Poliisi sanoo taustavaikuttimien olleen poikkeukselliset mutta näennäisten motiivien pieniä. Et ilmeisesti ymmärrä eroa.Neiti Lemon kirjoitti:Virallinen taho, poliisi, sanoo murhan motiivien olleen mitättömät
Ei se ole pettämistä, jos alkaa tapailla uutta naista eron jälkeen. Hehän ovat olleet asumuserossa, vaikka olisivatkin virallisesti olleet vielä naimisissa. Kuvitteletko, että jokainen eronnut mutta virallisesti naimisissa oleva odottaa, että saa viralliset eropaperit käsiinsä vai? Kyllä Suomessa on ihan tapana etsiä sitä uutta kumppania sen jälkeen, kun ero on selvä ja asutaan erillään, vaikka ero ei juridisessa mielessä olisi loppuun käsitelty. En ymmärrä noita puheita "naistenmiehestä" ym. Entinen vaimo on kuollut, jonka jälkeen Häkki on tavannut uuden naisen ja perustanut perheen. Sen jälkeen kun he ovat eronneet ja Häkki on asunut eri osoitteessa, hän on tavannut uuden naisen. Tämä ei vielä tee kenestäkään naistenmiestä vaan on itse asiassa tässä maassa ihan normaalia, että kun entinen suhde syystä tai toisesta päättyy, etsitään uutta kumppania.Neiti Lemon kirjoitti:Onko Ville pakottanut aikuisen miehen pettämään?
Täällä on jo siteerattu lehtiuutista, jossa poliisi sanoo ettei uhrilla tai tekijöillä ollut "merkittävää" rikostaustaa. Toisin sanoen jotain rikostaustaa oli kaikilla mutta ei esimerkiksi vakavia väkivaltarikoksia. (jos osaisit itse katsoa ketjua taaksepäin ja hakea tietoa, tätä ei tarvitsisi sanoa täällä 10. kertaa)Neiti Lemon kirjoitti: Haluaisin jo ihan oikeita todisteita Villen rikollisesta urasta.
Sen JÄLKEEN kun uhri on hänestä tehnyt rikosilmoituksen asiassa, johon on itse myötävaikuttanut antamalla autonsa humalaisen kaverinsa käyttöön. Hän on varmasti puhunut tuollaisia vihaisena siitä, mitä uhri oli tehnyt.Neiti Lemon kirjoitti:Joka siis ei ole millään lailla ollut petollinen ystävä itse, tarjonnut murharahoja ja suunnitellut tappoa puolen vuoden ajan...
Se ei kuitenkaan ollut ympäristö, joka oli tekijöistä tehnyt toistuvia rikosilmoituksia ja vaatinut korvausrahoja (tapauksessa, jossa ilmeisesti oli itse antanut oman autonsa tekijän käyttöön), aukonut päätään jne.syystuuli kirjoitti:Edelleen ajattelen että itseensä kohdistuneen ärsytyksen lisäksi häneen oli helppo projisoida vihaa joka todellinen syy oli ja on muualla ympäristössä/yhteisössä.
Eikö ihmiset nyt tajua sitä yksinkertaista asiaa, että kun surmaajina on kaveri ja läheinen, niin jotain tämä uhrikin on tehnyt suututtaakseen oman kaverinsa ja läheisensä noin pahasti? Jos tekijä olisi yksi kaveri tai yksi läheinen, sitten vika voisi ehkä olla vain tekijän persoonassa, mutta kun kyse on useammasta ihmisestä, jotka uhri on suututtanut, on kyse pakko olla jo muustakin kuin tekijöiden persoonallisuudesta. Se on vain yksinkertainen tosiasia, että et voi suututtaa kaikkia (useita ihmisiä) ympärilläsi ilman, että jotain vikaa on sinussakin.
Minulla ei tällä erää ole asiaan mitään lisättävää; tuskin julkisuuteen ihan täyttä totuutta tämän tapauksen taustoista tulee, vaikka olisikin hyvä, että jossain näytettäisiin myös tekijöiden näkökulmaa asiaan.