Pystyt tupla parempaan. Anna tulla vaan kaikkien möykkyjen. Noin heikkoon provoon en lähde..annaanna kirjoitti:Hyvin valittu Toripolliisi.
V:n osoittauduttua lieroksi multinikkeilijäksi siirryit sitten peesaamaan Rantista, jonka joka kommenttia pelmahdat varmaankin peukuttamaan ja samaa mieltä olemistasi todistamaan. Jos ei mm. Padlockia Kuolema, Sisotaloa Rantis ja Turumurrea ulkosuomalainen olisi ruotineet banniensa aikana, niin olisi tolla sun kauheeeeeella paheksunnallasi jotain pohjaa. Se kun ei ollenkaan onnistu se säällisten elikkäs alkeellistenkaan käytöstapojen noudattaminen siellä kivittäjäleirissä.
Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
- Toripolliisi
- Andy Sipowich NYPD
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
..saapa nähä..
En ymmärrä mikä ihmeen sotku sai aikaan sen, että Valhalla on poistettu. Hurumurret ja hupla-annat ym paskannokkijanaakat älkööt vaivautuko...Aivan samantekevää. Minfon Ulvila-ketju alkaa muistuttaa suoli24 surkeimmillaan.
Jos noita palstan tympeimpiä nikkejä panisi järjestykseen niin hurumurre veisi voiton:
kaikkein ällöttävin tapa olla vittumainen on olla olevinaan korrekti ja ystävällinen, jopa oijoi muka vitsikäs ja samaan aikaan niin täysin nilkki, siis vastenmielisin nikki mitä voi kuvitella. Onnistui saamaan kohdallani ylläpidonkin uskomaan, että jotenkin olen rikkonut tekijänoikeuslakia ja Turumurren oikeuksia 3D-kuvien laatijana, kun oli tehnyt merkintöjä hurumurren laatimiin Ulvila-surma 3D-kuviin. Hurumurre uhkaili oikeudenkäynnillä, kun olin piirtämällä kommentoinut hänen piirroksiaan - vaihtoehtona olisi ollut alkaa laskea jotain vitun pixeleitä, verbaalisti sitten osoittaa mikä murren kuvatuksissa oli vedätystä...haistakoon... vielä kerran. Hän ja hänen Pyhät kuvansa ja hänen ihanneakkansa, Ulvilan vahanaamainen sanonko mikä, nettiXXXXX (tähän iski sensuuri
) harppu tai joku sellainen,
Millaista porukkaa tuolla ylläpidossa mahtaa olla????
Tuli punaista yv-postia ylläpidolta, että minfo NOUDATTAA SUOMEN LAKIA! haistakaa haska!
Valhalla (kiitos siitä vielä kerran) muistutti, että hurumurre oli itse antanut luvan tehdä merkintöjä kuviin - minkä luvan olin itse jo unohtanut! Sitä, että hurmurre oli jossain välissä perunut antamansa luvan tehdä merkintöjä hänen 3D-kuviinsa, en ollut huomannut - kas kun olin pannut hänet vihollislaatikkoon. Siis että jostain viivoista ottaa niin nokkinsa, että tosissaan uhkailee kanssakeskustelijaa oikeudenkäynnillä.. jumalauta on luulot jollain omasta tärkeydestään,
Turren kuvat.. haloo, kansalaiset, kertokaa yksikin pointti, joka on valaistunut murren 3D-kuvien avulla. Roskaa, päinvastoin. Pelkkää sotkua. Ja loppujen lopuksi, tekijänoikeudet koko pirun Auer-keissiin on Anneli Auerilla.
Kyllä en jää kaipaamaan ainakaan hurumurrea, hupla-nannaaannaa jne.. Itseensätyytyväinen vitsiniekka (kn: Auer on uhannut lapsia, että lopettaa lsh:n, jos eivät pidä suutaan kiinni -jotenkin noin, esimerkki naakan huumorintajusta, perässä oli tietenkin tämä hänen perushymiö: =)), itselleen virnuilija ja rintahöyhenten pöyhistelijä-kuolemankääkkä kierii joku päivä tervassa, oma-alotteisesti, pelkästä pettymyksestä ja katkeruudesta, kun meni hyvät tarinat syteen.. hurumurre juoskoot häntänsä perässä, kaivakoot kuopan ja hypätköön siihen ..nannaaanna pistäköön multaa perään. Tara pistää siihen päälle kasvamaan hm..myrkkykoison...kirjoittaa päälle: varokaa... don't touch, älkää edes tikulla.
Halveksuntani..
meinasi unohtua viimeinen toivomukseni tuplalle: iskeköön kihti sun vasikkasormiin, niin oikeaan kuin vasempaan...niin, ja vielä: naakka voisi hankkia =) hymiönsä hm.. vaikka peräpään poskiinsa
Jos noita palstan tympeimpiä nikkejä panisi järjestykseen niin hurumurre veisi voiton:
kaikkein ällöttävin tapa olla vittumainen on olla olevinaan korrekti ja ystävällinen, jopa oijoi muka vitsikäs ja samaan aikaan niin täysin nilkki, siis vastenmielisin nikki mitä voi kuvitella. Onnistui saamaan kohdallani ylläpidonkin uskomaan, että jotenkin olen rikkonut tekijänoikeuslakia ja Turumurren oikeuksia 3D-kuvien laatijana, kun oli tehnyt merkintöjä hurumurren laatimiin Ulvila-surma 3D-kuviin. Hurumurre uhkaili oikeudenkäynnillä, kun olin piirtämällä kommentoinut hänen piirroksiaan - vaihtoehtona olisi ollut alkaa laskea jotain vitun pixeleitä, verbaalisti sitten osoittaa mikä murren kuvatuksissa oli vedätystä...haistakoon... vielä kerran. Hän ja hänen Pyhät kuvansa ja hänen ihanneakkansa, Ulvilan vahanaamainen sanonko mikä, nettiXXXXX (tähän iski sensuuri
Millaista porukkaa tuolla ylläpidossa mahtaa olla????
Tuli punaista yv-postia ylläpidolta, että minfo NOUDATTAA SUOMEN LAKIA! haistakaa haska!
Valhalla (kiitos siitä vielä kerran) muistutti, että hurumurre oli itse antanut luvan tehdä merkintöjä kuviin - minkä luvan olin itse jo unohtanut! Sitä, että hurmurre oli jossain välissä perunut antamansa luvan tehdä merkintöjä hänen 3D-kuviinsa, en ollut huomannut - kas kun olin pannut hänet vihollislaatikkoon. Siis että jostain viivoista ottaa niin nokkinsa, että tosissaan uhkailee kanssakeskustelijaa oikeudenkäynnillä.. jumalauta on luulot jollain omasta tärkeydestään,
Turren kuvat.. haloo, kansalaiset, kertokaa yksikin pointti, joka on valaistunut murren 3D-kuvien avulla. Roskaa, päinvastoin. Pelkkää sotkua. Ja loppujen lopuksi, tekijänoikeudet koko pirun Auer-keissiin on Anneli Auerilla.
Kyllä en jää kaipaamaan ainakaan hurumurrea, hupla-nannaaannaa jne.. Itseensätyytyväinen vitsiniekka (kn: Auer on uhannut lapsia, että lopettaa lsh:n, jos eivät pidä suutaan kiinni -jotenkin noin, esimerkki naakan huumorintajusta, perässä oli tietenkin tämä hänen perushymiö: =)), itselleen virnuilija ja rintahöyhenten pöyhistelijä-kuolemankääkkä kierii joku päivä tervassa, oma-alotteisesti, pelkästä pettymyksestä ja katkeruudesta, kun meni hyvät tarinat syteen.. hurumurre juoskoot häntänsä perässä, kaivakoot kuopan ja hypätköön siihen ..nannaaanna pistäköön multaa perään. Tara pistää siihen päälle kasvamaan hm..myrkkykoison...kirjoittaa päälle: varokaa... don't touch, älkää edes tikulla.
Halveksuntani..
meinasi unohtua viimeinen toivomukseni tuplalle: iskeköön kihti sun vasikkasormiin, niin oikeaan kuin vasempaan...niin, ja vielä: naakka voisi hankkia =) hymiönsä hm.. vaikka peräpään poskiinsa
Viimeksi muokannut Tara, To Syys 26, 2013 8:57 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
-
Oppenheimer
- Christopher Lorenzo
Mistähän tämän aloittaisi. Uutena palstan lukijana halusin minäkin heittää jonkun kommentin, vaikka aihe ei minulle perin juurin tuttu olekaan. Siis ensin nimmari mietintään. Kun ei tyhmä pää muuta keksi, niin "Mies" kelvatkoon. Mutta auta armias ei kelvannut kauan! Sivuja plärätessäni huomasin että nimimerkkini oli poltettu peräti roviolla ja polttajana on ollut nimimerkin Pyöveli taakse kätkeytynyt hahmo. Ja perusteena kaksoisnikki, siis oletus että omaan toisenkin nimimerkin. Ei voisi enempää pieleen mennä!! Mutta koska yrittänyttä ei laiteta, niin uusi yritys kehiin. Vaikeaksi meni, mutta ikivanha suosikkiyhtyeeni Velvet Underground sai luovuttaa nimensä, kun ei ole enää toiminnassa. Vain napakampi muoto V.Underground käyttöön ja ei kun kirjoittamaan. Ja taas sama kohtalo!! Piti oikein tutkia, mistä kaikki johtuu. No palstallahan näyttää riehuvan annaanna -niminen henkilö joka on "ilmiantanut" kaksoisnimimerkin. Pieleen ja väärin meni, uskokaa tai älkää. Ja ilmeisesti kirjoittaja "Valhalla" -nimimerkin takana on joutunut syytetyksi. Valhalla on näemmä syytänyt palstalle tuhansia juttuja. Oma aikani ja aktiivisuuteni ei siihen riitä.
Tuleeko tästä nyt roviotuomio, jos kommentoin palstan muutamaa kirjoittajaa? Ensinnäkin minusta vaikuttaa siltä, että nimimerkit "annaanna", "turumurre" ja kuolemannaakka" ovat yksi ja sama henkilö. Miksi heitä ei polteta?? Palstan asialinjaa edustaa "ulkosuomalainen" terävine havaintoineen vaikka ääkkösten puute hiukan tökkiikin.
Ja tuomioita jakelevat Raid ja Pyöveli. Kun olette salapoliisipalstan päävartijat, niin kaivakaa ihmeessä tekstejä eteenne, tehkää tekstianalyysia ja kaivakaa vaikka IP -ositteet ja huomaatte erehtyneenne pahemman kerran. Vähintäänkin nöyrä anteksipyyntö olisi paikallaan. Jos tällä erää saan kuolemantuomion kaksoisnimimerkin käyttämisestä, niin pieleen menee jälleen. Mies ja V.Underground olivat nikkejäni, mutta ne on tapettu peräjälkeen ja väärin perustein. Minua melkeinpä huvittaa moinen tuomioistuin, mutta joillekin tämä palsta näyttää olevan koko elämä, kuten nimimerkille "annanna". Enpä tiedä haluaisinko edes vääntää juttua hänenlaisensa kanssa
Mies ja V.Underground alias Oppenheimer
Tuleeko tästä nyt roviotuomio, jos kommentoin palstan muutamaa kirjoittajaa? Ensinnäkin minusta vaikuttaa siltä, että nimimerkit "annaanna", "turumurre" ja kuolemannaakka" ovat yksi ja sama henkilö. Miksi heitä ei polteta?? Palstan asialinjaa edustaa "ulkosuomalainen" terävine havaintoineen vaikka ääkkösten puute hiukan tökkiikin.
Ja tuomioita jakelevat Raid ja Pyöveli. Kun olette salapoliisipalstan päävartijat, niin kaivakaa ihmeessä tekstejä eteenne, tehkää tekstianalyysia ja kaivakaa vaikka IP -ositteet ja huomaatte erehtyneenne pahemman kerran. Vähintäänkin nöyrä anteksipyyntö olisi paikallaan. Jos tällä erää saan kuolemantuomion kaksoisnimimerkin käyttämisestä, niin pieleen menee jälleen. Mies ja V.Underground olivat nikkejäni, mutta ne on tapettu peräjälkeen ja väärin perustein. Minua melkeinpä huvittaa moinen tuomioistuin, mutta joillekin tämä palsta näyttää olevan koko elämä, kuten nimimerkille "annanna". Enpä tiedä haluaisinko edes vääntää juttua hänenlaisensa kanssa
Mies ja V.Underground alias Oppenheimer
huippumies kirjoitti:...
Niina Bergin ammattitaidottomuus huvittaa. Luuleeko todella, että saa Anneli Auerin vapaaksi laittamalla minfon annelistien kirjoittamaan epätieteellisiä totuuksia blogiinsa? Mitä mahtaisi oikeuden pj sanoa, kun A pyytäisi minfon nimimerkkejä todistamaan.. Manner on aika kusessa. Huomaa jo nyt, että A määrää tahdin, miten oikeudessa ollaan..
Nyt kun Valhalla on pois, jää aikamoinen aukko. Kuka nyt Taran ja US:n lisäksi oikaisee väärät tiedot? Mulla ei ETP:tä ole, joten mulle se on mahdotonta
Älä huoli, ei niitä ollut V.llakaan. Mutta pikku neuvo, ota itse selvää ja tutki.
Monen kohdalla se onkin just tollasta että uskotaan toisen nikin tietoja suoralta kädeltä.
Niitä toki voi käyttää pohjana, mutta kun itse sitten varmistaa mahdollisimman monesta lähteestä, pääsee totuuden porteille...
Sitäpaitsi, tuletpa kokemaan ylösnousemuksen... ...varaa vaan krisma valmiiksi...
Mutta mitäpä sanoo tähän tuomari
...tänään
No jopas! Vaan enpä tuota ihmettele, tuntuu tosiaan että täällä luuta lakaisee tiuhaan ja lakaisujen taustallahan on tosiaan vasikointinamikkaan nojailut. Harmillista jos jatkuvien lakaisujen seurauksena kenkää saa aivan sivupuolisetkin.
Mitä taas tulee itse Ulvila-caseen niin pakko myöntää, että kiinnostus on ollut omalta osaltani kovin hiipuvaa laatua. Teoriat puolesta ja vastaan on hetkittäin niin korkealentoisia että eihän niissä tahdo enää pysyä perässä ja vääntö asian tiimoilta on sitä luokkaa että osan keskustelijoista itsestään luulisi olevan syytetyn penkillä. Tsiisus, etten paremmin sano!
Edelleen täällä jaksaa muutama nicki kirjoittaa Ulvilastakin kiihkottomaan sävyyn mutta valitettavan monen kirjoituksia leimaa kiihkomieli: "AA TEKI SEN vs AA EI TEHNYT SITÄ!" ja sen perään väännetään ja tahkotaan. Kyseessä nyt on kuitenkin, käsittääkseni ainakin pääosin, aikuiset ihmiset jotka täällä keskustelee joten luulisi että jokainen tajuaa ettei toisen päätä saa käännettyä vääntämällä, kääntämällä ja kiihkoilemalla. Mustahan ei muutu valkoiseksi eikä valkoinen mustaksi vaikka kuinka toiselle asiasta vakuuttaisi.
No, toivotan kaikkea onnea Oppenheimerin yritykselle pysyä minfossa, näemmä se ei ole kovin helppo homma kun on joutunut kiihkomielisimpien minfolaisten hampaisiin.
Mitä taas tulee itse Ulvila-caseen niin pakko myöntää, että kiinnostus on ollut omalta osaltani kovin hiipuvaa laatua. Teoriat puolesta ja vastaan on hetkittäin niin korkealentoisia että eihän niissä tahdo enää pysyä perässä ja vääntö asian tiimoilta on sitä luokkaa että osan keskustelijoista itsestään luulisi olevan syytetyn penkillä. Tsiisus, etten paremmin sano!
Edelleen täällä jaksaa muutama nicki kirjoittaa Ulvilastakin kiihkottomaan sävyyn mutta valitettavan monen kirjoituksia leimaa kiihkomieli: "AA TEKI SEN vs AA EI TEHNYT SITÄ!" ja sen perään väännetään ja tahkotaan. Kyseessä nyt on kuitenkin, käsittääkseni ainakin pääosin, aikuiset ihmiset jotka täällä keskustelee joten luulisi että jokainen tajuaa ettei toisen päätä saa käännettyä vääntämällä, kääntämällä ja kiihkoilemalla. Mustahan ei muutu valkoiseksi eikä valkoinen mustaksi vaikka kuinka toiselle asiasta vakuuttaisi.
No, toivotan kaikkea onnea Oppenheimerin yritykselle pysyä minfossa, näemmä se ei ole kovin helppo homma kun on joutunut kiihkomielisimpien minfolaisten hampaisiin.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Kai minäkin voin nyt paljastaa
, että itsekin sain erään kärkkäämmän kommenttini jälkeen yv:tä eräältä ulvilalaiselta (ei tosin annaanna), oli vahvasti mun nimimerkin aitoutta epäilevä sävy siinä.
Siitä on jo jokunen hetki eikä siis liity annaannaan tai Valhallaan, mutta että ihan on naurettavaksi mennyt touhu jo ketjujen ja vasikointi-nappien ulkopuolellakin
-
Oppenheimer
- Christopher Lorenzo
Nimimerkille Irmuska toteaisin, että palsta taso ei todellakaan päätä huimaa. Ihmeellistä yksisilmäistä jankutusta puolin ja toisin. Ja Anneli Auer, hänhän vaikuttaa olevan Budhaan verrattava kulttihahmo monelle kirjoittajalle. Sanonpa suoraan, että harva pedofiili on nostettu lähes jumal-hahmon asemaan tässä maassa. Muistellaanpa vaikkapa Jammu Siltavuorta, eipä löytynyt samanlaista kuoroa veisaamaan puolustusvirsiä.
Sulla näyttäis olevan pähee apinankuva, juttujasi en pysty kommentoimaan.
Sulla näyttäis olevan pähee apinankuva, juttujasi en pysty kommentoimaan.
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
GAAAK!
Hiton Oppenheimer-- luitko sa mun ajatuksia kuin Anneli huppista? Nyt joku keksii, etta me ollaan yksi ja sama kun ollan molemmat viitattu ydinpommiin yhta aikaa. Eihan taalla kukaan sattumiin usko.
Roviolla sit varmaan tavataan. Ehdottaisin, ettet viimeisiksi sanoiksesi narisisi mun skandeista -- saat viela nilkkasikin mustelmille, jos ollaan samalla kokolla koytettyna ja pitkilla jaloillani suinkin yletan.
Naille IP:ta seuraaville -- juu olen nyt Hesassa, kaksikymmenta plus (warp speed) lentotuntia takana ja sama klingon -nappaimisto edelleen kaytossa. Klingonit ei tykkaa, etta niitten koneille ajetaan mitaan ylimaaraista tauhkaa.
nindada -- katsopas muuten haulla -- olen kayttanyt lausetta "Ma en tieda" 165 kertaa ja kirjoitan 99.9% Ulvilaan ja Lautamiehiin. Vaitit aiemmin, ettei kukaan ikina vastaa ei-tietavansa. Taa skandien puute on siita kateva, etta pystyy todistamaan tallaisiakin juttuja...
Hiton Oppenheimer-- luitko sa mun ajatuksia kuin Anneli huppista? Nyt joku keksii, etta me ollaan yksi ja sama kun ollan molemmat viitattu ydinpommiin yhta aikaa. Eihan taalla kukaan sattumiin usko.
Roviolla sit varmaan tavataan. Ehdottaisin, ettet viimeisiksi sanoiksesi narisisi mun skandeista -- saat viela nilkkasikin mustelmille, jos ollaan samalla kokolla koytettyna ja pitkilla jaloillani suinkin yletan.
Naille IP:ta seuraaville -- juu olen nyt Hesassa, kaksikymmenta plus (warp speed) lentotuntia takana ja sama klingon -nappaimisto edelleen kaytossa. Klingonit ei tykkaa, etta niitten koneille ajetaan mitaan ylimaaraista tauhkaa.
nindada -- katsopas muuten haulla -- olen kayttanyt lausetta "Ma en tieda" 165 kertaa ja kirjoitan 99.9% Ulvilaan ja Lautamiehiin. Vaitit aiemmin, ettei kukaan ikina vastaa ei-tietavansa. Taa skandien puute on siita kateva, etta pystyy todistamaan tallaisiakin juttuja...
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Confucius
ulkosuomalainen kirjoitti:No johan nyt myrkyn lykkasi. Ei auta kuin kayda rekisteroitymassa naapuriin kun noitavalkeat nayttavat taalla ryostaytyneen kasista ja koko kyla palaa. Jai noista perspektiivien korjaamisesta ihan asiakysyttavaa Valhallalta eika taalla ole kohta jaljella kuin itiokasvit ja turrek...errr... torakat. Nehan ne aina perivat maan kun niita--tai niiden "poikia" ja "kylkiaisia"-- ei edes ydinpommi tapa.
Pahoittelen omaa rooliani Valkyrian tekstin lainaamisessa kun se naytti osaltaan aktivoineen palstan limanuljaskat.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=345
Mitäs sä tätä mun niskaani kaadat, eiköhän V saa syyttää itseään. Mä olen ollut ihan kiltisti, siivosti, kirjoittanut kieliposkella, sanani harkiten, enkä ole aakkosianikaan unohtanut...kuten jotkut. Eikä tässä käsittääkseni ole kyse ollenkaan siitä että otit naapurinikki Valkyrian esiin, mitä se tähän ko tapaukseen liittyy? Mitä nyt ruinaat us, olisit sen sijaan voinut ohjeistaa kaveriasi kun täällä näemmä kävi ohjeita pyytämässä...
-
Oppenheimer
- Christopher Lorenzo
Luin ilman muuta, nimittäin pää, joka synnyttää ydinpommin, on kykenevä myös ajatustenlukuun. Jopa rapakon taakse luetaan ajatukset, joten tarkkana kannattaa olla... Hesassahan alkaa olla syksyn makua ja pitkinä syysiltoina tulee lösähdettyä netin ääreen sielunravintoa etsimään. Eri asia, löytyykö..Jos roviotuomio tulee, niin onpahan hyvä tietää että seura on laadukasta ja jalat pitkät... Mustelmat nilkoissakaan eivät sen katkun keskellä haittaa. Mutta pidä sinä vain rakas näppiksesi, minua se ei haittaa. Saapas nähdä paistutaanko pannulla jo huomenissa.. Tulee ihan vesi kielelleulkosuomalainen kirjoitti:GAAAK!
Onpa typerää, sivistymätöntä ja hyvien tapojen vastaista keskustelua tämä Ulvila-palsta sisältänyt etenkin viime aikoina.
Katson miten täältä nimimerkkinä pääsee poistumaan, ja jos pystyn, niin teen sen.
Tämä oli hyvä tutkimusretki netin keskusteluihin, joissa "vihapuheet" ja kiusaaminen kukoistavat. En halua niissä olla mukana.
Kaikkea parasta toivon silti palstalle ja palstalla jatkaville:)
Katson miten täältä nimimerkkinä pääsee poistumaan, ja jos pystyn, niin teen sen.
Tämä oli hyvä tutkimusretki netin keskusteluihin, joissa "vihapuheet" ja kiusaaminen kukoistavat. En halua niissä olla mukana.
Kaikkea parasta toivon silti palstalle ja palstalla jatkaville:)
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
^Taas olet Turre ymmartanyt vaarin -- en ma ole aakkosiani unohtanut. En ole niita koskaan osannutkaan.
Ja sun mielesta on kilttina olemista, etta teet kunnianloukkaustasoa olevia arvailuja Annelin veljen roolista lasten kertomusten synnysta ja varsinkin taman motiivista? Hah. Projisoit vain omaa alhaista moraaliasi kun sulle ei ilmeisesti tarvitsisi paljon tarjota kun myisit siskosi kaleeriorjaksi.
Suomalaisen kateuden huipentuma: muskelivene ja Bemari. Niistahan sita kunnon suomalainen mies tekee mita vain. Ainaskin siis kiihkouskovainen sellainen.
Onks sulla Samariinia lahella, jos ma kerron minkalainen moottori mun hepassa on? Alkaa V:lla...
P.S. Kuolemannaakalle tiedoksi: ma muuten olen osannut aina tehda spagaatin. Silla sai voimistelusta kympin. Perfektionisti, kato.
Ja sun mielesta on kilttina olemista, etta teet kunnianloukkaustasoa olevia arvailuja Annelin veljen roolista lasten kertomusten synnysta ja varsinkin taman motiivista? Hah. Projisoit vain omaa alhaista moraaliasi kun sulle ei ilmeisesti tarvitsisi paljon tarjota kun myisit siskosi kaleeriorjaksi.
Suomalaisen kateuden huipentuma: muskelivene ja Bemari. Niistahan sita kunnon suomalainen mies tekee mita vain. Ainaskin siis kiihkouskovainen sellainen.
Onks sulla Samariinia lahella, jos ma kerron minkalainen moottori mun hepassa on? Alkaa V:lla...
P.S. Kuolemannaakalle tiedoksi: ma muuten olen osannut aina tehda spagaatin. Silla sai voimistelusta kympin. Perfektionisti, kato.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Confucius
Confucius
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Surffailin netissä ja monessa paikkaa törmää väitteisiin sijaisperheen "kiihkouskovaisuudesta" ja yhden todistajan "ääriuskovaisuudesta". Hyvin on joidenkin henkilöiden ennakkoluulot uskossa olevia kohtaan levinnyt netissä....
Minä käyn Vapaakirkon ja hellareiden tilaisuuksissa. Jos teillä on piilossa olevia traumoja, antipatioita, pelkoja tms. uskovia kohtaan, niin siitä vain. Kyllähän se pelottaa, jos joku haluaa rakastaa lähimmäistään ja haluaa, että muutkin pelastuvat
Mun kimppuun saa käydä, ei haittaa. Mutta jättäkää ihmiset, joiden asioista ette mitään tiedä, rauhaan.
Minä käyn Vapaakirkon ja hellareiden tilaisuuksissa. Jos teillä on piilossa olevia traumoja, antipatioita, pelkoja tms. uskovia kohtaan, niin siitä vain. Kyllähän se pelottaa, jos joku haluaa rakastaa lähimmäistään ja haluaa, että muutkin pelastuvat
ulkosuomalainen kirjoitti:Onks sulla Samariinia lahella, jos ma kerron minkalainen moottori mun hepassa on? Alkaa V:lla...
Ei ole mutta konjakissa löytyy, saanko ottaa sitä? Ai V vai, helppo toi arvuuttelu. V.ahan me olemme koko päivän jutelleet... Mut huolla se, se nyt vähän yskähtelee...
Kippis
ulkosuomalainen; No, sä oletkin muullakin tapaa poikkeus näissä Ulvila-keskusteluissa.
Mutta kyllä tätä aihetta (sama taitaa olla Bodom-puolella..) leimaa ihme kaikkitietävyys ja se, että keinoja kaihtamatta saadaan vastapuoli nuijittua. En ylipäänsä ymmärrä miksi täällä on tätä henkkoht avautumista keskustelijoiden kesken, eikä kyetä keskustelemaan ihan aikuisina ihmisinä. En kyllä valita, viihdyttäväähän tätä on ulkopuolisena seurata.