BODOM: Poikien moottoripyörät

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Lukittu
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

awa kirjoitti:Laita sinä Jesse Livermore välillä jotain omaa tänne keskusteluun - vai aiotko olla vain paskanpuhuja ?

Ei minua kiinnosta laitella omiani, sinä täytät sen viran.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Jesse Livermore kirjoitti:
awa kirjoitti:Laita sinä Jesse Livermore välillä jotain omaa tänne keskusteluun - vai aiotko olla vain paskanpuhuja ?

Ei minua kiinnosta laitella omiani, sinä täytät sen viran.
No joo - jos et mistään mitään tiedä ja omia perusteita mielipiteillesi ja kirjoituksillesi et kykene esittämään - niin se paskanpuhujan titteli taitaa kuulua sinulle.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

konsta kirjoitti:
awa kirjoitti:Moottoripyöristä sen verran että kukas silminnäkijä havaitsi Gustafssonin moottoripyörän tankissa verta - tippuverta ?

Kukkuu voisi auttaa meitä tässä - KIITOS kukkuu jo näin etukäteen.
Joo, sehän Rantanen-niminen nuorukainen, joka muisti yli 45 vuoden jälkeen, että yksi moottoripyörä oli verinen. Poliisi ei ollut huomannut tätä silloin rikospaikkatutkinnan yhteydessä, ei nytkään ilmeisesti ottanut asiaa vakavasti, koska se ei kuulunut todisteluteemoihin, eikä syytteen perusteluihin.
Tämä kulkee siinä ja siinä vääristelyn rajoilla. Rantanen on varmaankin muistanut verijäljet pyörässä -60 luvulta saakka. Kukaan ei kuitenkaan ennen tätä päivää ollut kuulustellut häntä. Se, että Rantanen on kertonut tarinansa vasta nyt, ei tarkoita, että hän olisi muistanut ne vasta tällöin.
Poliisi on 100%:n varmuudella tietoinen verijäljistä sekä varmaan muistakin rikospaikkaan liittyvistä seikoista, joista meillä täällä ei ole harmainta aavistustakaan.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Jos nyt mennään ihan perusasioihin takaisin, niin :

- mitä prätkässä olevat verijäljet todistavat? - Ei mitään, verta roiskui varmasti kauas.

- tiedämmekö, ettei poliisi ole niitä noteerannut tai , että on noteerannut? - Emme, alkuperäistä rikospaikkatutkinnan raporttia ei ole etp:ssä.

- onko Rantasen lausunto kuinka luotettava? - Mahdotonta arvioida, kuten lukuisista todistajalausunnoista on käynyt ilmi, muistikuvat ovat hataria ja sekoittuvat valemuistoihin. Ei toisaalta ole perusteita teilata Rantasen lausuntoa valehteluksi.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Urho kirjoitti:Jos nyt mennään ihan perusasioihin takaisin, niin :

- mitä prätkässä olevat verijäljet todistavat? - Ei mitään, verta roiskui varmasti kauas.

- tiedämmekö, ettei poliisi ole niitä noteerannut tai , että on noteerannut? - Emme, alkuperäistä rikospaikkatutkinnan raporttia ei ole etp:ssä.

- onko Rantasen lausunto kuinka luotettava? - Mahdotonta arvioida, kuten lukuisista todistajalausunnoista on käynyt ilmi, muistikuvat ovat hataria ja sekoittuvat valemuistoihin. Ei toisaalta ole perusteita teilata Rantasen lausuntoa valehteluksi.
Verijäljet eivät muistaakseni olleet pisaraverta. Mutta mitäkö verijälkien oleminen pyörässä todistaa syyllisyyden tai syyttömyyden puolesta? Ei mitään.

Jos spekuloidaan vielä moottoripyöräonnettomuutta, siis teltan päälle ajamista, niin siihen teoriaan jäljet sopisivat hyvin. Samoin on mahdollista, että vainajien vammat olisivat tulleet pyörän erinäisistä ulokkeista. Ei voida sitäkään teoriaa poissulkea.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Urho hyvä.

Saanhan minä kaiketi kirjoitella tänne lukemiani asioita, jotka ihan hyvin voivat pitää paikkansa siinä, missä tämän epämääräisen Jäppisen ystävänkin sepustelut.

Voitko itse todella häpeämättä väittää, että tämän ystävän kertomus on 100% :n varmasti totta, sillä et mitenkään todista niitä oikeiksi, vaan suorastaan vaadit meitä muita uskomaan juttusi.

Ei se kuule niin mene, että sinä kerrot meille jotain ja me niihin sokeasti uskomme.

Konstan ja muutaman muun kohdalla se voi mennä läpi, mutta on täällä näköjään sellaisia kirjoittajia, jotka osaavat ajatella ihan omin avuinkin.

Mutta näihin prätkiin mennäkseni, niin on todella outoa, että niistä ei ole mitään mainintaa missään.

Onko ne todella jätetty tutkimatta, kuten olen epäillytkin ja retkeläisten "arvotavara" tullut niiden sisuksissa pois murhapaikalta.

Onko ne ajettu, vai tuotu kuorma-autoilla Leppävaaraan, on eräs kysymys, johon voisi kenties löytää vielä jostain vastauksen.

Uskoiko poliisi niin paljon Nissen kertomukseen: "ettei prätkiin sitten koskettu", etteivät ne poliisin tutkintalinjan mukaan mitenkään kiinnostaneet.

Kun niitä ei ollut varastettu, niin mitäs niissä on tutkimista, menttaliteetilla.

Kuitenkin kaikki kadonnut tavara, olisi teoriassa voinut tulla prätkien matkassa pois murhaniemestä, niin pieniä ja vähän niitä oli.

Samoin kuin se kuuluisa puukkokin olisi aivan hyvin tullut uimapukuun käärittynä pyörän bensatankissa kolisematta pois.

Näitä väitteitä, tai epäilyjä eivat kait kunnianarvoisat Urho ja konstakaan pystyn kiistämään?
Urho

Saanhan minä kaiketi kirjoitella tänne lukemiani asioita, jotka ihan hyvin voivat pitää paikkansa siinä, missä tämän epämääräisen Jäppisen ystävänkin sepustelut.
Tämä kertoo kaiken Hessusta. Nettiin ilman lähdettä kirjoitettu juttu, jota edes Hessu ei osaa paikantaa, on yhtä hyvin totta kuin henkilö, joka on "kirkon kirjoista" esiin kaivettu, ja vastaillut omalla nimellään avoimesti kysymyksiin. Mikähän tästä ystävästä tekee epämääräisen?
Voitko itse todella häpeämättä väittää, että tämän ystävän kertomus on 100% :n varmasti totta, sillä et mitenkään todista niitä oikeiksi, vaan suorastaan vaadit meitä muita uskomaan juttusi.
Jos nyt minkäänlaista käsityskykyä omaat, niin olet ehkä huomannut, etten usko oikein mihinkään 100% varmasti.

Näitä väitteitä, tai epäilyjä eivat kait kunnianarvoisat Urho ja konstakaan pystyn kiistämään?
Kuten olen jo monta kertaa todennut, saa vapaasti uskoa logiikkaan, jonka mukaan jokainen asia, jota ei ole etp:ssä erikseen mainittu tutkituksi, voidaan vääntää siihen muotoon, että se todistaa Nisseä vastaan. Eli epäile ihmeessä.
Hessu52
Watson itse

Minkälaisena tietäjänä Sinä arvoisa Urho oikein itseäsi pidät, kun muiden pitäisi aina ja kaikessa uskoa sinua järkähtämättä?

Jenkkilässä ja suuressa maailmassa on sellaisia tyyppejä, jotka heikoutensa takia ajautuvat siihen tilaan, että valitsevat itselleen johtajan, jonka käskystä sitten menevät vaikka kioskimiehen kaivoon.

Sellaisen laumanko Urho hyvä haluat itsellesi?
Urho

Voi sinua, Hessu. En minä kenenkään käskeä uskoa itseäni. Mielilauseitani on se, että jokainen tulee autuaaksi uskossaan. Pistelenpähän vain loogisia perusteluita kirjoituksiini. Saattaa siinä nettisatujen perässä juoksentelija tuntea alemmuutta, mutta se on sellaisen oma asia. :wink:
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Hessu52 kirjoitti:Näitä väitteitä, tai epäilyjä eivat kait kunnianarvoisat Urho ja konstakaan pystyn kiistämään?

Sinulle näyttää olevan todella tärkeää, että ko. herrat eivät pysty sataprosenttisesti kiistämään noita väitteitä. Hupaisaa omalla tavallaan.
:roll:
Hessu52
Watson itse

Sinusta arvon Jesse Livermore saa sen käsityksen, anteeksi vaan suorasukaisuuteni, ettei sinulla ole omaa ajattelukykyä ollenkaan, vaan peesailet näiden kahden "tarinaniskijän" kyydissä.

Et ole laittanut yhtäkään sellaista kirjoitusta tänne, jolla olisi jotain arvoa salaisuuden ratkaisemisessa, ei teorian puolikastakaan, ainoastaaan konstaa ja Urhoa myötäileviä kirjoituksia.

Anna edes joku omaperäinen vihje, tai ajatus, niin voisi Sinunkin mietteitäsi hieman enemmän tosissaan ottaa.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Hessu52 kirjoitti: Et ole laittanut yhtäkään sellaista kirjoitusta tänne, jolla olisi jotain arvoa salaisuuden ratkaisemisessa, ei teorian puolikastakaan,

No sittenhän olemme tasoissa.

Kyllä minäkin voisin alkaa levittelemään epämääräisiä vihjauksia ja uskomattomia tarinoita, mutta minä en ole tarpeeksi hullu siihen.

:lol:
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Hyvin sanottu Hessu. Kyseinen Jesse ei ole antanut yhtakaan jarkevaa ajatusta, josta olisi syntynyt edes viisivuotiaiden poikien tasoista keskustelua. Han ei tuo foorumille mitaan, ei yhtaan mitaan.

Toisaalta, pitaa sita kai antaa vahan tilaa tallseille tyhjalle tapaukselle, olemassaololleen jonkinlainen merkitys.Jos ei myotatnnosta niin sitten ainakin saalista.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

groot kirjoitti: Toisaalta, pitaa sita kai antaa vahan tilaa tallseille tyhjalle tapaukselle, olemassaololleen jonkinlainen merkitys.Jos ei myotatnnosta niin sitten ainakin saalista.
Miten se onkaan omalta kohdaltasi tuo anti? Koetko onnistuneesi niin hyvin, että voit alkaa suoraan vinoilemaan muille?
Hessu52
Watson itse

Arvon Jesse Livermore.

Vieläkään et antanut minkäänlaista arviota siitä, mitä mielestäsi tapahtui 5.6.60 Bodominjärven niemessä, vaan aloit arvostella älykkyyttäni ja jopa loukaten minua väittämällä minua hulluksi.

Tuo hulluksi haukkuminen kertookin jo kaiken Sinusta, joten vastaisuudessa jätän kirjoituksesi omaan kategoriaan, eli roskakoriin.
Lukittu