Arlene kirjoitti:Kurkkumaa kirjoitti:Toivottavasti tällä(kin) tekijällä, kuka ikinä se onkaan, ei hänelläkin ole SSRI- lääkitystä. Olen todella huolissani lääkärien määräämistä päänsotkijoista, varsinkin tästä. Sen mahdollista yhteyttä hirmutekoihin on jo julkisuudessa väläytelty.
Oli sitten ihan pakko vetää mielialalääkkeet tähänkin juttuun, PERKELE!
Uhri ja epäilty päätyneet epäillyn asunnolle, uhri on antanut ymmärtää, mutta ei ole ymmärtänyt antaa, epäillyllä vintti pimenee.
Oli, koska keskusteltiin kemikaalien mahdollisesta yhteydestä. Voisin luetella luonnollisesti monta muutakin lääkeryhmää, joilla voisi olla vaikutusta tapahtumaan. Mutta kun en nyt vaan osunut ensimmäisenä ajattelemaan niitä muita mahdollisia ja aion kyllä jatkossakin vastaavaa ottaa kirjoittamaani mukaan. Jos jonkin mainitseminenkin saa huutelemaan perkeleitä, kannattaa tarkistaa kai kunkin meistä omat lääkityksemme ekana.
Puolestani totean ettei tunnu missään, paitsi että olen edelleen huolissani kun
minun mielestäni aivan liian moni ihminen käyttää mm. SSRI- sarjalaisia.
Jokin on nyt saanut jonkun toimimaan tavalla, että nuori nainen kuoli. Kun syitä spekuloidaan, niitä spekuloidaan. Murhia ja surmia on tehty kautta aikain, sen totesin jo siinä mistä tuon osalainauksen otit. Todennäköisiä syitä käytökselle voisi siis vaikka vaan perintötekijät ja niiden kautta jalo luonne, elämän kokemukset, viina ja muut päihteet. Pillereistä joku ehdotteli pameja, minä osaltani toivon että enenevämmässä määrin tutkitaan ja aikanaan uutisoidaan jos kovin monella väkivallan tekijällä käytössä on SSRI:tä.
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.