Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

padlock
Agentti Scully

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja padlock »

aku ankan kummisetä kirjoitti: ...... Nuo kopsahdukset menevät komiikan puolelle. Jos voisi veikata, niin ne on tehty kahta puuklapia toisiinsa hakkaamalla. Ne eivät vaikuta myöskään millään tavalla taustalla valittavan uhrin äänen volyymiin, se jatkuu samanlaisena "iskusta" huolimatta. Kävelyaskeleet ovat normaalit rauhalliset kävelyaskeleet, kun Anneli kävelee Jukan kengät jalassaan.
Aivan, aivan, koomista oli, Jukka hakkasi puuklapeilla tahtia ja Anneli tanssi ripaskaa maiharit jalassa ja niin hikikin tuli että ikkuna piti rikkoa.

Palataan asiaan sitten pistorasiat lakkaavat juttelemasta sinulle.
Jokaisella on oikeus olla yhtä mieltä minun kanssani. - Madonna
padlock
Agentti Scully

Tara kirjoitti: :D Taraapa ei koskaan piiskattu eikä lyöty. Ei läpsitty poskille eikä lyöty lautasella päähän. Nahistelu veljien kanssa oli ihan normaalia. Naapurin lapsia haukuttiin 'perkeleen sikiöiksi' (vrt pirun ruikuttaja) potkittiin paitaressuja pitkin pihaa, suljettiin pimeään vinttiin tai kellariin arestiin, itse saivat hakea koivuniemen herran, josta saivat, isän kädestä. Kuinka julmaa, hirveän julmaa, sanoi Taran äiti, lapsia ei saa lyödä, ei koskaan.

Et selvästikään ymmärrä skitsoudesta höykäsen höläystä.
Teilläpä varsinainen perhe oli. Meidän perheessä ei haukuttu naapurin lapsia, eikä heitä potkittu pitkin pihoja tai suljettu vinttiin eikä kellariin.

Tässä esimerkki sinun normaalista vastaustyylistäsi joka kertoo luetun ymmärtämisen tasosta.
Voi Tara, Taara, tyhjä paino, aivan kuin idolinsa Will & Gracen Jack.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

padlock kirjoitti:
Tara kirjoitti: :D Taraapa ei koskaan piiskattu eikä lyöty. Ei läpsitty poskille eikä lyöty lautasella päähän. Nahistelu veljien kanssa oli ihan normaalia. Naapurin lapsia haukuttiin 'perkeleen sikiöiksi' (vrt pirun ruikuttaja) potkittiin paitaressuja pitkin pihaa, suljettiin pimeään vinttiin tai kellariin arestiin, itse saivat hakea koivuniemen herran, josta saivat, isän kädestä. Kuinka julmaa, hirveän julmaa, sanoi Taran äiti, lapsia ei saa lyödä, ei koskaan.

Et selvästikään ymmärrä skitsoudesta höykäsen höläystä.
Teilläpä varsinainen perhe oli. Meidän perheessä ei haukuttu naapurin lapsia, eikä heitä potkittu pitkin pihoja tai suljettu vinttiin eikä kellariin.

Tässä esimerkki sinun normaalista vastaustyylistäsi joka kertoo luetun ymmärtämisen tasosta.
Voi Tara, Taara, tyhjä paino, aivan kuin idolinsa Will & Gracen Jack.
:mrgreen: madlock Kuva

Pönttö. Se lukemisen ymmärtäminen?

Minkä meidän perhe sille voi, jos naapurissa heidän isä ja äiti haukkuivat omia lapsiaan perkeleen sikiöiksi, lattoivat vinttiin ja kellariin, piiskasivat, potkivat pihallaan, maassa makaavia huutavia lapsiaan, kaikkien nähden, jotka sattuivat olemaan paikalla ? Ei minun äiti ollut edes paikalla naapureita kyttäämässä, mutta minä olin ja todistin tapahtumia tukka pystyssä, juoksiin kotiin ja kerroin äidille. Äiti kauhistelemaan..

Siis, hahhaa.. luulitko, että minun äitini olisi tehnyt edellä kuvatulla tavalla, ja sitten kauhistellut Taralle, että hirveätä miten julmaa. eihän lapsia saa lyödä.

Kaltaisiasi on nähty, ei teihin mikään mitään vaikuta, kaalit. Et tekeytyisi noin isoksi. Et ole niin pieni...
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
padlock
Agentti Scully

Edwin kirjoitti:
aku ankan kummisetä kirjoitti: Minua taas ihmetyttää tämä "rytmikone" aivan nauhan alussa. Hyvin selkeä ikään kuin rumpukomppi. Niistä Annelin tuhansista äänitallenteista ilmeisesti?

http://www.nbl.fi/~nbl3145/litter/ahh.wma
Ihmettelin samaa jossakin toisessa kohdassa: aivan selvä toistuva rytmi. Kuulostaa hieman siltä kuin juna mennä kolistelisi hiljakseen. Tuskin kuitenkaan on kyse junasta mutta jonkun selityksen tuo rytmi tietenkin vaatisi.
Minfon välkyt salapoliisit ihmettelemässä kenkien kopinaa :D :D :D
padlock
Agentti Scully

Tara kirjoitti:.......
Pönttö. Se lukemisen ymmärtäminen?

Minkä meidän perhe sille voi, jos naapurissa heidän isä ja äiti haukkuivat omia lapsiaan perkeleen sikiöiksi, lattoivat vinttiin ja kellariin, piiskasivat, potkivat pihallaan, maassa makaavia huutavia lapsiaan, kaikkien nähden, jotka sattuivat olemaan paikalla ? Ei minun äiti ollut edes paikalla naapureita kyttäämässä, mutta minä olin ja todistin tapahtumia tukka pystyssä, juoksiin kotiin ja kerroin äidille. Äiti kauhistelemaan..

Siis, hahhaa.. luulitko, että minun äitini olisi tehnyt edellä kuvatulla tavalla, ja sitten kauhistellut Taralle, että hirveätä miten julmaa. eihän lapsia saa lyödä.
..............
Just, olisin voinut lyödä vetoa ettet ymmärrä kuittailua, ja niinhän siinä kävikin. :D
Joo, hihiihahaa, ihan oikeasti luulin että äitisi oli tehnyt noin, hahahhahaa
Jos oikeasti en ymmärtäisi lukemaani, olisin sinun kanssa väittämässä noita älyttömiä syyttäjän juttuja.

P.S. Mikä häkenauha-versio tänään, oletko kysynyt? Kuoliko Lahti before, during, after?
Vespa velutina
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Vespa velutina »

Taavetti, linkität noita pedofiilijuttuja ilmeisesti minua järkyttääksesi. Et ymmärrä pointtiani vaan se menee sinulta toistuvasti ohi.
Minä väitän, että sukupuoliyhdyntä viisivuotiaan kanssa johtaa aina uhrissa sellaisiin vammoihin, jotka vaativat sairaalahoitoa.
Sinä et ilmeisesti usko tähän. Yrität todistaa väitteesi linkittämällä uutisia pedofiileistä, vaikka et uutisten perusteella tiedä raiskausvälinettä tai sitä, mitä noille lapsille oikeasti on tehty.
Minua ällöttää lukea noita uutisia ja yrittää puolustaa kantaani, joka liittyy ihan eri asiaan.
En ole kieltänyt, etteikö maailmassa olisi pahuutta ja etteivätkö nuoretkin ihmiset joutuisi hirvittävien seksuaalirikosten kohteeksi.
Auerin lasten kohdalla tästä ei kuitenkaan ole mitään näyttöä.
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Vai ällöttää? Itse perustelet näkemyksiäsi linkittämällä uutisia sisäiseen verenvuotoon kuolleista lapsista. Minun linkkini lapset ovat hengissä.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
one eye
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja one eye »

Se on sitten vaikea joillekin ymmärtää, ettei oikeuspsykiatrisen tai fyysisten vammojen raportteja jaetakaan murhainfoon. Ja kun ei jaeta niin eihän niitä ole. Ei vaikka kaksi oikeusprosessia kymmenine osallistujineen on toisenlaiseen tulokseen päätyneet.

Täysin hörhöjen kokoontumispaikaksi muuttunut minfon Ulvilaosio.
Turumurre kirjoitti: mielestäni ne ovat Annelin sydämen ääniä. Näitä samoja kuuluu vielä hetki myöhemmin, ennen Lahden "Tuu joota".
Vespa velutina
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Vespa velutina »

Koittakaa nyt päättää mihin te uskotte?
1) lsh-esitutkinta-aineisto on julkaistu Hymyssä
2) lsh-esitutkinta-aineisto on julkaistu Hymyssä mutta vain osittain, niin, että Anneli vaikuttaisi hyvikseltä
3) Hymy väitti julkaisseensa lsh-esitutkinta-aineiston, mutta oikeasti se oli jonkun Anneli-fanin itse keksimä satu.

Jos uskotte kohtaan 2) niin sitten pitäisi päättää, mitä siinä on jätetty kertomatta, jos totuutta kuitenkin on mukana.
Jos uskotte kohtaan 3) niin eikö teitä ihmetytä lainkaan, ettei kukaan ole vielä Hymyä oikeuteen vetänyt paikkansa pitämättömästä jutusta, joka kuitenkin totena myytiin?

Silloin kun Hymy kymmenen vuotta sitten julkaisi Anneli Jäätteenmäen eroon johtaneet salaiset Irak-dokumentit, pidettiinkö niitäkin vain jonkun Jäätteenmäki-fanin propagandana?
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.
padlock
Agentti Scully

one eye kirjoitti:Se on sitten vaikea joillekin ymmärtää, ettei oikeuspsykiatrisen tai fyysisten vammojen raportteja jaetakaan murhainfoon. Ja kun ei jaeta niin eihän niitä ole. Ei vaikka kaksi oikeusprosessia kymmenine osallistujineen on toisenlaiseen tulokseen päätyneet.

Täysin hörhöjen kokoontumispaikaksi muuttunut minfon Ulvilaosio.
Kyllähän kaikki tajuavat ettei oikeuspsykiatrisia lausuntoja levitellä julkisuuteen, niiden yhteenveto kyllä diagnooseista tai niiden olemattomuudesta. Se mihin yksi nuijankäyttäjä ja viisi nuijaa ovat tuomioselosteissaan päätyneet, ei tee asioita tosiksi.
one eye
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja one eye »

Juu harmi, etteivät nämä tuomarit ja juristit sekä muut virkavalan vannoneet lue Hymyä.
Turumurre kirjoitti: mielestäni ne ovat Annelin sydämen ääniä. Näitä samoja kuuluu vielä hetki myöhemmin, ennen Lahden "Tuu joota".
aku ankan kummisetä
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja aku ankan kummisetä »

padlock kirjoitti: Iltasanomathan julkaisee sitä mitä poliisi tiedottaa, oletko huomannut, sama linja edelleenkin. Nyt julkaisevat Valkaman tiedotuksia, uskot niihin täydestä. Se että asia on "vanha", 7 vuotta, ei tarkoita sitä että se on valetta. Ei totuus muutu ajan kuluessa, Lahti on myös edelleen yhtä kuollut kuin seitsemän vuotta sitten. En tiedä mitä amiksessa opetetaan, en ole käynyt amista.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 58549.html
Olet mainio. Seitsemän vuotta vanha Iltasanomat ja sinne poliisin antamat tiedot ovat luotettavia, mutta tämän päivän ei. Voitko perustella logiikan. Anteeksi muuten, että arvioin koulutustasosi yläkanttiin. :D :D :D

Voisit muuten koittaa pelastaa tämän kaveri kunnian, vaikka vain takautuvasti, kun olet asiallesi niin omistautunut. :D :D :D

https://www.youtube.com/results?search_ ... RY2tF4I8Dc
padlock
Agentti Scully

aku ankan kummisetä kirjoitti: Olet mainio. Seitsemän vuotta vanha Iltasanomat ja sinne poliisin antamat tiedot ovat luotettavia, mutta tämän päivän ei. Voitko perustella logiikan.
Ja vice versa; mikä tekee tämänpäivän iltsikasta luotettavan ja seitsemän vuoden vanhasta lehdestä epäluotettavan.
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

Munalukko antaa ymmärtää tietävänsä tapaukseen liittyviä faktoja. Ei kuitenkaan perustele tietämystään mitenkään. Väistämättä siksi tulee mieleen tarkoitushakuinen provosointi. Provoa ja runsaasti, kovasti munalukko kirjoittelee. Vastailee moniin kommentteihin vähän kuin simultaanishakinpelaaja, tosin ilman vaadittavaa taitoa.
Edgein
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Edgein »

Lähtöruutu kirjoitti:Munalukko antaa ymmärtää tietävänsä tapaukseen liittyviä faktoja. Ei kuitenkaan perustele tietämystään mitenkään. Väistämättä siksi tulee mieleen tarkoitushakuinen provosointi. Provoa ja runsaasti, kovasti munalukko kirjoittelee. Vastailee moniin kommentteihin vähän kuin simultaanishakinpelaaja, tosin ilman vaadittavaa taitoa.
Tyyppi on selvä trolli joka ei osaa olla hiljaa kuin säännöllisten banniensa aikana. Trollailuun vastaamatta jättäminen paras käytäntö pitkässä juoksussa. Ei todellisuudessa tiedä mitään mutta on tietävinään kaikesta kaiken, keskittyy epäolennaisuuksista jankuttamiseen. Provoilkoon suoli24:ssa seuraavan viikon kun trollaili itsensä taas banniin. Täyttää muuten mainiosti annelistin tunnusmerkkejä, katso keskustelu "Tärkeä taito: Kuinka tunnistat annelistin"?
sisotalo kirjoitti:Tässä on tapahtunut perheen sisäinen murha, niissä naisten osuus on 6%, HS julkaiseman tilaston mukaan.
Kuolemannaakka kirjoitti:Ehkä Anneli oli vaan taitava vatsastapuhuja.
Vastaa Viestiin