Tiekaaharit ja -termiitit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Alex
Armas Tammelin

Tiekaaharit ja -termiitit

Viesti Kirjoittaja Alex »

Kuvan auto päätyi erään paikallistien ojaan syyskuun alussa. Siinä ei vielä tuolloin ollut muita vaurioita kuin irronnut etupuskuri.

Kuva

Pari viikkoa myöhemmin siitä oli käyty rikkomassa etuoven sivulasi. Tarkoituksena oli varmastikin ollut käydä auton sisässä ”tekemässä joitakin hankintoja”.

Kuva

Tuosta pari viikkoa myöhemmin auto oli kokenut eräänlaisen ”faceliftin”: kaikki lasit oli rikottu, peltejä ”muotoiltu” uudelleen, sivupeili rikottu yms. Olipa joku nähnyt vaivaa tuodessaan paikalle kakkoskuutosen, joka oli taiteiltu tuulilasin läpi. Etualalla näkyviä ponttilautoja oli ilmeisestikin käytetty pellinmuotoilussa.

Kuva

Auton sisästä on viety/rikottu kaikki mahdollinen.

Kuva

Autossa ei näy jälkiä, että se olisi pyörähtänyt katolleen tai törmännyt johonkin (muuhun kuin ojanpenkkaan). Auto oli tullut suoran tien suunnasta, sillä auton takana on usean sadan metrin suora, joka lieneekin kyseisen tien pisin suora osuus. Auto ei ollut tullut mutkasta, eikä tiekään ollut jäässä, joten mikä mahtoi olla ulosajon syy?

Voisiko syynä olla 1) huono ajotaito, 2) humalatila, 3) kuljettajan nuori ikä ja kokemattomuus tai 4) liian suuri nopeus?

Syitä lieneekin useita edellä mainituista elleivät sitten kaikki. Auton ulkonäkö (mm. ”ralliratti”) viitannee kuljettajan nuoreen ikään.

Auto on leikannut vastaantulijoiden kaistan ajautuessaan ojaan. Jos toinen auto olisi ollut tulossa vastaan, siinä olisi varmastikin käynyt huonosti.

Hyvää tässä on se, että kuvan autoa tuskin nähdään enää liikenteessä. Kerrankin termiitit löysivät oikean kohteen.

Pari vuotta sitten näin, kun violetti auto oli juuri törmännyt puuhun lähes samassa paikassa mutta tien toisella puolella, ja kaksi nuorta kaveria seisoskeli auton vieressä ihmetellen, miten tässä nyt (”huippukuskille”) pääsi näin käymään.

Kyllähän poliisi puuttuu mitättömiin liikennevirheisiin, mutta näille kaahareille se ei voi (tai halua tehdä) mitään.
...make you ready for a bit of the old ultra-violence
kakkosurpo
Frank Columbo

Re: Tiekaaharit ja -termiitit

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Huolimattomia termiittejä, vanteet ja kumit alla vielä. Hae pois ennekuin muut kerkeää.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Alex
Armas Tammelin

kakkosurpo kirjoitti:Huolimattomia termiittejä, vanteet ja kumit alla vielä. Hae pois ennekuin muut kerkeää.
Pitäisikö minun ymmärtää niin, että sinä kehotat minua tekemään rikoksen (varkauden)?
Täysi Purenta
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Täysi Purenta »

Aika hyvät renkaat näin kuvista katsottuna.... Kyllä niillä vielä kesän ajelisi.
Meidän suoralla veti joko rattiin nukahtanut tai rattari 2 viikkoa takaperin tieltä ulos. Kulki maastossa varmaan 50 metriä ennenkuin tuommoinen ranteenpaksuinen koivu pysäytti. Siellä se autonrove makaa ja häiritsee silmääni ihan kamalasti. Siinä olisi varmaan yli satasen edestä kierrätyskelpoista romurautaa.
Oikeasti, liikennekuri on mennyt ihan överiksi. Alan olla sen ehdotuksen kannalla että keltaisten viivojen alle laitettaisiin niin terävät röpelöviivat, että kuskilta putoaisi hammaspaikat jos sellaisen ylittää. Järkeä vailla olevia ohituksia ja imbesillikiihdytyksiä näkee päivittäin.
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Alex kirjoitti:
kakkosurpo kirjoitti:Huolimattomia termiittejä, vanteet ja kumit alla vielä. Hae pois ennekuin muut kerkeää.
Pitäisikö minun ymmärtää niin, että sinä kehotat minua tekemään rikoksen (varkauden)?

Kuule, ymmärrä ihan niinkuin aivokapasiteettisi antaa myöten.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Alex
Armas Tammelin

kakkosurpo kirjoitti:
Alex kirjoitti:

Kuule, ymmärrä ihan niinkuin aivokapasiteettisi antaa myöten.
Minä en ymmärrä sínun asennettasi. Mitä syytä sinulla on piikitellä minua ja kehottaa varastamaan jostakin hylätystä romuautosta renkaat ja vanteet? Tämä on sellaista ”huumoria”, jota minä EN YMMÄRRÄ.

Ehkäpä sinulla olisi syytä vakavaan itsetutkiskeluun, ja voisit siinä samalla miettiä, mitä kirjoitat, koska kaikki eivät välttämättä ymmärrä ”huumoriasi”.
Vastaa Viestiin