Gustafssonin vammat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:Olli Tenovuo oli oppipoika näihin syyttäjäpuolen asiantuntijalääkäreihin verrattuna - silloin kun puhutaan Bodomin tapauksesta.
Heh, Awalla nyt jotenkin ottaa koville tämä.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eihän tuonyt todista muuta, kuin mies suunnittelee josain työryhmässä oppisuunnitelmia ja koulutuksia.

Missä hän tekee käytännön leikkauksia, ei ainakaan TYKS:ssa. (oletus)
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:
Heh, Awalla nyt jotenkin ottaa koville tämä.
Onko - neurologi Olli Tenovuo leikannut koskaan yhtään pahoinpitelyn uhria jolla on kasvovamma - kallovamma - molemmat samalla potilaalla ??

Ei koskaan - saa korjata jos olen väärässä . :D

Puolustuksen asiantuntijakirurgit hoitaa näitä potilaita päivittäin. On todennäköistä, että näma kirurgit, jotka edustavat hyvin kattavasti vammakirurgiaa ja sen eri osa-alueilta ovat oikeassa Gustafssonin vammoista..

Syyttäjäpuolen asiantuntiajakirurgit olivat neurokirurgian - ortopedian - ja suu ja leukakirurgian erikoislääkäreitä - aivan maailman huipulta.

Valitettavasti tuossa joukossa neurologi Olli oli oppipoika :D
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

awa kirjoitti:
Onko - neurologi Olli Tenovuo leikannut koskaan yhtään pahoinpitelyn uhria jolla on kasvovamma - kallovamma - molemmat samalla potilaalla ??

Ei koskaan - saa korjata jos olen väärässä . :D

Puolustuksen asiantuntijakirurgit hoitaa näitä potilaita päivittäin. On todennäköistä, että näma kirurgit, jotka edustavat hyvin kattavasti vammakirurgiaa ja sen eri osa-alueilta ovat oikeassa Gustafssonin vammoista..

Syyttäjäpuolen asiantuntiajakirurgit olivat neurokirurgian - ortopedian - ja suu ja leukakirurgian erikoislääkäreitä - aivan maailman huipulta.

Valitettavasti tuossa joukossa neurologi Olli oli oppipoika :D
:) Kyllä awan mielipiteet näyttävät olevan kovin tarkoitushakuisia! :)
:) Mielipiteet asettuvat voimaviivojen suuntaan :)
:) Totuuden kanssa niillä ei näytä olevan paljoa tekemistä! :)
:? Valitettavasti! :?
Vai että oppipoika! Tätä oppipoikaa käräjäoikeus piti luotettavampana.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

^^ Kovasti tulee hymiöitä .

Niin tähän :

Oma vastaukseni eli arvaukseni on - että toivottavasti EI !! :D

Kukaan ei varmasti olisi halunnut olla se potilas.

No tämä on tietenkin vain oma mielipiteeni.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi

awa kirjoitti:^

Oma vastaukseni eli arvaukseni on - että toivottavasti EI !! :D

.
Minäkin toivon, että ei. Leikkaukset olisi syytä jättää kirurgeille.
Sariola
Horatio Caine

Oikeudessa todistaneiden lääkäreiden pätevyyksistä.

Kyllä nämä oikeudessa esiintyneet lääkärit ovat yleisesti ottaen varmaankin hyvin päteviä omilla aloillaan. Kiinnittää kyllä huomiota, että syyttäjäpuolen lääkärit uskollisesti koettavat muotoilla lausuntonsa syyttäjän toiveita mukaillen. Puolustuksen lääkärit taas päinvastoin.

Leukakirurgi on leukakirurgi eikä hän ole spesialisti puhuttaessa aivoista ja niiden toiminnasta. Näin ulkopuolinen saa kyllä sen vaikutelman, että puhuttaessa aivoista ja mahdollisista aivovaurioista, edustaa nimenomaan Olli Tenovuo siinä asiassa parasta mahdollista asiantuntemuksen tasoa mitä Suomesta löytyy. Kun sitä vertaa vaikkapa pätevän leukakirurgin arvioon tai varsinkin tavallisen paperityöntekijän arvioon, niin aivojen osalta niillä arvioilla on eroa kuin yöllä ja päivällä.

Kyllä käräjäoikeus aivan oikein on ottanut tarkoin huomioon aivospesialistin lausunnot, kun on kysymyksessä mahdollinen aivovamma. Se Imatralaisen paperityöläisen oikeudessa esittämä arvio ei ole kovin painava. Sensijaan tai sen lisäksi olisi voinut ottaa sen hammaslääkärin arvion, jonka eteisaulassa tuo paperityöntekijä ja NG kohtasivat. Tuo hammaslääkäri olisi varmaan tiennyt paljon enemmän asiasta. Se ilmenee siitä puhelinkeskustelusta, joka on asiasta käyty tohtori Palon ja tuon hammaslääkärin välillä. Siinä olisi ollut yksi todellinen asiantuntija lisää.
Hessu52
Watson itse

No meikäläinen tavallinen " myyntitykki", uskallan antaa oman arvioni Nissen kallovammasta.

Kun on rajun kallovamman saanut, niin ei varmasti uskalla ottaa matsia muutamaa kuukautta tapauksen jälkeen, kuten leukapuoli Gusse teki samana sykynä, kun surmat tapahtuivat.

Kyllä itsesuojeluvaisto sen verran sanoo, ettei nyt taas uskalla ottaa riskiä, että joku nyrkillä yrittää koputella ovia auki.

Kun eivät sellaista tee ammattinyrkkrilijätkään ja tuollaisen vakavan aivoruhjeen kärsinyt potilas kuin Gussekin oli, olisivat lääkärit Tenovuota myöten kieltäneet matsin ottamisen, edes 70 vuotiaan kanssa.

Näin siis minun mielipiteeni.

*Hessulle onnea. Bodom-osiossa 10 000 viestin raja rikki!!*t:mode
konsta
Ainesta Watsoniksi

Hessu52 kirjoitti: Kun on rajun kallovamman saanut, niin ei varmasti uskalla ottaa matsia muutamaa kuukautta tapauksen jälkeen, kuten leukapuoli Gusse teki samana sykynä, kun surmat tapahtuivat.

*Hessulle onnea. Bodom-osiossa 10 000 viestin raja rikki!!*t:mode[/color]
Nisse kusui poliisit paikalle, koska ei uskaltanut leukojen takia ottaa matsia.

Vai onko sinulla taas joku oma tarina tästä? Muista pysyä totuudessa.
Hessu52
Watson itse

Kerropa konsta tarkemmin, miten ja milloin Nisse kutsui poliisit paikalle, kun tuosta ei ole tarkempaa tietoa.

Minun tietooni on tullut,että matsi otettiin ja Gusse siinä pärjäsi paremmin, kuin vastustajansa, mutta kenties tietolähteeni on kuullut pelkkiä huhuja, joten kun Sinulla keran on faktaa asiasta, niin panepa tulemaan.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Hessu52 kirjoitti:Kerropa konsta tarkemmin, miten ja milloin Nisse kutsui poliisit paikalle, kun tuosta ei ole tarkempaa tietoa.

Minun tietooni on tullut,että matsi otettiin ja Gusse siinä pärjäsi paremmin, kuin vastustajansa, mutta kenties tietolähteeni on kuullut pelkkiä huhuja, joten kun Sinulla keran on faktaa asiasta, niin panepa tulemaan.
Tuo tarina on kirjattu kuulusteluissa. Nils joutui joskus loppukesästä Helsingissä kahakointiin ja turvautui ilmeisesti passipoliisin apuun, koska leukojen tuki oli juuri poistettu ja ei halunnut leukojaan uudestaan murrettavan.

Kerro sinä oma lähtyeesi asialle, kun kerran sen totena esität. Oletahan jo kuuluisa siitä, että levittelet netissä epämääräisä juttuja, joita sitten kerrotaan eteenpäin. Jäppisstooreja, Nilsin äidin tietojen syöttämistä lehdistölle, Nilsin MP myytiin eteenpäin vanhalla rekisteriotteella jne. Eli kuuluuko tämäkin tieto nyt samaan sarjaan
Hessu52
Watson itse

Ei, kun tämä on niitä kenkien pesijöiden juttuja.

Olemme ihan eri tappelussa.

Tämä tappelu tapahtui kuulema siellä askiston kulmilla.
Sariola
Horatio Caine

Hessu52 kirjoitti:Ei, kun tämä on niitä kenkien pesijöiden juttuja.

Olemme ihan eri tappelussa.

Tämä tappelu tapahtui kuulema siellä askiston kulmilla.
Joo, sehän sattui ennen Bodomin tapauksia. Niin, ja kuka se olikaan se tappelukaveri siellä Askistossa, tienhaarassa? Jotenkin nimi tuntui tutulta!?
Hessu52
Watson itse

Ei tämä ole sekään tappelu, jossa Gusse leikki Ingoa ja humautti kaveriltaan tajun kankalle leikilään, hauska seuramies näet kun on.

Kokeilkaapa vielä uudestaan.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Vammoihin liittyen, syyttäjän ja puolustajan todistajat antoivat toisistaan jyrkästi poikkeavia todistuksia Gustafssonin luonteesta. Toisten mielestä hän oli lauhkea kuin lammas, "eikä ikinä olisi voinut syyllistyä mihinkään niin raakaan tekoon". Toiset todistivat tappeluhalukkuudesta ja äkkipikaisuudesta. Molemmissa ryhmissä taisi olla G:n kauan tunteneita.

Jospa kova kolahdus päähän Bodomilla täräytti sen verran, että tämä äkkipikaisuus katosi G:stä loppuelämäksi? Meidän kissakin on pari kertaa jäänyt auton alle ja luonne on muuttunut näide "täräysten" takia. :D

Mitä olette mieltä näistä todistuksista. En muista sanatarkkaan, mutta ristiriitaa siellä oli
Nothing is quite what it seems
Lukittu