajuttua taas kerran vatkaamaan.

Taisit odottaa, etta Valhalla ja kumppanit olisivat bannissa ennenkuin laitoit ekaakaan kuvaa ja nyt annoit vasta linkkeja kun oletit minun jo havinneen autereeseen. (malttia, malttia -- kuopissa ollaan...)

Arsyttavaa kieroilua taholtasi ja sitten kehtaat vaittaa muita vaaristelijoiksi.

Sen lisaksi ilmeisesti kehittelet jotain omia internet-lakejasi, joiden mukaan yhdella ihmisella ei saa olla internetissa kuin yksi nikki, jota on sitten raahattava mukana palstalta toiselle. Notta jos on Minfossa Valhalla niin se on oltava naapuripalstallakin Valhalla, muutoin multinikkeilee?

Siis ottijatuota --- paljonkos sita tuli lomilla otettua noita prosenttijuomia vai oliko se Niinun kanssa kaffeella kaynti, joka sun loputkin aivosolut tappoi?

Eikos se ole toisaalta henkilospekua, jos rupeat vaittamaan Minfon Valhallaa naapuripalstan Valkyriaksi?

Sun varmaan kannattaisi katsoa se mun opetusvideo heikoista jaista uudelleen ja ruveta kierittamaan ja konttaamaan rannan suuntaan.

Confucius
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Minä pystyin astumaan helposti 88,5cm korkean "karmin" yli vappuaamuna, ja pituutta on 176cm.

Eikös se olennainen asia ole, että siitä reiästä pääsee pihalle?

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 62#p547746
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
ulkosuomalainen
Michael Knight

^Tasta on jankatatty kevaalla taas kymmenien sivujen verran. Kertaa reunaehdot sielta.

Palataan asiaan kun teet homman yltapaalta verisena, pimeassa, noin metrin korkeudelle yltavien kolminkertaisten aitojen lasihampaiden yli, itseasi telomatta, mihinkaan asiaankuulumattomaan paikkaan (verho) verta tiputtelematta, vauhdilla mutta kiikkeraa alastulotuolia siirtamatta. Muista ponnistaa siita arkun vieressa olevasta kasasta ja olla jattamatta verisia jalanjalkia mihinkaan muualle. Tuolille ei saa tulla myoskaan yhtaan verta ja silla olevan lapsen kintaan tulee sailya paikallaan. Verettomana.

Confucius
turumurre
Ainesta Watsoniksi

ulkosuomalainen kirjoitti:...
Sen lisaksi ilmeisesti kehittelet jotain omia internet-lakejasi, joiden mukaan yhdella ihmisella ei saa olla internetissa kuin yksi nikki, jota on sitten raahattava mukana palstalta toiselle. Notta jos on Minfossa Valhalla niin se on oltava naapuripalstallakin Valhalla, muutoin multinikkeilee?

Häh? Se oli asiallinen kysymys moninikkeilystä. Sitäpaitsi kyllä se Valhallakin ihan sillä nimim. siellä on (jos ei ole jo poispotkittu...)
...paljonkos sita tuli lomilla otettua noita prosenttijuomia vai oliko se Niinun kanssa kaffeella kaynti...
Haittaak se!
Mustasukkainen? Älä huoli kultsi, kyl mä sunkin kanssa taas kahveella käyn kun tulet käymään täl puolel jokkee...

Eikos se ole toisaalta henkilospekua, jos rupeat vaittamaan Minfon Valhallaa naapuripalstan Valkyriaksi?

Häh? Itsehän vinkkasit Valkyyrian tehneen Valhallan väärän kuvamanipulaation.
Syytä siis itteäs vaan... jos kaverisi nimittäin käryää sielläkin.
harjoittelija
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja harjoittelija »

Turrea harmittaa.
Se on mennyt lupaamaan niinuskalle jotain poliisi-huijaa juttuja, ja yrittää nyt viimetöikseen hakea meiltä jotain ’voihan se niinkin olla’ -hyväksyntää. No älä Turre sure, kyllä sun kuvat menee ihan täysillä läpi siellä palstalla. Ja voithan sä aina vedota, että kuolemannaakkakin pääsi ikkunasta. Ei ne mitään huomaa. Kuorossa varmaan laulavat sitä ”poliisi on kamala, syyttäjä huijaa, kukaan ei ymmärrä Annua, mut me kyllä tykätään”.
ulkosuomalainen
Michael Knight

Turrella patkii nyt kunnolla. Miksi Valhallalla pitaisi olla useampia nikkeja naapuripalstalla? Miksi mina tietaisin onko han siella yleensa tai milla nimella? Ma en ole sinne edes rekisteroitynyt, millaan nikilla.
turumurre kirjoitti
paljonkos sita tuli lomilla otettua noita prosenttijuomia vai oliko se Niinun kanssa kaffeella kaynti...
Haittaak se!
Lainasit taas vaarin. Jai tama tarkea osa pois:
Siis ottijatuota --- paljonkos sita tuli lomilla otettua noita prosenttijuomia vai oliko se Niinun kanssa kaffeella kaynti, joka sun loputkin aivosolut tappoi?

Juu, haittaa se. Aivokuolleitten kanssa on hankala keskustella.

Confucius
Vastaa Viestiin