awa kirjoitti:Laita sinä Jesse Livermore välillä jotain omaa tänne keskusteluun - vai aiotko olla vain paskanpuhuja ?
Ei minua kiinnosta laitella omiani, sinä täytät sen viran.
No joo - jos et mistään mitään tiedä ja omia perusteita mielipiteillesi ja kirjoituksillesi et kykene esittämään - niin se paskanpuhujan titteli taitaa kuulua sinulle.Jesse Livermore kirjoitti:awa kirjoitti:Laita sinä Jesse Livermore välillä jotain omaa tänne keskusteluun - vai aiotko olla vain paskanpuhuja ?
Ei minua kiinnosta laitella omiani, sinä täytät sen viran.
Tämä kulkee siinä ja siinä vääristelyn rajoilla. Rantanen on varmaankin muistanut verijäljet pyörässä -60 luvulta saakka. Kukaan ei kuitenkaan ennen tätä päivää ollut kuulustellut häntä. Se, että Rantanen on kertonut tarinansa vasta nyt, ei tarkoita, että hän olisi muistanut ne vasta tällöin.konsta kirjoitti:Joo, sehän Rantanen-niminen nuorukainen, joka muisti yli 45 vuoden jälkeen, että yksi moottoripyörä oli verinen. Poliisi ei ollut huomannut tätä silloin rikospaikkatutkinnan yhteydessä, ei nytkään ilmeisesti ottanut asiaa vakavasti, koska se ei kuulunut todisteluteemoihin, eikä syytteen perusteluihin.awa kirjoitti:Moottoripyöristä sen verran että kukas silminnäkijä havaitsi Gustafssonin moottoripyörän tankissa verta - tippuverta ?
Kukkuu voisi auttaa meitä tässä - KIITOS kukkuu jo näin etukäteen.
Verijäljet eivät muistaakseni olleet pisaraverta. Mutta mitäkö verijälkien oleminen pyörässä todistaa syyllisyyden tai syyttömyyden puolesta? Ei mitään.Urho kirjoitti:Jos nyt mennään ihan perusasioihin takaisin, niin :
- mitä prätkässä olevat verijäljet todistavat? - Ei mitään, verta roiskui varmasti kauas.
- tiedämmekö, ettei poliisi ole niitä noteerannut tai , että on noteerannut? - Emme, alkuperäistä rikospaikkatutkinnan raporttia ei ole etp:ssä.
- onko Rantasen lausunto kuinka luotettava? - Mahdotonta arvioida, kuten lukuisista todistajalausunnoista on käynyt ilmi, muistikuvat ovat hataria ja sekoittuvat valemuistoihin. Ei toisaalta ole perusteita teilata Rantasen lausuntoa valehteluksi.
Tämä kertoo kaiken Hessusta. Nettiin ilman lähdettä kirjoitettu juttu, jota edes Hessu ei osaa paikantaa, on yhtä hyvin totta kuin henkilö, joka on "kirkon kirjoista" esiin kaivettu, ja vastaillut omalla nimellään avoimesti kysymyksiin. Mikähän tästä ystävästä tekee epämääräisen?Saanhan minä kaiketi kirjoitella tänne lukemiani asioita, jotka ihan hyvin voivat pitää paikkansa siinä, missä tämän epämääräisen Jäppisen ystävänkin sepustelut.
Jos nyt minkäänlaista käsityskykyä omaat, niin olet ehkä huomannut, etten usko oikein mihinkään 100% varmasti.Voitko itse todella häpeämättä väittää, että tämän ystävän kertomus on 100% :n varmasti totta, sillä et mitenkään todista niitä oikeiksi, vaan suorastaan vaadit meitä muita uskomaan juttusi.
Kuten olen jo monta kertaa todennut, saa vapaasti uskoa logiikkaan, jonka mukaan jokainen asia, jota ei ole etp:ssä erikseen mainittu tutkituksi, voidaan vääntää siihen muotoon, että se todistaa Nisseä vastaan. Eli epäile ihmeessä.Näitä väitteitä, tai epäilyjä eivat kait kunnianarvoisat Urho ja konstakaan pystyn kiistämään?
Hessu52 kirjoitti: Et ole laittanut yhtäkään sellaista kirjoitusta tänne, jolla olisi jotain arvoa salaisuuden ratkaisemisessa, ei teorian puolikastakaan,
Miten se onkaan omalta kohdaltasi tuo anti? Koetko onnistuneesi niin hyvin, että voit alkaa suoraan vinoilemaan muille?groot kirjoitti: Toisaalta, pitaa sita kai antaa vahan tilaa tallseille tyhjalle tapaukselle, olemassaololleen jonkinlainen merkitys.Jos ei myotatnnosta niin sitten ainakin saalista.