Kaksi oikeusastetta on katsonut, etta Anneli olisi voinut surmata miehensa puhelun aikana. Edes puolustuksen Hemmi ei vaita, etta nauha todistaa Annelin syyttomyyden. Alpo mun kasittaakseni loytaa seka syyttajalle etta puolutukselle kayttokelpoista materiaalia.Kuolemannaakka kirjoitti
Syyttäjä on faktojen valossa täysin suossa. Auerin syyttömyys on helpompi todistaa kuin hänen syyllisyytensä, ja kuitenkin nimenomaan se syyllisyys pitäisi aukottomasti todistaa. Jos syyllisyyttä yritetään todistella tuohon tyyliin että "ei tiedetä mikä ovi aukesi", niin mitä luulet, paljonko semmoinen todistelu painaa? Tai pitäisi painaa?
Ainoastaan sina ja Turre olette nyt yli kolme vuotta tiennneet varmasti missa Anneli tai puhelimen luuri milloinkin on.
Ma en itse asiassa enaa oikein usko, etta silla nauhalla pystytaan todistamaan syyllisyytta tai syyttomyytta--ainakaan jolleivat palkkaa alpoa todistamaaan.
Mun mielesta syyttajan pitaisi toisaalta pystya todistamaan riittavalla varmuudella, ettei siita ikkunasta ole yltapaalta verinen huppu voinut millaan ilveella poistua.
Mista sa nyt muuten luet noita tietoja Jukan "teravista" vammoista? Mista tiedat vamman paalaella olleen pitkanomaisen? Eiko se ollut ruhje? Muutenkin on tahan asti puhuttu murskavammoista ja sa puhut nyt teravista haavoista? Lahde, pliis. Vai olet Niinulta kuullut?
Lisays viela:
No tuota, eikos tata ole sinulle sivukaupalla selitetty aiemmin? Mutta turhaahan tasta on yleensakaan jatkaa, jos ne on kaytannossa sama tila puhelimesta katsottuna sun mielesta, tuulikaappi ja tuo Jukan astalointipaikka siina pesuhuoneen oven vieressa...Miten he voivat sanoa, että joku ääni kuuluu takkahuoneesta, eikä tuulikaapista, jotka eivät sijaintinsa puolesta poikkea puhelimessa olijan kannalta juurikaan? Toinen on vasemmalla, toinen oikealla, seinä välissä molemmilla.

Kokonaan toinen juttu on tietenkin, ettei minusta ole mitaa syyta olettaa Jukan saavan kuolettavat iskut nimenomaan siina kuole- kohdassa kun tama puhuu selvia sanoja viela kauan sen jalkeen.