Bad Machine 81 Finland
-
Veriviemäri
- Lauri Hanhivaara
Re: Bad Machine 81 Finland
Mikä siinä on että juurikin tähän porukkaan ilmaantuu niitä "maineen omaavia". Kuulin että eräs toinenkin isomahainen herrasmies kuuluisi nykyään tuplajuustovoimiin.
Olisko kenelläkään tarkkaa tietoa minkä nimisiä henkilöitä tähän kuuluu. Saisin asialle varmuuden ja paperit eteen päin.
Olisko kenelläkään tarkkaa tietoa minkä nimisiä henkilöitä tähän kuuluu. Saisin asialle varmuuden ja paperit eteen päin.
Tää vaan tää kusettaminen ja kaikki valehtelu tuntuu niin vitun keksityltä, että voi huhhuh. En epäile tarinaa Diablosista lähtemiseen vauhdilla, mutta syytökset BM81:n hommissa on suhteellisen mielenkiintoiset. Mä mietin, että kuinka tyhminä jengi oikeasti täällä pitää tuon kerhon porukkaa ja kuinka enkelit kattoo tuollaista meininkiä noin läpi sormien, joka kuitenkin sotii enkeleiden periaatteita vastaan täysin. Vaikka BM81:stä ei kuukausimaksuja ja satunnaista autokuskia enempää tulisikaan (yksittäisten jäsenten omat halut poislukien), niin kyllä Väiskillä olisi selitettävää, että saisi heidän hommansa näyttämään paremmalta. Ja tuossa tilanteessa on myös rahalla hankala selittää.Veriviemäri kirjoitti:Eiköhän nuo asiat ole tulleet ilmi jos on lukenut koko ketjun. Miten itse olen ymmärtänyt niin väiski elätti itseään kerhon rahoilla jne. Sen tiedän varmasti että nokian diabloksesta väiski ohjattiin ulos ja annettiin vielä vauhtia. Sieltäkin suunnalta kannattaa kysyä että miksi näin käviShovel kirjoitti:Voisiko joku tähän alle ranskalaisin viivoin kertoa, että miten siitä Väiskistä on ollut enemmän haittaa, kuin hyötyä kerholle. Tää alkaa muistuttaa jo jotain kateellisten panettelua, kun kukaan ei tiivistä mitään tähän alle hänen toiminnastaan. Haluan tietää, miksi hänellä on huono maine. Olen ymmärtänyt, että saattaa olla, että rahaa on kadonnut ja huumorivelkoja keksitty. Osaako joku nyt nimetä tähän jotain tapauksia ja faktaa?
Jos BM81MC on täynnä alkuperäisjäseniä, niin miten Väiski on voinut näitäkin kusettaa alusta saakka kenenkään huomaamatta ja lähtemättä edes itse? Jos kerta koko fucking murha.info "tietää" Väiskin väitetyt toilailut, niin miten ihmeessä se ei ole selvinnyt BM81MC:lle, HAMC:lle, kytille tai kenellekkään - paitsi Murha.infolle? Oletetaan, että koko muu kerho tukee Väiskiä ja HAMC katsoo sormien läpi, niin miten kukaan prosari ei ole vasikoinut ja JR tuomiota saatu päälle? Miten äijää ei ole pistetty kaasuttaan taivaanrantaan, kun tuommoisia on säätänyt ja näin vitun huonosti ne piilottanut?
Sori vaan, mutta täällä haisee paska, joten en osta. Vaadin parempia faktoja.
Koska kukaan muukaan BM81:sistä ei ole sen parempi, siellä pedofiilia, raiskaajaa jne.
Se on mulle ihan sama ostatko sä tätä juttua vai et
Hedelmällisen keskustelun alku. Voidaanko perustaa tänne vaikka jostain Gomorrasta, johon jengi voi käydä vuorotellen sanomassa "homoja" ja kotona hyristä tyytyväisyyttään, koska on kova jätkä, kun uskalsi netin takaa huudella todellisille rikollisille?
Kovia syytöksiä, mutta onko todisteita? Mistä on BM81 tuomiot napsuneet? Onko väitetyt raiskarit yhä kerhossa vai onko tullut kenkää? Tietääkö kukaan yhtään insidenttiä tarkasti eli osaa lyödä faktaa tiskiin: mitä, missä, milloin, kuka, miksi ja mitä kävi sen jälkeen?
Kovia syytöksiä, mutta onko todisteita? Mistä on BM81 tuomiot napsuneet? Onko väitetyt raiskarit yhä kerhossa vai onko tullut kenkää? Tietääkö kukaan yhtään insidenttiä tarkasti eli osaa lyödä faktaa tiskiin: mitä, missä, milloin, kuka, miksi ja mitä kävi sen jälkeen?
Tämä nyt ei sinänsä liity juuri tähän, mutta näin tuossa eilen kuinka kaveri penkoi sähköposti- sekä ip -osoitteet kaikkien meidän nikkien takana! On se sinänsä jännä juttu, luulen että huutelu hieman rauhoittuu, sillä frendi ajatteli laittaa tiedot myyntiin eniten maksavalle taholle. Ja jos ei kukaan osta, niin laittaa ne nettiin ihan muuten vaan.TollRoad kirjoitti:Koska kukaan muukaan BM81:sistä ei ole sen parempi, siellä pedofiilia, raiskaajaa jne.
Oli siellä hieman poliiseiltakin haiskahtavia ja muita melko yllättäviä nimiä.
Ja aika paljon oli noita tuplanikkejä....
kai sä tiedät miten helppo on huijata ton ip-osotteen kanssa? ei ehkä kannata niin tosissaan ottaa niitä frendis löytöjä. etkai sä tosissas luule että sun frendis jotai tinanappien tietoja sais yhen ip-osoitteen kautta?FXR kirjoitti:Tämä nyt ei sinänsä liity juuri tähän, mutta näin tuossa eilen kuinka kaveri penkoi sähköposti- sekä ip -osoitteet kaikkien meidän nikkien takana! On se sinänsä jännä juttu, luulen että huutelu hieman rauhoittuu, sillä frendi ajatteli laittaa tiedot myyntiin eniten maksavalle taholle. Ja jos ei kukaan osta, niin laittaa ne nettiin ihan muuten vaan.TollRoad kirjoitti:Koska kukaan muukaan BM81:sistä ei ole sen parempi, siellä pedofiilia, raiskaajaa jne.
Oli siellä hieman poliiseiltakin haiskahtavia ja muita melko yllättäviä nimiä.![]()
-
Cracked SKull
- Jack Taylor
Ja muutenkin on erittäin paljon ohjelmia koneelle + selaimia millä pystyy kirjoittamaan eri ip:llä, myöskin ip:t vaihtelee paljon, koska kiinteitä ip:tä ei paljoa enään ole, näinniinkuin esim mokkula-aikaakin eletään melko paljon. Takaisin topicciin. Varmaankin aika isot rahat saa ip osotteiden myynneistä miltään kerholta..
EDIT: jos haluat surffailla "turvassa" on esim. Tor hyvä vaihtoehto. http://tor.eff.org/ . Torria käyttäessä kaikki liikenne kulkee valitsemasi (ja parin muun ) välityspalvelimen kautta maailmalle ja jäljittäminen on jokseenkin mahdotonta.
IP:n piiloitus tarkoittaa, että käytännössä liikenne reititetään jonkin toisen koneen (tai erittäin monen) kautta, eli jos jokin sen IP:n tarkistaa niin se ei todellakaan ole sinun koneesi.
EDIT: jos haluat surffailla "turvassa" on esim. Tor hyvä vaihtoehto. http://tor.eff.org/ . Torria käyttäessä kaikki liikenne kulkee valitsemasi (ja parin muun ) välityspalvelimen kautta maailmalle ja jäljittäminen on jokseenkin mahdotonta.
IP:n piiloitus tarkoittaa, että käytännössä liikenne reititetään jonkin toisen koneen (tai erittäin monen) kautta, eli jos jokin sen IP:n tarkistaa niin se ei todellakaan ole sinun koneesi.
I know it hurts bad, to give everything and still end up sad
Twisted fact of life, every single day is another fight..
Twisted fact of life, every single day is another fight..
"Sää kirjottelit musta netissä, nyt mää tapan sut..."
Aika tylsä elämä saa olla, jos täällä huutelun perässä lähtee ihmisiä uhkailemaan. Vaikka kyllähän täällä ihan kunnianloukkauksen kynnys on ylittynyt moneen otteeseen. Tosin kukaan ei varmasti välitä. Epäilisin, että BM81MC:n kaverit tuskin on nostamassa edes persettään satulasta saati sitten syytteitä sen vuoksi, että joku täällä netissä huutelisikin: "pedofiiliraiskaajavasikkahomoa". Ei maksa vaivaa.
Enkä sano, etteivätkö nämä voisi olla totta nämä ketjussa mainitut asiat. Maailma on ihmeellinen paikka, mutta aika uskomattomalta tuntuu ja enemmän täällä taitaa olla tietonsa tästä ketjusta ammentaneita ihmisiä, kuin oikeita tietäjä kavereita.
Ja vaikka olisikin tietoa, niin ilman faktoja ne on vähän turhia ja tässä tapauksessa aika raskauttavia. Siksi olisikin kiva, että syytösten sijaan kerättäisiin nyt ihan ne faktat tiskiin - tuomiot, oikeudenkäynnit, raportit ja jne. Kongilla tietty kulkee huhuja, mutta täällä ne eivät ole muuta, kuin huhuja.
Aika tylsä elämä saa olla, jos täällä huutelun perässä lähtee ihmisiä uhkailemaan. Vaikka kyllähän täällä ihan kunnianloukkauksen kynnys on ylittynyt moneen otteeseen. Tosin kukaan ei varmasti välitä. Epäilisin, että BM81MC:n kaverit tuskin on nostamassa edes persettään satulasta saati sitten syytteitä sen vuoksi, että joku täällä netissä huutelisikin: "pedofiiliraiskaajavasikkahomoa". Ei maksa vaivaa.
Enkä sano, etteivätkö nämä voisi olla totta nämä ketjussa mainitut asiat. Maailma on ihmeellinen paikka, mutta aika uskomattomalta tuntuu ja enemmän täällä taitaa olla tietonsa tästä ketjusta ammentaneita ihmisiä, kuin oikeita tietäjä kavereita.
Ja vaikka olisikin tietoa, niin ilman faktoja ne on vähän turhia ja tässä tapauksessa aika raskauttavia. Siksi olisikin kiva, että syytösten sijaan kerättäisiin nyt ihan ne faktat tiskiin - tuomiot, oikeudenkäynnit, raportit ja jne. Kongilla tietty kulkee huhuja, mutta täällä ne eivät ole muuta, kuin huhuja.
Ihan sama, käytän aina VPN:n palvelua joten ei vaikuta mun elämään millään tavoinFXR kirjoitti:Tämä nyt ei sinänsä liity juuri tähän, mutta näin tuossa eilen kuinka kaveri penkoi sähköposti- sekä ip -osoitteet kaikkien meidän nikkien takana! On se sinänsä jännä juttu, luulen että huutelu hieman rauhoittuu, sillä frendi ajatteli laittaa tiedot myyntiin eniten maksavalle taholle. Ja jos ei kukaan osta, niin laittaa ne nettiin ihan muuten vaan.TollRoad kirjoitti:Koska kukaan muukaan BM81:sistä ei ole sen parempi, siellä pedofiilia, raiskaajaa jne.
Oli siellä hieman poliiseiltakin haiskahtavia ja muita melko yllättäviä nimiä.![]()
Niin ja jos kaverisi sai mun IP:n niin kerrotko mihin maahan se menee? voit ihan julkisesti kertoa maan niin kerron että onko oikein vai ei.
Oon aika skeptinen tuohon väitteeseen
Lisäys: Hienoa että kerroit muuten julkisesti kaverisi syyllistyneen vakavaan rikokseen, toivottavasti sun suojaus oli kunnossa kun painoit entteriä
-
Veriviemäri
- Lauri Hanhivaara
Tämä nyt ei sinänsä liity juuri tähän, mutta näin tuossa eilen kuinka kaveri penkoi sähköposti- sekä ip -osoitteet kaikkien meidän nikkien takana! On se sinänsä jännä juttu, luulen että huutelu hieman rauhoittuu, sillä frendi ajatteli laittaa tiedot myyntiin eniten maksavalle taholle. Ja jos ei kukaan osta, niin laittaa ne nettiin ihan muuten vaan.FXR kirjoitti:TollRoad kirjoitti:Koska kukaan muukaan BM81:sistä ei ole sen parempi, siellä pedofiilia, raiskaajaa jne.
Oli siellä hieman poliiseiltakin haiskahtavia ja muita melko yllättäviä nimiä.
mä tarjoon 1btc tiedoista f2f pks. noh ei vaan. listaatko niitä nimiä¿ paaterot ja nsa,krp sekä supon voi jattaa poies. nää en osta juttua mut fat masiina ehkä,piuhalle joka jää maksamati.
No eipä näyttänyt olevan joten jäljllesi päästään tarvittaessa.TollRoad kirjoitti:Ihan sama, käytän aina VPN:n palvelua joten ei vaikuta mun elämään millään tavoinFXR kirjoitti:Tämä nyt ei sinänsä liity juuri tähän, mutta näin tuossa eilen kuinka kaveri penkoi sähköposti- sekä ip -osoitteet kaikkien meidän nikkien takana! On se sinänsä jännä juttu, luulen että huutelu hieman rauhoittuu, sillä frendi ajatteli laittaa tiedot myyntiin eniten maksavalle taholle. Ja jos ei kukaan osta, niin laittaa ne nettiin ihan muuten vaan.TollRoad kirjoitti:Koska kukaan muukaan BM81:sistä ei ole sen parempi, siellä pedofiilia, raiskaajaa jne.
Ja aika paljon oli noita tuplanikkejä....![]()
Niin ja jos kaverisi sai mun IP:n niin kerrotko mihin maahan se menee? voit ihan julkisesti kertoa maan niin kerron että onko oikein vai ei.
Oon aika skeptinen tuohon väitteeseen
Lisäys: Hienoa että kerroit muuten julkisesti kaverisi syyllistyneen vakavaan rikokseen, toivottavasti sun suojaus oli kunnossa kun painoit entteriä
Jätetäänkö noi pelleilyt sikseen jooko?
T. Kiloukko
FXR kirjoitti:Tämä nyt ei sinänsä liity juuri tähän, mutta näin tuossa eilen kuinka kaveri penkoi sähköposti- sekä ip -osoitteet kaikkien meidän nikkien takana! On se sinänsä jännä juttu, luulen että huutelu hieman rauhoittuu, sillä frendi ajatteli laittaa tiedot myyntiin eniten maksavalle taholle. Ja jos ei kukaan osta, niin laittaa ne nettiin ihan muuten vaan.TollRoad kirjoitti:Koska kukaan muukaan BM81:sistä ei ole sen parempi, siellä pedofiilia, raiskaajaa jne.
No nyt sit näyttöjä omien puheidesi painoksi. Kirjoitteleppa vaikka yv;nä mun ip osoite ja tiedot siitä kenelle se kuuluu ja missäpäin maailmaa... Ja pikaisesti myös sitä nettisivulinkkiä mistä tuo lista tietoineen sitten löytyy!
Joko on näkynyt Minfon i.p listoja kaupan jossain?? Ei ole ainakaan omalla ovella helvetin perkeleitä tai muitakaan kostopartioita vielä näkynyt...? Herra FXR ollut myös kovin vaitelias....?
Niin, siis ylipäätään että jollain olisi mitään email tai ip osoitteita niin ei niistä mitään selviä nykypäivänä. Sitä voi jokainen kokeilla mitä saa vaikkapa omasta emailista/ip:stä selville, ei mitään. Jos ei satu olemaan poliisi, mikänyt tässä tilanteessa kaukaa haettu.
Poliisikaan ei saa suoraan sitä selville että kuka kukin on.fgh78 kirjoitti:Niin, siis ylipäätään että jollain olisi mitään email tai ip osoitteita niin ei niistä mitään selviä nykypäivänä. Sitä voi jokainen kokeilla mitä saa vaikkapa omasta emailista/ip:stä selville, ei mitään. Jos ei satu olemaan poliisi, mikänyt tässä tilanteessa kaukaa haettu.
Tietääkseni se menee näin:
Poliisi laittaa ylläpitäjälle viestiä ja kysyy nimimerkin IP osoitteen (nykyään rekisteröitymis ja viimeisen kirjoituksen osoitteen) sekä kaikki tiedot mitä ylläpidolla on. Esim emailin jne.
Poliisi näkee IP:stä ellei se ole kierrätetty VPN:n tai Tor verkon kautta operaattorin jonka nettipalvelua kukin käyttää, sen jälkeen operaattori kertoo kuka käytti tätä osoitetta tiettyyn aikaan. Sama IP osoite kiertää usealla erikäyttäjällä nykyään, harvalla on enää omaa vakituista IP:tä.
Sama koskee sähköpostia, poliisi kyselee ip:t sieltä ja selvittää sitä kautta.
Mikäli käyttää tiettyjä palveluita VPN:llä tai TOR verkolla niin poliisit saa selvitellä useamman kuukauden ja siltikään ei välttämättä löydä. Kaikki on vaan kiinni omasta viitseliäisyydestä ja poliisin resurssien käytöstä
Mä käytän VPN/Tor verkkoa ihan vain siksi etten halua että kaikenmaailman peelot selvittelee mun ip:tä
Edit:
Tietääkseni on vielä pakkokeino-laissa on vielä kohta koskien verkko-rikollisuutta, pitääkin selvittää