Bigfoot. :D

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
atom1
Susikoski

Bigfoot. :D

Viesti Kirjoittaja atom1 »

Bradfordin pikkukaupunki on noussut otsikoihin, sillä paikallinen kuvaaja julkaisi kuvan, joka hänen mukaansa esittää kahta Isojalkaa. Metsässä retkeillyt John Stoneman väittää bonganneensa kaksi Isojalkaa puiden keskeltä.

Katso kuva täältä.

- Olen itse skeptikko enkä uskonut Isojalkaan, mutta ne eivät olleet karhuja ja näillä oli turkki. Ne olivat myös leveämpiä hartioista, kun taas karhu on pullea keskeltä ja ne seisovat eri tavalla. Nämä otukset seisoivat kuin miehet, Stoneman ihmettelee.

Isojalasta on tehty erinäisiä havaintoja jo vuosisatoja ja muun muassa intiaanien tiedetään kutsuneen olentoa omalla nimellään. Havainnoista huomattava osa, jopa yli 400 on ilmoitettu Pohjois-Amerikan länsiosasta.

Lähde: Daily Mail
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... n-now.html
Täysi Purenta
Andy Sipowich NYPD

Re: Bigfoot. :D

Viesti Kirjoittaja Täysi Purenta »

Miksei isojalkoja olisi kahta? Ottaen huomioon miten pitkältä ajalta niistä on havaintoja ja "havaintoja", täytyy niitä olla lisääntyvä populaatio. Pieni ehkä mutta yhä sukuaan jatkava.
Olen yleensä gonzoeläimien suhteen skeptikko, mutta isojalka voisi hyvinkin olla olemassa. Lähinnä siksi, että intiaanien tarinat ovat paljon vanhempia kuin lööperinnälkäinen media.
Vanellus
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Vanellus »

Olisikohan "Bigroot" kuitenkin osuvampi nimitys, sillä tuo tumma objekti vaikuttaisi olevan tuon kuvassa näkyvän kaatuneen puun pystyyn noussut multainen juurakko...
Johnny_B
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Johnny_B »

^sitä kuvaaja itsekin epäili, mutta:
At first some people have discredited it and said it's just a root ball at the bottom of a fallen tree, but I've been back to the exact spot and there is no root ball there.
Vanellus
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Vanellus »

En nyt sen enempää rupea vääntämään, sillä jokainenhan tuon itse näkee, että kyseessä on kaatuneen puun juuripaakku. Tässä sama Bigfoot kuvattuna myöhemmin vähän lähempää.
Kuva
Vastaa Viestiin