Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Mitäs luulet awa, miten Pricilla Presley suhtautuisi siihen että käytät hänen kuvaansa avattarena? Kysytäänkö häneltä?
Jokaisella on oikeus olla yhtä mieltä minun kanssani. - Madonna
Asia minulle niin kuulu, mutta samalla kun kyselet Preleyltä lupia kuviin , niin oma avattaresi luvat luonnollisesti on kunnossa.?padlock kirjoitti:Mitäs luulet awa, miten Pricilla Presley suhtautuisi siihen että käytät hänen kuvaansa avattarena? Kysytäänkö häneltä?
Tottakai on luvat kunnossa.januzki kirjoitti: Asia minulle niin kuulu, mutta samalla kun kyselet Preleyltä lupia kuviin , niin oma avattaresi luvat luonnollisesti on kunnossa.?
Kyselin lupia awalta, en "Preleyltä".
Sori kirotusvirheeni. Taidat olla vaan "puhdas trolli". Ei tarvitse vastata , ettet joudu banniin chatistapadlock kirjoitti:Tottakai on luvat kunnossa.januzki kirjoitti: Asia minulle niin kuulu, mutta samalla kun kyselet Preleyltä lupia kuviin , niin oma avattaresi luvat luonnollisesti on kunnossa.?
Kyselin lupia awalta, en "Preleyltä".
Lukkokuvaa koskee samat pykälät kuin elviksen eukkoa, joten olipa typerä kommentti. 
No, tää pad ei ole palstan terävin kynä. Lisää näitä ja kohta syyttömyyteen ei usko kukaan...
No, tää pad ei ole palstan terävin kynä. Lisää näitä ja kohta syyttömyyteen ei usko kukaan...
Justhan sanoin että luvat on kunnossa. Mutta ei nämä anti-annelistin älykkyydet riitä luetun ymmärtämiseen. Kirjoitat olleesi alunperin varma Annelin syyttömyydestä. Mikä sammutti järjen valon?Beta kirjoitti:Lukkokuvaa koskee samat pykälät kuin elviksen eukkoa, joten olipa typerä kommentti.
Awa uskoo Ulvilan murhaajan olevan sama kuin Bodomissa. Oletko samaa mieltä?
-
peltirumpu
- Adrian Monk
No et sitä kyllä ole sinäkään. Lisää näitä ja kohta syyllisyyteen ei usko kukaan. vmpBeta kirjoitti:Lukkokuvaa koskee samat pykälät kuin elviksen eukkoa, joten olipa typerä kommentti.
Taralle löysin mielenkiintoisen sivuston: https://www.facebook.com/pages/666-Sex- ... 4263121704
Löytysköhön tuolta jotain Annelin syyllisyytteen viittaavaa? Ainakin kutosia
BadCock trollailee ja chattailee lautamiehissä jatkuvasti kun täältä ei banneja pahemmin jaeta. Oma kuvansa kopsattu sivulta jossa komeilee seuraava teksti "Tekijänoikeudet saattavat rajoittaa kuvan käyttöä". Epäilemättä "luvat kunnossa" mutta aukoo päätään silti toisten kuvista, uskomaton spede.
Suosittelen edelleenkin seuraavaa:

Suosittelen edelleenkin seuraavaa:

sisotalo kirjoitti:Tässä on tapahtunut perheen sisäinen murha, niissä naisten osuus on 6%, HS julkaiseman tilaston mukaan.
Kuolemannaakka kirjoitti:Ehkä Anneli oli vaan taitava vatsastapuhuja.
No minähän vasta terävä kynä olenkin.
Peltirumpu raukka, penaalikin on hukassa.
Beta-versiot ei yleensä toimi vielä kovin hyvin, ja sen huomaaBeta kirjoitti:No minähän vasta terävä kynä olenkin.
Edgein over the edge.
Ei tätä minfoa kannattaisi noin tosissaan ottaa että hermo menee. Mutta pääsitpähän parin viikon hermolomalle. Kamomillatee kuulemma rauhoittaa, pari kuppia sitä ennen padlockin viestien lukemista voisi auttaa jos se noin koville ottaa.
Ei tätä minfoa kannattaisi noin tosissaan ottaa että hermo menee. Mutta pääsitpähän parin viikon hermolomalle. Kamomillatee kuulemma rauhoittaa, pari kuppia sitä ennen padlockin viestien lukemista voisi auttaa jos se noin koville ottaa.
-
kaljaloota
- Theo Kojak
Kas kun minnuu ei oo benniin saatu?
Hiertymä jäljet A:n käsissä osoittaa, että klapisotaa on käyty kun A:lla pimahti ja klapien lentely taisi alkaa heti kun Jukka saapui kotiinsa terassin kautta ja pam
Klapi sängyssä, se on varmaan kanssa ihan normaalia?
Hiertymä jäljet A:n käsissä osoittaa, että klapisotaa on käyty kun A:lla pimahti ja klapien lentely taisi alkaa heti kun Jukka saapui kotiinsa terassin kautta ja pam
Klapi sängyssä, se on varmaan kanssa ihan normaalia?
Tässä on hyvä esimerkki narsistisen psykopaatin ajattelusta. Ei tulisi puhtaita papereita mielentilatutkimuksesta, ei. Ei promillenkaan mahdollisuutta että onnistuisi Lauermaa huijaamaan.Lähtöruutu kirjoitti:... Ottivat riskin, ehkä Anneli oli jo päässyt julkisuuden makuun ja tykkäsi löytämästään mausta. Kärpäsestä tuli härkänen. Anneli elää nyt ehkä elämänsä antoisinta aikaa, hän on julkkis, saanut jättiyleisön, päässyt spottien loisteeseen ja ihmisten puheisiin, jää historiaankin. Vautsi.....
Tämmöisellä ajattelulla ei edetä mihinkään, ilmankos nimimerkkikin on Lähtöruutu.
-
Nätti_Jussi
- Agentti Scully
Kyllä ne oikeasti ja vakavasti häiriintyneet ihmiset narahtavat mielentilatutkimuksessa. Esimerkkinä myrkkyhoitsut ja Eerikan sadistinen psykoäitipuoli Sirpa Laamanen. Siinä esimerkki ihmisistä, jotka todella tappavat ilman omaatuntoa.
Annelilla kun ei todettu mitään psyykkistä sairautta tai mitään psykoottisia piirteitä. Luonnehäiriöt kyllä tulevat esille perusteellisissa tutkimuksissa. Psykopaattien aivot ovat jo syntymästä lähtien poikkeavat, eikä sille voi mitään. Jos empatiakyky puuttuu, sitä ei voi väkisin ihmiseen asettaa.
Annelilla kun ei todettu mitään psyykkistä sairautta tai mitään psykoottisia piirteitä. Luonnehäiriöt kyllä tulevat esille perusteellisissa tutkimuksissa. Psykopaattien aivot ovat jo syntymästä lähtien poikkeavat, eikä sille voi mitään. Jos empatiakyky puuttuu, sitä ei voi väkisin ihmiseen asettaa.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Njaa. Mitäs raskauttavaa myrkkyhoiturien tai Laamaskan mielentiloista on muka löydetty? (Sellaista, mikä on pystytty pitävästi poissulkemaan Annulin psyykestä?Nätti_Jussi kirjoitti:Kyllä ne oikeasti ja vakavasti häiriintyneet ihmiset narahtavat mielentilatutkimuksessa. Esimerkkinä myrkkyhoitsut ja Eerikan sadistinen psykoäitipuoli Sirpa Laamanen. Siinä esimerkki ihmisistä, jotka todella tappavat ilman omaatuntoa.
Itse pidän kyllä tuota mielentilahutkimusta kohtuullisena humbuugitieteenä. Ei se ainakaan yksilötasolla mitään kovin varmaa tietoa tunnu tuottavan. Noh, tokihan se seinähullut kykenee poimimaan esiin, mutta ihanko oikeasti sellaiseen tarvittaisiin oikein psykiatri?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."